manga_preview
Boruto TBV 08

Nara Ensui

ensui.jpg

Sedmatřicetiletý Nara Ensui (奈良エンスイ) je jounin ze Skryté Listové a jak už na první pohled napovídá jeho vzhled, také člen klanu Nara. Své černé vlasy si vyčesává do vysokého culíku, pěstuje si (poměrně nanicovatou) kozí bradku a zeleně si podmalovává oči. Narové nejčastěji nosí klasickou uniformu Listové a Ensui není výjimkou. Poprvé se objevil v 523. kapitole mangy a 266. epizodě Shippuudenu.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBěhem Čtvrté války ninjů Ensui sloužil ve Třetí divizi a měl na starosti svůj vlastní malý tým (Tým Ensui). Pod Kakashiho vedením se spolu s Yamanaka Santou a dalšími snažil dostat oživeného Zabuzu, který vyvolal hustou mlhu. Dle plánu měl Ensui použít stínové techniky svého klanu a sloučit svůj stín s Kakashiho stínem, Santa se zase staral o Kakashiho tělo pomocí techniky výměny těl. Santovy senzibilní techniky mohli ninjové využít k vyhledání nepřítele v mlze, Kakashi se totiž chtěl k Zabuzovi dostat co nejblíž, nejlépe za něj. Až by došlo ke kontaktu, Santa by techniku zrušil a Kakashi opět získal nadvládu nad svým tělem. Během souboje by se pak propojily Kakashiho a Ensuiho stíny, Ensui by zkombinoval stínovou imitaci s technikou Kage Nui no Jutsu, přidal na síle a oživeného šermíře znehybnil. Následně by jej Maki ovinula svým plátnem a zapečetila.
Vše se dařilo až do zrušení Santovy techniky, Kakashiho útok však překazil Kabutem ovládaný Haku a stejně jako kdysi skočil Kakashimu do rány. Téměř to vypadalo, jako by ho znovu chránil. A stejně jako kdysi se Zabuza pokusil svého mladého společníka přeseknout vejpůl, což se mu tentokrát podařilo.

Ensui, 524. kapitola mangy, konožský překlad:
„Mám stín jednoho nepřítele! Byl tam i ten druhý, ale spojení s jeho stínem nebylo dost dlouhé na to, abych ho mohl spoutat!“

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhEnsui znehybnil alespoň chlapcovo rozseknuté tělo, následně Kakashi dostal i Zabuzu a Ensui mohl chytit také jeho. Maki poté oba zapečetila.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhV anime věnovali Šermířům více prostoru a boj pokračoval i druhý den. Za rozbřesku pomáhal Ensui Kakashimu s Jininem, kterého se chystal zapečetit Sai. Jininovo zapečetění se však snažil překazit Gari, čemuž naopak bránil Lee. Gaariho výbušná technika Ensuiho zranila a zavinila zrušení stínové techniky, přesto se Saiovi podařilo nepřítele zapečetit. Ensui odradil Leeho od Gariho pronásledování.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhEnsui se objevil také v boji proti Desetiocasému, Naruto s ním sdílel Kyuubiho chakru a Ensui spolu se Shikamarem a dalšími členy Nara klanu pomáhali znehybnit Desetiocasého. Později byl Ensui uvězněn ve Věčném Tsukuyomi a kdoví, o čem snil, než Naruto se Sasukem techniku zrušili.

Jutsu (nindža techniky): 
Techniky: 

Kagemane Kage Shibari no Jutsu

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí