manga_preview
Boruto TBV 08

Summons

Giant_Ram.PNG

Obří buvol
- je zvíře, které dokáže přivolat Pein.
Má hnědou srst a černé rohy. Jeho oči vládnou Rinneganem a z nohou a rohů mu ční chakrové přijímače, díky kterým je ovládán.
Jeho schopnosti nejsou známé, zřejmě jen dokáže ničit svými rohy, velikostí a silou.
Je k vidění při boji Peina proti Jiraiyovi a Peinově napadení Listové.

.
.
.

Na článku pracovali: 

ibuse_photo3_big.jpg

Ibuse je velký salamadr, kterého přivolával Hanzō.
Vzhled: Byl velký a měl hnědou barvu.
Schopnosti: V tlamě měl jed, kterým dokázal zabít nepřítele.
Mohli jsme ho vidět v anime když Nagato říkal Narutovi jak s ním bojovali. Pak když je ve 4. Velké válce shinobi oživen Hanzō tak použije techniku přivolání a povolá ho. Nakonec ho Mifune poráží takže Ibuse zmizí a Hanzō je zapečetěn.

Techniky: 

Jed
Jedovatá mlha

Na článku pracovali: 

Kategorie:
gedou.jpg

Gedou je démon(nepatří mezi ocasé démony), kterého dokázal vyvolat Nagato a ve velké válce ninjů také Tobi. Velká socha Gedou(Gedou Mazou) se prvně ukázala již ve skrýši Akatsuki.
Kdykoliv nějaká dvojice z Akatsuki přinesla do skrýše Jinchuurikiho, získávali z něj ocasého démona. Démoní čakru z Jinchuurikiho vysávala právě tato socha. Když byl získán ocasý démon(Gedou ho doslova vstřebala), otevřelo se jedno její oko(celkem jich má děvet).

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Katsuya.jpg

Katsuyu je královna slimáku, která je na rozdíl od Gamabunty a Mandy tichá a věrná svému pánovi. Sakura a Shizune k ní ukázaly značný respekt a oslovují ji Katsuyu-sama. Ve srovnání s Gamabuntou a Mandou se dokáže rozdělit na menší slimáky a pak zase složit nebo zůstat rozložená a připojit se k zraněním lidem a pomocí chakry svého vyvolaného pána je vyléčit.
Také dokáže plivat kyselinu, díky acidu na jazyku a zubech je kyselina dost silná, rozežere vše s velkou přesností. Také je dokázáno, že je hodně odolná proti smrtícím útokům.

Techniky: 

Předávání chakry
Rozdělení
Plivání kyseliny

Na článku pracovali: 

GerotoraGerotora (ゲロ寅) "žaba zvitkov", je veľmi zriedkavý druh žaby, ktorý veľmi pečlivo stráži všetko čo má napísané na svojom bruchu/zvitku až do svojej smrti. Gerotora taktiež stráži "klúč" od pečate ktorú má Naruto.


Kategorie:
Shima.png

Shima(シマ) je manželkou Fukasakuho a je staršou žabou z Myobokuzanu. Sú ako pravá a ľavá ruka Veľkého žabieho Sageho
Taktiež spolu učili používať Jiraiyu Senjutsu




Osobnosť


Kategorie:

Gamaken1 Gamaken ('znamená tiež "Silná žába") prvý krát sa objavil v Mange 374 potom čo ho Jiraiya privolal pri boji s Peinom.


Kategorie:

Fukasaku (フカサク), lépe známý jako Pa, je starší žába z Myobokuzanu.
Jeho manželkou je Shima. Býval také učitelem mladého Jiraiyi v oblasti senjutsu spolu zo Shimou. Jirayia ho ovládl po několika měsících, a navíc ne úplně dokonale.

Osobnost

Fukasaku je považován za velmi moudrého a váženého, a je velmi respektován všemi, kdo ho znají. Ve skutečnosti je naštvaný často pro maličkosti. Například že kvůli nějaké bitvě nestihne večeři.

První vystoupení


Kategorie:

Gamahiro (ガマヒロ) je ve velikosti srovnatelný s Gamabuntou. Když byl předvolán v první Naruto části, jeho jméno nebylo jmenováno. To se stalo až v Shippuuden části.

První vystoupení


Kategorie:
reibi.png

Reibi (零尾, Bezocasý démon) je fillerový démon, který se objevil pouze ve filmu; v Naruto Shippuuden Movie 2, Kizuna (Pouta). Jedná se o nenávistnou duši vytvořenou temnými, nešťastnými myšlenkami utlačovaných občanů Země Nebe. Jeho tvář je zakryta maskou podobnou těm, které se používají v japonském divadle . Tato maska má na sobě znak pro číslici nula.

Na článku pracovali: 

GamarikiGamariki je ropucha s ženským vzhledem, ale je mužského pohlaví.

Kidoumaru a KyodaigumoKyodai Gumo (Kyodai Gumo - Oborovský pavúk) je obrovský pavúk, ktorého môže vyvolať Kidoumaru. Raz vyvolaný Kyodaigumo dokázal rýchlo uvolniť vrecúško plné mladých pavúkov, ktorý mali veľkosť ako malí pes. Spôsobili dážď pavúkov (Amagumo), Kidomaru po tom, čo rozrezal vačok, jedovatý rýchly pavúci pršali na jeho protivníka. Pavúky keď padajú, budú priasť vlákno do sietí, obtočia protivníka sieťou a prilepia ho k zemi. Kyodaigumo môžu tiež cez sieť davať rany.


Kategorie:
Umibozu.JPG

Umibozu (Umibouzu) je pán mora. Bol používaný Amachim na zastrašovanie Morskej krajiny. Umibozu nie je nič viac než voda, v ktorej je nahromadená chakra a drží ju pokope. Nesmrtelný je iba vtedy, ak sa úplne vyparí. Bol porazený Narutom a Gamabuntom.


Kategorie:

Ninkame Ninkame (ninja želva) je velká červená želva, kterou může vyvolat Maito Gai. Ninkame dohlíží na Rock Leeho, když Gai není poblíž. Ninkame je jeden z mála případů, kdy může Gai používat ninjutsu (Ninkame je vyzvaný mimo děj, tak se vlastně neví, zda Gai opravdu použil ninjutsu).


Kategorie:

EnmaEnma Enkouou (猿猴王猿魔) je starší opice vyškolená v umění ninjů. Je nejlepší ze všech opičích summonů. Má zvláštní transformační schopnosti a vlastní titul Opičí král. Je osobním summonem Sarutobi Hiruzena, Třetího Hokage a je také jeho dlouholetým společníkem, což je vidět na jejich stáří.


Gamatatsu Gamatatsu (ガマ竜) je slabý, nezkušený, mladší bratr Gamakichiho a Gamabuntův syn. V seriálu se objevil poprvé, když ho Naruto přivolal během souboje s Orochimarem a nebyl schopen použít chakru Devítiocasé lišky (Kyuubi no Youko).


Kategorie:

Gamabunta Gamabunta (ガマブン太) je bossem všech ropuch, které jsou přivolávány. Je obrovský (okolo 100 metrů) a přivolává se do soubojů proti nejsilnejším soupeřům (jsou to především Ocasí démoni). Jeho synové jsou Gamakichi a Gamatatsu. Naruto může Gamabuntu přivolávat pouze za pomoci chakry Devítiocasé lišky (Kyuubi), bez ní může přivolat pouze jedno z Gamabuntových nejmenších dětí.


Kategorie:

GamakichiGamakichi ( ガマ吉 – Smířlivá žába) je jedním z Gamabuntových dětí. Byl první žábou, kterou přivolal Naruto na počátku boje s Gaarou. V tu chvíli se Naruto nedokázal pořádně soustředit. Také ho přivolal Jiraiya během boje s Orochimarem, protože Tsunade dala Jiraiyovi vypít lektvar, po kterém nemohl správně čerpat chakru.


Kategorie:

Manda-samaManda (マンダ) je Orochimarův největší a nejmocnější přivolávaný had. Za svou pomoc v boji požaduje sto lidských obětí. Pokud neobdrží tyto oběti nebo ho nepřivolá sám Orochimaru, tak Manda klidně zabije toho, kdo jej přivolal. Manda respektuje jen Orochimarovu sílu, ne samotného Orochimara. Yakushi Kabuto věřil, že by se Manda obrátil proti Orochimarovi (nebo by přinejmenším odešel), kdyby zjistil, že ho Orochimaru přivolal, když nemohl používat své techniky.


Kategorie:
kaka smečka.jpg

Ninken (忍犬 znamená "ninjovský pes“ nebo “ninja pes") je osm ninja psů, které vyvolává Kakashi. Všichni ninkenové mají na zádech nakreslené obličeje pomocí hiragany, tzv. Henohenomoheji (へのへのもへじ), což je zvuk, když se přečtou tyto znaky ze všech tváří. Kreslení těchto obličejů je v Japonsku oblíbené mezi dětmi, zdobí jimi strašáky (kakashi znamená strašák).

Techniky: 

Houen no Jin - Kruhová formace
Formace jeřábího křídla
Inukabe no Jin - Formace psí barikády
Ninken Ninpou: Sajin no Mai - Umění ninja psů: Tanec prachu

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí