manga_preview
Boruto TBV 08

Tie podväzky ti seknú, kámo! 14

KAPITOLA XIV – Dračia nora a Johanka z Arku

.
Na smolu pre Sasukeho prešla Kurenai štandardné učivo dosť rýchlo a už prešla na Temari nariadenú tému týždňa, antropocenózu. Pohľadom začal tlačiť ciferník na hodinách spôsobom, že by mu to závidela i Britney Spears, no aj tak bude hodina trvať ešte viac než 20 minút. A potom ďalších 14 vyučovacích hodín, než začnú konečne prázdniny a s chalanmi vyrazia niekam, kde sa nenormálne vybláznia.
Na premietacom plátne sa objavilo niečo, čo nešťastný Uchiha identifikoval ako húsenicu.
„So, this is a python,“ vyvrátila Kurenai Sasukeho odhad.
Takže pôjde snáď iba o britský humor 70. rokov, odľahlo Sasukemu.
„This snake is very popular ...“
Toto je útrpné počúvať ešte aj v materinskom jazyku, nieto v angličtine. Už nech je koniec hodiny.
Sasuke hodil pohľad na Gaaru, sediaceho po jeho pravici, a prekvapivo zistil, že ten je hádam ešte deprimovanejší, ako on. Civel na stenu s výrazom zombíka, ktorý už mesiac nenarazil na nič živé. Na druhej strane Neji uprene hľadel do smartfónu, ukrytého pod lavicou a prstom rýchlo roloval po jeho obrazovke. Zasa je na čete, kde nedávno získal od Karui pozvanie do uzavretej diskusnej skupiny miestnych študentiek a odvtedy aj niekoľko hodín denne podnikal „cesty do duše študentiek“, ako tomu dôležito hovoril. Sasuke by to pragmaticky označil skôr ako závislosť na školských klebetách. Už sa chystal obrátiť pozornosť inam, keď v triede zašumelo a zároveň zbadal, že Nejiho niečo rozrušilo. Nešťastne pozrel na Sasukeho a vo chvíli, keď sa Kurenai nedívala, hodil mu svoj smartfón. Skutočne išlo o čet miestnych študentiek. Pustil sa do čítania:
„pmc! Ako zložili Maďari zbrane pri Világoši?“ postla Čokoládka. Zjavne dostali test z histórie.
„wtf?“ pridala sa Mentalistka. Tak sa mu zdalo, že ten nick patrí Ino.
„Iba tak, na jednu hromadu.“ erudovane odpovedala Jednoducho Sakura. Sasuke pochyboval, že profesorka Chiyo takúto odpoveď ocení.
„Nepokúšajte sa podvádzať!“ vložila sa Brunhilda. Vzhľadom na čas, kedy konverzácia prebehla, je to už teraz jedno.
Nechápavo pozrel na Nejiho, ktorý mu naznačil, že má rolovať nižšie. Jasné, ako zariadenie zachytil, prstom sa posunul na staršie komentáre. Hneď to napravil:
„Vážne tam chcete ísť?“ pýtala sa Matsuri v konverzácii, ktorej pointu akosi nezachytil.
„To si píš, bude prča,“ odpísala 1010
„Kam? Kam? Pôjdem tiež!“ vložila sa Johanka z Arku.
„S nami idú iba členky divadelného krúžku Tee-hee ,“ uzemnila ju 1010, „a ty si vlastne kto?“
„Ja a Sari ideme na vlastnú päsť. Chceš s nami?“ ponúkla sa Matsuri, „Ale fakt, kto si?“
„Baby, neriešte to, mám bombovú novinku,“ postla Jednoducho Sakura s hromadou výkričníkov. „Plamenná K.unda dala nový príspevok na svoj sasukefan blog, mrkajte na to!“
„Juu, tak Karin žije?“ zaradovala sa Matsuri. Ako keby tú burinu bolo možné vyplieť, pomyslel si Sasuke, nestačiac sa diviť nad niektorými nickmi. Ale to už zroloval nižšie na Sakurou nazdieľané Karinino selfíčko a pochopil Nejiho rozrušenie. On sám mal z toho pocit, že ...
„Setsuko Bando!” zazneli od katedry slová pri ktorých počutí Sasuke takmer omdlel.
„Are you OK, Setsuko Bando?”
Podľa toho, ako sa naňho Kurenai dívala, musel práve vyzerať, ako keby ho Godzilla pretiahla šmirgľom. To je zlé! Predminulý týždeň poslala Kurenai Sari na ošetrovňu iba pre to, že to prehnala načervenaním líc make-upom. A ošetrovňa by bola konečná, tam svoje pohlavie nezatají možno ani na minútu. Čas na viackrát premyslený krízový scenár.
„I´m OK, realy, Kurenai-sensei!“ usmial sa najrozkošnejšie, ako to v danej chvíli dokázal a zároveň štipol Gaaru do boku, až ten zhíkol.
„What is it, Gira-chan?“ obrátila Kurenai pozornosť smerom ku Gaarovi. A s ňou i celá trieda.
Gaara, ktorý bol ešte pred pár sekundami duchom úplne mimo, zareagoval ako správny Sabaku, keď má obecenstvo. Zvodne si hrabol do vlasov, vstal tak prudko, až Sasukeho poskočilo srdce spolu s Gaarovými vypchávkami a spustil: „Python is a genus of constricting snakes in the Pythonidae family native to the ...” , a už hral rolu oslnivej Giri-chan, ktorú nemožno nikdy ničím zaskočiť. Jeho angličtina bola pritom, nakoľko dokázal Sasuke posúdiť, aspoň taká dobrá, ako jeho prejav, dokonca nemal problém s vyslovením tej prekliatej eL. Sasuke vediac, že Gaarovo vystúpenie zrejme vydrží až do konca hodiny, znova uprel zrak na obrazovku smartfónu.
Karin sa fotila v jeho izbe! Pila z jeho hrnčeka (prečo si ho len zabudol doma), ležala na jeho posteli, nakukla do jeho bielizníka, ale hlavne … odhalila svetu, že tam už pár mesiacov nebol.
Čo sa deje? Kto ju tam vpustil? Ale hlavne, ako dlho potrvá, kým zistí, kde sa práve nachádza?

***

„Čo je s tebou? Uvedomuješ si vážnosť situácie?“ snažil sa Neji (čo možno najtichšie) prebrať Gaaru z letargie, do ktorej upadal priamo úmerne s tým, ako sa cestou na izbu míňal počet ľudí, pred ktorými by mal hrať rolu Giri.
„Vážnosť situácie,“ povzdychol Gaara neprítomne.
„Neber to na ľahkú váhu, nevieme kde je a čo už zistila,“ podelil sa Sasuke so svojimi obavami už asi tretíkrát za posledných sto metrov. „Každú chvíľu sa tu môže objaviť a ...“
„Tak tu si Setsuko-chan!“ oblapili zrazu zo zadu Sasukeho ženské ruky a asi iba skorá identifikácia Ininho hlasu ho uchránila od infarktu. „Prepáčte baby, ale musím vám ju na chvíľu uniesť,“ prehlásila a začala ho ťahať smerom k svojej izbe tak, že jej prehlásenie prestalo byť hyperbolou.
„Potrebujem s tebou hovoriť!“ spustila, akonáhle za sebou zatvorila dvere izby.
Ja s tebou tiež, ale netrúfol som si ťa osloviť, pomyslel si Sasuke, lebo ešte stále nebol schopný preriecť ani slovo. Na počudovanie však Ino nepokračovala, ale pustila sa do rozbaľovania akéhosi balíka. Sasuke sa z tejto situácie dostal do pomykova. Stojí tu pri dverách, nevediac čo má robiť, má zmiešané pocity z obrovského plagátu, na ktorom sú spolu s bratom odetý iba natoľko, aby to ešte bolo relatívne vhodné do internátnej izby (kedy sa to tam dostalo!) a počíta sekundy, pretože Temari pohrozila chlapcom skutočne strašnými vecami, ak by sa zdržali v niektorej z dievčenských izieb viac ako 5 minút. Už by mal niečo podniknúť.
„Odvtedy sme spolu nemali možnosť hovoriť,“ predbehla ho nakoniec Ino. „Mrzí ma to.“
To je síce pekné, no súčasnú situáciu to vôbec nevysvetľuje. Ale aj to už je nejaký posun.
„Mrzí ma to o to viac, že by som ťa potrebovala o niečo poprosiť,“ pokračovala Ino. „Na revanš!“ nezabudla zdôrazniť a vytiahla z balíka kostým, ktorý mu bol povedomý. Replika odevu jednej z vedľajších ženských postáv The Ninja Avenger. Nepáčilo sa mu, akým smerom sa celá situácia stočila, no ešte stále je tu možnosť, že s tým ten kostým nijako nesúvisí, že si iba po vstupe do izby náhle uvedomila, že ešte nerozbalila škatuľu, čo jej prišla doporučene poštou, alebo kto vie aká logika vládne v tomto dračom dúpäti uctievačiek Uchihovského kultu. Nevdojak sa ešte prichytil pri myšlienke, ako by Inino poprsie dokázalo zaplniť veľkoryso riešený strih kostýmu. To už ale Ino vyťahovala z balíka druhý kostým a Sasukeho nádeje, že ide iba o zhodu okolností, spľasli ako bublina. Tentoraz išlo o repliku kostýmu, ktorého diskrétne zvyšky boli zachytené na plagáte.
„Vieš, čo to je Setsuko-chan?“ opýtala sa Ino s kostýmom v rukách a Sasuke iba znova hodil zúfalý pohľad na plagát. Mal by už konečne niečo povedať.
„Aáách, ja ...“ tak dobre, mal byť predsa len radšej ticho. Čo sa deje? Má to niečo spoločné s Karin?
Jasné, Ino už odhalila pravdu a teraz ho chce vydierať. Súdiac podľa kostýmov, bude po ňom iste žiadať cosplay sex. Bude sa musieť tu a teraz oddať jej najdivokejším fantáziám, len aby úspešne doštudoval, stal sa takým slávnym, vplyvným mužom, že zmení televízny priemysel. Áno, obetuje sa! Vydanie svojho tela na milosť Ino bude malá cena za to, že už nebude viac takých hlúpych seriálov ako Ninja Avenger. Oblečie si ešte raz ten kostým a nechá ho zo seba hneď aj strhať náruživou Ino aby už neboli žiadne dokumenty Davida Attenborougha.
„Zlatko, ja viem ako ho neznášaš,“ prerušila Ino Sasukeho fantazírovanie, vidiac, ako vrhá nevraživé pohľady na plagát, „a ver, že by som ťa nežiadala, o čo ťa teraz požiadam, keby som nebola skutočne vo veľkej núdzi. A priateľky ako my dve si predsa musíme v núdzi pomáhať, nemám pravdu?“
Sasuke prikývol, trocha zmätený, že sa situácia nevyvíja smerom, ktorým by si pria…, emh ..., ktorým predpokladal.
Nebol si vedomý toho, že by sa počas pobytu na internáte s Ino nejako zvlášť priatelil, ale o to tu nešlo. Ako úspešný absolvent Kankurovho seminára o psychológii manipulatívnych postáv modernej európskej dráme zaregistroval v Ininom prejave zjavné známky ovplyvňovania, ktoré by na mladšiu, nedávno sexuálnemu útoku vystavenú spolužiačku, za akú ho Ino považovala, mohli zapôsobiť, a tak sa jeho počiatočná panika, i následný nával slastnej rezignácie, začali meniť na záujem. Keď hra, tak hra.
„Čo pre teba môžem urobiť?“ opýtal sa nesmelým hlasom.
„Ja som vedela, že sa na teba môžem spoľahnúť!“ vrúcne ho objala v snahe ešte viac ho zamotať do osídiel doteraz nevysloveného záväzku. Je teda fakt dobrá! Ako sa mu jej prsty láskavo vnorili do vlasov, ako sa mu pritisla na hruď tak, že popri bradavkách, tróniacich uprostred pružných ňadier, zacítil i rozpustilý trepot jej srdca a ako po letmom dotyku jej zamatovej pleti, po ktorom sa mu začala hrnúť krv do tváre (a keby len tam) pocítil na svojom krku jej dych voňajúci sťa marhule, keď povedala: „Potrebujem, aby si sa na tohtoročnom Ninja-cone prestrojila za Daisukeho, pretože sa tak podobáš na Sasukeho Uchihu.“
Sasuke sa strhol a zároveň ten pohyb, ktorým sa odpútal od Ino, využil na mierne odvrátenie svojej rýchlo meravejúcej časti tela čo najďalej od Ininho stehna. To by a len prekvapila, ako veľmi je podobný Uchihovi Sasukemu.
„Ach prepáč, neuvedomila som si, že budeš po tom útoku ešte tak citlivá na blízky kontakt,“ nepripustila si Ino s hlasom plným pochopenia, že by mohlo ísť o prejav nesúhlasu s jej žiadosťou, nezabudnúc zároveň náležite zdôrazniť dlh, ktorý voči nej jej spolužiačka má. Ešte ho i sústrastne pohladila po pleci.
„Prečo je to pre teba také dôležité?“ začudoval sa Sasuke, znepokojený, čo sa to vlastne chystá upísať. Na nadchádzajúce prázdniny chystal s Gaarom a Nejim búrlivé povyrazenie niekam, kde nemusia klamať, aby im naliali alkohol (Gaara je totiž ešte pár mesiacov pod zákonom), ale po tom, čo Ino urobila Deidarovi, je predposlednou ženou, ktorej by si trúfol povedať nie. Mimo to bol stále presvedčenejší, že Ino môže byť kľúčom k pochopeniu postavy Setsuko a toto by bola príležitosť stráviť s ňou nejaký čas tak, aby to nebolo podozrivé. Ale prečo práve na Ninja-cone a prečo v tom prekliatom kostýme?
„Možno sa k tebe už donieslo Karinino zistenie, že Sasuke Uchiha na niekoľko mesiacov niekam zmizol, ani len u seba doma sa neobjavil.“
To teda donieslo!
„Tá mrcha tak získala vďaka svojim rodinným kontaktom náskok!“
„Aké kontakty, aký náskok?“

„Vychvaľovala sa, že jeden jej príbuzný hral v seriály Ninja Avenger a dokonca vraj cez neho získala Sasukeho zubnú kefku, čomu som doteraz neverila. Veď len pozri, on by takú nepoužil,“ ukázala na Karinin noční stolík, kde bola pred Sasukeho fotografiou obrazne položená kefka zdobená srdiečkami.

Tá je predsa Itachiho! Takže sa nestratila! Prečo je o toľko opotrebovanejšia, než ako keď zmizla?

„Ale na plese Karin povedala, že je to ten v líščom kostýme. Iste on jej pomohol dostať sa do Sasukeho izby.“

NARUTO!!! Toto je už vážne jeho koniec! Na najbližšie stretnutie s ním si požičia od Tenten jej tupú maketu klingónskeho kut'luchu.

„Nuž a keď si spojíš Sasukeho zmiznutie s tohtoročným Ninja-conom ...“

Úplne mu unikalo, aký to môže mať súvis.

„… kde sa chystá tvorca a režisér Ninja Avengera Uchiha Obito urobiť veľkolepé vyhlásenie ...“

Obito! Prekliaty bratranec Obito si proste nedá pokoj! O čo mu ide tentoraz? Lebo na začiatku bola jeho snaha zbaliť ženskú. Akúsi Rin. Ako začínajúci režisér chcel vytvoriť úspešný seriál, v ktorom by bola hlavnou postavou. Sci-fi remake Anny Kareniny mu štúdio zmietlo zo stola s tým, že ich diváčky chcú niečo japonskejšie, akčnejšie a obsadené sexi mužskými hrdinami. Tak dal narýchlo dokopy seriál o ninjoch, do ktorého si zmyslel popri svojej pubertálnej láske (v roli vodkyne ninja dediny – kto už videl niekto také), obsadiť svojich bratrancov. Fugakovi sa to sprvoti nepozdávalo, no vzápätí Obito brnkol na jeho ego – úspešná herecká kariéra vraj môže byť ideálnym odrazovým mostíkom k významnej politickej funkcii. Vyrieknutie mena Ronald Reagan Fugaka priam zelektrizovalo a bolo rozhodnuté. Financie na pilot získal od klanu Uzumaki. Kushina tým zároveň kúpila synovi filmovú rolu k trinástym narodeninám, dúfajúc, že po tejto skúsenosti od neho už nebude stále počúvať „Budem filmovou hviezdou! Budem filmovou hviezdou!“ Pravdu mala iba čiastočne. Naruta síce nadšenie pre hereckú dráhu neprešlo, no jeho hlášku museli počúvať oni. Počas natáčania aj po natáčaní, lebo sa držal bratov Uchihov ako kliešť. Pred kamerou to iba zmenil na „Budem Hokagom!“, ale opakoval to prinajmenšom trikrát častejšie, než ako mal v scenári. Obito ho nechal, aby sa nemuseli scény znova nakrúcať. Apropo Obito. Jeho Rin nakoniec v seriáli vôbec nehrala, lebo ušla s akýmsi ich spoločným kamarátom, ktorého meno Obito nikdy nevyslovil, iba mu zlostne nadával do strašiakov. Rolu vodcu dediny potom dostal nočný strážnik, ktorý bol počas scén vždy ukrytý za závesom, kde čítal svoje texty. Drahý pán Teuchi. Stále skladali peniaze, aby za ne mohol pozývať Naruta na ramen, lebo to bola jediná možnosť, ako sa ho striasť.

„… vychádza z toho, že iste tajne natočili pokračovanie a bude prítomný aj Sasuke, ako hlavná hviezda celého podujatia, hoci sa tam už celé roky neobjavil.“

Vtom okamihu Sasukemu docvaklo! Na jeho zatiaľ prvom a poslednom Ninja-cone, na ktorý ho ešte po prvom ročníku seriálu prinútil Obito ísť, bola cenou za najlepší kostým večera s hlavnou hviezdou celého podujatia. Vyhrala to akási pobláznená štyridsiatnička s kostýmom Zabuzu a spôsob, akým po sotva trinásťročnom Sasukem na večeri vyštartovala, položil základy jeho fóbie z fanúšičiek ženského pohlavia. Z predstavy, že by sa mal znova účastniť Ninja-conu a to dokonca v Daisukeho najviac sexi kostýme sa mu popravde zvieral žalúdok a na počudovanie objavil vo svojom návale sebaľútosti aj náznak súcitu s Ino, hoci inak by sa na nej náramne zabával. Práve sa snaží presvedčiť Uchihu Sasukeho, aby jej pomohol stretnúť sa s Uchihom Sasukem a na dôvažok celý jej plán principiálne nemôže uspieť, lebo žiadny Sasuke na podujatí hosťovať nebude.

„Ale, … nebude problém, že nie som muž?“ namietol o niečo málo presvedčivejšie, než by si to situácia vyžadovala.
„O to sa neboj, na týchto akciách sa často za mužských hrdinov prezliekajú dievčatá. A nakoniec, veď budeš mať mužskú rolu aj v Snehulienke.“
Tých noviniek začína byť už trocha veľa.
„Teraz, keď nám vypadla Karin, uvoľnila sa rola Snehulienky, po ktorej okamžite siahla Sakura ...“
To sa hodí, pošahanú Karin nahradí skoro tak pošahaná Sakura, preletelo Sasukemu hlavou.
„ … a pre teba vybavím rolu princa, ktorá je iba epizodická, takže ju hravo zvládneš, ale hlavne, budeš tak môcť legálne ísť s nami.“
Obraz vzďalujúceho sa povyrazenia s kamarátmi nahradil stále jasnejší hororový obraz, ako mu, sťa latentne nekrofilnému princovi, vo finálnej scéne „mŕtva“ Sakurosnehulienka preniká svojim jazykom do ústnej dutiny a prekvapivo spoľahlivo zahnal aj posledné známky predošlej erekcie. Nie! To už radšej Deidara.
„Myslíš, že to Hinata dovolí? Som na herectvo strašné drevo,“ chmatol po poslednej slamke.
„O Hinatu sa postarám,“ usmiala sa Ino sebavedomo, „nie nadarmo používam na čete prezývku Mentalistka. Hneď ti to aj dokážem!“
Ako na povel sa ozvalo zaklopanie.
„Vieš, už nejaký čas sa s babami smejeme na podivnom jave, že akonáhle sa niektorá z vás troch ocitne sama v našej izbe na viac ako 5 minút, objaví sa Hinata,“ vysvetľovala prekvapenému Sasukemu po tom, ako náhlivo vhodila kostýmy do skrine. Víťazoslávne otvorila dvere.
Za nimi stála Temari.

***

„Viete, čo chystajú naše študentky z divadelného krúžku počas prázdnin?“ vtrhol do zborovne rozrušený Hidan. Zraky prítomných učiteľov sa obrátili smerom k plagátu, propagujúcom divadelnú hru Snehulienka, ktorého výťažok má byť venovaný zvieraciemu útulku.
„Chystajú sa po predstavení na Ninja-con!“ informoval Hidan. „Musíme čo najskôr nájsť spôsob, ako tomu zabrániť.“
„Nezodpovedajú za to, čo robia mimo školu a školou organizované akcie, ich rodičia?“ nechápal Asuma celý ten poprask, ktorý odvádzal jeho pozornosť od triednej knihy, do ktorej sa následne znova zahĺbil.
„Mimo to, čo také sa môže stať na podujatí organizovanom vyslovene pre im podobnú mládež?“ pridala sa Ayame. „Sama som prv chodila na také podujatia.“
„Hlavným sponzorom tohtoročného Ninja-conu je Jiraya!“ oponoval jej
Hidan, roztrpčený prístupom kolegov. „TEN Jiraya! Viete, čo to znamená? Viete, aké veci píše? Aké môže mať s tým celým zámery?“
Prítomní si vymenili pohľady a na počudovanie mu odpovedala Chiyo, olíznuc si pred tým popraskané pery: „My vieme čo píše, ale odkiaľ to vieš ty? Neprotiví sa čítanie takej literatúry tvojej viere?“
„Znalosť nepriateľa je kľúčom jeho porážky“, dostalo sa jej odpovede hodnej Sun Tsua a kto vie, aká múdrosť by ešte odznela, keby Hidana nevyviedol z rovnováhy všeobecný chechot.
„Tak vy nič nepodniknete?“ rozhodil nakoniec ruky a začudoval sa, že sa ešte vôbec čuduje nad takým laxným prístupom k jeho zápasu za nápravu mravov. „V takom prípade neostáva iné, než aby som som sám podnikol ...“
„Zkľudni hormón a nič nepodnikaj,“ zahriakol ho Asuma a rázne zabuchol triednu knihu, pretože sa už Hidan dostal dosť blízko na to, aby mohol odhaliť v nej ukrytý časopis Playboy.
„Je to v záujme vyššej veci! Nemôžete ma zastaviť!“ prepadal Hidan stále väčšiemu zápalu.
„Ale môžeme,“ vložil sa Kakashi a jeho oči sa zmenili v šibalsky sa lesknúce štrbinky, neklamný znak toho, ako sa pod maskou usmieva, „môžeme, Hidan. Alebo mám radšej povedať …
… Johanka z Arku?“

Poznámky: 

Áno, ešte v tom stále pokračujem a nie, nechýli sa to ku koncu, vlastne oproti predošlej kapitole sa mu skôr vzďaľuje ... Ja to nebyl

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, St, 2021-01-20 17:48 | Ninja už: 5330 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Po rokoch som sem zablúdila, tak spomínam na to ako dlho som tu nebola a ako mi to chýbalo Smiling A ako som sa potešila keď som zbadala, že táto ff sa tu objavila a znovu sa píše.
A tak dúfam, že si čoskoro budem môcť prečítať ďalší diel, pretože milujem tento humor, opis a myšlienku tohto príbehu Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2021-01-20 18:55 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 6231 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Vďaka, to je naozaj povzbudivé. Každopádne v nasledujúcich týždňoch pokračovanie určite nečakaj, hoci sa mi motajú v hlave nejaké úryvky (neviem, ako je na tom aktuálne Aife). Každopádne si zatiaľ môžeš prečítať jednu kapitolu č. XIII od Aife ( https://konoha.cz/node/119863 ) a jednu viacmenej paralelnú kapitolu č. XIII odo mňa (odkaz pod kapitolou) - tato kapitola nadväzuje priamo na tú.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Út, 2020-04-14 22:25 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Sním či bdím? Ono to zase vychází... Laughing out loud
Moment, ako to dopadlo s Kibou? A ako to s ním vlastně začalo? Bylo to v předchozích kapitlách? (Už je to tak dávno...)

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2020-04-14 22:37 | Ninja už: 5189 dní, Příspěvků: 6231 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Špeciálne tebe prezradím, že kým na (skoro)konci minulej kapitoly prebiehal boj medzi Temari a Kuromarom, Kiba sa stal obeťou domáceho násilia - matka a sestra ho vyvliekli von a zviazaného napchali do saní psieho záprahu, ktorý následne vedený Hanou odišiel nevedno kam. Tee-hee

Mimochodom, unikli ti aj minulotýždňové nové Podvazky od samotnej Aife: https://konoha.cz/node/119863

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, St, 2020-04-15 11:07 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Božíííííííííííííííííííí