manga_preview
Boruto TBV 07

Tým Yondaime

rin.jpg

Nohara Rin (のはらリン) byla chuunin, medička a členka týmu Minato spolu s Uchihou Obitem a Hatake Kakashim. Jak už napověděl název týmu, mistrem téhle trojice byl Namikaze Minato, budoucí Čtvrtý Hokage. Dlouho se o jejím osudu nic nevědělo, odhadovalo se však, že zemřela, protože Kakashi jednou pronesl, že všichni jeho přátelé jsou mrtví...

Na článku pracovali: 

Yondaime HokageČtvrtý Hokage (Yondaime Hokage) vlastním jménem Namikaze Minato, také známý jako "Žlutý blesk z Listové" (Konoha no Kiiroi Senkou), byl odvážný ninja, který zapečetil Kyuubi (Devítiocasou lišku) uvnitř Uzumaki Naruta. Říká se, že je to největší ninja, který se kdy v Listové narodil. Ačkoli nebylo mnoho lidí, kteří viděli jeho schopnosti v boji, tak byl považovaný za tak nebezpečného, že během Třetí války ninjů měli nepřátelští ninjové rozkaz před ním utéct hned, jak ho zahlédnou. Před tím, než pomocí techniky Shiki Fuujin (Pečeť démona smrti) zapečetil Kyuubi, prohlásil, že nechce, aby lidé viděli Naruta jako schránku, ve které je monstrum, ale chtěl, aby Naruta považovali za hrdinu, který zabránil zničení jejich vesnice. Tato žádost však nebyla vyslyšena, protože vesničani cítili vůči Kyuubi hlubokou nenávist.


Obitouchiha.png

Uchiha Obito byl ninja úrovně Chuunin, poprvé se v manze objevil v příběhu Kakashi Gaiden. Patřil do tříčlenného týmu, společně s Rin a Kakashim, pod vedením čtvrtého Hokage, Yondaime. Obito má podobné vlastnosti jako Naruto, pro své přátelé by udělal první i poslední a stejně jako Naruto je zamilovaný do členky svého týmu. Snaží se neustále soupeřit s dalším členem tohoto týmu a chce být uznáván.


Kawaii KakashiHatake Kakashi je Jounin dohlížející na Tým 7, ve kterém je Uzumaki Naruto, Uchiha Sasuke a Haruno Sakura. Přestože se zdá jako nezajímavý, tak je vysoce kvalifikovaný ninja, který má schopnost používat více než tisíce Jutsu. Často chodí pozdě na setkání a svoje levé oko skrývá pod ochrannou čelenkou.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí