manga_preview
Boruto TBV 07

Listová

Delta-Konoha.png

Delta (デルタ) je kyborg vytvorený Amadom pri neúspešnom pokuse vyklonovať jeho dcéru Akebi a bývalá členka organizace Kara, kde patrila medzi tzv. Vnútorných (Innaa). Je mimoriadne výbušná, netrpezlivá a podľa Amada prostoduchá.

Techniky: 

Deštrukčný lúč (破壊光線, Hakai Kousen)


Kategorie:
Kawaki.png

Kawaki (カワキ) je genin, člen týmu 7 a bývalý člen organizácie Kara. Naruto ho prijal za člena svojej rodiny a Kawaki mu je za to bezvýhradne oddaný. S Borutom si vytvoril po počiatočnej averzii zvláštny bratský vzťah, v rámci ktorého svojim pragmatizmom vyvažuje Borutov idealizmus.


Kategorie:
Norimaki Ehou.png

Norimaki Ehou (海苔巻エホウ) je študent Akadémie a Himawarin spolužiak.

Má čierne vlasy, vyčesané na ľavú stranu a hnedé oči. Nosí tmavý šál a zeleno-biele oblečenie.

Je odhodlaný stať sa shinobim a denne trénuje pod vedením svojho deda. S Himawari a Yuinou sa zúčastnil jednodňového skúšobného tréningu Akadémie. Je veľmi súťaživý a berie výzvy príliš vážne, čo vedie neraz ku konfliktom.

Prvýkrát sa objavil v anime Boruto, v epizóde 154.


Kategorie:
Itomaki Yuina 2.png

Itomaki Yuina (糸巻ユイナ) je študentka Akadémie a Himawarina spolužiačka.

Má indigové vlasy s ofinou na čele, dvoma prameňmi po stranách a dvoma zviazanými do kruhov vzadu. Oči má modrej farby. Nosí bledomodré kimono s fialovým obi, previazaným tmavofialovou stuhou a čierne šortky.

Je odhodlaná stať sa kunoichi a už pred nástupom na Akadémiu sa snažila mnohému priučiť. S Himawari a Ehouom sa zúčastnila jednodňového skúšobného tréningu.


Kategorie:
Asakusa Neon.png

Asakusa Neon (浅草ネオン) je študentka Akadémie a Himawarina spolužiačka. Jej rodičia sú manažérmi v spoločnosti Kaminarimon.

Má hnedé vlasy a fialové oči bez zreníc. Nosí okuliare a tmavosivú čelenku. Odieva sa do červeného trička a tmavosivých montérok.

Je bojazlivá, nevýrazná a manipulovateľná. Jej spolužiačka Osuka ju zneužíva ako svojho nohsleda. Vyniká v ovládaní dronov, keďže má skrze rodičov prístup k technológiám.

Prvýkrát sa objavila v anime Boruto, v epizóde 261.


Kategorie:
Kamakura Osuka.png

Kamakura Osuka (鎌倉オスカ) je študentka Akadémie a Himawarina spolužiačka. Je dcérou slávneho herca Kamakura Gongoroa a nemenej známej herečky Kamakuri Hibari.

Má ružové, vejárovito odstávajúce vlasy a hnedé oči. Nosí bordový úbor s krátkym ružovým topom a bielymi šortkami. Na spoločenské udalosti chodí oblečená v bordovom kostýme.


Kategorie:
Fūma Eiki.png

Fuuma Eiki (風魔エイキ) je študent Akadémie a Himawarin spolužiak. Je členom klanu Fuuma a jeho otec pracuje ako zvláštny jounin u Vojenskej polície v Konohe.

Má sivé vlasy a oči jantárovej farby. Nosí tmavý odev a tmavosivú vestu so znakom klanu Fuuma na chrbte.

Je sebavedomý a považuje sa za elitného člena svojho klanu. Vyniká vo vrhaní kunaiov a shurikenov.

Prvýkrát sa objavil v anime Boruto, v epizóde 261.

Zajímavosti


Kategorie:
Inuzuka Mimi.png

Inuzuka Mimi (犬塚ミミ) je študentka Akadémie a Himawarina spolužiačka.

Má kratšie husté oražové vlasy, ktoré jej na bokoch trčia ako psie uši, a čierne oči. Na lícach má červené znaky klanu Inuzuka. Nosí bielu košeľu so zelenou kravatou a nohavice s trakmi.

Nemá rada konflikty. Jej pes ešte nie je vycvičený.

Prvýkrát sa objavila v anime Boruto, v epizóde 261.

Zajímavosti

  • Mimi (ミミ) znamená ucho alebo uši.
Na článku pracovali: 

Aburame Harika.png

Aburame Harika (油女ハリカ) je študentka Akadémie a Himawarina spolužiačka.

Na hlave má kuklu s okuliarmi, z ktorej ako tykadlá trčia dva vrkoče. Oblečená je do krátkeho plášťa, pod ktorým má hnedý odev a modrú kabelku.

Je najvyššia spomedzi svojich rovesníkov.

Prvýkrát sa objavila v anime Boruto, v epizóde 261.

Zajímavosti

  • Harika môže znamenať v závislosti od použitých znakov lieskový kvet (榛華) alebo krásnu okrýdlenú hrušku (羽梨佳).

Izuno Kuro.png

Kageno Kura (影野クラ) je študentka Akadémie a Himawarina spolužiačka.

Oblečená je do čierneho plášťa s tvár neustále zahaľujúcou kapucňou. Na kapucni má mačacie uši a nosí pripnutý mačací chvost. Na krku má rolničku na fialovom motúzy.

Obľubuje hororové filmy a pod plášťom nosí ukrytých mnoho najrôznejších predmetov, v ktorých však nemá prehľad.

Prvýkrát sa objavila v anime Boruto, v epizóde 261.

Zajímavosti


Kategorie:
Itoi Tsuru.jpg

Itoi Tsuru (糸井つる) je genin ze Skryté Listové. Je členkou týmu 40 a jejími týmovými partnery jsou Goetsu Doushu a Onikuma Enko. Jejich sensei nám není znám. Tsuru je klidná, zodpovědná, zajímá se o chlapce a roztomilá zvířátka.
Poprvé se objevila v 1. epizodě anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Techniky: 

Technika vlasového spoutání

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Goetsu Doushu.jpg

Goetsu Doushu (呉越ドウシュ) je genin ze Skryté Listové. Je členem týmu 40 a jeho týmovými partnery jsou Itoi Tsuru a Onikuma Enko. Jejich sensei nám není znám. Doushu je velmi zodpovědný a ke svým přátelům loajální.
Poprvé se objevil v kapitole 700+1 Naruto a 1. epizodě anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Techniky: 

Technika přenosu chakry

Na článku pracovali: 

Kategorie:
tanzou.jpg

Genin Tanzou (タンゾウ) pochází ze Skryté Listové, poprvé se objevil v 60. kapitole mangy a 35. díle anime. V jeho týmu byl ještě Shibire a Minoji. Tanzou se účastnil chuuninské zkoušky ve stejném roce jako Naruto, ale bál se, že neprojdou nebo že se něco stane jeho kamarádům ve zbrani. Tehdy mu bylo osmnáct let. Jeho tým zvládl první část zkoušky, jenže vyhořel v druhé části probíhající v Lese smrti.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
ensui.jpg

Sedmatřicetiletý Nara Ensui (奈良エンスイ) je jounin ze Skryté Listové a jak už na první pohled napovídá jeho vzhled, také člen klanu Nara. Své černé vlasy si vyčesává do vysokého culíku, pěstuje si (poměrně nanicovatou) kozí bradku a zeleně si podmalovává oči. Narové nejčastěji nosí klasickou uniformu Listové a Ensui není výjimkou. Poprvé se objevil v 523. kapitole mangy a 266. epizodě Shippuudenu.

Techniky: 

Kagemane Kage Shibari no Jutsu

Na článku pracovali: 

muta.jpg

Čtyřiadvacetiletý Aburame Muta (油女ムタ) je tokubetsu jounin (zvláštní jounin) ze Skryté Listové a člen klanu Aburame. Jednalo se o klidného metodického muže, kterého jen tak něco nerozhází, a inteligentního jounina věrného své vesnici. Jak už je u členů klanu Aburame tak nějak zvykem, také Muta nosil tmavé brýle skrývající oči. Na na zádech tahal obří tykev s dalšími brouky. Poprvé jsme ho mohli vidět v 427. kapitole mangy a 162. díle Shippuudenu.

Techniky: 

Mushi Jamingu no Jutsu = "Džemovací technika"

Na článku pracovali: 

Shikuro a broučci.jpg

Aburame Shikuro (油女シクロ) pocházel ze Skryté Listové, byl členem klanu Aburame a otcem Aburame Toruneho. Oba ovládali zvláštní typ mikroskopických jedovatých broučků zvaných rinkaichuu, kteří ničili buňky a napadali organismus nepřítele. Sám uživatel je proti nim imunní díky protilátkám ve své krvi, pokud je potřeba, umí taky postiženého nepřítele svých rinkaichuu zbavit.

Na článku pracovali: 

aburame tatsuma.jpg

Jednadvacetiletý Aburame Tatsuma (油女タツマ) je člen klanu Aburame, zároveň slouží (nebo sloužil) v Rootu. Asi jako každému Aburamemu je mu špatně vidět do tváře, nosí tmavé brýle a kapuci. Tatsuma je však snadno identifikovatelný díky podivné modré značce na pravé tváři (možná je to obyčejné tetování). Dle čtvrtého databooku se specializoval na výzvědné techniky, které ho proslavily.

Na článku pracovali: 

Suzaku.jpg

Nara Suzaku (奈良スザク) je dvaačtyřicetiletý jounin ze Skryté Listové a člen klanu Nara, což člověk snadno rozezná na první pohled, protože tmavovlasý Suzaku v charakteristické uniformě listového shinobi nosí obvyklý narovic culík (ač přizpůsobený vlastnímu stylu). Nepostrádá další klasické rysy Narů a pěstuje si malou kozí bradku. Jako Nara ovládá manipulaci se stíny. Poprvé se objevil v 534. kapitole mangy a 275. dílu Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Denki Kaminarimon.jpg

Kaminarimon Denki (雷門デンキ) je genin ze Skryté Listové vesnice zapsaný v Týmu 5 a dědic společnosti Kaminarimon. Poprvé se objevil v 1. díle anime Boruto a jedná se čistě o postavu z anime.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Haguruma.jpg

Haguruma (ハグルマ) byl programátorem v herní společnosti. Poprvé se objevil ve 42. díle anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Haguruma na hrách pracoval v pozadí. Jeho práce byla náročná, ale i tak svou práci zvládal a těšilo ho, když si lidé výslednou práci užívali. Právě tyto myšlenky ho v těžkých chvílích držely nad vodou.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí