manga_preview
Boruto TBV 08

Naho

naho.jpg

Naho je příbuzná feudálního pána Ohňové. Objevila se v 196. dílu Shippuudenu, jedná se o fillerovou postavu. Tehdy se nedaleko jejího domu zastavil Sasuke se svým týmem Taka a vzpomínal, jak ve zdejších lesích kdysi zoufale trénoval a náhodou se přitom setkal s malou Naho.
Naho si tehdy prozpěvovala a hrála s míčem, když jí míč náhle vyklouzl a skončil za ochranným zábradlím oddělující pozemek od strmého srázu. Dívenka se pro míč natahovala, smekly se jí však prsty a skončilo by to velmi ošklivě, kdyby ji Sasuke na poslední chvíli nedokázal zachytit. Mladého Uchihu nezajímalo, co je dívenka zač, čímž ji taky hned setřel, jakmile si na něho malá začala otevírat pusu, naopak ji však neváhal poučit, ať si víc váží svého života a je na sebe opatrnější. Malá Naho našla svého hrdinu...

„Na hoře Senba bydlel mýval, myslivec ho střelil, když se nedíval. Hodil na gril, uvařil a slupnul. Do listí to zabal, schovej to a odpal...“

Za nějaký čas Tsunade svěřila Narutovi se Sakurou misi, na které měli malou Naho doprovodit do vesnice Shizume na obhlídku panství. Kakashi se Sasukem zatím dostali na starost sledovat pohyb podezřelých ninjů zařazených v celostátním seznamu hledaných osob. Naruta poměrně nadchlo, že bude vystupovat v roli osobního strážce a maloval si, jak bude chránit někoho příšerně důležitého, dokud nezjistil, o koho se ve skutečnosti jedná. Ani Naho nebyla ze svých strážců nijak odvázaná a požadovala Sasukeho přítomnost tak důrazně, až Tsunade začalo nebezpečně poškubávat obočí a všechny vykázala. Jenže tvrdohlavá a cílevědomá Naho ani venku neslevila ze svých požadavků a vyhrožovala, že klidně počká, dokud Sasukemu neskončí mise a nenajde si na ni čas.

„Sasuke mi zachránil život. Kdyby tam Sasuke nebyl, byla bych bývala zemřela. Krom toho na mě pohlížel jako na prostou ženu, ne jako příbuznou feudálního pána. Já věřím Sasukemu mnohem víc než vám! Každopádně bez Sasukeho nikam nejdu!“

Narutovi se Sakurou bylo jasné, že pokud Naho ještě ten den nedopraví do vesnice Shizume, oba to od Tsunade pořádně schytají, proto se Naruto odhodlal k zoufalému činu... a přeměnil se na Sasukeho. Nutno říct, že se jako Sasuke příliš nechoval (dokonce se i „narutovsky“ šťoural v nose), ale Naho, která Sasukeho vlastně vůbec neznala, byla konečně spokojená a ochotná vydat se na cestu. Trojice však netušila, že ji sledují zmínění hledaní ninjové, kteří měli v úmyslu Naho unést kvůli penězům. Mezitím Kakashi se Sasukem našli v jejich skrýši plány na únos.
Naho se tváří v tvář početnému nepříteli nebála a podporovala přeměněného Naruta, aby z něho nadělal sekanou; věřila, že to pro Sasukeho není nejmenší problém. A tak Naruto předvedl, co mohl - Sasukeho pěsťovku, Sasukeho kopačku i Sasukeho plesknutí! Jenže nepřítel nebyl jen tak ledajaký ninja, podařilo se mu zajmout Naho, a dokonce vyšlo najevo i to, že Naruto není Sasuke, což Naho úplně zlomilo. Dívenka v zoufalství začala volat skutečného Sasukeho o pomoc. Sasuke s Kakashim však dorazili pozdě a na mýtině už nikoho nenašli.

Nepřítel si chtěl ponechat jen Naho a ostatních se plánoval zbavit, listová dvojka se ale nedala tak lehce, vyvolala rvačku se strážnými a pokusila se Naho umožnit útěk. Znovu lapená v koutě Naho ze všech sil křičela Sasukeho jméno. A tentokrát Sasuke skutečně přišel. Naštvalo ho zjištění, že se za něj Naruto vydával a začal se silným Sadaiem bojovat, přičemž odmítl Narutovu pomocnou ruku. Sasukeho prvotní vztek však nebyl nic v porovnání s tím, když Sadai zmínil Itachiho, vyvraždění klanu Uchiha a zároveň přemítal, zda Sasuke svému staršímu bratru ani nestál za zabití.
Rozčilený Sasuke aktivoval chidori a nepřítele sejmul během pár vteřin, pak ho ještě celý frustrovaný dál bil pěstmi, ačkoliv se jeho protivník vůbec bránil. Nakonec Sasukeho zastavil až Kakashi. Naho děsilo, čeho se stala svědkem a jak se její hrdina proměnil v něco naprosto jiného, vyděšeně se krčila za Sakurou a měla v očích slzy. Po Sasukeho odchodu se Naruto dívence omluvil s tím, že je toho na Sasukeho v poslední době moc, ale jinak se jedná o hodného kluka. Žádal ji, aby mu odpustila a uplakaná Naho souhlasila. Naruto slíbil, ji k němu jednou vezme, až zase Sasuke bude ve své kůži.

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí