manga_preview
Boruto TBV 07

Medik

Goetsu Doushu.jpg

Goetsu Doushu (呉越ドウシュ) je genin ze Skryté Listové. Je členem týmu 40 a jeho týmovými partnery jsou Itoi Tsuru a Onikuma Enko. Jejich sensei nám není znám. Doushu je velmi zodpovědný a ke svým přátelům loajální.
Poprvé se objevil v kapitole 700+1 Naruto a 1. epizodě anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Techniky: 

Technika přenosu chakry

Na článku pracovali: 

Kategorie:
300px-Ruka.png

Medička Ruka (ルカ) pochází ze Skryté Mlžné, během Čtvrté války ninjů sloužila v Třetí divizi. Poprvé se objevila v 285. epizodě Shippuudenu, jedná se o fillerovou postavu. Ruka je spíše tichá zdrženlivá dívka, která se však nebojí ozvat (ač váhavě), pokud někdo napadá její společníky ve zbrani nebo domovskou vesnici.

Na článku pracovali: 

amachi.jpg

Amachi (アマチ) je vědec a medik, který se kdysi spolčil s Orochimarem a pracoval v jeho laboratoři na jednom z ostrovů v Oceánové zemi. Prováděli spolu experminety na lidech, protože chtěli stvořit ultimátní vodní zbraň aneb vodního ninju. Jedním z jejich experimentů byla i Isaribi, kterou Amachi nutil přepadat lodě. Isaribi doufala, že ji Amachi přemění zpět, ale Amachi se jí plánoval zbavit, až mu přestane být užitečná. Poprvé se objevil v 170. díle anime, jedná se o fillerovou postavu.

Na článku pracovali: 

rin.jpg

Nohara Rin (のはらリン) byla chuunin, medička a členka týmu Minato spolu s Uchihou Obitem a Hatake Kakashim. Jak už napověděl název týmu, mistrem téhle trojice byl Namikaze Minato, budoucí Čtvrtý Hokage. Dlouho se o jejím osudu nic nevědělo, odhadovalo se však, že zemřela, protože Kakashi jednou pronesl, že všichni jeho přátelé jsou mrtví...

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí