manga_preview
Boruto TBV 07

Tým Sarutobi

Jiraiya-samaJiraiya (自来也) je bývalý študent Tretieho Hokageho (Sandaime Hokage). On, Orochimaru a Tsunade sú známi ako Densetsu no Sannin - Legendárny Sanninovia. Jiraiya sám je známy jako Gama Sennin 蝦蟇仙人 - Žabí (ropuší) pustovník.
Poprvé se objevil v 90. díle mangy a 52. dílu základní série anime.

Na článku pracovali: 

Tsunade.jpg

Tsunade je vnučkou Prvního Hokageho a kunoichi (ženská ninja) z týmu Legendárních Sanninů (Densetsu no Sannin), kam patří i Jiraiya a Orochimaru. Nyní vykonává úřad jako Pátý Hokage. Sice jí je stejně jako Jiraiyovi a Orochimaru 50 let, ale pomocí Henge no Jutsu (přeměna) si vylepšila vzhled tak, aby vypadala stále na 20. Naruto ji ale stejně pořád oslovuje "bábi Tsunade" (Tsunade-baachan), což nemá samozřejmě vůbec ráda.


Orochimaru Kazekage style Orochimaru je zvrácený a nemilosrdný muž, manipulátor, jehož hlavní touha je stát se "dokonalou bytostí". Chce proto získat nesmrtelnost a naučit se úplně všechna jutsu na světě. I když je prakticky jen Jounin (to byla poslední pozice, kterou získal v Listové předtím, než dezertoval), tak jeho schopnosti jsou zřejmě mnohem lepší než má průměrný Jounin. Má dokonce takovou sílu, že dokáže sám porazit menší zemi. Orochimaru má schopnost získávat na svou stranu jinak zoufalé nebo zákon porušující lidi. Prací pro Orochimaru zaplňují prázdnotu ve svém životě. Některé své služebníky zakleje prokletou pečetí, která ovládá jejich tělo a dává jim sílu. Takto jim ale sebere možnost svobodné vůle. Orochimaru si libuje v konfliktech a neklidu.

Sarutobi Sarutobi je Třetím Hokagem, a tedy vůdcem, v Listové vesnici, vlastním jménem se jmenuje Sarutobi Hiruzen. Ninja, který získá titul Hokage, je považován za nejsilnějšího ninju v celé vesnici. Sarutobi není většinou oslovován jménem, ale pouze titulem Sandaime Hokage – Třetí hokage. To z toho důvodu, že je třetím člověkem, který tento titul získal (celkem je zatím pět Hokagů). Jeho obličej je vyobrazen jako třeí v sousoší v Listové vesnici. Ze začátku příběhu byli Sarutobi a Umino Iruka jediní, kteří měli v oblibě Naruta. Říká se, že byl nejsilnější ze všech Hokagů, a proto ho také nazývali Profesor (Purofessaa) nebo také Bůh ninjů ( Shinobi no Kami).


 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí