manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto naruby

*crrr*
„Zatracenej budík!“ zamumlal unaveně a naštvaně Naruto a vší silou bouchl do budíku, který se od úderu rozbil. „Tak, a je klid,“ vzdychl a snažil se znovu usnout.
Po dvaceti minutách to vzdal.
„Tak nic, no. Jdu si alespoň vyčistit zuby,“ řekl a naštvaně vstal. Po vyčištění zubů si šel dát ledovou sprchu, aby se probral a po sprše se šel nasnídat.
Na dnešním dnu mu něco nesedělo, něco se mu zdálo divné, ale asi po minutě přemýšlení o tom, co je špatně, to vzdal, radši se oblékl a šel ven.
„Zajdu si alespoň na ramen,“ prohlásil Naruto a vydal se k Ichiraku. Cestou k Ichiraku potkal Hinatu.
„Ahoj, Hinato!“ pozdravil.
„Nazdar a teď mi vypadni z cesty!“ zařvala Hinata a odstrčila Naruta pryč.
Tak tohle je fakt divný. Takhle se nikdy nechovala.
Naruto nad tím nakonec jen zavrtěl hlavou a pokračoval v cestě.
Za chvíli došel k Ichiraku a objednal si. Za nedlouho už měl jídlo před sebou, a tak se do něj mohl pustit.
Naruto v klidu jedl, když v tom tam přišla Sakura, bouchla pěstí do stolu, jak kdyby byla v hospodě a zařvala: „To, co si objednávám vždycky a hned!“
„U-už jdu na to,“ zakoktal kuchař.
Z tohoto byl Naruto vykulenej. Nic podobného u Sakury v životě neviděl.
„S-Sakuro...“
„Zmlkni!“
„Jak si přeješ,“ vydal ze sebe vystrašeně.
„T-tady máte...“ koktal kuchař a podával Sakuře ramen.
„Tss, co vám trvalo tak dlouho?!“ rozčílila se Sakura, naklonila misku, nalila do sebe její obsah, třískla s ní o stůl a odešla.
Naruto rychle snědl svoji porci, zaplatil a odešel.
Co s ní bylo? Chovala se divně, stejně divně jako Hinata. Hele, támhle jde Lee, třeba ten bude normální.
„Hej, Lee, čau, jak se máš?“
„Ahoj, Naruto, mám se špatně.“
„A nezvedlo by ti náladu nějaké cvičení nebo trénink?“
„Cože? Absolutně ne. Vždyť to mi tu náladu zkazilo. Člověk si nemůže ani odpočinout. A navíc Gai-sensei je divnej.“
„Ale... to na něm máš rád, že spolu furt trénujete a je divnej. Vždyť ty jsi divnej s ním.“
„Jak se opovažuješ tohle říct?“ naštval se Lee a odešel.
Tak už i on.
Naruto opět jenom zavrtěl hlavou a pokračoval dál ve své cestě.
Hmm, tamhle je Chouji a Shikamaru. Co to Chouji dělá? On cvičí? Ty vado. To je samej klik. Jeden klik, druhej klik, třetí klik... padesátej klik. Co se to tady děje? A Shikamaru dělá jako co? To vypadá, jako když se směje, ale jakože fakt směje, prostě záchvat smíchu.
Když tam přišla vysmátá Ino a štědře dala Choujimu brambůrky, měl toho už Naruto dost a šel k nim.
„Tak jo, co se to tady děje.“
„O čem to mluvíš, Naruto?“ zeptala se ho Ino.
„Mluvím o tom, že Chouji tady cvičí, ty jsi mu nabídla brambůrky, místo toho, abys mu je zabavovala a on je odmítl. Shikamaru tady pomalu umírá smíchy a ty jsi naprosto klidná a usměvavá, místo toho, abys tady na ně řvala, ať toho nechají a poslouchají tě!“ řval už Naruto.
„Naruto, uklidni se. Začínáš být trochu na nervy. Měl by sis lehnout a odpočinout si.“
Tohle už Naruto nevydržel. Popadl smějícího Shikamara, až moc milou Ino a cvičícího Choujiho a odtáhl je pryč.
„Tady zůstaňte dokud se nevrátím!“
„Naruto, klídek. Everything is okay. Just relax,“ promluvil Shikamaru.
„Pane bože, z tebe se stal hipík! A nemluv na mě tou nesrozumitelnou řečí!“ křikl Naruto a rozběhl se pryč.
„Co s ním je? Dneska vůbec není cool ani okay,“ zeptal se sám sebe Shikamaru.

Musím najít Sakuru a Sasukeho! Támhle je Sakura. Tak snad to přežiju.
„Sakuro!“ zavolal.
„Co je, Naruto?!“ zeptala se nervně Sakura a strašidelně, až hororově pomalu se otočila na Naruta.
„Potřebuju, abys se mnou šla...“
„Nikam s tebou nejdu!“
„To teda jdeš!“ přitvrdil.
„Tss, ty mi nebudeš rozkazovat!“
„Dneska budu! Teď pojď se mnou!“ poručil, popadl Sakuru a odvlekl ji k těm třem.
„Tady zůstaneš s ostatními!“
„Nemysli si, že tady s těma třema zůstanu!“ křikla Sakura a už chtěla vstát, když v tom jí Naruto svázal provazem, který měl schovaný pro případ nouze.
„Co si o sobě myslíš?!“
Naruto neodpověděl a radši běžel pro ostatní.

„Sasuke, tady seš!“
Tak schválně, co mě čeká teď.
„Ahoj, kámo. Kde jsi byl? Chtěl jsem ti dneska koupit ramen.“
Tohle je docela fajn. Divný, ale fajn. A navíc druhý ramen bych si dal. Vzpamatuj se, Naruto!
„Sasuke, potřebuju, abys šel za mnou!“
„Dobře, rád," usmál se Sasuke a následoval ho.
„Tak jo, jsme tady. Tady prosím zůstaň s ostatními.“
„Dobře,“ souhlasil.
„Díky,“ poděkoval Naruto a znovu odešel.

Vidím Leeho, Nejiho a TenTen, super.
„Lidi, potřebuju, abyste se mnou někam šli,“ obrátil se na ně.
„Co nám je do toho, my nikam nepůjdeme!“ řvala TenTen.
„TenTen, uklidni se. Pozitivní energie, pamatuj si, pozitivní energie,“ uklidňoval TenTen Neji.
„Nikam nejdu, to bych musel vstát,“ zívl Lee.
„Já se s váma dohadovat nebudu!“ Naruto popadl Leeho a Nejiho, ale když chtěl i TenTen, tak mu jednu vrazila.
„Když říkám, že někam nejdu, tak nikam nejdu!“
„Co mám udělat pro to, abys šla?“ zeptal se.
„Nic, prostě nejdu!“
„Ale půjdeš,“ usmál se zákeřně a sundal si botu.
„No... fuj, to je... strašný,“ stěžovala si TenTen a omdlela.
„Vyřešeno!“ prohlásil Naruto, popadl je a odvlekl. „Zůstaňte tady!“
Lee a Neji jenom kývli a TenTen byla omráčená, takže nemohla argumentovat.

Už jenom poslední tři! A hele támhle jsou!
„Lidi!“
vCo je, Naruto, ouje, co si myslíš, že tady děláš, zrovna když trénujeme, ouje?“ vyšlo ze Shina.
Tak tohle je strašný!
„Potřebuju, abyste šli za mnou!“
„Jenže my nikam nepůjdeme! Ty bys měl jít ještě předtím, než tě osobně nakopu,“ zavrčela Hinata.
„A až půjdeš, kup mi cestou kočku!“ zařval Kiba.
„Už toho mám dneska dost. Vy teď půjdete se mnou!“
„Tss, nikam nejdeme!“
„Tak a dost. Kage Bunshin no Jutsu!“
Naruto popadl Shina a kloni Kibu a Hinatu.
„Tak a jste tu všichni! Teď tady všichni počkejte! Já dojdu pro Pátou!“
Naruto ještě předtím, než odešel, vyvolal ještě jeden klon, který držel Shina.

„Pátá!“ vrazil do kanceláře.
„Co je, Naruto?“
„Potřebuju od vás něco!“
„Co za to?“
„Saké!“
„Zbláznil si se? Ty tady ze mě děláš alkoholika, nebo co? Já saké nepiju!“ zařvala Tsunade a sahala po skleničce vody.
To už byla poslední kapka. Víc toho Naruto nevydrží. Jakmile se Tsunade napila vody, tak to s ním seklo.

Druhý den se Naruto probudil v nemocnici, kde v jeho pokoji čekali všichni jeho přátelé, až se vzbudí.
„Jak ti je, Naruto?“
„Dobře a vy už jste normální?“
„Jak to myslíš?“ zeptala se Sakura.
„No, myslím to, jak jste se zbláznili,“ odpověděl.
„Co prosím?“
„No ty, Hinata, TenTen a Kiba jste byli krutí, Shikamaru hipík, Ino až moc hodná, Chouji cvičil, Lee byl línej, Shino repoval hůř než Killer Bee (dejme tomu, že ho v té době znali), Sasuke na mě byl hodnej a ne protivnej, Neji byl takovej uvolněnej a Tsunade pila vodu!“
„Naruto, ty ses praštil do hlavy, když jsi padal, že jo?“
„C-co? Ne, je to pravda!“
„Naruto, Naruto, Naruto, ty ses asi zbláznil.“
Naruto nemohl uvěřit vlastním uším. Radši si lehl a usnul, na tohle už fakt neměl.

Poznámky: 

Tak včera jsem se vrátila a dneska jsem neměla žádný plány, tak jsem se rozhodla napsat tuhle šílenost, jelikož od zítřka zase nebudu mít čas. Nevím jak mě to napadlo, ale prostě je to tak.

4.333335
Průměr: 4.3 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Út, 2017-11-28 22:08 | Ninja už: 2351 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

To bolo dobre:)

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, Pá, 2017-12-01 23:37 | Ninja už: 2507 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Děkuju. Smiling

Můj blog:Draga Maraka

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2017-08-28 20:05 | Ninja už: 2686 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

Je to fakt zábavná šílenost Hehe... Najviac ma pobavil lenivý Lee, ktorý sa sťažoval na Gaia Laughing out loud Sakura je väčšinou agresívna, ešteže z Ichiraku neurobila kůlničku na dříví Laughing out loud Len som celkom nepochopila pointu, či sa to Narutovi snívalo, alebo sa naozaj zbláznil Tee-hee Ale nápad je skvelý, si sa nám fakt rozbehla Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, Po, 2017-08-28 20:28 | Ninja už: 2507 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Děkuji, jsem ráda, že jsi se pobavila. Smiling
No mohlo by se říct, že jse zbláznil. Buď to nebo měli všichni špatnej den a nebo naopak až moc dobrej. Smiling Eye-wink

Můj blog:Draga Maraka

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2017-08-28 19:37 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Připomíná mi to myšlenku Naruto filmu Road to Ninja, kde se naši hrdinové také chovali absolutně odlišně a bylo to pěkně bláznivé xD Chudák Naruto, vůbec se mu nedivím, že mu z toho šla hlava kolem, jaké by to asi bylo potkávat své známé a najednou je vidět v úplně jiném světle. Alespoň že se zase vrátili zpátky a strachovali se o něho Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Draga Maraka
Vložil Draga Maraka, Po, 2017-08-28 20:24 | Ninja už: 2507 dní, Příspěvků: 73 | Autor je: Prostý občan

Máš pravdu, chudák. Smiling Jednou se mi stalo něco podobného a bylo to zvláštní. Eye-wink (nakonec jsem zjistila, že jsi ze mě dělali srandu)
Alespoň jsou starostliví. Smiling

Můj blog:Draga Maraka