manga_preview
Boruto TBV 09

Kamenná

Onikuma Enko.jpg

Onikuma Enko (鬼熊えんこ) je genin ze Skryté Listové. Je členkou klanu Onikuma a členkou týmu 40, jejími týmovými partnery jsou Itoi Tsuru a Goetsu Doushu. Jejich sensei nám není znám. Enko je milá, přátelská a stejně jako další dívky v jejím věku se zajímá o chlapce.

Techniky: 

Skrytá technika klanu Onikuma

Na článku pracovali: 

Kategorie:
morio.jpg

Šestadvacetiletý Morio (モリオ) je chuunin ze Skryté Kamenné a Sakuřin obdivovatel z doby Čtvrté války ninjů. Měří 177 centimetrů a objevil se v 539. kapitole mangy a 278. díle Shippuudenu. Morio se ve válce zranil, proto musel vyhledat zdravotnickou pomoc. V lékařském stanu ho pak ošetřila Sakura.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Gari_Anime.png

Gari byl shinobi ze Skryté Kamenné vesnice. Vlastnil Kekkei Genkai. Díky ní měl schopnost vyhodit do vzduchu nebo odpálit. Zkrátka Výbušná Kekkei Genkai. Byl viděn i v Naruto Shippuuden movie 3. Pak ho můžeme vidět v Naruto Shippuuden když je oživen.
Vzhled: Gari měl hnědé a naježené vlasy. Nosil typické oblečení pro Skrytou Kamennou vesnici a čelenku Skryté Kamenné vesnice nosil na rameni.
Schopnosti: Gari měl Výbušnou Kekkei Genkai.
Čtvrtá velká válka shinobi: Gari je oživen a bojuje. Bojuje proti Kakashiho 3. divizi. Nakonec je zapečetěn.

Techniky: 

Explodující dlaň
Explodující pěst

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Shodai_Tsuchikage1.png

Ishikawa (初代土影) byl Prvním Tsuchikage, který založil Skrytou Kamennou vesnici v Zemi Země. V anime (pouze tam, v manze ne) byl přiřazen do klanu Kamizuru. Jeho vnukem je Ōnoki, Třetí Tsuchikage a jeho prapravnučkou Kurotsuchi.

Techniky: 

Jeho schopnosti jsou neznámé, je však zřejmé, že jako Tsuchikage (a zvlášť První, tedy zakladatel) musel být silný. Dokázal použít Doton (zemní živel) k tomu, aby odlehčil své tělo a mohl létat.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Mū.png

Muu (無) byl Druhý Tsuchikage (Nidaime Tsuchikage, 二代目土影) Skryté Kamenné vesnice v Zemi Země. Jeho předchůdcem byl První Tsuchikage Ishikawa a jeho nástupcem Třetí Tsuchikage Oonoki. Poprvé se objevil v 515. kapitole mangy a 256. epizodě Naruto Shippuudenu.

Techniky: 

Stopování chakry
Jinton/Element prachu: Odloučení od primitivního světa
Rozdvojení
Maskovací technika

Na článku pracovali: 

Kategorie:

KurotsuchiKurotsuchi (黒ツチ) je kunoichi z Iwagakure no Sato-(Skrytá Kamenná vesnice) a jedna ze dvou strážců, které si Tsuchikage vybral jako doprovod na sraz pěti Kage společně s Akatsuchi (赤ツチ).

O postavě:

Kurotsuchi má černé vlasy.


Kategorie:
Akatsuchi.jpg

Jounin Akatsuchi (赤ツチ) pochází ze Skryté Kamenné a byl jedním ze dvou strážců, které si Čtvrtý Tsuchikage Oonoki vybral jako svůj doprovod na Setkání pěti Kage v Zemi Železa. Druhým strážcem byla Oonokiho vnučka Kurotsuchi. Hřmotný a za všech okolností klidný Akatsuchi je svému Tsuchikagemu velmi oddaný, jeho věrnost Třetímu mu vysloužila přezdívku štít.

Techniky: 

Doton: Kengan no Jutsu - Kamenná pěst (jen v anime)
Doton: Gouremu no Jutsu - Kamenný golem
Doton: Dorojigoku (jen v anime)
Doton: Sando no Jutsu (jen v anime)

Na článku pracovali: 

Kategorie:
tumblr_m147avkN171r921zvo1_500.png

Oonoki (エー) je Třetí Tsuchikage (Sandaime Tsuchikage, 三代目土影 ) Skryté Kamenné vesnice v Zemi Země, následovník Druhého Tsuchikageho Muu. Jeho dědem byl První Tsuchikage Ishikawa. Poprvé se objevil v 454. kapitole mangy a 199. dílu Naruto Shippuudenu.

Techniky: 

Jinton: Genkai Hakuri: Hashira
Doton: Kengan no Jutsu
Doton: Gōremu no Jutsu
Doton: Chōkajūgan no Jutsu
Doton: Chōkeijūgan no Jutsu

Na článku pracovali: 

Kategorie:
300px-Rōshi.png

Roushi (老紫) byl ninja ze Skryté Kamenné vesnice a také jinchuuriki čtyřocasého démona. Jelikož se ve vesnicích běžně vybírá nositel bijuu mezi příbuznými kage, je možné, že byl nějakým způsobem v příbuzenském vztahu s Tsuchikage. Roushi měl kekkei genkai Youton, uměl ovládat lávu. Poprvé se objevil v 353. kapitole mangy a 121. díle Shippuudenu.

Techniky: 

En'en Houka
Kakazan
Youton Chakura Moudo (chakrový mód)
Youton: Shakugaikouken

Na článku pracovali: 

Kategorie:
300px-Han.png

Han (ハン) byl ninja ze Skryté Kamenné a jinchuuriki pětiocasého démona. Jelikož se ve vesnicích běžně vybírá nositel bijuu mezi příbuznými Kage, je možné, že byl v příbuzenském vztahu s Tsuchikage. Poprvé se objevil v 515. kapitole mangy a 205. epizodě Shippuudenu.

Techniky: 

Futton: Kairiki Musou
Funsuiken
Fungoukyaku
Tsunoori

Na článku pracovali: 

Jibachi Kamizuru okrem toho, že bol z Kamizuru klanu, nie je toho o ňom veľa známe. Bol schopný uskutočniť Včelí Bombový Útok (Hachi Bakudan no Jutsu). Jibachi asi znamená "osí baník".

goku.jpg

Čtyřocasý démon (Yonbi, 四尾), vlastním jménem Son Goku (孫悟空), je čtvrtým z devíti ocasých démonů. Tento démon býval v držení Skryté Kamenné a jeho posledním jinchuurikim se stal Roushi. Son Goku vypadá jako opice, tělo má porostlé červenou srstí a na hlavě mu rostou žluté rohy. Poprvé se objevil v 567. kapitole mangy a 165. díle Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:

Suzumebachi Suzumebachi je jediná kunoichi, která je vůdkyní vlastního týmu, ve kterém je společně s Jibachim a Kurobachim. Tvrdí o sobě, že je vnučkou Prvního Tsuchikage (Shodaime Tsuchikage) a vystupovala také v dílu 161 s Ibiki Morinem. Její specialitou je technika Včelího medu (蜂蜜の術, Hachimitsu no Jutsu), kdy povolá své včely, které zaplaví svého nepřítele obrovskou masou medu a zabijí ho.

gobi.jpg

Pětiocasý démon (五尾, Gobi no Houkou), vlastním jménem Kokuou je pátým z devíti ocasých démonů. Tento démon býval v držení Skryté Kamenné a jeho posledním jinchuurikim se stal shinobi Han.
Kokuou je syntézou koně a delfína, jeho tělo je koňské, ovšem výrazně protáhlá hlava připomíná delfína. Přestože se jednalo o obávané monstrum, ocasého démona a přírodní katastrofu, která musí být zkrocena, Kokuou vystupuje velmi tiše, rezervovaně a příliš nemluví. Pokud promlouvá o sobě, používá archaické 'watakushi' (私), čímž působí velmi zdvořile.

Techniky: 

Futton: Kairiki Musou
Tsunoori

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Taiseki.png

Jounin Taiseki (タイセキ) pocházel ze Skryté Kamenné, během Třetí války ninjů vedl tým, ve kterém byli Mahiru a Kakkou. Mahira zabil Minato, když chránil Kakashiho. Taiseki a Kakkou ale později unesli Rin.
Byl to Taiseki, který připravil Kakashiho o levé oko, když se Kakashi a Obitovi vydali Rin na pomoc - používal maskovací techniku Meisaigakure no Jutsu a čerstvého jounina překvapil. V krizové situaci se Uchihovi Obitovi podařilo probudit Sharingan, proti kterému byla Taisekiho technika slabá, a kamenného ninju zabil.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
mahiru.jpg

Čtyřiadvacetiletý Mahiru (マヒル) byl jounin ze Skryté Kamenné, který měl za úlohu prozkoumat oblast, kudy přecházel tým Čtvrtého Hokage během Třetí války ninjů. Vytvořil kolem dvaceti stínových klonů, ale Kakashi je všechny zničil pomocí Raikiri.

Na článku pracovali: 

Kategorie:

Kakko Kakkou (カッコウ, Kakkō) byl shinobi z Iwagakure (Vesnice ukrytá ve skalách) a byl také první člověk, kterého zabil Kakashi pomocí Chidori (technika 1000 ptáků) hned po tom, co získal Sharingan do levého oka. Tohle se událo během takzvané "Třětí tajné války ninjů".


original.jpg

Deidara (デイダラ) je nukenin a člen organizace Akatsuki pocházející ze Skryté Kamenné vesnice, měl za partnera Sasoriho, později Tobiho. Je nejmladším členem této zločinecké organizace. Prsten Akatsuki se znakem 青 (sei - modrá) nosí na pravém ukazováčku.

Na článku pracovali: 

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí