manga_preview
Boruto TBV 07

Akatsuki ve škole (vypráví Madara)

Milí puberťáci,středoškoláci, vysokoškoláci i pracující dospělí. Rozhodl jsem se, že se s Vámi podělím o příběh, který se odehrál u nás v Akatsuki. Jelikož jsem vždycky dbal na to, aby moji zaměstnanci, a zároveň svěřenci měli dobré vzdělání, museli povinně absolvovat maturitu na mé soukromé Akatsuki střední škole, kterou jsem založil. Nevím, kde a jak se mi podařilo zfalšovat všechna potřebná razítka (vlastně to bylo díky Hidanovi, protože se mnou chodil po úřadech a strašil jejich zaměstnance kosou), ale každopádně se mi podařilo otevřít desetičlenné gymnázium, kam chodili všichni moji svěřenci i přes jejich rozdílný věk.
Nemohu si přece vzít na triko, že ti, co budou jednou vládnout světu, budou tupí jak tága. Všichni moji svěřenci dosáhli všeobecného vzdělání ukončeném maturitou. A pak nastala ta chvíle, kdy měli povinnost se přihlásit na vysokou školu, kterou jim já sám doporučím. Samozřejmě jsem se snažil, aby jejich vysoké školy odpovídaly tomu, co je baví a čím se rádi zabývají. A nejednou jsem pohořel.
Byl jsem jejich jediný učitel a konzultant, znal jsem samozřejmě jejich možnosti a rezervy.
Pro mne byl největším oříškem Tobi. Ten dokončil svoji maturitní zkoušku se samými čtyřkami a ještě dvakrát propadl. Přece jen jsem chtěl, aby nějakou vejšku absolvoval. A jediná vysoká, o které jsem si myslel, že bude pro něj, byla podnikatelka. Slyšel jsem totiž, že je to nejtěžší střední v Brně. Samozřejmě jsem si neuvědomil, že je tam matika. A vůbec, že je to vlastně technika, což šlo úplně mimo něj. Pamatuju si, jak mi jednou ve fyzice na otázku, co má největší náboj (jako obvykle nedával vůbec pozor, takže ani nepochopil, na co se ptám) odpověděl, že asi Pikatchu. Kdyby to řekl třeba Deidara, tak si myslím, že si jen dělá srandu, ale Tobi o tom byl opravdu přesvědčený! Asi proto, že celé dny lítal kolem naší základny a hledal Pokemony. Z podnikatelky ho pochopitelně vylili už po prvním semestru. Říkal jsem si, že bych ho od příštího roku mohl strčit třeba na fildu na Japanistiku, ale ten blbec už neumí ani psát vlastní řečí! Takže filda je taky pasé, budu se muset smířit s tím, že bude doma a jako příležitostní brigádu bude dělat reklamu na pomerančový tiktak. Na to se mu bude ta maska hodit.
Další takovou záhadou byl Pein. Ve škole to s ním bylo stejné, jako s Tobim. Když jsme psali esej ve společenských vědách na téma "Co mně psychicky sužuje?" napsal: "Necítím se dobře pokaždé, když pan učitel Madara valí v matice a ve fyzice ty svoje kódy." Mylně jsem si na začátku myslel, že ho by díky svému jutsu by mohl mít blízko k medicíně. Ale kdepak. Ani náhodou. Takže další blbeček zůstal doma a otevřel si jako vedlejšák piercingový salon.
Další, kdo mě dělal starosti, byl Itachi. Věděl jsem, že jeho táta býval fízl, ale na policejní akademii jsem ho posílat nechtěl. Přece nebude mít celý život napsané na zádech BUZEROVAT A MLÁTIT. Potom jsem ho chtěl poslat na fakultu informačních technologií, přece jenom při boji používá ctrl C a ctrl V pořád, ale s tím mě poslal tam, kam většinou posíláme Tobiho - tedy do p*dele.
Potom si však vymyslel Optometrii. Říkal jsem si, že je to blbost, ale on na tom trval a měl i pádný argument: "Když už vidím úplný h*vno, tak si aspoň sám budu moc navrhnout a zařídit brýle." Na tom jsem neměl co říct, a měl jsem co dělat, abych se nerozesmál při představě jeho třiceti dioptriových brýlí, které by vypadaly přesně jako dalekohled. Itachiho jsem tedy měl z krku a musím říct, že ho studium vážně chytlo a opravdu jednou přišel domů s titulem a s brýlemi, co připomínaly dalekohled. Já se smál tak, že mě málem vzteky zapálil pomocí Amaterasu.
Dalším pánem na holení byl Kakuzu. Samozřejmě jsem trval na tom, aby z něho byl prvotřídní kardiochirurg, ale on si místo toho vydupal VŠE.
"Proč chceš jít prosím tě na ekonomku?" Zeptal jsem se s údivem.
"Protože prachy jsou sexy a já chci bejt sexy!" Odpověděl a to mu bylo prosím okolo padesátky. Idiot. No každopádně tu školu dostudoval a stal se z něho finanční poradce.
Další, kdo byl hodně zapeklitý byl Hidan. I když jsem mu to přísně zakázal, přihlásil se na religionistiku. Taková kravina bez uplatnění. Tam zjistil, že se tam vůbec nebere učení Jashinovo a jak tak musel pořád poslouchat různé teorie a náboženství, konvertoval k Islámu. Od té doby nosí šaty, jako islamisté, vypadá jak terorista a pětkrát denně se modlí na koberci, z čehož nám tu už hrabe. I když donesl titul, vůbec z toho nadšený nejsem, protože ninju už dělat nemůže - zrušil smlouvu s Jashinem a v religionistice holt žádné uplatnění není. Navíc se neustále pere s někým s dalších členů, kteří pokaždé, když si na balkóně vyklepává kobereček, na něj křičí: "Co Aladine, nestartuje, nestartuje?!" Jen doufám, že se z něho nestane terorista. Objevil jsem totiž ve schránce reklamu, která zněla:
"AL KAIDA, NÁBOR NOVÝCH ČLENŮ JIŽ TOTO PONDĚLÍ!" Urychleně jsem spálil.
Ani Deidara mě nepotěšil. Z umělecké školy v oboru sochařství ho vyhodili, protože když na zkoušce obdivovali jeho dílo, zapomněl, že ho udělal z bouchacího jílu a BUM. Nevím, jak se mu to povedlo, protože většinou je odpaluje sám pomocí čakry, ale každopádně to zranilo několik učitelů a byl ze školy vyloučen. Usmyslel si tedy, že půjde na stavárnu a potěšení z jeho práce bude nastávat až za desítky let. Bude totiž do staveb umisťovat bouchací jíl (předimenzoval díky tomu všechny svoje projekty, aby to vůbec mohlo fungovat) a až bude stavba na odpis, půjde si jí s radostí odstřelit. Titul přinesl, ovšem stalo se mu to samé, jako s tou sochou, takže mu jeho stavba bouchla ještě před kolaudací, za což je po důkladném ohledání stíhán na svobodě.
Sasori se mi povedl. Konečně jsem někoho ukecal do medicíny. Byl to velký boj a stal se z něj patolog. Teď si ovšem hledá nové místo, protože se z patologie začaly ztrácet mrtvoly. Pochopitelně z nich dělá loutky. A protože nechce přijít o tak těžce vybojovanou lékařskou licenci, pokaždé, když se na to přijde, balí si svoje saky paky a hop na další kliniku. Horší je ten náš sklad loutek, které se tu hromadí. Asi mu to budu muset zatrhnout.
Zetsu byl snad nejjednodušší. Strčil jsem ho na lesárnu. Byl to dobrý tah, až na to cviko, ve kterém měli kácet stromy motorovou pilou a nějaký idiot si ho se stromem spletl. Takže byl chvíli na dvě půlky, ale naštěstí náš mistr v šití Kakuzu, i když už vypadl ze svého oblíbeného vyšívání, ho pěkně zase sešil zpátky.
Na Konan jsem se vybodl, protože stejně by ve cvikách a na přednáška jen skládala Origami (magor).
A poslední byl Kisame. Toho jsem strčil na sportovku na trenéra. Stal se trenérem plavání, ale vyhodili ho ze školy za ohrožení studentů, kdy je hodil do vody spolu se svými oblíbenými žraloky. Studenti dostali za úkol je napodobovat a i když byli žraloci vycvičení a nikomu ze studentů se nic nestalo, holt to u děkana ani u rektora školy neprošlo.
Doufám, že se Vám moje povídání líbilo, a také doufám, že si vezmete ponaučení z toho, že studovat se musí a že i Vaši oblíbení Akaťáci museli projít školním systémem.

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele ZuzikXXX
Vložil ZuzikXXX, Po, 2021-08-23 09:25 | Ninja už: 2482 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Recepční v lázních

Mise O2
By mě zajímalo jestli bydleli na kolejích, nebo si pronajmuli byt. Přece jenom cestovat z Japonska do Česka je pořádná štreka.
Taky by mě zajímalo, jesli si Madara vystudoval pajdák, nebo to taky zfalšoval.
Krásná povídečka stvořená jen tak pro pobavení, příjmně jsem se u ní zasmála.

Obrázek uživatele Sakata
Vložil Sakata, Po, 2020-04-06 20:06 | Ninja už: 1456 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

MiseO: to bylo opravdu vtipné, xD moc se mi líbylo jak jsi pro všechny vymyslala ta povolání, a taky mi bylo z toho vyprávění skoro líto madary. XD strašně moc jsem se pobavila! Zatím jsem moc fanfikcí nepřečetla, ale tato se mi asi líbyla nejvíc Kakashi YES těším se až si přečtu další Jump! Tak teď jsem se hrozně naštval a rozmlátím si notebook!! jak tak koukám, jsou tady na Konoze samí šikovní autoři, což je jen dobře. Aspoň je z čeho vybírat a já mám šanci si je přečíst, některé možná vícekrát...

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, So, 2019-03-09 14:01 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Kakuzu jako poradce? "Ty peníze dejte radši mně" Laughing out loud

Na Konan jsem se vybodl... Laughing out loud Aspoň že Sasori se vyvedl, pokud se to tak dá nazvat. To je úroveň, když je patolog s vlastní sbírkou těl ve sklepě největším úspěchem, až je mi Madary líto.

Super Laughing out loud Parodie mi přijdou nejtěžší ze všech žánrů, hned vedle romantiky a boje, takže trojnásobný respekt, že se povedlo udržet se v postavách a zároveň tam dát takovou dávku humoru. Fakt mě to nejednou rozesmálo i nahlas. Laughing out loud

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2019-02-22 21:23 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

To bolo vtipné Laughing out loud, pretože som išla tiež na techniku a jednu skúšku som absolvovala CTRL+C - CTRL+V tak u nás by Itachi hravo prešiel.
Mňa dostal Pikaču a Deidara a vybuchujúci dom.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2019-02-09 21:51 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Nejvíc mě dostala hláška o tom: "nestartuje?" To mě dostalo. Laughing out loud Jump! Kakashi YES
Ale chudáci, taky museli studovat? Jsem ráda, že jsem viděla moje rodné město napsané v povídce. Za to plusové body.
Dlouho jsem se tak nepobavila. Laughing out loud

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Shiori-kuroi
Vložil Shiori-kuroi, Po, 2019-02-11 13:26 | Ninja už: 3216 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Recepční v lázních

Díky moc, jsem ráda, že ses bavila, dělá mi to samotné radost Smiling

Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, So, 2019-02-09 21:28 | Ninja už: 3890 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Myslím, že Tobi by japanistiku na fildě v Brně (kam to tak vypadá si děj zasadila) asi nedal, protože co jsem vyslyšela se hodiny vedou i v angličtině... i když Tobimu to občas pálí, třeba by zabodoval Cool
Můžu se zeptat proč to Brno? No, je to sice univerzitní město s dobrou dopravou, ale je tam taky docela dost Narutofilů, takže by se to asi brzy provalilo, že mezi študáky jsou i neblaze proslulí Akatsuki- i když, v květnu v době Animefestu by asi splynuli s davem... Smiling
Skvělá povídka, zásmála jsem se.

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele Shiori-kuroi
Vložil Shiori-kuroi, Po, 2019-02-11 13:24 | Ninja už: 3216 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Recepční v lázních

Proč Brno? No, sama tam studuju, mám tu spoustu kamarádů (například z religionistiky Laughing out loud ) tak to znám nejlíp Laughing out loud díky moc Smiling

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, So, 2019-02-09 15:33 | Ninja už: 4554 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

tak to je pecka po dlouhý době jsem zavítala na konohu a hned namě vyskočí taková nálož humoru je to super a nejvíc mě dostalo to "Co Aladine, nestartuje, nestartuje?!" to bylo vážně super
jen tak dál

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Shiori-kuroi
Vložil Shiori-kuroi, Po, 2019-02-11 13:25 | Ninja už: 3216 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Recepční v lázních

Díky moc Smiling

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-02-05 22:19 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

K Madarovi mám špecifický vzťah, aj ho obdivujem a teraz, vďaka tebe, stúpol v mojich očiach, pretože na vzdelanie tiež kladiem veľký dôraz Úpa boží!!! Z Hidana by som urobila šéfa protikorupčného úradu Laughing out loud Kto má pečiatku, ten má moc, však to poznáme Tak teď ti nevím... Ale akaťácky gympel je na svete Jump! Mal Tobiho poslať k nám, u nás je výška v každej dedine a nechcem menovať, urobí ju každý Laughing out loud Pikačú to zabil, Tobi má asi asociatívne myslenie a Pokémonov vidí všade hihihi Reklama je super džob, Tobi bude mať aspoň dobrý pomarančový život Laughing out loud Pein je vo vlastnom salóne svojím pánom, môže sa tam zašívať Nya! Itačiho techniky si vystihla úplne perfektne, možno sú s Kakašim zakladatelia IT hihihi Optometria skrýva v sebe netušené oblasti uplatnenia, môžeme o tom špiritizovať Laughing out loud Sexi Kakuzu si podľa mňa vybral najlepšie. Hidanove zradné konvertovanie aj s koberčekom je na popukanie, dúfam, že si poctivo umýva nohy a AL KAIDA ho neobjaví Mrk Deidara má síce dobré úmysly, ale sa nezaprie. Aspoň Sasori Madaru uspokojil, dnes je v móde meniť prácu ako špinavé ponožky a patológov je málo. Ach tí nebožtíci, ani po smrti nemajú pokoj, ako raz povedal môj študent Orochimaru ^.^ Naša Zelinka sa možno po skúsenostiach stane náruživým aktivistom Greenpeace, však rúbanie stromov spôsobilo ekologickú katastrofu, ktorú zažívame. Kisame by sa mohol uplatniť ako šéf Tropicaria Budapešť v Maďarsku. Ako rozmýšľam, tak by som pozvala Madaru aj s tímom, aby sa chopili vesla, zaregistrovali sa ako strana a určite by vyhrali voľby, aj tak nemáme koho voliť Ja to nebyl Z Konan by som urobila predsedníčku parlamentu, tam by sa mohla hrať s Origami, koľko by chcela, aspoň by jej nevadilo, že tam sedí sama Laughing out loud No, zas som sa vďaka tebe pobavila a dúfam, že ťa paródiová slina neopustí Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Shiori-kuroi
Vložil Shiori-kuroi, St, 2019-02-06 13:06 | Ninja už: 3216 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Recepční v lázních

Kdyby se tak jako parodie na Naruto psala bakalářka Laughing out loud Každopádně díky, za koment, tvoje nápady na jejich práci sú tiež dobré Smiling Laughing out loud