manga_preview
Boruto TBV 08

Klan Aburame

Aburame Harika.png

Aburame Harika (油女ハリカ) je študentka Akadémie a Himawarina spolužiačka.

Na hlave má kuklu s okuliarmi, z ktorej ako tykadlá trčia dva vrkoče. Oblečená je do krátkeho plášťa, pod ktorým má hnedý odev a modrú kabelku.

Je najvyššia spomedzi svojich rovesníkov.

Prvýkrát sa objavila v anime Boruto, v epizóde 261.

Zajímavosti

  • Harika môže znamenať v závislosti od použitých znakov lieskový kvet (榛華) alebo krásnu okrýdlenú hrušku (羽梨佳).

muta.jpg

Čtyřiadvacetiletý Aburame Muta (油女ムタ) je tokubetsu jounin (zvláštní jounin) ze Skryté Listové a člen klanu Aburame. Jednalo se o klidného metodického muže, kterého jen tak něco nerozhází, a inteligentního jounina věrného své vesnici. Jak už je u členů klanu Aburame tak nějak zvykem, také Muta nosil tmavé brýle skrývající oči. Na na zádech tahal obří tykev s dalšími brouky. Poprvé jsme ho mohli vidět v 427. kapitole mangy a 162. díle Shippuudenu.

Techniky: 

Mushi Jamingu no Jutsu = "Džemovací technika"

Na článku pracovali: 

Shikuro a broučci.jpg

Aburame Shikuro (油女シクロ) pocházel ze Skryté Listové, byl členem klanu Aburame a otcem Aburame Toruneho. Oba ovládali zvláštní typ mikroskopických jedovatých broučků zvaných rinkaichuu, kteří ničili buňky a napadali organismus nepřítele. Sám uživatel je proti nim imunní díky protilátkám ve své krvi, pokud je potřeba, umí taky postiženého nepřítele svých rinkaichuu zbavit.

Na článku pracovali: 

aburame tatsuma.jpg

Jednadvacetiletý Aburame Tatsuma (油女タツマ) je člen klanu Aburame, zároveň slouží (nebo sloužil) v Rootu. Asi jako každému Aburamemu je mu špatně vidět do tváře, nosí tmavé brýle a kapuci. Tatsuma je však snadno identifikovatelný díky podivné modré značce na pravé tváři (možná je to obyčejné tetování). Dle čtvrtého databooku se specializoval na výzvědné techniky, které ho proslavily.

Na článku pracovali: 

Torune.png

Aburame Torune (油女トルネ) je jounin ze Skryté Listové (Konohagakure no Sato), člen klanu Aburame a rovněž člen tajné frakce Root, kterou vytvořil Danzou. Torune se poprvé objevil v 454. kapitole mangy a 198. epizodě Shippuudenu. Jeho otcem byl Aburame Shikuro.

Techniky: 

Dokujin no Jutsu (Torune tuhle techniku předvedl jen v anime - 317. díl Shippuudenu)
Kodoku no Jutsu (je v anime)
Ansatsu Jutsu (jen v anime)

Na článku pracovali: 

files_1723.jpeg

Aburame Shibi (油女シビ) je otcem Aburame Shina, člen a vůdce klanu Aburame. Stejně jako u Shina i jeho tělo obývají destrukční brouci Kikai, kteří žerou chakru. Shibi na zádech nosí tykev, ale není známo, co v ní nosí, nejspíš další brouky. Je pýchou klanu a nikdy nepodceňuje svého soupeře, i kdyby vypadal sebevíc slabě. Poprvé se objevil v 137. kapitole mangy a 79. díle anime, vystupoval i ve čtvrtém Naruto movie: Ztracená věž a Naruto OVA: Výroční Sportovní Festival v Listové! Někteří mu říkají Gen, třeba Iruka.

Na článku pracovali: 

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí