Nue -- Zaujímavé alebo primitívne zviera ?
Názor ? No neviem podla mna trošku primitívne zvieratko ale milé Chcel som sem dat nejaky obrázok,nudil som sa tak som sem hodil niečo
ODKAZ:http://naruto.wikia.com/wiki/The_Demon_Beast_Appears! #Narutopedia
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 2
Rád by som,ale tlači ma čas a cez prázdniny sa snažim byt stále s priatelkou a rodičmi aspon chvilku predtým než začne škola,je pravda že sem chodím každý den ale to vetšinou na pár minut odpísat na komenty a atd. takže tak Ked bude čas tak možno teraz nie Ale dakujem !
Hi
------------------------------------------------------------------------------
“Mama je len jedna,preto si ju váž!„
“Nie každý má to štastie mat ju po svojom boku...!„
--Preto si vážme to čo máme Zamyslime sa !
Možno je to trochu od veci, ale rýpem sa v japonskej mytológii a pozrite sa sem: https://refresher.sk/29083-19-tajemne-hruznych-demonu-z-japonske-mytolog...
Kishi sa ozaj dosť inšpiroval, čo poviete? Keby Nue nemal chvost, tak mi silne očami a výrazom pripomína v článku uvedených dvoch fešákov Uši-Oni(ho) a Otoroši(ho)
JJ ja ked som hladal obrázok tak som zadal len do Googlu že Nue a vyhodilo my to mytologicke záležitosti ohladom Japonskej kultúry
Hi
------------------------------------------------------------------------------
“Mama je len jedna,preto si ju váž!„
“Nie každý má to štastie mat ju po svojom boku...!„
--Preto si vážme to čo máme Zamyslime sa !
Vidíš, keď ťa zaujímajú takéto otázky, možno by si mohol niečo pridať aj do našej Encyklopédie, alebo nadniesť tému vo vláknach
Nemala by sa táto téma rozoberat niekde kde je vetšina adminov online a tam to rozobrat ? Nechcam sa do toho miešat Ale aj tak dakujem za komenty !
Akumakirei// My si to zase můžeme smazat, neboj Navíc jsem potřebovala zareagovat i na "ne-admina", jak říkáš.
Hi
------------------------------------------------------------------------------
“Mama je len jedna,preto si ju váž!„
“Nie každý má to štastie mat ju po svojom boku...!„
--Preto si vážme to čo máme Zamyslime sa !
Aspoň Aku už nebude musieť hľadať a dohadzovať obrázok, keď preň vytvorí zložku v "postavách".
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Z tohoto důvodu bych obrázek přeřadila do složky pro články. Pokud tedy bude mít Aku zájem. Jinak tu totiž už obrázky vystřižené z anime moc netolerujeme.
Edit k Porterově otázce: Nue by se mi i docela líbila, nebýt toho ocasu s tlamou. To byl hodně zneklidňující prvek. Na její povahu si neumím udělat názor, v anime bylo ukázáno hodně málo a změna Nuiny nálady byla jenom účelový prvek v ději.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Palantire: Ty na mě tak pěkně myslíš xD Kdybych však náhodou neklikla na nejnovější v Posledních, ani se nedozvím, že tu o mně mluvíte, zase tolik nové obrázky bohužel neprojíždím. Možná až později při hledání vhodné ilustrace, ovšem to zase nesleduji komentáře.
Poštolko: Proč ne, jsem pro přeřazení do oné složky, na Sumire s Nue se stejně chystám po dokoukání pár dílů Boruta, co mi ještě zbývají, takže bych i v dohledné době věděla. Případně si poznamenám a kdyby se nevyužil, mohu obrázek smazat - pokud tu tedy takový být opravdu nemá a ve složce by ležel zbytečně? Jak říkám, nevím, obrázková sekce jde mimo mě.
. • Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
. ♪ Some days, some nights...
Jop hodil by sa lepšie do článkov myslím.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Dakujem za to že ste/si napísala to že netolerujete take to obrázky aspon viem čomu sa mám vyhnut takže Thanks
Hi
------------------------------------------------------------------------------
“Mama je len jedna,preto si ju váž!„
“Nie každý má to štastie mat ju po svojom boku...!„
--Preto si vážme to čo máme Zamyslime sa !