manga_preview
Boruto TBV 09

Zlaté papírování!

Zavřenými žaluziemi pronikalo tlumené dopolední světlo. Naruto seděl ve svém pohodlném křesle a pohledem hypnotizoval dveře kanceláře. Modlil se, aby někdo zaklepal. Kdokoli. Před ním ležely hromady nevyřízených lejster, do kterých se měl pustit, ale zoufale se mu nechtělo. Od rána už vyřídil schůzky s týmy, zadal mise, zařídil neschopenku Shikamarovi, kterého omluvila manželka, že prý celou rodinu bolí břicho. Zřejmě něco špatného snědli. Už vynesl i koš, ořezal tužky na stole, dokonce zalil kytky a teď marně hledal další důvod pro odložení nenáviděného papírování. S povzdechem a největším sebezapřením přitáhl před sebe nejbližší štos papírů. Vzal z vrchu první složku a oklepal z ní prach o hranu stolu. Očima přeletěl hlavičku dokumentu. Účet za elektřinu z městské nemocnice. Položil ji stranou – tohle může vyřídit zítra Shikamaru. Další složky byly v papírových deskách s velkým červeným vykřičníkem a nápisem „NECHEJ NAHOŘE!“ Byla v nich pozvánka na rodinnou oslavu pořádanou v sídle Hyuugů z minulého měsíce. Oddechl si, protože za tohle už řádně vyčiněno dostal. Zmačkal ji a zahodil. V pořadí druhý list v deskách byla nepodaná reklamace na jeho stávkující kancelářský počítač, který mu mezitím už dávno vyměnili. Papír letěl do koše, vyřízeno. Narutovi se úředničení začínalo líbit. Dospěl ke zjištění, že pokud nechá hromadu na stole dostatečně dlouho „zrát“, věci se samy vyřeší. Byl zvědav, jestli se jeho domněnka potvrdí a zaujatě natáhl ruku po další složce. Vtom někdo zaklepal.
„Vstupte!“
Do místnosti vešel Sasuke. To by samo o sobě nebylo nic divného, zdržoval se teď už skoro týden doma, ale... vypadal nějak podivně. Ani nepozdravil, popošel pár kroků k židli, křečovitě sevřel opěradlo a zhroutil se na zem.
„Sasuke?!“ Naruto vystřelil z křesla. Než však stačil cokoli udělat, objevil se ve dveřích další host. Tentokrát Orochimaru. Orochimaru?!
„Potřebuju s tebou mluvit,“ pronesl váhavě a vstoupil. Pohledem krátce zavadil o Sasukeho na podlaze, ale jen letmo, pak ho ledabyle překročil. Naruto na to vše jen nevěřícně zíral.
„Co… co to má znamenat? Co se stalo Sasukemu?!“
„Hm... patrně to, co všem ostatním. Trochu jsem je asi otrávil.“ Orochimaru se neurčitě poškrábal na bradě, víceméně bez emocí.
„Otrávil??? A to říkáš jen tak?“ Naruto hbitě překonal vzdálenost od stolu, odstrčil dlouhovlasého muže stranou a přiklekl opatrně ke svému příteli.
„Sasuke, slyšíš mě?“ Přiložil mu ucho k hrudníku.
„Čím jsi ho otrávil?!“ Už těžko potlačoval hněv a strach.
„No, trochu se mi vymkl v laboratoři jeden experiment. Nemusíš se bát, není to smrtelný. Tedy většinou.“
„Jaký experiment, co je to za látku, tak mluv!“ Naruto se chvěl rozčilením.
„Nemusíš být hned tak nedůtklivý, šlo mi jen o blaho Konohy. Je to výtažek z ománu, trochu modifikovaný a zesílený, třikrát přefiltrovaný a smíchaný s hadím sérem. V další etapě jsem to scedil a nechal vytěkat éterické látky, které jsem tam přidal z důvodu... no, to je jedno. Získal jsem velmi silný roztok, který jsem...“
„Co to má, sakra, za účinky a jak se to dostalo k Sasukemu? Dobrovolně to určitě nevypil!“ Naruta mírně uklidnilo, když nalezl pravidelný puls na Sasukeho zápěstí.
„...který jsem chtěl hodně rozředit vodou, ale spletl jsem kohouty a omylem jsem to vypustil do vodovodního potrubí.“ Orochimaru se zatvářil, jako by právě znovu přišel o největší vzácnost. Neopomněl zdůraznit slovo ,omylem‘. „Všichni, kdo se dnes ráno napili vody, jsou trošku... mimo. Dočasně. Asi bys to měl jít lidem plošně zakázat.“ S tím se muž otočil, neboť měl za to, že pro věc udělal maximum a je vyřízená.
„Stůj! Kam si myslíš, že jdeš?“ Naruto ho prudce chytil za rukáv. Orochimaru po něm blýskl zlým pohledem, ale okamžitě se ovládl.
„Ano?“
„Jak se to neutralizuje? Jak dlouho to bude působit?“
„Nevím. Ještě jsem ten experiment nedokončil,“ pokrčil rameny oslovený. „Čím dřív se vrátím k práci, tím dřív se to dozvíš.“
Naruto uvnitř vřel. Tenhle muž – tenhle ŠÍLENEC - byl víceméně v Konoze trpěn, dal slib, který nejen, že porušil, ale ještě se chová, jako by sám byl pánem země. Proč ho to vlastně ještě překvapuje?
„Jak můžu Sasukemu hned teď pomoct?“ zeptal se Naruto s nuceným klidem.
„Měl by hodně pít. Ale asi ne vodu z vodovodu.“ Had se úlisně křivě ušklíbl. Narutovi na okamžik připadalo, že lituje, že nemůže pozorovat výsledky svého ne/chtěného hromadného experimentu.
„Jestli se rychle neprobere a nebude v pořádku, vlastnoručně tě zabiju.“ Podíval se tmavovlasému muži přímo do očí. „Nemluvím do větru, myslím to smrtelně vážně.“
„O tom nepochybuji,“ uzavřel Orochimaru odměřeně a vyšel ze dveří. Naruto rychle vytočil číslo do nemocnice. Jednak, aby Sasukemu zavolal pomoc, jednak aby v celé vesnici vyhlásil okamžitě krizovou situaci. K papírování se toho dne již vrátit opravdu nestihl.

Poznámky: 

Tak jsem se taky připojila k FF výzvě. Poté, co jsem minulý víkend strávila nedobrovolně bez PC, se to hodilo. Je to krátké, je to takové tuctové, a je to velice tématické k současnosti, zdá se mi - coronavirus už mi asi leze na mozek Smiling.

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2021-02-16 22:49 | Ninja už: 5330 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Docela by mě zajímalo, jak si nemocnice poradí s náporem otrávených, až jim vypnou proud, protože ho Naruto nestihl dát zaplatit Laughing out loud
Jo a poklona za Orochimara, povedl se (i v komentovém pokračování) Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2021-02-17 01:39 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Vidíš, to bych ještě mohla zapracovat, že uprostřed operací vypnou proud. Dokonalé, díky Laughing out loud! Jinak doplnila jsem odkaz, jedno krátké pokráčko existuje Smiling...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Čt, 2020-12-17 22:18 | Ninja už: 3946 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Super zaujímavý príbeh. Úplne ako niečo z reálnej epizódy naruta. Je to oveľa strávitelnejsie.teda jednoduchšie pochopiť.než ta babička Laughing out loud orochimaru bol super. Zaporak a je škoda.. Ze v shipuudene sa vyskitoval tak málo a viac menej bol neškodný. Nebolo to ani príliš dlhé co mi vyhovuje. Kakashi YES

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2020-12-23 21:05 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tohle je taková povídka, víceméně dobrodružná, zkouším napsat něco delšího, ale zároveň tomu nechávám úplně volný průběh, uvidím, co z toho nakonec vznikne. Možná, že vůbec nic Smiling. Taky se mi stýská po záporákovi Orovi Smiling. V Borutovi byl zatím naprosto marný, ale teď to vypadá docela nadějně. Držím mu palce!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2020-05-03 21:43 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Orochimaru si vždy zachovává chladnou hlavu, i když jeho oblíbenec Sasuke leží zhroucenej na zemi, ten stoický klid bych potřebovala Smiling věřím, že teď nastane ve vsi pozdvižení.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2020-05-03 21:37 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Tak som si povedal, že sa mrknem, čo to tu veštci ospevujú a musím povedať: VYSTIHLA SI TO! Ja toto prežívam celé dni, kedy mám niečo urobiť do práce, ale nie a nie sa k tomu donútiť. Smiling
A nie, nie je to tuctové - práve tá krátkosť a úderná jednoduchosť situácie tomu dáva šmrnc.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-05-04 12:51 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Docela mě děsí, jak se s tím všichni ztotožnujete Laughing out loud. Byť je to naprosto přirozené pro každého, mottem by se odkládání věcí stát asi nemělo. No já to řeším tak, že si každý den napíšu na papírek vše, co je potřeba ten den udělat. Nepřeceňuju se a dávkuju to po menších dávkách včetně i příjemných činností, a když je toho moc, dávám si tam i prioritu. Nepříjemné věci se snažím vyřizovat první. Průběžné odškrtávání pak beru jako takovou odměnu. Prostě jsem si nařídila, že večer to musí být splněno a mám pak dobrý pocit, že jsem se aspoň části toho balíku starostí zbavila Smiling.
Díky za koment Tobě i Alalce Laughing out loud!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2020-05-01 20:02 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Díky, za tolik pozitivních komentářů Shocked!
Měla to být zase taková glosa (ani to asi jinak neumím) a docela jsem sama byla překvapená, jak se mi to podařilo vtěsnat celé do tak krátkého textu. Taky bych se nezlobila za pokračování Laughing out loud, nicméně od začátku to nemá valný akcent/myšlenku, na které by se dalo stavět. Dalo mi moc práce vycucat i toto málo, aby to vůbec nějak splnilo zadání výzvy. Prostě mě nic nenapadalo, klasika. Teď mě něco navazujícího napadlo (něco ale úplně jiného, než je téma od Aku), tak nevím, zda se mám do toho pustit, protože povídka na pokračování je zatím pro mě nepřekonaná výzva. Bez konceptu a s vědomím, jak dobře tu lidi píšou, ztrácím odvahu předem...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, Pá, 2020-05-01 23:48 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Musím jenom potvrdit, co tu říkají jiní - rozhodně se nenech odradit žádnou nejistotou, budeš-li mít jakýkoli nápad, a ať už bude nebo nebude jakkoli volně navazovat, směle piš! Zbytek přijde sám, a my si to moc rádi přečteme. Kakashi YES

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2020-05-01 21:19 | Ninja už: 2686 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

noledi, v žiadnom prípade sa neženíruj a rozhodne nenechaj nápad zapadnúť prachom Prosím/promiň. Ešte som od teba nečítala žiadnu prázdnotu, naopak vždy sú to inšpirujúce dielka, formuluješ perfektne tak, ako je tvoje myslenie, cítenie a videnie sveta hodnotné a druhých obohacujúce Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2020-05-03 00:29 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jste milí, moc díky Smiling. Zkusila jsem to, ale prostě bez hlubšího promyšlení to nepůjde, navíc jsem dost zaneprázdněný člověk a i když chuť momentálně mám, tak práce by mi to zase spolehlivě na dlouho přerušila Sad. Přemýšlela jsem, jak to vložit, protože s ohledem na výzvu a na název je pokračování komplikované, tak to máte aspoň takto v komentáři

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, Ne, 2020-05-03 14:35 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ježkova (ko)noho... to je ale geniální příběh. Co na tom, že není dopilovaný a dokončený... Na to bych si skoro i počkal. Zní to hrozně zajímavě! A vůbec bych se na tvém místě nebál to zveřejnit zvlášť (možná po nějaké té drobné úpravě, ale co už) jako druhý díl. Byla by škoda, kdyby to tu zůstalo v komentech a někdo by to pak přehlédl...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2020-05-03 14:29 | Ninja už: 2686 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

noledi, ty si úžasná Kakashi YES Však je to na sériu hihihi Snáď by sa s Aku alebo Sayo dalo dohodnúť, aby aj vlk bol sýty, aj baran celý Stydím, stydím, stydím! Vieme, že si totálne zaneprázdnená a makáš na všetky strany, čo je obdivuhodné a nechceme ťa znivočiť Kvítek sakury Aaale, keď máš také skvelé nápady Úpa boží!!! Oro je teda číslo, ale má svoju hrdosť, nedá sa dirigovať nad rámec a sláva, že nechce nikoho zabiť Orochimaru ^.^ Však Sasuke je jeho líbling a Naruta tiež potrebuje aj kvôli Micukimu, a kto iný by sa dal ukecať, aby ho nepovesili Naruto Záhadný kapucník je podivuhodná entita, môžeme sa len dohadovať, kto to je a čo chce Puzzled Úctu k životu nemá žiadnu, peniaze nie sú pre neho problém a sa precenil aj s výberom "pomocníka." Tak ako aj v živote, každý plán má slabé miesta a vždy sa nájde niekto, kto ich odhalí. Aj nás určite čaká veľké ODHALENIE Kakashi Ďakujem, že si si našla čas a potešila si Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2020-05-03 20:07 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Já to věděla, že se to stane a budete chtít víc a víc Laughing out loud! Jak se říká podej prst Laughing out loud...
No - má to náběh na dobrodružství i na detektivku, ale...abych to ukočírovala v rámci reálií, musela bych asi zválčit znovu celého Naruta a Boruta, protože mangu jsem četla od půlky, anime jsem viděla jen jednou a některé díly jsem ze začátku dokonce přeskočila, bo mě určité postavy vůbec nebavily. A je to hlavně už hróóózně dávno. Navíc opět jsem ve fázi, že ABSOLUTNĚ netuším, jak by to mělo pokračovat. Asi mi to nebudete věřit.
Nic neslibuju, spíš mě asi nic nenapadne. Kdyby něco ohledně pokračování napadlo Vás, můžete napsat soukromku, třeba něco vymyslíme společně. Já jsem na delší příběhy vážně úplná lama Bad.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2020-05-03 20:41 | Ninja už: 2686 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

Tak sme pahltníci a nenažranci, zachutí a pýtame, daj, daj, daj hihihi Piáno som v záchvate veľkorysosti darovala, ale slúži dobrej veci Smiling Nijako sa neznásilňuj, možno príde aj nejaká kolektívna idea. Lee je špecialistka na krátke a obsažné príbehy, teraz ma napadlo, že som ju nejako dlhšie neregistrovala Stydím, stydím, stydím! Nejaká som zas vymletá, asi pozriem nejaký dielik s Itíkom Úpa boží!!!

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Ne, 2020-05-03 20:14 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

A my ti ukousneme ruku! Laughing out loud Vůbec nic si nedělej z toho, že tě nenapadá pokračování, to se stává i v rodinách s drahým klavírem. Sticking out tongue Bohužel inspirace přichází často v nevhodnou dobu, ale neházej ručník do ringu, to by byla škoda. Eye-wink

Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, Pá, 2020-05-01 12:31 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Musím se hned na začátku přiznat, že cokoli, kde se vyskytne Oročimaru, mě automaticky nadchne - tedy, za předpokladu, že je Oročimaru napsaný věrohodně, což tady podle mého soudu je Smiling (A souhlasím se Senpai-sama - Oročimaru za to určitě nemohl a chtěl jen zkoumat nebo tvořit něco, čím chtěl vesnici pomoct!) Orochimaru ^.^

Ale je to skvělé a vtipné, i ta celá úvodní sekvence s Narutovým stolem mi přijde hrozně živě napsaná a realistická (včetně Narutova chování). A rozhodně bych se nezlobil, kdyby přišlo nějaké pokračování, kde by došlo k rozuzlení Kakashi ^_^ Dovedu si z toho představit i sérii... ale, jak se hezky česky říká, no pressure...

Kažopádně i takhle samo o sobě mě to moc potěšilo, díky za to! Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2020-04-29 22:53 | Ninja už: 3815 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Dospěl ke zjištění, že pokud nechá hromadu na stole dostatečně dlouho „zrát“, věci se samy vyřeší. - zhruba zahŕňa moju životnú filozofiu Laughing out loud Nie je práve najlepšia, ale čo už Laughing out loud

Poviedka sa mi páčila, bolo to zaujímavé a čtivé, aj keď by som sa rada dozvedela ako sa to vyriešilo. V súvislosti s Narutovým papierovaním mi napadlo, že by si človek mal dávať pozor na to čo si želá, lebo sa mu to môže vyplniť. V tomto prípade sa stavím, že by radšej bral hrabanie sa v dokumentoch Laughing out loud

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2020-04-29 22:34 | Ninja už: 2686 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

Jump! potešila si ma Jump! Úplne sa v tvojom dielku vidím a asi aj všetci Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Svätá pravda: "Dospěl ke zjištění, že pokud nechá hromadu na stole dostatečně dlouho „zrát“, věci se samy vyřeší." Kakashi YES Ani neviem, odkiaľ poznám úslovie: "keď ťa pochytí pracovný zápal, sadni si tíško do kúta a počkaj, kým ťa prejde." hihihi Spočiatku som myslela, že Sasuke prepálil ten pobyt doma a vyhorel Laughing out loud A to náš Oročimaru sa zas činil, možno chcel Sasanovi aj Narutovi pomôcť Orochimaru ^.^ Vôbec si nenapísala tuctovo, skôr realisticky a priamo zo života Kakashi YES Ten covid je vlastne divoc(h) práve zameraný na CNS, všetkým už hrabe a ďalej radšej nerozvíjam Laughing out loud Tiež by bolo zaujímavé, k čomu by sa Oro dopracoval a ako by to v Konohe doriešili, keď tieňový hokage skolaboval Nya! Keďže mladí sa nalievajú kolou v "hambárni," možno vypomôžu aspoň s čistením vodných zdrojov Kisame si o tom myslí své...

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, St, 2020-04-29 22:01 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Poupravila jsem pár kosmetických detailů, jinak moc pěkně napsáno. Jen škoda, že je to tak krátké, docela by mě zajímalo rozuzlení celé té patálie. Laughing out loud