manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki

juuzou.jpg

Biwa Juuzou (枇杷十蔵) byl jouninem ze Skryté Mlžné vesnice a jedním ze Sedmi šermířských pánů Mlžné. Poprvé se objevil v 668. kapitole mangy a 419. dílu Shippudenu. V Shippuudenu (a pouze tam!) byl zobrazen jako uprchlý ninja, který se přidal k Akatsuki a spolupracoval v týmu s Uchihou Itachim.

Na článku pracovali: 

NagatoNagato byl vůdce Skryté Deštné vesnice (Amegakure no Sato) a dělal, že je vůdce Akatsuki. Dlouho nebyl vidět, protože místo sebe za něj jednala jeho sféra Deva, nejmocnější z jeho Peinů. Nagato má nejmocnější doujutsu, Rinnegan, který měl Rikudou sennin a který Nagatovi dodává speciální schopnosti. Pein je díky jedné bitvě na vozíku a proto za sebe necha jednat Peina.

Osobnost


MukadeMukade byl Písečný ninja, který sloužil jako podřízený člena Akatsuki Sasoriho.


Cool KonanKonan je jediná žena v zabijácké organizaci s názvem Akatsuki. Do téhle organizace se nejspíše dostala s jejím nejvyšším velitelem, Peinem (Nagatem), který je současně i jejím přítelem a teamovým partnerem.



Pein (v niektorých prekladoch Pain) je vodcom Akatsuki. Ale nikdo z ostatných členov ho neoslovuje po mene - na miesto toho ho jednoducho volajú "šéf".
Jeho tvár nebola dlho odhalená, až v kapitole mangy 317 bolo na okamich vidieť polku jeho tváre s červenohnedými vlasmi.
Má rešpekt u väčšiny členov, (Hidan bol výnimka).




juugo.jpg

Juugo (重吾) přezdívaný také jako bipolární Juugo pochází z klanu, jehož členové dokázali absorbovat přírodní energii z okolí - to však doprovázela nekontrolovaná touha zabíjet. Dále jejich těla vylučovala tekutiny, které umožňovaly fyzickou proměnu. Juuga jeho kekkei genkai a děsivé proměny nálady trápily, proto se dobrovolně přidal k Orochimarovi v naději, že ho Orochimaru vyléčí a jeho problémy vyřeší. Nadšený vědátor ale především experimentoval s jeho DNA, kterou nesčetněkrát využil ve svém bádání. Juugova DNA souvisí například s prokletou pečetí, kterou dal Orochimaru Sasukemu a mnoha dalším.

Techniky: 

Saibou Kyuuin
Kusari
Taren Fujizuho

Na článku pracovali: 

Kategorie:

KakuzuKakuzu (角都) je člen Akatsuki a partner Hidana. Kakuzu je velmi zaměřen na peníze. Získává peníze tím, že se občas stane lovcem odměn a za odměnu si peníze vybere. Jeho chytání odměn však štve Hidana, který myslí, že takováhle věc je zbytečnost a na obtíž. Jeho tělo je tvořeno z podivných černých vláken. Na prstenu Akatsuki nosí znak 北 (Hoku, Sever).

narutotobi1-1.png

Tobi (トビ) je členem Akatsuki, jelikož nahradil v organizaci mrtvého Sasoriho. Jeho poznávacím znamením je oranžová maska s jedním otvorem pro pravé oko, díky níž mu není vidět do obličeje. Jedná se o velmi bezstarostného člověka, často se chová praštěně až dětsky. Velmi si váží ostatních členů Akatsuki, uznává jejich zkušenosti a Deidaru nazývá Deidara-senpai.

Na článku pracovali: 

HidanHidan (飛段) je člen Akatsuki a partner Kakuzu a je druhý nejnovější člen Akatsuki. Hidan u sebe nosí svou tří-čepelovou kosu, kterou často používá v boji. Na prstenu Akatsuki nosí znak 三 (San, Tři) a nosí ho na levém ukazováčku. Také nosí na krku symbol Jashinu a používá ho k modlení.


250px-Zetsu.png

Zetsu se dá snadno poznat díky dvěma velkým zeleným výčnělkům, které obklopují jeho hlavu. Tyto výčnělky pokračují zřejmě i na zbytku jeho těla a proto má vzhled jako rostlina. Když se jeho výčnělky poprvé otevřely, tak bylo vidět že Zetsu má dvě různé barevné půlky těla. Levou stranu má zcela bílou a pravou zcela černou. Černá tvář mluví v manze v japonské Katakaně a bílá v Kanji a Kaně. V anime má každá jeho půlka jiný dabing. Tyto dvě půky mezi sebou komunikují a občas se liší v názorech.


250px-Sasori.png

Sasori (サソリ), jehož jméno znamená škorpión, byl bývalý vysoce postavený ninja ve Skryté Písečné vesnici ze které před 20 lety utekl. Byl mistr loutek, který vytvořil i loutky, které používá Kankurou. Jedním z jeho podřízených byl Písečný ninja jménem Yuura


original.jpg

Deidara (デイダラ) je nukenin a člen organizace Akatsuki pocházející ze Skryté Kamenné vesnice, měl za partnera Sasoriho, později Tobiho. Je nejmladším členem této zločinecké organizace. Prsten Akatsuki se znakem 青 (sei - modrá) nosí na pravém ukazováčku.

Na článku pracovali: 

Orochimaru Kazekage style Orochimaru je zvrácený a nemilosrdný muž, manipulátor, jehož hlavní touha je stát se "dokonalou bytostí". Chce proto získat nesmrtelnost a naučit se úplně všechna jutsu na světě. I když je prakticky jen Jounin (to byla poslední pozice, kterou získal v Listové předtím, než dezertoval), tak jeho schopnosti jsou zřejmě mnohem lepší než má průměrný Jounin. Má dokonce takovou sílu, že dokáže sám porazit menší zemi. Orochimaru má schopnost získávat na svou stranu jinak zoufalé nebo zákon porušující lidi. Prací pro Orochimaru zaplňují prázdnotu ve svém životě. Některé své služebníky zakleje prokletou pečetí, která ovládá jejich tělo a dává jim sílu. Takto jim ale sebere možnost svobodné vůle. Orochimaru si libuje v konfliktech a neklidu.

kisame.jpg

Hoshigaki Kisame (干柿鬼鮫) je silný ztracený ninja ze Skryté Mlžné, který s sebou nosí velký meč jménem Samehada (鲛肌, Žraločí kůže). Je také členem klanu Hoshigaki, zločinecké organizace Akatsuki, partnerem Uchihy Itachiho a jedním ze Sedmi legendárních šermířů z Mlžné. Vzhledem připomíná žraloka a má obří zásobu chakry.

Životopis

Na článku pracovali: 
draft_lens17826954module149413139photo_1302233368Itachi_head.jpg

Uchiha Itachi (うちはイタチ) byl starší bratr Uchihy Sasukeho, ztracený ninja z Listové vesnice a člen Akatsuki. Jako jeho partner vystupoval Hoshigaki Kisame, spolu byli prvními aktivními členy Akatsuki, kteří se z této organizace objevili.

BEST-SASUKE.jpg

Uchiha Sasuke je Genin ze Skryté Listové Vesnice, pochází z kdysi silného klanu Uchiha, jednoho z nejvýznamějších klanů v Listové. Tento klan je známý pro svou speciální dědičnou schopnost (kekkei genkai), která se jmenuje Sharingan. Dále členové klanu dovedou používat různé techniky ohně. Sasuke patří do týmu 7, který vede Hatake Kakashi. V týmu je společně s Sakurou a Narutem. Sasuke je velmi oblíbený mezi holkami, ale jejich city neopětuje, je totiž samotářský a moc toho nenamluví. Je velmi nadaný, arogantní a lehce se rozčílí. Smyslem jeho života je získat dostatečnou sílu na to, aby zabil "jistou" osobu. Jak se dozvíme dál, tak Sasuke měl opravu drsné mládí, i když jeho současný život není také nerůžovější.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí