manga_preview
Boruto TBV 08

Parodie

Maito Gai začal dnešní den pěkně zostra. Už zvládl tisíc kliků, desetkrát oběhnout Konohu po rukou, stokrát vyskákat do nejvyššího patra hokageho rezidence snožmo, schválit sto dvacet jedna žádostí o návštěvu Konohagakure a po spořádání snídaně složené z dvaceti tří misek instantního miso rámenu na tři hodiny upadnout do stavu, který by se neznalému kolemjdoucímu mohl jevit jako hluboké kóma.

Kakashi… Ty sis vybral den pro snídaňový souboj… Zrovna dnes… Ale já… Vyhrál jsem…

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Tonton sebevědomě kráčela Konohou.
Vzhledem k tomu, že byla nejvíc chic a cool prasátko, jaké kdy poctilo svojí přítomností zaprášené ulice téhle vesnice (a nebylo to tím, že se jí na krku jako jediné houpaly mořské perly), nahodila ještě samolibější výraz a nenápadně pokukovala, jestli někdo registruje dokonalý klap-klap-klapot jejích kopýtek, za které včera na manikúře a pedikúře vyplázla patnáct tisíc.
Ten ignorant Teuchi ani neotočil hlavu.
Nevadí! Však si na ten jeho teroristický byznys brzo posvítí, chrochtala spokojeně.
Teuchi je v pořadí. Dneska má Dcera nebes a Vůdkyně svobodných prasat na programu jiného neznaboha.

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Bolesť večná, nekonečná,
mám to v živej pamäti.
Krátky švih a rana sečná,
až mi hlava odletí.

Našťastie však parťák krk mi k telu niťou prišije.
S úsmevom sa vrhám späť a vyhrám bez depresie.

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Kategorie:

Přemýšleli jste někdy co dělal Pein ( Nagato) ve svém volném čase?
Skládal různé příběhy, básně, písně a složil i hymnu pro Akatsuki:

My jsme členi Akatsuki.
Řveme tu furt na sebe,
v podobě výbuchu, Hidan letí do vzduchu.
Tobi leží na stole, rozstřílí ho pistole,
jedna špatně nabitá, střelila ho do oka.

4.11111
Průměr: 4.1 (9 hlasů)

KAPITOLA XIV – Dračia nora a Johanka z Arku

.
Na smolu pre Sasukeho prešla Kurenai štandardné učivo dosť rýchlo a už prešla na Temari nariadenú tému týždňa, antropocenózu. Pohľadom začal tlačiť ciferník na hodinách spôsobom, že by mu to závidela i Britney Spears, no aj tak bude hodina trvať ešte viac než 20 minút. A potom ďalších 14 vyučovacích hodín, než začnú konečne prázdniny a s chalanmi vyrazia niekam, kde sa nenormálne vybláznia.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kapitola XIII - TMA

5
Průměr: 5 (7 hlasů)

Bee.png

Písčitou cestičkou směrem k odpočinku si to štráduje nadupaný rapper v širokém okolí známý jako legendární a nezapomenutelný Killer Bee.
„Hele Bee, co na to řekne Raikage, až zjistí, že ses zdejchnul a dáváš si voraz? Víš, jak se chová, když ho neposloucháš.“
♪ „Hele tohle vůbec neřeš, Osmo, teď dáme si lázeň zkusmo. Dřív než se brácha něco doví, budeme už dávno vycachtaní. Ou jee!“ ♫

4.454545
Průměr: 4.5 (11 hlasů)

KAPITOLA XIII – Španielsku inkvizíciu skutočne nikto nečaká

„Setsuko, ó Setsuko, keby som mal jazyky aj na dlaniach, to by som si len s tebou užil, Setsuko.”

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Hody hody doprovody,
máme barák plný vody,
Kisame, ten blázen,
vypustil svůj bazén.

Hodky hodky doprovodky,
promáčené máme botky,
Itachi už vzdal i fén,
oblékl si neoprén.

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Kategorie:

Bylo nebylo, v nejsevernější části Ohňové Země, kde medvědi dávají dobrou noc a kde vodky je vždy hojnost, žila byla pilná a milá dívenka jménem Hinata. Od rána do soumraku dřela, protože ji k tomu nutila její zlá macecha Temari. Temari si vzal teď už stařičký Hinatin tatínek Shikamaru poté, co zemřela Hinatina maminka. Temari ještě měla svou vlastní dceru Neji, která se celé dny jen flákala. A tak to chodilo den co den.

4.875
Průměr: 4.9 (8 hlasů)

Milí puberťáci,středoškoláci, vysokoškoláci i pracující dospělí. Rozhodl jsem se, že se s Vámi podělím o příběh, který se odehrál u nás v Akatsuki. Jelikož jsem vždycky dbal na to, aby moji zaměstnanci, a zároveň svěřenci měli dobré vzdělání, museli povinně absolvovat maturitu na mé soukromé Akatsuki střední škole, kterou jsem založil.

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Tak jsem se po dlouhé době odhodlal dokončit můj smutný, ale zajímavý životopis. Když si člověk jen tak sedí za stolem ve své kanceláři v Písečné vesnici, všichni ho milují a nikdo neválčí, začne být život trochu nuda. Žádné mise třídy S, ani prapodivná zákoutí a příběhy Akaťáků.
Zase se opět omlouvám za spoiler, takže ti, co jste pozadu, byste to fakt číst neměli, pokud zrovna nechcete zjistit, že...:

5
Průměr: 5 (1 hlas)

beautybeast.jpg

Krasotinka a zviera

5
Průměr: 5 (2 hlasů)

Byl krásný slunečný den, lehce vál větřík a rozechvíval barevné listy na stromech. Na tento den byl stanoven začátek podzimních slavností, které vždy trvaly celý týden. Lidé už se těšili na dny plné dobrého jídla a pití, předvádění bojových umění a jutsu, hry a aktivity pro děti, hřejivé ohně a závěrečný ohňostroj na uvítání podzimu.

Slavnosti zahajoval samotný Hokage svým proslovem a zapálením ohně, který se udržoval až do ukončení slavnosti, kdy zase oheň Hokage slavnostně uhasil.

5
Průměr: 5 (2 hlasů)

*crrr*
„Zatracenej budík!“ zamumlal unaveně a naštvaně Naruto a vší silou bouchl do budíku, který se od úderu rozbil. „Tak, a je klid,“ vzdychl a snažil se znovu usnout.
Po dvaceti minutách to vzdal.
„Tak nic, no. Jdu si alespoň vyčistit zuby,“ řekl a naštvaně vstal. Po vyčištění zubů si šel dát ledovou sprchu, aby se probral a po sprše se šel nasnídat.
Na dnešním dnu mu něco nesedělo, něco se mu zdálo divné, ale asi po minutě přemýšlení o tom, co je špatně, to vzdal, radši se oblékl a šel ven.

4.333335
Průměr: 4.3 (6 hlasů)

Byl den Kakashiho narozenin. Sakura, Naruto a Sasuke se rozhodli, že mu přichystají překvapení v prvotřídní restauraci, která je docela dost daleko od Konohy. Jelikož je Sasuke velký gentleman a hrdina, který nechtěl být tak dlouho s Narutem, nechal Sakuru na pospas Narutovi a on si vzal na starost Kakashiho. Sakura tedy byla nucena s Narutem přežít tu dlouhou cestu. Šlo to hladce, jelikož Sakura upozornila Naruta, že jestli jenom cekne, to první, co uvidí po probuzení, bude nemocniční sál. Jenže po chvilce...
"Mám hlad a žízeň!" křikl Naruto.

4.42857
Průměr: 4.4 (7 hlasů)

Narodil jsem se 19. ledna jen tak, zničehonic. Mému předčasnému narození předcházela zvláštní okolnost. Můj starší bratr Kankurou si vyrobil svou první loutku a schoval si ji do komory, kam moje maminka šla pro ručníky. Maminka se hrozně vylekala, jelikož si myslela, že si pro ni došla smrt. To příšerné leknutí vyvolalo porod. Když mě maminka uviděla, celého pomačkaného a s červenou hlavou, vylekala se tak, že to s ní seklo a už ji nevzkřísili.

4.88889
Průměr: 4.9 (9 hlasů)

I.
Byl jeden pyroman s jazykem na dlani,
lidé ho častokrát mívali za paní.
Po každém výbuchu
chudší byl na duchu.
Strašlivě zaplatil za velké nadání.

II.
Jeden nesmrtelný masochista
chtěl zjistit, co pro něj osud chystá.
Sám s výkřikem „Ámen!“
strh' si hlavu z ramen.
Teď je z něj uřvaná sprostá bysta.

III.
Znávala jsem kdys jednoho masového vraha,
nezavraždit svého bratra byla mu věc drahá.
A tak když se jednou našli
radši hned podlehl kašli.
Tím skončila celá jeho zločinecká dráha.

IV.
Znám jednoho pána z nití,

4.95238
Průměr: 5 (21 hlasů)

Kategorie:

U lavice dítě stálo,
z plna hrdla křičelo,
se svým bráškou hrát si chtělo,
avšak bylo zrazeno.

"Poledne v tom okamžení,
mise na mě čeká zcela,
dej se radši do učení."
Dotkl se ho jemně, čela.

"Hle kunaie, shurikeny,
hrej si tu máš sharingan,
připrav se na to, že celý
život budeš pořád sám."

A zas do hrozného křiku,
"bodejž by tě sršeň sám,
že na tebe nezbedníku,
Orochíka zavolám!"

[center]Klika cvakla, dveře letí,
Sasuke vchází do dveří,

4.77778
Průměr: 4.8 (9 hlasů)

Na topole nad jezerem,
Seděl žralok s podvečerem,
Sviť měsíčku, sviť,
Ať mi šije nit.

Šiju, šiju si kabátek,
Do hororů, do pohádek,
Malé mráčky přišívám,
Na měsíček se dívám.

Černý pláštík, mráčky rudé,
Zejtra moje svatba bude,
Sviť měsíčku, sviť,
Ať mi šije nit.

4.857145
Průměr: 4.9 (7 hlasů)

Kategorie: