manga_preview
Boruto TBV 09

Morio

morio.jpg

Šestadvacetiletý Morio (モリオ) je chuunin ze Skryté Kamenné a Sakuřin obdivovatel z doby Čtvrté války ninjů. Měří 177 centimetrů a objevil se v 539. kapitole mangy a 278. díle Shippuudenu. Morio se ve válce zranil, proto musel vyhledat zdravotnickou pomoc. V lékařském stanu ho pak ošetřila Sakura.
Morio se zprvu choval podezřele, skrýval se ve stínech a vypadalo to, jako by na někoho číhal. Jeho podivné chování ještě umocnila atmosféra strachu, která zavládla mezi Spojeneckými jednotkami Aliance kvůli sabotáži ze strany Bílého Zetsu. Muž nakonec zamířil do stanu č. 3, kde se nacházela Sakura. Ta nejdříve myslela, že ho stále bolí jeho zranění, červenající Morio se však dívce vyznal ze svých citů; od té doby, co ho ošetřovala, na ni nemůže přestat myslet. Předal jí také milostný dopis, který pro ni napsal. Obával se, že pokud půjde znovu do bitvy, nemusí se už vrátit živý.
Sakura mu poděkovala a zároveň spolu s omluvou sdělila, že už zamilovaná je... Což muže zaskočilo a odhadoval, že její milý bude zřejmě z Listové. Ke svému neúspěchu však přistupoval sportovně.

Morio, 278. díl anime:
„No, odmítnutý muž nemá právo šťourat se v tom, koho milujete. Když ho milujete, musí to být skvělý muž.“

Morio Sakuře s úsměvem popřál, aby jí vše dobře dopadlo, ale venku před stanem si těžce povzdechl a čišelo z něho zklamání.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí