manga_preview
Boruto TBV 15

Bijuu, summoni a jiná zvířátka

V tomto vlákně můžete diskutovat o Bijuu, jejich Jinchuuriki, summonech i obyčejných zvířatech, která se v Narutovi vyskytují. Témata k diskuzi si zde sami navrhněte, ptejte se a prezentujte své názory.

Pokud se chcete o uvedených Bijuu dozvědět více informací, stačí kliknout na jejich jméno. Odkaz vás přesměruje na stránku do encyklopedie.

Info

Možná témata k diskuzi:

  1. Jaký je váš nejoblíbenější Bijuu?
  2. Který z Bijuu je dle vás nejsilnější?
  3. S jakým summonem byste chtěli podepsat smlouvu?
  4. Chtěli byste být jinchuurikim?

Neodpovídejte prosím na všechny otázky bodově, spíše si jednu vyberte a pořádně ji rozeberte, ať se tu může rozvinout diskuze.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2019-04-13 20:23 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Musím se přiznat, nikdy jsem nepochopil, proč vyvolaná stvoření poslouchala. Co z toho měla? Orochimaru musel podplácet hady (minimálně Mandu), ale žáby poslouchaly prostě protože ten, kdo je vyvolal, měl určitě dobré srdce (jasně, Bunta vykládal cosi o vztahu šéf-podřízený, ale opravdu to tak nevypadalo)? Jakou motivaci měla ostatní zvířata?

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Ne, 2020-11-08 00:21 | Ninja už: 1496 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Možno že v minulosti bojovali za spoločnú vec a dodnes im to spojenectvo trvá. Ľudia nie sú iní tiež si zvolili jedincov ktorí ich vedú, vytvorili si boha ku ktorému sa modlia.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Pá, 2019-04-19 20:58 | Ninja už: 4911 dní, Příspěvků: 993 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kŕmia ich a veterinára majú zadarmo.

Kšá.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2019-04-19 21:10 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Velice pochybuju. Ač Orochimaru musel Mandu uplácet, pochybuju, že by to Manda dělal kvůli žrádlu. Bylo nám také ukázáno, že žáby si vaří samy.
Celkově logistika krmení by byla dost mizerná. Vyvolat všechna možná zvířata a dát jim nažrat (což jistě nebude levná záležitost), na to je potřeba hromada chakry a prostoru. O mnoho jednodušší by bylo zapečetit žrádlo do svitku a použít reverse summon, ale stejně by na to byla potřeba hromada příprav. Ne, příběh tuhle možnost rozhodně nepodporuje.
Ani s veterinářem nemáš pravdu. Vybavuji si obrázek, že po boji s Peinem seděl Bunta v obvazech s tím žabím věštcem. Z toho plyne, že mu obvazy nasadila jiná žába, nepotřebují tedy veterináře. Sakura sice vyléčila Fukusaka, ale to bylo protože byla jediná léčitelka nablízku. Zvířata dokáží ovládat chakru, dá se tedy s úspěchem předpokládat, že dokáží ovládat i léčitelské techniky.
Celkově se tedy dá s tvým výrokem pouze nesouhlasit.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Miesič
Vložil Miesič, Ne, 2019-04-21 10:43 | Ninja už: 4911 dní, Příspěvků: 993 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak určite v tomto smere zvládajú nejaké základy, ale úprimne pochybujem, že sa môžu porovnávať s ľudskou civilizáciou, ktorá je v Naruto svete najvyspelejšia... A určite existujú choroby, kde už klasická chakra nepomôže, a tak sa musia obrátiť na modernú medicínu.

Kšá.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2019-04-21 11:13 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nevim nevim, Katsuyu je vcelku slusna lecitelka. A ani lidska medicina neni vsemocna, viz Itachi.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele black fang
Vložil black fang, Pá, 2020-04-03 20:13 | Ninja už: 1714 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

No to je pravda, jinak se to mohlo vyvinout úplně jinak.Cry

Věřte tomu!

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-04-13 20:44 | Ninja už: 2917 dní, Příspěvků: 3067 | Autor je: Metař Gaarova písku

Nemá to spoločné s podpísaním krvou? Zo starých textov vyplýva, že keď niečo podpíšeš krvou, nesmieš to porušiť, ak porušíš, tak je veeeľmi zle. Neboli summoni čakra materializovaná do zvieracej alebo inej podoby?

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2019-04-13 20:42 | Ninja už: 5422 dní, Příspěvků: 6260 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nejde ani tak o dobré srdce, ako o krvnú zmluvu, ktorá sa spravidla dedila po určitej línii a jej začiatky mohli byť akékoľvek (hoci aj prinútenie). Orochimaru musel podplácať iba Mandu a Gamabunta bol aký bol pre to, že ho vyvolal obyčajný fafrnok.
Skutočne bizarné podoby to nabralo až v Borutovi, kde sa výuka na Akadémii niesla prakticky v duchu "vyberte si zviera". Laughing out loud

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2019-04-13 20:44 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Já chápu princip té techniky, jenom ne tu motivaci zvířat.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-04-13 21:26 | Ninja už: 2917 dní, Příspěvků: 3067 | Autor je: Metař Gaarova písku

Priznám sa, že som úplne intelektuálne vyfľusnutá, ale určite je to späté s krvou, to ako aj indiáni mali krvné bratstvo, bolo veľmi zaväzujúce, musela by som pohľadať v starých textoch, zajtra, dobre? napr. Portrét Doriana Graya, upísal sa Diablovi, v Biblii je toho hromada, niečo bolo z lásky, niečo z nenávisti. Motivácia je v takomto prípade veľmi silná. A ešte ma napadlo, že sa verí, že v krvi sídli duša, preto niektorí (ortodoxní židia) nesmú požívať krv, aj iné viery.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2019-04-13 21:38 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nemám pocit, že by v tom mohlo být něco takového. V podstatě se upisují ninjové zvířatům, ale (viditelný) prospěch z toho mají ninjové a nevidím v tom pro shinobi ani žádné nevýhody.
V Narutovi rozhodně duše v krvi nesídlí, to nám ukázalo Edo Tensei. Smiling

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, So, 2019-04-13 21:33 | Ninja už: 2886 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Nojo, ale to pořád neřeší, proč by na takovou smlouvu vůbec v první řadě přistoupili, ne?
(Mimo téma - kde byla v Dorianovi nějaká taková smlouva? Myslíš to jeho přání v úvodu, nebo něco jinýho? Už si tu knížku moc nepamatuju. Tak teď ti nevím... Díky. Smiling)

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2019-04-13 21:50 | Ninja už: 6326 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Nefungovalo to na princípe vzájomnej pomoci? Teda, že aj protistrana môže toho ninju kedykoľvek privolať, ako sme videli keď Fukasaku privolal Naruta. Som si ešte myslela, že to je ako platba za zásluhy toho ninju za pomoc tým zvieratám.
No inak sme nevideli, že by niekedy protistrana využila opačne a mal pomáhať človek, čo ma núti myslieť, že ten kontrakt zahŕňa niečo, o čom sa nerozpráva, a keďže je to shonen, bude to sex.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, So, 2019-04-13 22:27 | Ninja už: 2557 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Ešte by v tom mohla byť proste rivalita medzi zvieratami. A tak vybrať si fakt silného ninju by bolo otázkou prestíže. Aspoň ja som to tak vnímala. Neprišlo mi, žeby si rôzne druhy nejako pomáhali, skôr sa predháňali.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2019-04-13 22:30 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nepřišlo mi, že by si žáby vybraly Naruta. Byl jim doslova vnucen.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Ne, 2019-04-14 11:17 | Ninja už: 2557 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Neviem, či si si všimol, ale na Gamabuntovom chrbte sa neudržal. Bol by spadol a stávku prehral. Ale žabiak ho zachytil jazykom. Čiže prakticky vyjadril, že o tú zmluvu stojí. Aj keď sa choval ako že nie a robil drahoty.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2019-04-14 11:22 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Byla to šťastná náhoda, že smlouvu podepsala zrovna hlavní postava, která se má stát nejsilnějším a že si ho Bunta oblíbil, ale nic to nemění na tom, že kontrakt byl podepsán, aniž by o tom žáby věděly. Kdyby se Buntovi nelíbil, co by udělal? Nemohl vůbec nic, takhle si alespoň zachoval tvář.
A nezapomeň na to, že se z toho chtěl později Bunta vykecat a musel zasáhnout Kichi. Takže Bunta kašlal na nějakého Naruta, akorát chtěl pomstít rodinu.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-04-17 22:36 | Ninja už: 2557 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Musím nesúhlasiť. K záchrane pred pádom ho nik nenútil. Kdesi tam aj odznelo, že od začiatku vedel, že Naruto ho naozaj vyvolal. Šťastná náhoda to tiež nebola - bola to vôľa Jiraiya (a autora Eye-wink) Keby sa mu zmluva nepáčila, asi by neurobil nič, ale len preto, že on vlastne nebol šéf a tiež podliehal nariadeniam "zhora" a bolo vecou cti dodržať slovo.
Inak, možno aj so žabami je to ako s ľuďmi. V Biblii je jedno podobenstvo o otcovi a dvoch synoch, ktorých poslal pracovať do vinice. Jeden povedal, že pôjde, no vykašľal sa na to. Druhý odmietol, no potom sa prinútil, lebo ho nechcel sklamať/zarmútiť. Kto konal dobrovoľne?

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, St, 2019-04-17 22:43 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Teď motáš dvě věci dohromady. Je nesporný fakt, že Naruto podepsal přivolávací svitek bez vědomí žab. Žáby si ho nevybraly. Že ho potom Bunta 'zachránil' je druhá věc.
Nechápu souvislost.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, St, 2019-04-17 23:20 | Ninja už: 2557 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Potom? Však postupnosť bola, že žabu najprv vyvolal, potom sa stavil, že sa na nej udrží a napriek úsiliu by bol spadol, no žaba mu pomohla. Ešte pred tým ako zmluvu podpísal. Tým myslím prejavila vnútorný súhlas. Neviem, akú súvislosť nevidíš, ale nie je pravda, že by najprv podpísal zmluvu, o ktorej žaba nevedela a až potom s ňou zápasil. Inak ja zas nerozumiem, prečo stále tvrdíš, že žaby o podpise nevedeli, keď jednak hneď na začiatku odznelo, že ak sa Naruto udrží na chrbte, tak Gamabunta ho vezme za žiaka (alebo niečo také), čiže sa regulérne stavil, jednak mu pomohol, aby stávku vyhral (nemusel) a jednak bol osobne prítomný pri podpise zmluvy.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Čt, 2019-04-18 04:08 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nejdřív podepsal svitek, potom vyvolal Buntu a byla celá ta sázka. Vždyť jinak by ho přece ani vyvolat nemohl.
A mimochodem, ta sázka s Buntou nebyla o poslušnosti žab, ale o Buntovi. O jedné žábě z bůh ví kolika. A jak jsem už několikrát říkal, Bunta se z toho snažil vykroutit.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Pá, 2019-04-19 07:55 | Ninja už: 2557 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Máš pravdu. Pamätala som si len tú scénu z anime, keď už zapadalo slnko a Jiraiya sa díval a hodil im tam ten zvitok so zmluvou. Takže naozaj to podpísal predtým. Ale keď vezmeme, že zvitok zverili žaby (pravdepodobne Fukusaku) Jiraiyovi, tak s tým mu zverili aj dôveru, že svojich nástupcov bude vyberať oprávnene. A to predpokladá dobrovoľnosť. Samozrejme podriadení (Gamabunta) na to mohli mať iný názor, ale v konečnom dôsledku proti tomu rozhodnutiu nešli (Narutovi pomohol napriek vytáčaniam). Preto som stále presvedčená, že zmluva bola otázkou prestíže a žaby si vyberali silných shinobi, a tých, čo mali potenciál. Jiraiya zazmluvnil aj Minata , hoci nemal nadanie na senjutsu, a dáva zmysel, že veril, že Naruto bude pre žaby tým správnym partnerom, pretože zdedil po predkoch veľa chakry. A ešte si uvedomoval aj tú Minatovu snahu ohľadne Kyuubiho, aj keď nevedel ako a či to bude fungovať.
Lenže v podstate to tu zbytočne píšem, pretože Ty zjavne neznášaš Naruta a akýkoľvek archetyp spasiteľa, pretože veríš, že žiadneho nepotrebuješ Ty ani svet. Až sa čudujem, že si toľko častí tlačenia kalerábov do hlavy dokázal dobrovoľne čítať či sledovať Tee-hee

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Pá, 2019-04-19 20:00 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Taky to na mně zanechalo následky. Mám tik v oku a zkroucený palec na pravé noze.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2019-04-19 20:43 | Ninja už: 2917 dní, Příspěvků: 3067 | Autor je: Metař Gaarova písku

Hrozne mi pripomínaš Vladimíra Vysockého

, ale viac pesničku Petergburskij anarchist hihihi Neviem, čo sa deje, ale absolútne mi nešlo otvárať weby o ňom, to tá necenzúra asi Laughing out loud Vždy sa teším, keď niečo napíšeš aj napriek tiku a skrútenému palcu Jump! Mrk

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Čt, 2019-04-18 00:15 | Ninja už: 6326 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Unrelated, ale Jiraiya mi pripadal ako Sith Lord. To jeho typické správanie: hodím učňa cez útes, ak to prežije, tak bol hodný, ak nie, tak smola.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2019-04-14 12:31 | Ninja už: 5422 dní, Příspěvků: 6260 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No tak vnútený ako vnútený. Žaby ten zvitok na počiatku vytvorili a zverili niekomu, komu dôverovali a nebola to z ich strany tak úplne nerozvážnosť, lebo napr. Jiraya zveril zmluvu medzi ním a žabami Minatovi, čo bol shinobi na úrovni kage. Preniesť to na Minatovho syna bolo logické, bez ohľadu na to, či o tom žaby vedeli.
Bunta mal problém akurát s tým, že neveril zelenáčovi Narutovi, že by dokázal vyvolal práve jeho a nie niekoho z jeho podriadených, s čím by problém nemal. Každopádne takú veľkú žabu, ako Bunta je schopný vyvolať iba skutočne silný shinobi, čo je hádam dostatočná záruka.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2019-04-14 13:21 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Co to mění na tom, že Jiraiya Naruta žábám vnutil, syn nesyn? Teď jenom recykluješ to, co všichni vědí.
Jak jsem psal, Bunta se z toho chtěl vykecat, přesvědčil ho až Kichi.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2019-04-13 22:41 | Ninja už: 6326 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

~Jalapenos

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2019-04-13 22:53 | Ninja už: 6148 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

OT: Už jenom rok. To bude zase komedie. Docela hype.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.