manga_preview
Boruto TBV 08

Itoi Tsuru

Itoi Tsuru.jpg

Itoi Tsuru (糸井つる) je genin ze Skryté Listové. Je členkou týmu 40 a jejími týmovými partnery jsou Goetsu Doushu a Onikuma Enko. Jejich sensei nám není znám. Tsuru je klidná, zodpovědná, zajímá se o chlapce a roztomilá zvířátka.
Poprvé se objevila v 1. epizodě anime Boruto.

Boruto: Nová generace

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhNa Akademii Tsuru studovala ve stejném ročníku jako Uzumaki Boruto a jejich třídním učitelem byl Aburame Shino. Během studia se Tsuru účastnila různých aktivit, např. třídního výletu do Skryté Mlžné. Již na Akademii se naučila fuujin jutsu (pečetící techniky) a renkei ninjutsu (kombinace dvou a více technik).
V závěrečné praktické zkoušce byli zkoušejícími Shino, Mitarashi Anko, Sarutobi Konohamaru a Hatake Kakashi. Díky Borutově plánu studenti společnými silami zkoušející porazili. Zbývalo pouze sebrat Tým 40Kakashimu rolničku. Což se sice nikomu nepodařilo, ale přesto všichni zkouškou prošli, protože cílem bylo otestovat týmovou spolupráci a loajalitu. Následně byla společně s Doushuem a Enko zařazena do týmu 40.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBěhem řádění Gangu Byakuya v Listové byl Tým 40 společně s ostatními týmy geninů přizván k tomu, aby pomohli zloděje zastavit. Nicméně geninové měli zakázáno gang konfrontovat bez pomoci ninjů s vyšší hodností.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž se Enčina tajná technika vymkla z ruky, zranila jounina, který Enko a Tsurutýmu velel. Tým chvíli plnil mise mise bez mistra, nicméně Enko se opakovaně vymykala kontrole a Doushu s Tsuru ji museli uklidňovat. Nakonec byl týmu 40 přiřazen nový mistr, a to Morino Ibiki. Jenže Doushu a Tsuru se Enčiny síly i nadále báli. Jejich strach by snižoval výkonnost týmu, a tak se Ibiki rozhodl tým rozpustit a osobně trénovat Enko jakožto vyšetřovatele u výslechů. A protože Enko chtěla být vesnici nějak užitečná, tak s nabídkou souhlasila.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBoruto, Uchiha Sarada a Mitsuki jim chtěli pomoci se se strachem vyrovnat, jenže Konfrontace Enko s Ibikimmarně. Teprve až když Doushu s Tsuru našli pouliční kočku, která se jich bála, i přestože k ní byli přátelští, si uvědomili, jak se asi Enko musí cítit. Enko se bez svých kamarádů cítila osamělá, kvůli čemuž zase začala řádit jako smyslů zbavená. Ibiki měl problém ji zklidnit, ale naštěstí se Tsuru s Doushuem objevili včas a dokázali Enko zklidnit. Ibiki tak uznal, že v Enčině zájmu bude nejlepší tým 40 znovu obnovit.

Zajímavosti

  • Tsuru (鶴) znamená jeřáb.
Jutsu (nindža techniky): 
Techniky: 

Technika vlasového spoutání

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí