manga_preview
Boruto TBV 07

Ztracený ninja

Hidari.jpg

Hidari (ヒダリ) je bývalý shinobi, který se společně s Ashimarem obrátil proti své vesnici a stal se z něho žoldák a nukenin (ztracený ninja). Je sadistický, vyžívá se v zabíjení nevinných a neváhá zradit ani svého najímatele. Je znechucen obdobím míru, který po čtvrté válce ninjů nastal a prohlašuje, že ninjové z pěti velkých vesnic vyměkli. Ve skutečnosti je ale Hidari zbabělec, jakmile čelí silnějšímu protivníkovi, ztrácí vůli k boji.


Kategorie:
Ashimaru.jpg

Ashimaru (葦丸) je bývalý shinobi, který se společně s Hidarim obrátil proti své vesnici a stal se z něho žoldák a nukenin (ztracený ninja). Je velmi chladnokrevný, bojechtivý a neváhá pro svůj cíl zabít dítě či osobu, která si ho najala. Natolik věří svým schopnostem, že zbrkle útočí, aniž by myslel na obranu.
Poprvé se objevil ve 40. epizodě anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Arc Mise geninů (pouze v anime, zahrnuje 40. – 42. epizodu)


juuzou.jpg

Biwa Juuzou (枇杷十蔵) byl jouninem ze Skryté Mlžné vesnice a jedním ze Sedmi šermířských pánů Mlžné. Poprvé se objevil v 668. kapitole mangy a 419. dílu Shippudenu. V Shippuudenu (a pouze tam!) byl zobrazen jako uprchlý ninja, který se přidal k Akatsuki a spolupracoval v týmu s Uchihou Itachim.

Na článku pracovali: 

kandachi.jpg

Kandachi býval pravou rukou vůdce Skryté Deštné vesnice Hanza Salamandra. Po té co Pein uskutečnil svůj převrat, byl nucen uprchnout z vesnice aby nepodlehl stejnému osudu jako Hanzo a jeho věrní. Se svými společníky obsadil vesnici, která se nacházela v oblasti se speciálním magnetickým polem, které způsobovalo stavy podobné genjutsu a také dokázalo genjutsu výrazně zesílit. Tak se mohl Kandachi lépe bránit kdyby ho vzbouřenci z Deštné našli. Jediný kdo se z vesnice Kandachimu vzepřel byl Sukune, ale ten byl v zápětí před zraky ostatních zabit.

Na článku pracovali: 

Gozu.png

Gozu (牛頭) je shinobi ze Skryté zvučné vesnice (Otogakure no Sato, 音隠れの里) a člen Gurenina týmu, poprvé se objevil ve fillerovém 91. dílu Naruto Shippuudenu. Guren ho zachránila ze spárů smrti, když mu hladovému a žíznícímu dala vodu.

Filler o chytání Tříocasého démona

Techniky: 

Střely bahna
Proměna těla v bahno
Manipulace s tělem; zvětšení, zmenšení

Na článku pracovali: 

KotohimeTato nepojmenovaná kunoichi pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Chuuninem ve Skryté Zvučné vesnici. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu, včetně této kunoichi, se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.

GurenGuren (红莲) je kunoichi, která se objevuje v druhé Naruto Shippuuden filler části. Je ženská vůdkyně Orochimarových podřízených. Používá Shouton (Element krystalu).

Cool KonanKonan je jediná žena v zabijácké organizaci s názvem Akatsuki. Do téhle organizace se nejspíše dostala s jejím nejvyšším velitelem, Peinem (Nagatem), který je současně i jejím přítelem a teamovým partnerem.


SasameFuuma Sasame (ササメ) pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.


Pein (v niektorých prekladoch Pain) je vodcom Akatsuki. Ale nikdo z ostatných členov ho neoslovuje po mene - na miesto toho ho jednoducho volajú "šéf".
Jeho tvár nebola dlho odhalená, až v kapitole mangy 317 bolo na okamich vidieť polku jeho tváre s červenohnedými vlasmi.
Má rešpekt u väčšiny členov, (Hidan bol výnimka).




GosunkugiGosunkugi je vrah a zloděj, kterého má chytit Naruto, Kiba a Hinata. Na Gosunkugiho je vypsaná odměna 3 mil ryou kvůli tomu, že zabil víc jak 500 lidí. Gosunkugi je navíc ninja, který používá hřebíky jako zbraně. Gosunkugi si snadno poradí se Sazanamim, ale uteče, když Naruto použije Kage Bunshin no Jutsu. Naruto a ostatní překazí jeho plán na krádež zlatého zvonu a Sazanami ho chytí. Sazanamiho však zajme jiný lovec lidí a nechá si i zajmutého Gosunkugiho.

KamikiriFuuma Kamikiri (カミキリ) pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Jouninem ve Skryté Zvučné vesnici. Nosí na své ruce zařízení podobné velkým nůžkám, kterými může sekat. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.

JigumoFuuma Jigumo (ジグモ) pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Jouninem ve Skryté Zvučné vesnici. Používá často pavouky ve svých technikách. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.

KakuzuKakuzu (角都) je člen Akatsuki a partner Hidana. Kakuzu je velmi zaměřen na peníze. Získává peníze tím, že se občas stane lovcem odměn a za odměnu si peníze vybere. Jeho chytání odměn však štve Hidana, který myslí, že takováhle věc je zbytečnost a na obtíž. Jeho tělo je tvořeno z podivných černých vláken. Na prstenu Akatsuki nosí znak 北 (Hoku, Sever).

narutotobi1-1.png

Tobi (トビ) je členem Akatsuki, jelikož nahradil v organizaci mrtvého Sasoriho. Jeho poznávacím znamením je oranžová maska s jedním otvorem pro pravé oko, díky níž mu není vidět do obličeje. Jedná se o velmi bezstarostného člověka, často se chová praštěně až dětsky. Velmi si váží ostatních členů Akatsuki, uznává jejich zkušenosti a Deidaru nazývá Deidara-senpai.

Na článku pracovali: 

GantetsuGantetsu je ninja, který pochází z neznámé vesnice. V seriálu neukázal žádné jutsu, jen velkou sílu. Patřil do Shinobazu, což je skupina uprchlých ninjů, kteří kradli a vraždili. Shinobazu nikdy nezanechali svědky, ale Gantetsu zachraňoval děti zabitých rodin a schovával je v jeskyních, kde se o ně staral. Gantetsu se nechal zajmout, aby při jeho osvobození byli všichni Shinobazu zatčeni.


Démoní bratr Tito bratři byli chuuninové z Mlžné vesnice, kteří pracovali pro Zabuzu. Používali společný útok při němž nepřítele napadli ze zálohy, omotali ho ostnatým řetězem, a pak ho roztrhli. Řetěz měli připevněn na kovové rukavici s drápy, které byly otrávené. Tito bratři byli snadno přemoženi Kakashim, ale neví se, co s nimi udělal.

250px-Yura.png

Yuura (由良) byl Jounin ve Skryté Písečné vesnici a nevědomky byl pod nadvládou člena Akatsuki Sasoriho. Také zasedal s Kazekagem v koncilu Písečné vesnice a vydržel tam čtyři roky.


yoroi.jpg

Akadou Yoroi (赤胴ヨロイ) pochází z Listové a účastnil se chuuninské zkoušky ve stejné době jako Naruto, jenže ve skutečnosti se přidal ke Skryté Zvučné a sloužil Orochimarovi jako špión. Jeho tým tvořil Yakushi Kabuto a Tsurugi Misumi. Poprvé jsme ho mohli zahlédnout v 45. kapitole mangy a 26. díle anime, kdy spolu s ostatními čekal před bránou Lesa smrti.

Na článku pracovali: 

HidanHidan (飛段) je člen Akatsuki a partner Kakuzu a je druhý nejnovější člen Akatsuki. Hidan u sebe nosí svou tří-čepelovou kosu, kterou často používá v boji. Na prstenu Akatsuki nosí znak 三 (San, Tři) a nosí ho na levém ukazováčku. Také nosí na krku symbol Jashinu a používá ho k modlení.


 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí