manga_preview
Boruto TBV 07

Ruka

300px-Ruka.png

Medička Ruka (ルカ) pochází ze Skryté Mlžné, během Čtvrté války ninjů sloužila v Třetí divizi. Poprvé se objevila v 285. epizodě Shippuudenu, jedná se o fillerovou postavu. Ruka je spíše tichá zdrženlivá dívka, která se však nebojí ozvat (ač váhavě), pokud někdo napadá její společníky ve zbrani nebo domovskou vesnici.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž Kabuto použil nečistou techniku Edo Tensei a oživil mnoho mrtvých ninjů, na bojišti vznikl zmatek a Třetí divize se rozdělila na menší skupinky. Ruka byla ve skupince, kterou vedl Monga. Monga byl odhodlaný chránit životy svých společníku a Ruka mu slíbila, že pokud by se cokoliv dělo, sama by neváhala položit svůj život za jeho. To se však nestalo, skupinku našli Gari a Pakura a písečná kunoichi Mongu zabila.
Maki, která byla ve skupince s Rukou, mladé medičce vysvětlila, že Pakura byla kdysi její učitelka a velmi uznávaná kunoichi. Zhrzená Pakura ale sentiment své žačky nesdílela a pověděla jí o své smrti z rukou mlžných ninjů. Ruka se snažila vysvětlit, že Krvavá Mlžná už dávno neexistuje a Pátá Mizukage přinesla vesnici mír, což Pakuru stejně nepřesvědčilo a pokračovala v útoku. Ruka vypomohla svým vodním elementem. Skupinku nakonec zachránil příchod Omoie a Zajiho.

Jutsu (nindža techniky): 
Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí