manga_preview
Boruto TBV 08

Fuuma klan ze Země Deště

fuuma01.jpg

Fuuma klan (風魔一族, Fuuma Ichizoku) je věhlasný klan ninjů známý především v Zemi Deště a Ohňové zemi. O jeho původu se nic bližšího neví. Známý je především díky své agresivitě a bojem s charakteristickými obřími Fuuma shurikeny - velkými čtyř-čepelými zbraněmi, které mají vynikající ostrost. Tento typ shurikenů se rozšířil i mimo Fuuma klan do jiných zemí, což je vidět kupříkladu u Uchihy Sasukeho, kdy použije tento shuriken v boji s Momochim Zabuzou.

Fuuma clan rain Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhV mládí při svých cestách kolem světa za mládí čelil Jiraiya jednomu ze členů tohoto klanu. Přestože výsledek bitvy není znám, Jiraiyovi se podaří udělat nepříteli na čele výraznou jizvu. O několik let později se setkali znovu, tentokrát však za zcela jiných události. Tento bezejmenný ninja se totiž stal jedním z Peinových těl. Jizva na jeho čele Jiraiyovi umožnila jeho poznání spolu s dalšími Peinovými těly.

Fuuma znamená větrný démon a pochází z reálného klanu ninjů založeném legendou; Fumma Kotarou. O tomto muži se povídá, že porazil a zabil stejně věhlasného samuraje Hattori Hanza.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhTen dal naopak jméno postavě Hanza, kterého porazil a zabil Pein.

Aktualizace 4. 1. 2017, Akumakirei

4.285715
Průměr: 4.3 (21 hlasů)

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí