manga_preview
Boruto TBV 08

Kawaki

Kawaki.png

Kawaki (カワキ) je genin, člen týmu 7 a bývalý člen organizácie Kara. Naruto ho prijal za člena svojej rodiny a Kawaki mu je za to bezvýhradne oddaný. S Borutom si vytvoril po počiatočnej averzii zvláštny bratský vzťah, v rámci ktorého svojim pragmatizmom vyvažuje Borutov idealizmus.

Kawaki má sivé oči a čierne vlasy, vystríhané na bokoch a vzadu (ná týchto miestach majú žltú farbu). V ušiach má jednoduché náušnice a v pravom obočí dva pírsingy, Pod ľavým okom má tetovanie v podobe rímskej číslice IX. Nosí zelené tielko a dlhý modrý plášť.

Amado modifikoval Kawakiho obehový a nervový systém a implantoval do neho mikroskopickú ninja technologiu. Kawaki tak dokáže využívať svoje telo ako zbraň, podobným spôsobom ako je Senninka. Túto schopnosť dokáže zosilniť pomocou Kaamy, s ktorou získava aj iné schopnosti.

Prvýkrát sa objavil na začiatku 1. kapitoly mangy Boruto a 1. epizódy anime.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKawakiho v útlom detstve predal pijanský otec Jigenovi. Ten s Amadom testoval prenesenie Kaamy na rôzne deti, ktoré sa mali stať budúcimi schránkami Otsutsuki Isshikiho. Deti rad za radom umierali, až prežili oba Code a Kawaki, ktorý sa ukázal byť vhodným stať sa schránkou.
Amado tesne pred ukončením procesu Kawakiho premeny zinscenoval pád vzducholode, ktorá Kawakiho prevážala, aby sa ten dostal do Konohy. Tam sa Kawakiho ujal osobne Naruto.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKawakiho sa Kara pokúšala opäť zmocniť, ten však prišiel o svoju Kaamu, keď bol Otsutsuki Isshiki prinútený oživiť sa do Jigena. Po Isshikiho definitívnej smrti Amado Kawakimu opäť Kaamu implantoval, aby mu ten potom pomohol oživiť jeho dcéru Akebi. Kawaki už totiž môže používať plnú silu Kaamy bez obáv, že sa premení na Isshikiho.

Zaujímavosti

  • Kawaki (渇き) znamená suchý alebo vysušený.
Jméno ve znacích: 
カワキ

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí