manga_preview
Boruto TBV 08

Bijuu

kaguya2.jpg

Ootsutsuki Kaguya (大筒木カグヤ), nazývaná také jako Králičí bohyně či Králičí princezna, je hlavou klanu Ootsutsuki a matkou dvou synů; Hagoroma a Hamury. Poprvé se objevila v 670. kapitole mangy a 458. dílu Shippuudenu.

Techniky: 

Bouchou Gudoudama

Na článku pracovali: 

300px-Ten_Tails_Anime_1.jpg

!Varování! - článek Může obsahovat informace z aktuálního děje (Spoiler).
Desetiocasý démon (十尾, Juubi) je původní, prvotní démon Naruto vesmíru. Z jeho částí vytvořil Rikudou Sennin (Poustevník šesti cest) devět ocasých démonů - Bijuu.

Rikudou Sennin


Kategorie:
300px-Rōshi.png

Roushi (老紫) byl ninja ze Skryté Kamenné vesnice a také jinchuuriki čtyřocasého démona. Jelikož se ve vesnicích běžně vybírá nositel bijuu mezi příbuznými kage, je možné, že byl nějakým způsobem v příbuzenském vztahu s Tsuchikage. Roushi měl kekkei genkai Youton, uměl ovládat lávu. Poprvé se objevil v 353. kapitole mangy a 121. díle Shippuudenu.

Techniky: 

En'en Houka
Kakazan
Youton Chakura Moudo (chakrový mód)
Youton: Shakugaikouken

Na článku pracovali: 

Kategorie:
utakata.jpg

Utakata (ウタカタ) byl ztracený shinobi ze Skryté Mlžné a také nositel Šestiocasého démona, přičemž není známa jeho příbuznost k nějakému Kage. Poprvé se objevil v 515. kapitole mangy a 144. dílu Shippuudenu. Utakata byl zprvu věrným mlžným ninjou, ovšem během éry Krvavé Mlžné z vesnice odešel.

Techniky: 

Chiroukyuu
Kibakuhou
Shabondama no Ninjutsu
Suiton: Houmatsu no Jutsu
Suiton: Houmatsu no Jutsu Hyou

Na článku pracovali: 

Kategorie:
300px-Fū_(Jinchūriki).png

Fuu (フウ) byla kunoichi z Takigakure, Skryté Vodopádové vesnice a zároveň byla schránkou pro sedmiocasého démona (七尾, Nanabi), vlastním jménem Choumei (重明). Choumei byla jedním ze dvou démonů zajatých Akatsuki ještě před začátkem druhé série Naruta, Shippuudenu. Po vyjmutí démona jinchuuriki obvykle hned zemře.
Poprvé jsme mohli Fuu spatřit 515. kapitole mangy a 205. dílu Shippuudenu.

Techniky: 

Kokuun - jen v anime
Moujourou - jen v anime
Rinpun
Takigakure no Senpuu - jen v anime


reibi.png

Reibi (零尾, Bezocasý démon) je fillerový démon, který se objevil pouze ve filmu; v Naruto Shippuuden Movie 2, Kizuna (Pouta). Jedná se o nenávistnou duši vytvořenou temnými, nešťastnými myšlenkami utlačovaných občanů Země Nebe. Jeho tvář je zakryta maskou podobnou těm, které se používají v japonském divadle . Tato maska má na sobě znak pro číslici nula.

Na článku pracovali: 

yugi.jpg

Nii Yugito (二位ユギト) je kunoichi ze Skryté Oblačné a jinchuuriki dvouocasého démona jménem Matatabi, v něhož se umí libovolně přeměnit, což jí umožňuje vysílat z úst oheň. Způsob přeměny je velmi podobný Narutovu, až na specifickou modrou chakru. Ačkoli se zdá, že nad ní démon získal kontrolu, ve skutečnosti má kontrolu ona nad ním a ví, kolik chakry může využít.

Techniky: 

Nekozume
Byouen Houka
Hisou
Daibyou Sougeki

Na článku pracovali: 

211088_1.jpg

Kdo je to vlastně Jinchuuriki?

Jedná se o osobu, která má v sobě spoutaného démona, tedy o nositele bijuu.
V celém oficiálním příběhu NARUTO najdeme dohromady devět jinchuuriki. Neznámějšími jsou samozřejmě Uzumaki Naruto a Sabaku no Gaara. Vyrovnat se s bijuu v sobě a zároveň odsuzujícími pohledy ostatních je velice těžké, mnozí jinchuuriki zahořkli a zanevřeli na pouta s lidmi. To můžeme vidět v Gaarově případě. Někteří se naopak tomuto osudu brání a jsou veselí, chovají se běžně, nechovají zášť k démonu v sobě ani k ostatním a snaží se o vzájemné pochopení. Tím se vyznačují kupříkladu Uzumaki Naruto, Killer Bee či Fuu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
kyuubi_by_maplefur.png

Kyuubi, celým označením Kyuubi no Youko (九尾の妖狐), vlastním jménem Kurama (九喇嘛), je nejsilnějším ze všech bijuu (ocasých démonů). Svými ocasy může snadno ničit lesy, vyvolávat tsunami a drtit hory. Kyuubi napadl Listovou, když byl Naruto miminko, a Namikaze Minato, Čtvrtý Hokage, obětoval svůj život, aby Kyuubiho zastavil a zapečetil do malého dítěte, právě Uzumaki Naruta.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
gyuuki.jpg

Osmiocasý démon (Hachibi, 八尾), vlastním jménem Gyuuki (牛鬼), je osmým z devíti ocasých démonů. Jeho vzhled je syntézou chobotnice a býka. Démon je v držení Skryté Oblačné a jeho jinchuurikim je ninja Killer Bee, mladší bratr Čtvrtého Raikage. Ten jako jediný Osmiocasého ovládl a po desítkách let se stal prvním ninjou, u kterého démon nejen vydržel, ale pomáhal mu i v boji. Poprvé se objevil v 413. kapitole mangy a 143. díle Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Seven-Tailed_beast.jpg

Sedmiocasý démon 七尾, (Nanabi, Shichibi), vlastním jménem Choumei (重明), je sedmým z devíti ocasých démonů. Tento démon býval v držení Vodopádové a jeho posledním jinchuurikim se stala kunoichi Fuu. Choumei připomíná hmyz. Poprvé se objevila v 467. kapitole mangy a 165. díle Shippuudenu. Sama se označila jako (ラッキーセブン重明), Rakkii sebun Choumei, tedy šťastná sedmička, což vypovídá o její přívětivé a veselé povaze.

Techniky: 

Bijuu Soushingeki
Gekitou Youkaku
Hmyzí kousnutí
Kugutsu no Jutsu (Ovládání loutek)
Choumei navíc umí létat Smiling

Na článku pracovali: 

Kategorie:
goku.jpg

Čtyřocasý démon (Yonbi, 四尾), vlastním jménem Son Goku (孫悟空), je čtvrtým z devíti ocasých démonů. Tento démon býval v držení Skryté Kamenné a jeho posledním jinchuurikim se stal Roushi. Son Goku vypadá jako opice, tělo má porostlé červenou srstí a na hlavě mu rostou žluté rohy. Poprvé se objevil v 567. kapitole mangy a 165. díle Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
sanbi.png

Tříocasý démon (Sanbi, 三尾), vlastním jménem Isobu (磯撫) je jedním z ocasých démonů a byl zapečetěný v Yagurovi, bývalém Čtvrtém Mizukage. Jako po všech démonech i po něm pátrala zločinecká organizace Akatsuki a nakonec jej polapila, nemusela však zápasit s jinchuuriki, protože byl Isobu ve své vlastní podobě na svobodě. Připomíná nějakou mořskou příšeru příbuznou se želvou. Poprvé se objevil v 317. kapitole mangy a 98. díle Shippuudenu.

Techniky: 

Bijuu Soushingeki
Choudan Kouro
Kagenade
V anime: Suiton: Daikaisuidan a halucinogenní mlha


Kategorie:
neko.png

Dvouocasý démon (Nibi no Bakeneko, Nibi no Nekomata), vlastním jménem Matatabi (又旅), je druhým z devíti ocasých démonů. Tento démon býval v držení Skryté Oblačné a jeho posledním jinchuurikim se stala kunoichi Nii Yugito. Matatabi vypadá jako kočka a její tělo je tvořeno modrými a černými plameny. Poprvé se objevila v 313. kapitole mangy a 72. díle Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
shukaku.png

Jednoocasý démon (Ichibi no Shukaku 一尾の守鶴) Písečný Shukaku (Suna no Shukaku, 砂の守鶴), vlastním jménem jen Shukaku (守鶴), je duch kněze ze Skryté Písečné, který byl vězněn v čajové konvici a také prvním z devíti ocasých démonů. Shukaku byl držen v Písečné vesnici už od vzniku Skryté Písečné vesnice a jeho posledním jinchuurikim se stal Godaime Kazekage Gaara. Umí skvěle ovládat písek. Poprvé se objevil v 134. kapitole mangy a 78. díle první řady anime.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
gobi.jpg

Pětiocasý démon (五尾, Gobi no Houkou), vlastním jménem Kokuou je pátým z devíti ocasých démonů. Tento démon býval v držení Skryté Kamenné a jeho posledním jinchuurikim se stal shinobi Han.
Kokuou je syntézou koně a delfína, jeho tělo je koňské, ovšem výrazně protáhlá hlava připomíná delfína. Přestože se jednalo o obávané monstrum, ocasého démona a přírodní katastrofu, která musí být zkrocena, Kokuou vystupuje velmi tiše, rezervovaně a příliš nemluví. Pokud promlouvá o sobě, používá archaické 'watakushi' (私), čímž působí velmi zdvořile.

Techniky: 

Futton: Kairiki Musou
Tsunoori

Na článku pracovali: 

Kategorie:
rokubi.png

Šestiocasý démon (Rokubi 六尾), vlastním jménem Saiken (犀犬) je šestým z devíti ocasých démonů. Tento démon býval v držení Skryté Mlžné a jeho posledním jinchuurikim se stal Utakata. Má podobu velkého bledého slimáka. Poprvé se objevil v 467. kapitole mangy a 151. díle Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
337px-BijuuComplete.jpg

Bijuu (čteme "bidžú") jsou ocasí démoni, kteří pocházejí z japonské mytologie. Tito démoni se dají rozdělit do devíti úrovní. Každý z nich má neuvěřitelné množství univerzální chakry, která z nich dělá bojové bestie tak silné, že jedinou možností, jak je zkrotit, je zapečetit je do lidských hostitelů.
Způsobů zapečetění démona je více. Technika, která byla použita v případě Naruta, se nazývá Shiki Fuuin. Ovšem osoba provádějící tuto po tomto rituálu umírá. Yondaime (Čtvrtý Hokage) obětoval život, aby zapečetil Kyuubiho, a ochránili tak svou vesnici.
Člověk se zapečetěným démonem v sobě se nazývá Jinchuuriki (čteme "džinčúriki"). V Narutovi jsou již známí všichni Jinchuuriki.
Každý démon má různé množství ocasů v rozsahu od jednoho ocasu do devíti.


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí