manga_preview
Boruto TBV 08

Písečná

sari.jpg

Patnáctiletá Sari (サリ) je genin ze Skryté Písečné, přátelí se s Matsuri a zbožňuje Gaaru. Poprvé se objevila v 280. kapitole mangy a 31. epizodě Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
ittetsu.jpg

Ittetsu (イッテツ) je šestnáctiletý genin ze Skryté Písečné, který obdivuje Gaaru. Poprvé se objevil v 280. kapitole mangy a 31. epizodě Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Shinki.jpg

Shinki (シンキ) je genin ze Skryté písečné vesnice, jehož adoptivním otcem je Pátý Kazekage Gaara. Je součástí týmu Shinki a jeho týmovými parťáky jsou Araya a Yodo.
Poprvé se objevil ve 3. kapitole mangy Boruto a 55. epizodě anime Boruto.

Techniky: 

Kurohigi: Kurogane (Tajná černá technika: Černé železo) (v anime)
Sabaku: Hando (Pouštní ruka)
Písečné techniky jako Sabaku Fuyuu, Sabakuha, Sabaku Kyuu, Sabaku Sousou si Shinki přizpůsobil, místo obyčejného písku v nich využívá svůj Železný písek. Některé použil jen v anime.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Y.jpg

Yodo (ヨド) je genin ze Skryté písečné vesnice. Je součástí týmu Shinki a jejími týmovými parťáky jsou Araya a Shinki. Je velmi sebevědomá a nemá problém ukázat světu rozsah svých schopností.
Poprvé se objevila ve 3. kapitole mangy Boruto a 55. epizodě anime Boruto.

Boruto: Nová generace

VS Momoshiki
Zahrnuje arc Chuuninské zkoušky z mangy a anime

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Araya.jpg

Araya (アラヤ) je genin ze Skryté písečné vesnice. Je součástí týmu Shinki, jeho týmovými parťáky jsou Shinki a Yodo. Jedná se o bystrého a klidného chlapce, nicméně v anime znejistí, pokud je středem pozornosti a podobně jako Metal Lee nemá rád pozornost lidí.
Poprvé se objevil ve 3. kapitole mangy Boruto a 55. epizodě anime Boruto.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
shira.jpg

Shira (シラ) je chuunin ze Skryté Písečné a týmový partner Sen a Yome. Poprvé se objevil v 395. epizodě anime a jedná se o fillerovou postavu. Narodil se ve městě ležící na nejsevernější hranici Země Větru a v dětství se přestěhoval do Písečné. Jeho velkým snem bylo stát se shinobim, pro svůj nedostatek schopností v genjustu a ninjutsu byl však z Akademie ze dob Čtvrtého Kazekage vyškrtnut. Ostatními byl za své slabiny šikanován.

Na článku pracovali: 

bunpaku.jpg

Bunpuku (分福) byl starý duchovní ze Skryté Písečné a jedním z prvních jinchuuriki Jednoocasého Shukaka. Poprvé se objevil v 660. kapitole mangy a 392. dílu Shippuudenu.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
20130616141442!Maki_mugshot.png

Osmadvacetiletá Maki (マキ) pochází ze Skryté Písečné a kdysi se učila u Pakury, protože chtěla pomstít smrt svého otce, kterou zavinila Mlžná. Pakura ji v tomto podporovala a chválila ji, že zesílila. Maki velmi zarmoutilo, když její učitelka zemřela. Poprvé se objevila v 270. kapitole mangy a 12. epizodě Shippuudenu.

Gaarův únos

Techniky: 

Nunoshibari no Jutsu
Nunogakure no Jutsu

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Pakura.jpg

Pakura (パクラ) byla kdysi oslavovanou hrdinkou Skryté Písečné a učitelkou Maki, než ji vesnice pro své vlastní dobro obětovala. Písečná tehdy jednala o příměří se Skrytou Mlžnou, která však veškeré snahy o domluvu odmítala, ač Písečná nabízela podmínky, které šly až absurdně proti vlastním zájmům vesnice. Písečná zároveň plánovala skoncovat se Skrytou Kamennou a v tomto momentě vstoupila do hry nic netušící Pakura.

Techniky: 

Shakuton: Daijouhappa

Na článku pracovali: 

Abiru.jpg

Abiru (アビル) je chlapec ze Skryté Písečné vesnice, student tamější Akademie. Poprvé se objevil v 129. díle mangy a 75. epizodě anime. Tehdy mu bylo šest let. Spolu se svými dětskými kamarády jménem Kashike, Tomari a Tsuchino hrál ve vesnici fotbal.

Na článku pracovali: 

Kategorie:

KashikeKashike a její kamarádi si hráli s míčem ve Skryté Písečné vesnici. Při jejich hře jim však vylétl míč na střechu a zůstal tam. Najednou se však objevil Gaara a pomocí svého písku jim míč vrátil. Kashike a ostatní měli z Gaary strach kvůli jeho divné síle.


Kategorie:
koma.jpg

Šestnáctiletý Komaza je genin ze Skryté Písečné vesnice, který se zúčastnil chuuninské zkoušky ve stejném roce jako Naruto. Poprvé se objevil v 24. díle anime a 42. kapitole mangy. Chytili ho, jak podváděl při první písemné části zkoušky.

Komaza, 24. díl anime:
„Máte nějaký důkaz, že to bylo pětkrát!? To jako sledujete všechny?“

Na článku pracovali: 

Kategorie:

MikoshiMikoshi je kunoichi ve Skryté Písečné vesnici. Po Gaarově únosu Akatsuki, Mikoshi vedle dalších ninjů přišla Gaarovi na pomoc.


Kategorie:

MukadeMukade byl Písečný ninja, který sloužil jako podřízený člena Akatsuki Sasoriho.


Nejiri.jpg

Šestnáctiletý genin Nejiri (ネジリ) pochází ze Skryté Písečné a účastnil se chuuninské zkoušky ve stejném roce jako Naruto. Poprvé se objevil v 41. kapitole mangy a 24. díle anime. V manze Nejiriho zajímalo, jak je to s počtem týmů, proto se Ibikiho zeptal, kolik týmů skutečně může projít prvním testem zkoušky. V anime jen zděšeně vyjekl. Během zkoušky seděl vedle Sakury.

Na článku pracovali: 

Kategorie:

OotoraOotora byl nezaměstnaný vesničan (bezdomovec) ve Skryté Písečné vesnici. Byl náchylný k pití a udělal velkou chybu. Opilý narazil do rozhněvaného Gaary. Ootora si uvědomil do koho vrazil a byl šokován. Gaara se na něj podíval a uvědomil si, že stejným pohledem se na něj dívají lidé, kteří z něj mají strach. Proto ho Gaara jen tak zabil.


Kategorie:

OtokazeOtokaze slouží jako ninja ve Skryté Písečné vesnici. Když Skrytá Písečná vesnice ustupovala po neúspěšné invazi Písečné a Zvučné po konfliktu s Listovou, tak Otokaze nalezl tělo Kazekageho a jeho osobních strážců. Skrytá Písečná se pak dozvěděla, že byli zmanipulováni, aby bojovali s Listovou a také že Orochimaru zabil jejich Kazekageho a vydával se za něj.


Kategorie:

SajinSajin sloužil jako ninja ve Skryté Písečné vesnici. Sajin se podílel na invazi Zvučné a Písečné do Listové, která začala během třetího testu Chuuninských zkoušek. Byl členem týmu, který byl zachycen Narou Shikaku a jeho Kage Kubi Shibari Jutsu a tím to Jutsu byl zabit.


Sasori's_Parents.PNG

Sasoriho otec sloužil jako ninja ve Skryté Písečné vesnici. Byl to syn legendární Písečné kunoichi Chiyo. Během jedné z Velkých ninja válek přišel o život když bojoval s Hatakem Sakumem.
Sasoriho matka byla kunoichi ve Skryté Písečné vesnici a bojovala po boku svého manžela. Zemřela stejně jako její manžel, ale není jisté jestli jí zabil Sakumo nebo padla v bitvě.


Satetsu.JPG

Osmadvacetiletý Satetsu (砂鉄) je jounin ze Skryté Písečné, který nenávidí Orochimara, protože manipuloval s Písečnou a zavinil smrt Kazekageho. Po neúspěšné invazi do Listové píseční ninjové ustupovali a dozvídali se, jak je Zvučná zradila. Satetsu byl ve skupině pátrajícím po stopě skutečného Čtvrtého Kazekageho, po kterém se slehla zem. Svého vůdce později našli zavražděného.
Satetsu se objevil v 140. kapitole mangy a 81. díle anime.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí