manga_preview
Boruto TBV 07

Uchiha klan

Uchiha_Symbol.png

Uchiha klan (うちは一族, Uchiha Ichizoku) byl jedním ze vznešených klanů Listové vesnice. Tvrdilo se, že je ze všech nejsilnější díky svému kekkei genkai, dědičné oční technice zvané Sharingan vyvinuté z Byakuganu. Tu však nemusel umět aktivovat každý Uchiha. Pomocí Sharinganu Uchihové jednoduše kopírovali techniky a pohyby nepřátel, dokázali detekovat chakru a vytvářet různě silná genjutsu.
Klan byl proslulý pro své silné a přirozené bojové schopnosti a především pro rozsáhlé znalosti ohnivých technik. Fugaku mluvil o jakési zkoušce dospělosti Uchihy, kdy klan uznával jedince schopného správného předvedení Katon: Goukakyuu no jutsu.

Uchiha je jiným způsobem vyslovení slova uchiwa, papírového vějíře, který je klanovým symbolem. Pokud si vějíř představíme, může sloužit k rozfoukání plamene a k jeho posílení, což odkazuje na jejich užívání ohnivých technik.

Příběh ohně a bolesti
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhSpoiler - KaguyaUchihové jsou potomky králičí bohyně Ootsutsuki Kaguyi, blíže jejího syna Hagoroma, Poustevníka šesti cest, a jeho staršího syna Indry věřícího v sílu. Ten jako první přišel s legendárním prokletím Uchihů; s jejich cestou prožívání lásky a bolestných emocí vedoucích až k získání Sharinganu a jeho postupného zesilování.
Indrovým mladším bratrem Ashurou věřícím v lásku naopak začíná linie klanu Senju, s kterým Uchihové po staletí vedli dlouhé a kruté boje. Ty začaly Hagoromovým rozhodnutím předat svoji vládu mladšímu synovi, ne staršímu, jelikož věřil, že Ashura cesta lásky je ta správná. Rozlícený starší bratr si po smrti svého otce přišel silou vzít to, o čem byl přesvědčen, že mu patří. Tím počaly boje Uchihů proti Senju a pokračovaly i přes dávné zapomenutí, co vlastně těmto bojům a této vzájemné nenávisti předcházelo.

Crazy Shoadime and MadaraBoje vyvrcholily v Hashiramových a Madarových časech; oba silní shinobi přišli o mnoho svých blízkých, především o své sourozence. Smrtí mladšího Madarova bratra Izuny získal Madara jako první Mangekyou Sharingan a stanul v čele svého klanu. Tváří v tvář Hashiramově upřímnosti, odhodlání sebeobětování namísto mladšího bratra pro zajištění míru souhlasil s vytvořením spojenectví. Vzájemná kooperace vedla k vybudování Listové vesnice, bezpečného místa pro všechny shinobi a především děti, schopné vyrůstat tak, jak by děti měly, - bez bojů, krve a smrti. Rodiče konečně viděli své potomky dospívat.
Madara se však po čase vydal jinou cestou a vesnici opustil. Nakonec se s ním Hashirama střetl ve vysilujícím souboji v Údolí smrti, kde zvítězil.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhZa vlády Druhého Hokage se rozhodlo o vytvoření vojenské policie, jíž vévodili Uchihové, Druhý se domníval, že se na takovou práci velmi hodí. Uchihové však byli později také vyhoštěni na okraj vesnice, jejich čtvrť se podobala samostatnému světu a oni si postupně všímali znevýhodňování svého postavení. Vedení se obávalo zrození druhého Madary, ovšem neuvědomovalo si, co svými nařízeními a obecně náladou ohledně Uchihů tomuto klanu provádí. Jejich podezření podporoval fakt umění Uchihů ovládat skrze Sharingan Kyuubiho, který na Listovou zaútočil a poničil ji. Radní Listové si mysleli, že za to mohou Uchihové. Vedení tehdy nařídilo Uchihům nezasahovat, čímž zřejmě udělalo obrovskou chybu, jelikož do té doby ještě věrný klan ucítil konečnou potupu a nedůvěru vesnici, jíž tak dlouho sloužil. Právě to vedlo k jejich nespokojenosti a plánu o převrat za vlády Třetího Hokage.
BratiaTomuto převratu zabránil Uchiha Itachi, dvojitý špeh a shinobi loajální své vesnici, toužící po zabránění válce, která by jistě vypukla. V noci zvané Masakr Uchiha klanu vyvraždil celý svůj klan a zasel nenávist do srdce svého mladšího bratra Sasukeho.
Po zavraždění svého bratra se Sasuke dozvěděl, že není jediným žijícím Uchihou a to z úst Tobiho z Akatsuki, který sám sebe označil za Uchihu Madaru. Ve Čtvrté válce ninjů, kterou poté vyhlásil celému světu, se však ukázalo, že se jedná o přeživšího Obita. Obávaný Uchiha Madara ovšem také povstal a obživl (více najdete v profilech obou postav).

Konec děděné nenávisti
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhomesick Sasu-chanPo válce se Sasuke stal jediným žijícím Uchihou toulajícím se po světě, snažícím se pochopit jeho proměnu. Již netouží po pomstě a nežije nenávistí ke světu a lidem neznalým uchihovské bolesti, nýbrž se rozhodl onu světlost světa, naději a mír chránit. Sasuke ví, že pro ochranu je třeba lidí, kteří stojí mimo světlo. Proto se dobrovolně vydal do stínu.
Oženil se s Haruno Sakurou a spolu mají dceru Saradu, kterou vychovává převážně Sakura, jelikož Sasuke tráví téměř veškerý svůj čas na cestách. Ti dva jsou jedinými potomky kdysi velkého klanu Uchihů.

Členové klanu

Dodatkem

  1. Když Sasuke poprvé uviděl Kakashiho Sharingan, nechápal, jak jej může mít, když není z klanu Uchihů. Je pravdou, že Kakashi nemá pokrevně s Uchihy co dočinění, svůj Sharingan získal darem od svého umírajícího uchihovského přítele a byl mu implantován místo jeho vlastního poškozeného oka.
  2. Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhStejně tak překvapený, ovšem mnohem více zhnusený byl Sasuke při boji proti Danzouovi, který odhalil nejen implantované oko ukradené Shisuimu, ale také Orochimarem vylepšenou ruku posetou Sharingany.
  3. Zřejmě tedy lze Sharingan získat poměrně snadnou cestou, jednoduchým implantováním místo vlastního oka.

Aktualizace 14. 7. 2017, Akumakirei

4.52
Průměr: 4.5 (50 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Saky
Vložil Saky, Ne, 2017-10-08 20:45 | Ninja už: 2363 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

rada pátrám po historii klanu uchiha.

Obrázek uživatele Atka
Vložil Atka, Po, 2014-01-13 11:20 | Ninja už: 3747 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

nemělo to být naopak hned nazačátke sharingan se vyvynul z biakuganu

Akumakirei// Opraveno.

Instagram: adela_snaselova Laughing out loud
"My potato way.jpg"

Obrázek uživatele Reizo_Ichiro
Vložil Reizo_Ichiro, Po, 2013-06-10 12:54 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Pěstitel rýže

Ahoj!
Hele nic proti, ale Akatsuki Tobi

Obrázek uživatele Akina Uchiha
Vložil Akina Uchiha, Po, 2013-09-02 19:36 | Ninja už: 3988 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Pěstitel rýže

To je pro ty kteří ještě neviděli nebo nečetli mangu!

Obrázek uživatele Ríša-kun
Vložil Ríša-kun, St, 2013-12-25 19:32 | Ninja už: 3843 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Utírač Udonova nosu

od minulého čtvrtka už ne Mrk







新 の 孤独 と 和 カゴ の 煮 物今 歯科 しなる もの

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Út, 2013-06-11 00:49 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

http://media.tumblr.com/tumblr_m8cv2zpjKl1qegw8v.jpg

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Leon. S. Uchiha
Vložil Leon. S. Uchiha, Ne, 2013-03-03 19:03 | Ninja už: 4160 dní, Příspěvků: 1297 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tento clan je proste Da Best. majú super kekkei genkai. Najlepší sú Itachi a Sasan (Hlavne Itachi je Da Best) ostatních členov nemám rád.

Obrázek uživatele shunshinnoshisui
Vložil shunshinnoshisui, Ne, 2012-12-02 17:59 | Ninja už: 4134 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Recepční v lázních

no to dítě by mělo fialový oči se spirálou ne rinnegan bže takový oči měl zakladatel klanu uchiha





http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame

Obrázek uživatele naruto-supermaki
Vložil naruto-supermaki, So, 2012-11-24 13:12 | Ninja už: 4144 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Takovej dotaz Shocked co by se stalo kdyby zena s klanu Hyuuga mela dite s chlapem z Uchiha klanu? Dekuji....Smiling

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, So, 2014-05-31 14:21 | Ninja už: 3590 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Mě by spíš zajímalo co by se stalo kdyby měla žena z Senju dítě z mužem z Uchiha klanu

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Ríša-kun
Vložil Ríša-kun, Út, 2013-12-31 16:36 | Ninja už: 3843 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Utírač Udonova nosu

já myslím že by vnikly stejné oči jako měl syn rikudou sennina







新 の 孤独 と 和 カゴ の 煮 物今 歯科 しなる もの

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2012-12-02 18:11 | Ninja už: 4685 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Jak podotknul KoFFi, to, že potomek klanu Hyuuga získá Byakugan je 100%, zatímco u Sharinganu to jsou jen výjimeční jedinci. Takže, spíše ten Byakugan...
Nebo, pozor, vznikl by něco jako 'genetický zmetek' s vlastnostmi obou dvou Doujutsu. Takže neobyčejný talent ve všech stylech boje(Taijutsu, Genjutsu i Ninjutsu). Bylo by to asi čtvrté velké Doujutsu, které by dosahovalo neobyčejné síly.
A nebo by to vážně byl jen ten zmetek a vznikl by z toho cosi neaktivního, či nepoužitelného.
V závěru je dost možné, že by se buňky určující oční vlastnosti natolik pomotaly, že by se narodilo slepé dítě.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2012-12-02 18:30 | Ninja už: 4682 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Neřekla bych, že výjimeční jedinci, je pravda, že to nebyli všichni, ale když z Uchihů pochází vojenská policie, řekla bych, že aspoň dvě třetiny Uchiha klanu sharingan měly. Vždyť ten tvoří základ jejich síly, genjutsu a schopnost ho prohlédnout, předvídání pohybu a další skilly, přijde mi zvláštní, že by jeden ze dvou nejsilnějších klanů v Listové měl jen pár jedinců se sharinganem, to by je potom podle mě skutečně předčil hyuuga klan, kde byakugan vlastní a používá prakticky každý.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele shunshinnoshisui
Vložil shunshinnoshisui, Po, 2012-12-10 13:51 | Ninja už: 4134 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Recepční v lázních

to spíš 2 třetiny ho neměli bže je sndný ho rozvinout





http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame

Obrázek uživatele Hatesh
Vložil Hatesh, Ne, 2012-12-02 18:39 | Ninja už: 4685 dní, Příspěvků: 720 | Autor je: Pěstitel rýže

Taky, že klan Hyuuga byl daleko výš postaven. Má dvě větve rodiny, Konohy vedla s Kumo i spor o tom, jak se Kumo snažila dostat Byakugan a to v době, kdy Uchiha klan byl stále kompletní. Myslím, že Uchihové byli prostě podceňováni, jelikož se dostali právě jako ta policie.
A rozhodně to museli být výjímečně zdatní jedinci s dobrými geny. Navíc, Sharingan jsme prakticky viděli jen u pár z nich a u ostatních je více méně domnívaný. Krom toho, Odvíjí se od nich řada jejich schopností, avšak neřekl bych, že Uchihové jsou jen postaveni na tom Sharinganu. Ano, klan se okolo něj točí, ale jejich síla ne. Třeba Katon, ten nesouvisí se Sharinganem a naopak, v klanu Uchiha je snad každý schopen se naučit Katonu, když ho učili i malé děti. Navíc, přeci jen by bylo blbé, kdyby v celé Konožské policejní jednotce bylo jen pár shinobi se Sharinganem, tudíž tam museli být rozhodně naverbovaní i ti, co neměli Sharingan.
A další věc, kdyby měly dvě třetiny Uchihů Sharingan, jak by je dokázal jen jediný Uchiha, možná s lehkou pomocí dalšího, tak snadno vyhladit? Sice Itachi již měl, evidentně Mangekyou, ale teprve krátkou dobu a rozhodně ho tolik nepoužil, kdyby ano, tak za těch několik let, co ho vlastnil, by byl v daleko horším stavu se zrakem, protože by si opotřeboval oči již ze začátku.

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Ne, 2012-11-25 23:28 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

Nejspiš by zdědilo genetickou vlastnost po jednom z rodiču...Jestli se nepletu tak Byakugan maji všichni z klanu Hyuuga ale z klanu Uchiha jen par šťastlivcu dokazali Sharingan probudit Smiling takže byla by asi větši pravděpodobnost že by měl Byakugan.

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele asumaru
Vložil asumaru, Čt, 2012-08-30 22:50 | Ninja už: 5366 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

opravit tobi není

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Pá, 2012-08-31 18:01 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

Mg si retardovany? Hoď to do spoileru!!!! Někteři nečtou mangu....

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele simosake
Vložil simosake, Čt, 2012-05-10 14:56 | Ninja už: 4589 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

hmm kdo je podle vas nejsilnejsi z klano uchicha?...jasne vrchni favoriti jsou sasuke a itachi ale ktery z nich?
¨z


Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, Čt, 2012-05-10 14:58 | Ninja už: 5378 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele shunshinnoshisui
Vložil shunshinnoshisui, Po, 2012-12-10 13:52 | Ninja už: 4134 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Recepční v lázních

no jestli de jen o sílu tak madara





http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame

Obrázek uživatele -Hinata-
Vložil -Hinata-, Ne, 2012-04-15 13:50 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Prostý občan

já uchiha klan miluju ale nej je itachi a pak asi sasuke ty jsou nej a nepohrdala bych ani madarou to je tam nejznámější klan co ?no říkaj tam o nich nejvíc infa

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, St, 2012-04-18 08:46 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

nejznamějši asi Senju a Uchiha no

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Ne, 2012-04-15 13:48 | Ninja už: 4451 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Hm... skvělej klan škoda že jedinej Itachi je tam normální a ne jde po jejich oblíbené pomstě škoda že je to klan lidí co chtěj jen pomstu...

Obrázek uživatele Vacaa
Vložil Vacaa, So, 2012-01-14 21:47 | Ninja už: 4573 dní, Příspěvků: 173 | Autor je: Prostý občan

U ne-členů se sharinganem by měl být i

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, So, 2012-01-14 23:14 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

Tak tahle sekce byla vytvorena asi predtim nez se vedele ze Danzo ma sharinganny tak proto tu asi neni

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Kiroshi
Vložil Kiroshi, St, 2011-11-30 14:03 | Ninja už: 4833 dní, Příspěvků: 418 | Autor je: Prostý občan

můžu se zeptat kolik schopností může mít uživatel MS maximálně (myslím jutsu MS)

Obrázek uživatele shunshinnoshisui
Vložil shunshinnoshisui, St, 2012-12-26 20:10 | Ninja už: 4134 dní, Příspěvků: 296 | Autor je: Recepční v lázních

amaterasu,tsukuyomi,susanoo a někdo i izanagi a izanami a kotoamatsukami ale to měl jen shisui uchiha a ještě kamui to maj kakashi a obito





http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame

Obrázek uživatele lucik
Vložil lucik, So, 2016-04-30 12:30 | Ninja už: 2889 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Utírač Udonova nosu

promim ale susanoo měl i sasuke i Itachi a možna dalši

Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, St, 2012-12-26 22:50 | Ninja už: 5004 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

izanami a izanagi muže mit tušim každy a nejsem si jisty ale izanagi neni technika MS ale jen Sharringanu....

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí