manga_preview
Boruto TBV 08

Klan Uchiha

mensi sarada.jpg

Pozor, článek může být spoilerem!
Uchiha Sarada (うちはサラダ) je mladá kunoichi z Listové vesnice nosící brýle a člen týmu Konohamaru spolu s Uzumaki Borutem a Mitsukim. Zároveň je dcerou Haruno (Uchihy) Sakury a Uchihy Sasukeho, představuje tedy naplnění Sasukeho snu o obnovení svého klanu.

Techniky: 

Sarada ovládá Sharingan i brutální sílu podobně jako Sakura a Tsunade.

Na článku pracovali: 

Uruchi_Uchiha.jpg

Uchiha Uruchi (うちはウルチ) byla občankou Skryté Listové vesnice a členem Uchiha klanu. Poprvé se objevila v 225. kapitole mangy a 84. epizodě anime. Ona a její manžel Teyaki provozovali malé pekařství ve čtvrti Uchihů. Uruchi stejně jako mnozí další Sasukemu říkala, aby se snažil a byl tak dobrým ninjou jako jeho starší bratr Itachi.

Na článku pracovali: 

Uchiha.Kagami.jpg

Uchiha Kagami (うちはカガミ) byl jounin ze Skryté Listové vesnice a člen Uchiha klanu. Poprvé ho lze spatřit v 481. kapitole mangy a 211. epizodě Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

250px-Izuna.png

Uchiha Izuna byl mladší bratr Uchihy Madary a se svým bratrem pomáhali vůdci klanu Uchiha. Když byli Izuna a Madara mladí, tak oba proti sobě vždy soutěžili. Oba vlastnili Sharingan a díky jejich soupeření oba získali Mangekyou Sharingan. S jejich nově nalezenou silou se zvýšila moc a postavení Uchiha klanu. Bohužel, používání Mangekyou Sharinganu vede k oslepnutí a Madara byl první na kterém se projevil tento nežádoucí účinek. Madara oslepl a v zoufalství vzal svému vlastnímu bratrovi Izunovi jeho oči.


250px-Mikoto.jpg

Mikoto Uchiha (うちはミコト, Uchiha Mikoto) byla manželka Fugaku Uchihy a matkou Sasukeho a Itachiho. Byla jedna z mála lidí, kteří přijali Sasukeho otevřeně, více než Itachiho, i když tvrdila, že když jsou sami tak Fugaku mluví více o Sasukem než o Itachim. Nakonec byla zabita Itachim jako ostatní členové Uchiha klanu.


narutotobi1-1.png

Tobi (トビ) je členem Akatsuki, jelikož nahradil v organizaci mrtvého Sasoriho. Jeho poznávacím znamením je oranžová maska s jedním otvorem pro pravé oko, díky níž mu není vidět do obličeje. Jedná se o velmi bezstarostného člověka, často se chová praštěně až dětsky. Velmi si váží ostatních členů Akatsuki, uznává jejich zkušenosti a Deidaru nazývá Deidara-senpai.

Na článku pracovali: 
250px-Uchiaa.png

Uchiha Yashiro (うちはヤシロ) byl shinobi ze Skryté Listové vesnice, člen Uchiha klanu a Konožské policie. Poprvé se objevil v 221. kapitole mangy a 129. epizodě anime.
[spoil2]Tehdy ho bylo možné zahlédnout v rozepři s Itachim, kdy ho se svými dvěma společníky, Tekkou a Inabim, vyslýchali ohledně nepřítomnosti na klanovém setkání. Yashiro Itachimu sdělil, že s ním i přes hodnost ANBU a postavení v klanu nebude jednat jinak než s ostatními.

Na článku pracovali: 

250px-Inabi.png

Uchiha Inabi (うちはテッカ) byl shinobi ze Skryté Listové vesnice, člen Uchiha klanu a člen Konožského policejního sboru. V době vyvraždění klanu Uchiha mu bylo 25 let. Poprvé se objevil v 221. dílu mangy a 129. epizodě Naruta.

Spolu s Tekkou a Yashiroem se ptal Itachiho na sebevraždu Uchihy Shisuiho.

Na článku pracovali: 

images (2).jpg

Uchiha Tekka (うちはテッカ) byl shinobi ze Skryté Listové vesnice, člen Uchiha klanu a člen Konožského policejního sboru. V době vyvraždění klanu Uchiha mu bylo 21 let. Poprvé se objevil v 221. dílu mangy a 129. epizodě Naruta.

Na článku pracovali: 

250px-UchihaShisui.jpg

Uchiha Shisui (うちはシスイ), díky své technice problesknutí známý také jako Shunshin no Shisui, byl velmi obávaný ninja z Uchiha klanu. Mluvilo se o něm jako o jednom z nejvíce talentovaných shinobi tohoto klanu. Shisuiho nejlepší přítel byl Itachi, který jej bral za svého staršího bratra.

Na článku pracovali: 

250px-Fugaku.png

Fugaku Uchiha byl otec Sasukeho a Itachiho. Byl to vůdce celého klanu Uchiha. Patřil také do vojenské policie Listové. Velmi se zajímal o geniálního Itachiho, který ovládl Sharingan již v osmi letech, což byla nevídaná věc. O Sasukeho neměl žádný zájem, připadal mu mnohem slabší než jeho bratr Itachi. Nikdy ho nenapadlo, že by Itachi mohl jednou vyvraždit skoro celý klan.


Obitouchiha.png

Uchiha Obito byl ninja úrovně Chuunin, poprvé se v manze objevil v příběhu Kakashi Gaiden. Patřil do tříčlenného týmu, společně s Rin a Kakashim, pod vedením čtvrtého Hokage, Yondaime. Obito má podobné vlastnosti jako Naruto, pro své přátelé by udělal první i poslední a stejně jako Naruto je zamilovaný do členky svého týmu. Snaží se neustále soupeřit s dalším členem tohoto týmu a chce být uznáván.


draft_lens17826954module149413139photo_1302233368Itachi_head.jpg

Uchiha Itachi (うちはイタチ) byl starší bratr Uchihy Sasukeho, ztracený ninja z Listové vesnice a člen Akatsuki. Jako jeho partner vystupoval Hoshigaki Kisame, spolu byli prvními aktivními členy Akatsuki, kteří se z této organizace objevili.

BEST-SASUKE.jpg

Uchiha Sasuke je Genin ze Skryté Listové Vesnice, pochází z kdysi silného klanu Uchiha, jednoho z nejvýznamějších klanů v Listové. Tento klan je známý pro svou speciální dědičnou schopnost (kekkei genkai), která se jmenuje Sharingan. Dále členové klanu dovedou používat různé techniky ohně. Sasuke patří do týmu 7, který vede Hatake Kakashi. V týmu je společně s Sakurou a Narutem. Sasuke je velmi oblíbený mezi holkami, ale jejich city neopětuje, je totiž samotářský a moc toho nenamluví. Je velmi nadaný, arogantní a lehce se rozčílí. Smyslem jeho života je získat dostatečnou sílu na to, aby zabil "jistou" osobu. Jak se dozvíme dál, tak Sasuke měl opravu drsné mládí, i když jeho současný život není také nerůžovější.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí