manga_preview
Boruto TBV 08

Supertáta

Varování! Povídka obsahuje malý spoiler na Poslední z klanu Akame

„Dávej na ně pozor! Nepřej si mě, jestli se jim něco stane. Tady máš nákupní seznam, na nic nezapomeň,“ řekla přísně Narutovi. Byla děsivá, když šlo o děti. Z mírné ženy se stávala běsnící saň.
„Opatrujte se, zlatíčka,“ Hinata se sehnula nejprve k Himawari a potom k Borutovi a každému vlepila pusu na čelo. Vrhla poslední přísný pohled na Naruta, otočila se a odešla.
Zůstal tam stát uprostřed ulice s batoletem v ruce a vzpírajícím se dítětem, které se snažil udržet za ruku.
„Já chci mámu,“ zavrčel Boruto a vší silou se pokoušel vytrhnout z pevného sevření, která ho svírala.
„Máma musí za dědečkem.“
„Já chci mámu.“
„Poslouchej, Boruto, když budeš hodný, koupím ti obrovský pohár,“ snažil se ho uchlácholit. Chlapec se k němu pomalu otočil. Naruto se skoro lekl, ve tváři měl zlověstný výraz, který se k dítěti vůbec nehodil.
„Já chci mámu.“ Naruto se na něho podíval a sám sebe se zeptal, jestli byl jako malý taky tak otravný a ošklivý. Vzhledem k tomu, že jeho synek nehodlal přestat opakovat svoji litanii a ani neměl v úmyslu se někam pohnout, musel zvolit cestu násilí. Prostě vyrazil směrem k tržišti, neposlušný synek neochotně vlečen, vyrýval podrážkou rýhu do cesty.

Když dorazil k prvním stánkům, byl úplně zpocený. Himawari se probudila a teď se mu kroutila v náručí. Navíc ji mohl držet jen jednou rukou, protože za tu druhou stále táhl Boruta, který co dvě minuty neopomněl hlasitě prohlásit: „Já chci mámu.“ Jenže dostat se na tržiště byla jen první a nejjednodušší část. V momentě, kdy se rozhodl vybrat si nějakou zeleninu, si uvědomil nemilý problém. Neměl volné ruce k tomu, aby mohl byť jen vytáhnout nákupní seznam, natož něco vybírat. Řešení bylo jednoduché, jako vždy – Kage Bunshin. Dva jeho pomocníci mu byli rázem k ruce, jeden převzal Himawari a druhý Boruta. Představou své geniality se Naruto opájel jen chvíli. Nestačil ještě ani vybrat nejhezčí rajčata, když za ním pufl oblak dýmu. Hned věděl, co to znamená. Bleskově se otočil a v poslední chvíli zachytil padající miminko. Jakmile se podíval na Borutův vítězoslavný výraz, okamžitě mu došlo, co se stalo. Ten malý hajzlík vyrušil jeho klona. Kdyby měl volné ruce, asi by mu jednu natáhl, ale plačící Himawari mu dala dost práce.

„Řeknu to mámě,“ vyhrožoval Boruto s úšklebkem na tváři, který rozhodně nepatřil dítěti. Naruto si byl naprosto jistý, že všechno vyžvaní. Hinata mu řekla, že si nepřeje, aby před dětmi používal klony, dokud nepovyrostou. Něco s krizí identity nebo nepřijetím rodičovské role, či jiná hovadina.
„Tak si jí to vyžvaň, slepičí prdýlko. A taky jí nezapomeň říct tohle,“ chytil ho za ruku a dovlekl ho ke stánku s konopnými lany.
Koupil nejsilnější provaz, co byl v nabídce a přivázal si Boruta k pasu. Vedle vybral proutěný košík, do něho přivázal Himawari a konečně se mohl vydat na nákup.
„Já to řeknu mámě!“ zavřískal zajatec.
„Klidně jí to řekni, ale myslíš si, že ti uvěří?“ zašklebil se vítězoslavně Naruto. Povedlo se mu vyhrát nad tříletým dítětem.

Boruto měl na tváři vítězoslavný úsměv. Děti jsou zhouba, naprosto přesně poznají, kdy je člověk v háji a pak se kochají jeho bezmocí. Otočil se raději k pultu s kořením. Položil si košík s dítětem vedle sebe a zaměřil se na kupičky různých barev a struktur.
„Saturejka? Co to sakra je?“ Vzhledem k tomu, že neměl tušení, jak bylina vypadá, raději vzal papriku, té není nikdy dost. Pak ještě trochu čehosi oranžového a sušený kopr, protože ho Boruto nesnášel. Zvedl košíček a pak zatáhl za lano, aby k době přitáhl neposlušného synka. Ouha! Dotáhl k sobě provaz, ale na jeho konci nenašel Boruta. Našel na něm jen konec, který evidentně někdo odřízl.
„Zabiju toho zmetka!“ zakřičel a podíval se směrem, kudy odešla Tou se svým doprovodem. Jenže marně, byli dávno pryč.
„Víííí,“ ozvalo se zprava. Naruto se nejdřív vůbec nechtěl podívat, ale nakonec se k tomu odhodlal. Místo Himawari leželo v košíčku selátko. Sice bylo stejně růžové, ale to byla asi tak jediná podobnost. Nestihl se plně vzpamatovat z prvního šoku a přišel další.
„Zloděj, špinavý zloděj,“ zařval mu skřípavý hlas do ucha a pak dostal kabelkou po hlavě. Podruhé, potřetí.
„Vzal mi sele. Je to zloděj selat,“ řvala shrbená babka až jí sliny od pusy létali.
„Myslel jsem, že je to moje dcera,“ zmohl se na chabou omluvu.
„Lháři! Špinavče!“
Rozhodl se pro jediné rozumné řešení. Utekl.

Vzdálil se z doslechu prasečí hysterky. Jednoho problému se zbavil, ale další mu zůstal na krku. Pořád mu chyběly dvě děti a navíc jeho vlastní. Posadil se na obrubník a složil hlavu do dlaní. Zoufale přemýšlel, co bude dělat. Hinata ho zabije. Takže z ní bude bezdětná vdova a najde si někoho jiného. V zahloubání tam seděl možná půl hodiny, než ho probralo cinknutí, které následovala celá série zvonění. Rozhlédl se. Co to ksakru bylo?
„Hej, nejsem žádná socka,“ rozkřičel se na kolemjdoucí, kteří před něho házeli mince. Bude muset začít jednat. Posbíral peníze z chodníku a rozeběhl se spolu se svými klony do ulic. Prohledal všechna místa, kam podle něho mohlo tříleté dítě nesoucí košík dojít. Když nic neobjevil, pokračoval dál. Jenže bez výsledku. Oba dva někam zmizeli. Byla tma a jemu už zbývala jen jedna možnost. Jít se potupně přiznat manželce, že ztratil děti. Nejspíš bude hodně zuřit, ale až jí to přejde, mohli by si pořídit nové. Rovnou dvě najednou, jak to dělají hustý chlapi.

Zdrceně vlezl do dveří. Nestihl říct ani slovo, dokonce si nezul boty a už se přes něho převalila vlna zloby. Hinata na něho rychle vychrlila příval slov. Pak ztichla. Trvalo mu několik minut, než si všechno srovnal v hlavě. Naštěstí jeho žena byla s pomalými myšlenkovými pochody dobře seznámena, takže mu dala čas na to si to poskládat. Blbec, nekňuba, nezodpovědný otec, lana, násilí, košík, trhy, chudák Boruto, stará se o svoji sestru.
Konečně všechno zacvaklo na svoje místo. Omámeně vešel do obývacího pokoje. Himawari spala ve své postýlce a Boruto seděl u stolu a před ním stál obrovský zmrzlinový pohár. Jakmile uviděl svého otce, vyplázl na něho jazyk, škodolibě se zašklebil a pokračoval v jídle.
Ten vyčůránek využil situace a jeho nepozornosti. Sbalil košík se sestrou a utekl za svojí matkou. Tam jí navykládal něco o tom, že je Naruto zapomněl v obchodě. Takže teď vypadal jako největší hrdina a on jako blbec. Jakápak budoucnost, děti jsou zhouba. Hodil na výlupka poslední kyselý úsměv a raději si šel lehnout.

Poznámky: 

Omlouvám se, ale inspirace přišla pozdě, takže příspěvek do výzvy dodávám později Sad

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, Ne, 2020-03-22 08:45 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise O: Ach můj bože, tahle povídka je tak přesná Laughing out loud Přesně proto nemám rád malé děti Laughing out loud Jo, klidně je pohlídám, na hodinku a pak si je zase vezměte zpátky Laughing out loud Výchovné metody ve formě lana... Nejednou bych nad tímto opatřením jako otec uvažoval Laughing out loud To se přiznám hned. A rozzuřená geriatrička byla už jen třešnička na dortu. Není nic lepšího než důchodce, který má svou pravdu. Och bože, v téhle povídce se tak moc vidím, až to hezké není Laughing out loud Každopádně si myslím, že Boruta jsi vykreslila téměř dokonale a Narutovo zoufalství z téhle povídky přímo čpí. Sice je to hořkosladká povídka, ale já jsem se náramně pobavil, děkuji mockrát! Kakashi YES

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2018-12-24 21:54 | Ninja už: 5186 dní, Příspěvků: 6231 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Niečo mi hovorí, že prvé slovo za "Skrytým obsahom" malo byť Naruto. Eye-wink
Predstava Hinaty ako bezdetnej vdovy súcej na vydaj je zaujímavá Evil , ale asi to Naruto myslel iba v návale zúfalstva, lebo následne už plánoval urobiť nové deti (ten sa ale ľahko vyrovnáva so stratou Tak teď ti nevím... ). Pidihajzlík Boruto má v hlave asi GPS, že ju tak našiel. Na nemožnosť vytvoriť klony si už bola upozornená. Tee-hee

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Arashi
Vložil Arashi, So, 2018-12-08 20:23 | Ninja už: 2736 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Propadlý student Akademie

Řekla bych, že Kutul tuto povídku zamýšlela jako žertík (což rozhodně splnila). Myslím, že jejím záměrem nebylo vykreslit postavy realisticky. Naruto zkrátka neměl být vystresovaný tatík, který k smrti vyděšený pobíhá po Konoze, aby našel své milované dítě. Celý příběh by tím ztratil na své zábavné stránce a zvrhl by se spíše v nějaké klišé s dramatickým průběhem a dojemným koncem. A to by byla nuda, ne? Eye-wink
Mě se naopak líbilo, jak originálním způsobem bylo téma pojaté. A jsem moc ráda, že Kutul stále přispívá svými povídkami, které mě vždycky dostanou. Já se tentokrát opravdu zasmála. Zejména scéna s Tou byla vážně úžasná a asi už tuším, kdo je "hustej chlap", který ji doprovázel. hihihi Takže díky Kutulumototo!

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Út, 2018-12-18 11:14 | Ninja už: 2706 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

Děkuji Arashi Laughing out loud
přesně tak všechno to měla být jen sranda k pobavení konožské veřejnosti Laughing out loud Doufám, že se u mých povídek budeš chechtat dál Eye-wink

Hustej chlap je prostě hustej chlap Laughing out loud

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2018-12-08 14:13 | Ninja už: 3875 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Opravdu zajímavá povídka, Kutul, ale spíše než pobavení vyvolala u mně vážné zamyšlení.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Út, 2018-12-18 11:12 | Ninja už: 2706 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

Za kritiku se vůbec nezlobím Laughing out loud každý máme na věci svůj názor a neberu to jako kritiku, ale tvůj pohled na věc. Jak to vysvětlit?

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2018-12-18 20:05 | Ninja už: 3875 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Mám mínus, že povídky nestíhám moc číst, tedy nemám představu, co obvykle píšeš. Nicméně se omlouvám, že jsem to ale vůbec nepochopila Laughing out loud. Respektive začala jsem dobře, nasmála jsem se, ale pak ti něco nezafungovalo, jak mělo, a ta druhá půlka mnou tak otřásla, že jsem úplně bez rozmyslu napsala, jak to na mě zapůsobilo. Úplně to přebilo tu první polovinu. Nevím, zda ti pomůže aspoň fakt, že to se mnou otřáslo fakt silně - tedy je to dobré dílo Laughing out loud!
PS: Četla jsem to asi ve špatnou dobu, měla jsem v hlavě ještě plno problémů a těžkostí Sad.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Dragon-chan
Vložil Dragon-chan, So, 2018-12-08 13:29 | Ninja už: 5614 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Tsunadin poskok

Tak tohle je naprosto super! Jump!

FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Út, 2018-12-18 11:07 | Ninja už: 2706 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

Děkuji ti Laughing out loud hlavně že se povídka líbila

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Út, 2018-12-04 15:54 | Ninja už: 2650 dní, Příspěvků: 1369 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Ty vado, Kutul, co to zase je? Laughing out loud Laughing out loud To asi letí do zásoby šíleností hned vedle Gaary. Laughing out loud
Tam je toho tolik, že absolutně není možný se pozastavovat u jednotlivostí. Podepisuju se pod to, co říkaly holky. Fakt jsem se zasmála. A taky trochu zděsila. Laughing out loud Děkuji.
Ale vlastně pár věcí k tomu mám.
1. Ten vyprávěcí styl je super.
2. Zdá se, že protivná babka se pomalu stává stálým inventářem tvých povídek. Laughing out loud
3. Jak Naruto vyvolal ten klon, když ho vyvolával právě kvůli tomu, že měl plný ruce? Laughing out loud (Říkala jsem si, že tuhle poznámku nechám Palantirovi, ale... ne.)
4.

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Út, 2018-12-18 11:06 | Ninja už: 2706 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

Děkuji Laughing out loud jsem prostě na palici a vznikají pak takováto díla, ale myslím, že bychom si mohli podat ruce Laughing out loud
Tyjo mě přijde, že vyprávěcí styl vůbec neměním a ty vždycky najdeš nějakou věc o které ani nevím, že ji tam mám Laughing out loud
A máš pravdu, mám ty babky nějak v podvědomí a všude je strkám. Asi nějaké trauma z dětství. Jinak, jak Naruto vytvořil kolna jsem ti názorně předvedla Laughing out loud

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2018-12-03 20:25 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: ONLINE, Metař Gaarova písku

Jaaaj, keď sa dieťa zatne, nepohne ním ani pár volov, nieto Naruto a obzvlášť, keď chce maminku Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Na Boruta asi Talk no Jutsu nepôsobí Laughing out loud Skrytý obsah ozaj skrýva tajomstvo, s kýmže to naša Tou čaká dvojčatá? Puzzled Naru je asi fakt prihorený, keď nevie, čo je saturejka a kúpi viac papriky, Hin asi ošedivie, možno by ani nebol zlý nápad, keby sa prepárovali hihihi Z prasiatka a socky som sa skoro uchichotala na smrť Laughing out loud Bohvie ako sa tváril Hiashi, keď vnuk dopálil za mamou aj so sestrou v košíku, radšej nevedieť hihihi Hlavne, že sa všetko utriaslo a snáď Naruto dokázal zaspať. Kutul, vždy potešíš Ino ti gratuluje! Aj ja popíjam kávičku hihihi

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Út, 2018-12-18 11:02 | Ninja už: 2706 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

To teda, co s takovým vzteklounem Laughing out loud
K odpovědi se třeba někdy v budoucnu dopracuji Laughing out loud až napíšu další díl. Hinata musí mít svatou trpělivost mít je všechny doma Laughing out loud nezávidím jí.
Tak snad sis povídku vychutnala jako kávičku Laughing out loud děkuji

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Ne, 2018-12-02 23:27 | Ninja už: 2192 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

To snáď nie Laughing out loud
Mne slzili oči smiechom tak, že som to ledva dočítala.... toto sa ti podarilo hihihi Leharo

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Po, 2018-12-03 15:18 | Ninja už: 2706 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

Oooo moc děkuji Laughing out loud až tak to bylo zábavné Laughing out loud a mě to ani tak zábavné nepřišlo.

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Po, 2018-12-03 19:24 | Ninja už: 2192 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

áno bolo to fajn Laughing out loud Zvlášť keď Naruto bol úplne rovnaký Jump!

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Ne, 2018-12-02 15:28 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

To by nebyl Naruto, kdyby ho i s dětmi nepronásledovaly nějaký útrapy, Boruto je pěkně zákeřný pidihajzlík Laughing out loud i když si to Naruto chvíli myslel, nevyzrál na něj. Příjemný počtení u nedělní kávy.

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Po, 2018-12-03 15:19 | Ninja už: 2706 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

Mě přijde, že jeho ty útrapy provázejí pořád. Teď je to pidihajzlík a pak už to bude jenom hajzlík Laughing out loud děkuji za komentář, jsem moc ráda, že jsem ti zpříjemnila nedělní kávu.

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Ne, 2018-12-02 02:02 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Ty mi dáváš xD Moje reakce při automatickém omrknutí Nevydaných: „Ježiš!“ *tik v oku* „Jednorázovka, vždyť jsem přece vydáva- Ježiš, to je Kutul, no to přece nemohla do tý mise stihnout!“ Aneb jak se neblbne jen z dětí. Stejně bych si ffku do pondělka přečetla, tak vydávám hned, ať z ní mají radost i ostatní Smiling

Nojo, Boruto je mamánek. Ten skrytý obsah je zlato a jedno velké LOL dohromady. Dvojčata a hustí chlapi mi připomněli rozhovor s mojí mamkou asi tak před týdnem. Říkala jsem, jak výhodné je mít dvojčata, protože si to ženská odbyde naráz; pěkně dvě děti a jedno těhotenství, jeden porod - prostě výhra. (Následnou péči tiše přehlédneme...) Ale že si to tak skvěle dokáže okecat i chlap, to by mě nenapadlo.
A ještě k tomu tu máme možnost potkat dospělou Tou ^^
Díky za příspěvek; zpoždění nevadí, hlavně že přišla Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Po, 2018-12-03 15:22 | Ninja už: 2706 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

To ne to bych musela být superpisatel, abych to stihla Laughing out loud a děkuji za předčasné vydání. U mě je to naopak. Podle mě, když má někdo dvojčata, tak je to na mašli Laughing out loud No, původně měla být celá povídka o Tou, ale pak jsem se jí rozhodla věnovat jen odstaveček.
Není zač a ještě jednou děkuji

Seznam FF

Tady Laughing out loud