manga_preview
Boruto TBV 08

Jounin

ensui.jpg

Sedmatřicetiletý Nara Ensui (奈良エンスイ) je jounin ze Skryté Listové a jak už na první pohled napovídá jeho vzhled, také člen klanu Nara. Své černé vlasy si vyčesává do vysokého culíku, pěstuje si (poměrně nanicovatou) kozí bradku a zeleně si podmalovává oči. Narové nejčastěji nosí klasickou uniformu Listové a Ensui není výjimkou. Poprvé se objevil v 523. kapitole mangy a 266. epizodě Shippuudenu.

Techniky: 

Kagemane Kage Shibari no Jutsu

Na článku pracovali: 

Suzaku.jpg

Nara Suzaku (奈良スザク) je dvaačtyřicetiletý jounin ze Skryté Listové a člen klanu Nara, což člověk snadno rozezná na první pohled, protože tmavovlasý Suzaku v charakteristické uniformě listového shinobi nosí obvyklý narovic culík (ač přizpůsobený vlastnímu stylu). Nepostrádá další klasické rysy Narů a pěstuje si malou kozí bradku. Jako Nara ovládá manipulaci se stíny. Poprvé se objevil v 534. kapitole mangy a 275. dílu Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
05.jpg

Mugino (ムギノ) byl jounin ze Skryté Listové vesnice. Poprvé se objevil v 16. díle mangy Boruto.

Boruto: Nová generace

[spoil2]Ao a Kara

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Katasuke_Touno.jpg

Touno Katasuke (遠野カタスケ) je vědec a speciální jounin ze Skryté Listové vesnice (Konohagakure no Sato), který vede tým patřící k oddělení pro ninždovské technologie v Ústavu vývoje pokročilých technologií. Velmi často se ochomýtá kolem Uzumaki Naruta, sedmého Hokage, aby od něj získal svolení k různým vědeckým projektům. Díky tomu se velmi dobře zná s Narutovo rodinou. Právě Katasuke vyvinul pokročilé protézy, které lidem umožnily vrátit se zpět k jejich normálnímu životu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Iroha_Hyuga.png

Hyuuga Iroha (日向イロハ) je sedmadvacetiletý jounin ze Skryté Listové vesnice a člen významného klanu Hyuuga. Jedná se o vážného, bohužel s neočekávanými situacemi těžce se vyrovnávajícího shinobiho, který vládne kekkei genkai svého klanu - Byakuganem, což mu umožňuje vidět téměř v úhlu 360 stupňů. Poprvé se objevil v 536. kapitole mangy a 275. díle Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

juuzou.jpg

Biwa Juuzou (枇杷十蔵) byl jouninem ze Skryté Mlžné vesnice a jedním ze Sedmi šermířských pánů Mlžné. Poprvé se objevil v 668. kapitole mangy a 419. dílu Shippudenu. V Shippuudenu (a pouze tam!) byl zobrazen jako uprchlý ninja, který se přidal k Akatsuki a spolupracoval v týmu s Uchihou Itachim.

Na článku pracovali: 

daen.png

Nara Daen (奈良ダエン) je jounin ze Skryté Listové vesnice a člen klanu Nara. Je mu 30 let. Černé ježaté vlasy si češe do nápadného culíku. Daen znamená elipsa.

Nara Maen (奈良マエン) je zvláštní jounin ze Skryté Listové vesnice a člen klanu Nara. Je mu 27 let. Má černé dlouhé vlasy v culíku a tmavé oči.

Nara Kasuga (奈良カスガ) je chuunin ze Skryté Listové vesnice a člen klanu Nara. Je mu 25 let.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Dodai_HDshot.png

Dodai (ドダイ) je jounin ze Skryté Oblačné vesnice ze Země blesku. Poprvé se objevil v manze číslo 541 a v Naruto Shippuudenu epizodě 282. Narodil se 23. října a v Shippuudenu je mu 54 let. Měří 176 centimetrů a váží skoro 79 kilogramů. Krevní skupinu má 0 a vládne lávovým Kekkei genkai. Ovládá ještě ohnivý a zemní element.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Chen.png

Chen (チェン) byl jounin ze Skryté Listové vesnice a hrdina, legendární mistr taijutsu. Jedná se o fillerovou postavu, tedy postavu, která se objevila pouze v anime, konkrétně v 312. díle Shippuudenu. Žil ještě před Třetí válkou ninjů a měl studenta, který se podobal Rock Leemu; tento student nedokázal používat genjutsu ani ninjutsu a rozhodl se stát odborníkem na taijutsu. Oba dva se poté zúčastnili Třetí války, ale Chenův student byl pro svoji nepřipravenost v jiných druzích technik zabit.

Techniky: 

Dračí bůh z Listové

Na článku pracovali: 

biwako.jpg

Sarutobi Biwako (猿飛ビワコ) byla jouninem a lékařským ninjou ze Skryté Listové vesnice, členkou klanu Sarutobi a manželkou Třetího Hokage Sarutobi Hiruzena, s ním měla dvě děti; jejím synem byl Asuma. Poprvé jsme ji mohli vidět v 500. kapitole mangy a 247. díle Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
122.png

Hyuuga Hoheto (日向ホヘト) je jounin ze Skryté Listové vesnice v Zemi Ohně a člen klanu Hyuuga. Poprvé se objevil v manze číslo 515 a Naruto Shippuudenu číslo 256

Čtvrtá válka shinobi

Na článku pracovali: 

91529.jpg

Mabui (マブイ) je devětadvacetiletá mladá žena se snědou pokožkou a zelenýma očima. V kontrastu s pokožkou má bílé až světle šedé vlasy stažené do drdolu s dvěma prameny kolem tváře. Nosí formální oděv s dlouhým rukávem, sukni, dlouhé náušnice a sandále. Poprvé jsme ji mohli vidět v 416. kapitole mangy a 152. díle anime Shippuudenu. Objevila se také v pátém Shippuuden filmu Krvavé vězení.
Její jméno znamená hezká.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
20130616141442!Maki_mugshot.png

Osmadvacetiletá Maki (マキ) pochází ze Skryté Písečné a kdysi se učila u Pakury, protože chtěla pomstít smrt svého otce, kterou zavinila Mlžná. Pakura ji v tomto podporovala a chválila ji, že zesílila. Maki velmi zarmoutilo, když její učitelka zemřela. Poprvé se objevila v 270. kapitole mangy a 12. epizodě Shippuudenu.

Gaarův únos

Techniky: 

Nunoshibari no Jutsu
Nunogakure no Jutsu

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Pakura.jpg

Pakura (パクラ) byla kdysi oslavovanou hrdinkou Skryté Písečné a učitelkou Maki, než ji vesnice pro své vlastní dobro obětovala. Písečná tehdy jednala o příměří se Skrytou Mlžnou, která však veškeré snahy o domluvu odmítala, ač Písečná nabízela podmínky, které šly až absurdně proti vlastním zájmům vesnice. Písečná zároveň plánovala skoncovat se Skrytou Kamennou a v tomto momentě vstoupila do hry nic netušící Pakura.

Techniky: 

Shakuton: Daijouhappa

Na článku pracovali: 

images (2).jpg

Jounin Chuukichi (中吉) pocházel ze Skryté Mlžné. V jeho rodné vesnici ho velmi uznávali a Chuukichi si naopak vážil Mlžné, kterou byl odhodlaný chránit.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPovinnost cítil dokonce i po smrti, když ho Kabuto oživil skrze nečistou techniku Edo Tensei během Čtvrté války ninjů a Chuukichi byl nucen bojovat proti Spojeneckým silám shinobi, což odmítl. Zatvrzelost a odmítání byly tak silné, že Kabuto potlačil jeho vědomí, aby s čestným ninjou neměl zbytečné potíže.

Techniky: 

Shimogakure no Jutsu (280. díl Shipppuudenu)
Sairento Kiringu - Tiché zabíjení

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Mangetsu hoozuki.jpg

Hoozuki Mangetsu (鬼灯満月) pocházel ze Skryté Mlžné, byl členem klanu Hoozuki a jedním ze Sedmi šermířských pánů. Hoozuki Suigetsu byl jeho mladší bratr. Bratři se od útlého věku připravovali na roli šermíře, přičemž počítali, že se jim oběma tuto funkci jednou podaří získat. Díky svému snu dokázali zvládnout mnoho brutálních misí. Mangetsu se své vytoužené budoucnosti dočkal, učil se zacházet se výjimečnými meči, ale později z neznámého důvodu zemřel.

Techniky: 

Technika vodní pistole - Mizudeppou no Jutsu
Tiché zabíjení - Sairento Kiringu
Techniky s Hiramekarei

Na článku pracovali: 
fuguki-suikazan-foto.jpg

Suikazan Fuguki (西瓜山河豚鬼) byl jounin ze Skryté Mlžné a jeden ze Sedmi legendárních šermířských pánů. Poprvé se objevil v 507. kapitole mangy a 251. epizodě Shippuudenu. O jeho životě před vstupem k elitní skupině šermířů se mnoho neví; používal meč zvaným Samehada (Žraločí kůže).

Techniky: 

Sairento Kiringu - Tiché zabíjení

Na článku pracovali: 
43103-elder-foto.jpg

Genji (元師) je Starším radním ve Skryté Mlžné vesnici. Poprvé se objevil v 454. díle mangy a 199. epizodě Shippuudenu. Většinu života strávil péčí o svoji vesnici a jejím rozvojem; je vesnici naprosto oddaný. Je velmi důležitým člověkem v Mlžné, jeho výroky lze pokládat za zákon.

Naruto Shippuuden 394

Na článku pracovali: 

Kategorie:
ameyuri.jpg

Ringo Ameyuri (林檎雨由利) pocházela ze Skryté Mlžné a byla jedinou známou kunoichi ve skupině Sedmi legendárních šermířských pánů. Poprvé se objevila v 522. kapitole mangy a 265. epizodě Shippuudenu. Není známo, co předcházelo jejímu vstupu do elitní skupiny Sedmi šermířů, ani kdy k němu došlo.

Techniky: 

Raiton: Raiga - Živel blesk: Bleskový tesák
Raiton: Sandaa Geeto - Živel blesk: Hromová bomba
Raitou Jutsu: Rakurai - Technika Bleskového meče: Blesk
Raiton: Bakurai - Živel blesk: Hlubinný výboj
Sairento Kiringu/Muon Satsujin Jutsu - Tiché zabíjení

Na článku pracovali: 
jinin-akebino.jpg

Akebino Jinin (通草野餌人) byl jounin ze Skryté Mlžné a jeden ze Sedmi legendárních šermířských pánů. Poprvé se objevil v 522. kapitole mangy a 265. epizodě Shippuudenu. Neví se, co předcházelo jeho vstupu do elitní skupiny Sedmi šermířů, ani kdy k němu došlo. Jinin si byl velmi jistý svým šermířským uměním a zvláště tupým mečem zvaným Kabutowari (Helmodrť nebo také Drtič přileb), který dokázal prolomit veškerou obranu.

Techniky: 

Sairento Kiringu (Muon Satsujin Jutsu) - Tiché zabíjení

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí