manga_preview
Boruto TBV 09

Nevěsty v černém - 4. část

Seděla u okna a dívala se, jak se pomalu stmívá. Slunce zapadalo za obzor a obloha stále víc a víc tmavla. Snažila se doplést ještě alespoň pár řad, ale už skoro nic neviděla. Ruce jí klesly do klína, když se dívala do mizícího slunečního kotouče a zasnila se.
Trhla sebou, když klaply dveře. Ani se neohlédla, tušila, kdo to je. Znovu se dala do práce a pokojem se vznášel zvuk jemně klepajících jehlicí. Klap, klap. Byl zticha, nic neříkal. Dnes přišel brzo.
Klap, klap.
Proč stojí u těch dveří? Chová se divně, vlastně už několik dní. Stalo se něco?
Klap, klap. Už ji to nebaví. Přetvářka, přetvářka... zná taky něco jinýho?
Klap, klap. Vzdychla a odložila pletení na stolek vedle sebe.
„Asi máš hlad, že? Nachystám ti večeři.“ Zvedla se z proutěného křesílka, které trochu zavrzalo.
„Seď, postarám se o sebe sám.“ Strnula v pohybu, ale pak jen pokrčila rameny.
„Když myslíš...“ Sedla si, ztrouchnivělé proutí znovu zapraštělo, a pozorovala, jak si dělá jídlo.
„Není ti něco?“
„Co by bylo,“ odpověděl. Znělo to, jako by od sebe odháněl nepříjemnou mouchu.
„Chováš se... jinak. Už pár dní. Mě neoklameš, Itachi. Já umím číst v lidech.“ Pochybovačně zakroutil hlavou.
„Chovám se normálně. Nic se neděje. Proč musíš pořád všechno řešit?“
Udiveně zvedla obočí.
Brání se, moc mluví. Kde je ta jeho železná trpělivost? Tohle není dobrý...
„Tak promiň,“ vyštěkla popuzeně.
„Jen jsem se chtěla zeptat, jestli budeš se Sasukem trénovat, jak si mu to slíbil.“ V pokoji nastalo ticho.
„Prosil i mě, ale bohužel... Nejsem dobrá učitelka. Jinak bych se toho ujala. Co mi na to řekneš?“
Vztekle praštil hůlkami o talíř a vstal. Totéž udělala i ona.
„Co ti ještě říkal?“
„To je mezi mnou a ním. Dali jsme si slib. Bere to vážně.“
„Ty mu nic neslibuj,“ sykl tiše.
„Nevím proč bych neměla. Jak to tak vypadá, věnuju se mu jenom já. Jenže ty jsi jeho Velkej bráška. Já jsem jenom ženská, která mu ho vzala. I když to není pravda...“
„Brzo to pochopíš. To ti slibuju já. Pamatuj, že nerad.“
Jeho postoj se změnil. Cítila to. Pátravě zkoumala jeho tvář, ale opět se na ní usídlila ona chladná maska.
„Souvisí to nějak s tou novou misí?“
„Co o tom víš?“ vykřikl.
Co mu je... Ztrácí nervy. Mluví se mnou. Tohle je hodně špatný.
„Dostal jsi nějakou novou misi, že? Nemysli si, že nic nepoznám. Musí být hodně těžká, protože jsi úplně bez sebe.“ Stiskl ruku v pěst.
„Nech to být.“
„Jak chceš. Jdu spát,“ zasyčela. Už jen slyšel klapnout dveře a vzteklé mumlání.
Tušila to. Celou tu dobu. O to to teď bude těžší. Není hloupá...
Vztekle rukou uhodil do zdi. Z těch slibů, na který bude čas ho splnit?

Ráno vstala pozdě. Bez zájmu se nasnídala a vykoukla ven. Byl krásný sluneční den, ale přece se na obloze dalo zahlédnout pár mraků. Jako by zvěstovaly špatné zprávy. Ano, poslové špatných zpráv. Překvapilo ji, že nikde neslyší Sasukeho hlas, který se jindy rozléhal po celém domě.
Už bylo po obědě, když za sebou zaslechla volání. Otočila se a uviděla klučíka, jak na ní mává. Itachi ho nesl.
„Midori-chan!“ křičel na celou vesnici. „Itachi mě vzal na trénink kunaiů!“
„No tys dopadl,“ ohodnotila jeho nateklý kotník.
„Copak, že tak najednou?“ zeptala se šeptem manžela.
„Možná jsem přemýšlel o tvých slovech,“ odvětil stejně tiše.
„Máš to vyvrknutý, ale to nic nebude. Pár obkladů, chvilka klidu a můžeš jít zase trénovat,“ usmála se na Sasukeho.
„Tos na něho nemohl dát pozor?“ sykla.
„Příště už bude vědět, že to má udělat jinak.“
„Příště si zlomí nohu,“ pronesla ironicky.
„Tak bando, domů nebo to bude bolet ještě víc,“ zavelela nahlas. Sasuke se rozesmál.

„Midori-chan!“
„Už jdu,“ zavolala na odpověď a vydala se do vedlejšího pokoje.
„Opravdu musím ležet? Vždyť mě už nic nebolí...“
„Já vím, že jsi silný kluk, ale dneska se bude ležet. Nemíním o tom diskutovat.“ Klučík jen popotáhl.
„Midori-chan? Teď když musím ležet, tak jsem přemýšlel nad tím obrazem. Tobě se stýská po domově?“ Ztuhla, když uslyšela jeho slova. Pochopil to, možná ne všechno, ale něco ano.
„Trochu. Tobě by se taky stýskalo, ne?“
„Asi jo,“ odpověděl zamyšleně. „Tobě se u nás nelíbí?“
„Sasuke...“ vzdychla.
„Líbí, ale doma je doma, víš? To se těžko vysvětluje.“
„Tak mi to řekneš, až budeš chtít, jo? Můžu jít teď ven?“
„Uchiho Sasuke! Máš kotník v háji a chceš jít na procházku?“
„Říkám, že to nebolí,“ zaskučel.
„Tak ne moc daleko. Stejně ti říkám, že tě to bude bolet a hned se vrátíš zpátky.“ Jeho obličej se rozzářil jako lampionek.
„Děkuju, Midori-chan. Já přijdu brzo, ale slíbil jsem klukům, že jim ukážu, jak se umím trefit do středu. Kdybych nepřišel, byla by to ostuda.“ Dívka se zasmála.
„Tak běž. Ale brzo doma, ano?“ Přikývl a než se nadála, byl pryč.

Byla tma a ona se převlékala do bílého kimona, když ucítila v pokoji přítomnost další osoby.
„Pořád se divím tomu, že tě baví mě strašit,“ řekla klidně a utáhla si hedvábný pásek ještě pevněji.
„Dnes jsem měl poslední příležitost.“ Prudce se otočila, když uslyšela jeho hlas.
Stál u zdi, oblečen ve vojenské vestě s katanou na zádech a aktivovaným Sharinganem.
„To jsem se lekla,“ pronesla opatrně. „Chystáš se někam?“
Hloupá otázka, asi si nepůjde lehnout v tomhle. Proč na mě ale plýtvá chakrou?
„Cos myslel tím ´poslední příležitost´?“
„To brzo pochopíš. Nejdřív ale chci, abys věděla, že to nedělám dobrovolně.“
„Dobře.“
Rozhodla se souhlasit. Byl... jiný. Ještě víc než předtím. Dnes to všechno mělo vyvrcholit.
„Dělám to jen proto, aby nebyla válka.“
„Ta bude vždycky,“ přerušila ho tiše.
„Války budou, ať chceme nebo ne . Vždycky je tu riziko války. Jsme jen lidé, navzájem si všechno závidíme. Dokud bude mezi lidmi závist, lakota, marnivost a mnoho dalšího, nikdy nebude mír jistý. Jediná jistota na tomhle světě je smrt.“
„Tahle by byla jistá.“
„Posloucháš mě? Nemusela by být!“ Sharingan v jeho očích pohasl a ony dostaly tu starou známou černou barvu.
„Už jsem se rozhodl, tak to nedělej ještě těžší. Nechci, abys viděla tu krev okolo, proto budeš první.“ Vytřeštila oči.
„Krev? Co tím myslíš? Co chceš...“
Pochopila. Celou tu dobu to věděla, ale jen před tím zavírala oči. Teď se všechno potvrdilo. Ty domněnky, podezření, tušení... kéž by to nebyla pravda.
„Takže mám být první? Zase... Čím jsem si to zasloužila? Čím to, že tohle privilegium je moje?“ Uhnul pohledem.
„Já se neprosila. Kdo bude poslední? Kdo uvidí všechno?“ Přešla k němu, strach už ji opustil.
„Nevím,“ zahučel.
„Nevíš,“ vydechla pobaveně.
„To je moc jednoduchá odpověď. Kdo to nařídil?“ Rozpačitě přešlápl. Opravdu tohle nechtěl...
„Vedení vesnice.“
„Všechny?“ zeptala se bez dechu. Přikývl. Došly jí slova. Vždyť...
„To nemůžeš myslet vážně. Ty chceš všechny ty lidi... Vždyť je to i tvá krev! A krev není voda,“ začala mu bušit do hrudi.
„Nesplň úkol. Tohle už není lidské. Nemůžeš je všechny... obětovat. Jsou tam ženy, děti, staří lidé, ale i shinobi jako ty. Kruci, vždyť i já jsem shinobi! Tohle bych ale nikdy neudělala. Raději bych zabila sebe.“
Chytil ji za ruce, ne protože ho její rány bolely. Ale vlastně bolely... kdesi uvnitř.
„To mi teda radíš? Mám se zabít a můj úkol dostane někdo jiný? Ne, nesnesl bych, aby je někdo vraždil a ještě si to užíval.“
„Budeš psanec,“ zašeptala.
„S tím počítám. Nedá se nic dělat.“ Sklopila oči.
Přece to nemůže myslet vážně. Je to jen zlý sen... Ano, jen zlý sen, ze kterého se probudí. Brzo...
„Kolik času mi zbývá?“ Tu otázku vyslovila chraplavě, nedokázala ji přenést přes rty, ale musela. Zajímalo ji, kolik minut, kolik vteřin ještě bude hořet svíčka jejího života.
„Málo.“ Žádné překvapení. Byla první, ale bylo třeba spěchat.
„Zvláštní... Napadá mě najednou tolik věcí, které jsem chtěla udělat a už nikdy neudělám. Tolik, co jsem toho chtěla říct. Za co se chtěla omluvit.“ Po tváři jí stekla jediná slza a tvrdě dopadla na dřevěnou podlahu.
„Ty jsi má smrt.“ I přes slzy v očích se dokázala usmát.
„Jako malá jsem si hrála na maminku, měla jsem spoustu panenek a velký domek, kde jsem sama hospodařila. Chodily ke mně na návštěvu známé, pily jsme čaj a povídaly si. A vždycky navečer jsem panenky ukládala do malé postýlky a zpívala jim písničky. Byly pro mě jako děti, které jsem si vysnila.“
Zelené oči teď zářily do šera v pokoji jako před chvílí Sharingan. Jen výraz v nich byl jiný. Tichá smířenost, hluboký smutek a pokora. Když se do nich díval, znovu mu připomněly svěží lesy kolem Listové se svými krásnými odstíny a pečlivě schovanými tajemstvími. Těch lesů se teď musí vzdát...
„Všechno to byly jenom bláhové sny. Ale krásné,“ zašeptala. Nekřičela, neprosila. Vzpomínala.
„Bráním ti ve splnění úkolu. Tak tedy... do toho,“ pronesla klidně. Pustil její ruce, které doteď držel.
„Jsi si jistá?“ Pevně se usmála.
„Snad něco vydržím. Aspoň budu moct strašit babičku po nocích. Nemám ji ráda, ublížila mámě.“ Kdyby nebyli tady a teď, nejspíš by se rozesmál. Tohle byla ona, pravá Midori, která se nebála jít dál.
Jít dál... Ať už kamkoliv. Jednou tam dojde i on. A všechno začne od začátku.
„Nad čím váháš? Vždyť se stejně nemáme rádi, jenom jsme se hádali. Nemusí tě to mrzet,“ snažila se ho přesvědčit.
Tak nakonec to bude naopak. Ona bude prosit jeho, aby ji zabil.
Pomalu z pouzdra na zádech vyndal katanu.
„Jen...“ Zvednutím ruky ho ještě zarazila.
„Uvědom si, pro koho to děláš. Uvědom si, pro co to děláš. A zbytečně tohle peklo neprotahuj. Nezapomeň, Itachi. Měl jsi rodinu, velkou rodinu. Nezapomeň... na nikoho z nich.“
Zaslechla tichý svist letící katany a pak jen ucítila, jak se vnořila do jejího těla. Vykašlala trochu krve a snažila se nemyslet na bolest, která pomalu prostupovala celým tělem. Pomalu se začala hroutit na zem. Udivilo ji, že ji chytil a položil na studené dřevo. Už skoro nevnímala svět kolem sebe, šero se začínalo měnit na nepřekonatelnou tmu.
„Zase ta bílá... Nenávidím ji... Chtěla bych mít alespoň jednou černé šaty,“ vydechla ztěžka a mohutně se rozkašlala. Ucítila jeho ruku ve své.
„Tím už mě nedojmeš,“ pokusila se, aby to vyznělo ironicky, ale už se jí nevedlo vyslovovat slova.
„Nezapomeň... ani na mě.“
Zavřela oči, chtělo se jí spát, tak hrozně spát. Už nevnímala bolest, ani krev, která opouštěla její tělo. Zavřela je... a už neotevřela. Jejich zeleň náhle zvadla.
Itachi vyprostil ruku z té její. Už začínala chladnout. Černé šaty... Vždycky se jí dostalo opaku. Její bílé kimono se barvilo rudou krví a tmavé vlasy rámovaly bledý obličej. V pokoji zašustěla záclona, jak se jí vítr snažil nadzvednout. Podíval se z okna. Ano, zeleň uhasla. Za chvilku bude podzim.
Poodstoupil od té hrůzné podívané.
Jeho hřích. Vina, kterou už nikdy nesmyje. Jen první na dlouhém seznamu. Dnes si všechny odškrtne.
Bylo to ještě těžší, než myslel. Měla pravdu, neměli se rádi, jen se hádali, ale... Přes to všechno byla to jeho žena. Žena, se kterou strávil hodně času, žena, která se mu nebála postavit.
Kousl se do rtu. Nesmí litovat, nesmí nad tím přemýšlet. Tuhle noc bude prolito mnohem víc krve. Jeho vlastní krve...
Nezapomeň.
Ne, tohle peklo si bude pamatovat do konce života. Opatrně obešel její tělo a otevřel dveře. Oslepila ho zář rozsvícených světel a hlasité hlasy ostatních. Oni nic netušili. Neotočil se, neohlédl se zpátky. Jen silněji stiskl chladnou kliku a zavřel za sebou dveře.

KONEC

Poznámky: 


Věnováno Yamatě no Orochi, která mi pomohla s hodně věcmi a pořád mi pomáhá. Děkuju ti.
Speciální poděkování je pro Nefrites, která se zhostila úlohy betareader s chutí a obrovským elánem. Děkuju ti, moc.
Nevěděla jsem, kolik to bude mít částí. Nevěděla jsem, jestli to vůbec napíšu, jestli to vůbec dopíšu. Byl to nápad, který se kolem mě prohnal a já ho jen ledabyle chytila. Z ledabylého chycení jsem přešla na stav, kdy jsem se toho nápadu držela jako tonoucí poslední záchrany a nechtěla jsem ho pustit. Nepustila jsem ho, napsala jsem to. Možná špatně, možná dobře... Nevím, jak to působilo na vás, ale... mně to moc dalo. Tak neskutečně moc.
Snad tisíckrát jsem nad tím přemýšlela, tisíckrát jsem si představovala. Trvalo mi hodně dlouho, než jsem se vůbec odvážila otevřít ten svůj malý, roztrhaný diář a zvedla tužku, abych napsala první slova.
Mně... mně je tady strašně těžký se s tímhle výtvorem loučit, protože... teď ho vydají, pár lidí si to přečte, možná pár okomentuje a pak... pak se ztratí, zůstane zapomenutý kdesi daleko a utopený ve všech těch skvělých povídkách, kterými se to tady hemží. A jen já si vzpomenu na tu zašlou slávu...
Já jsem toho v životě ještě moc nedokázala, věci, na které bych chtěla být hrdá... těch opravdu moc není. Asi mám jiný měřítko než ostatní, ale... Těch pár věcí, na které jsem pyšná, kterých si vážím, ty opatruju jako oko v hlavě. A tahle povídka... ta patří k jedním z nich. Prostě tím, že to byl příběh, který... jsem ani nechtěla zveřejňovat, nechtěla psát, ale představovala jsem si ho neustále. Protože je „můj“.
Pokud se vám ten konec zdál nereálný, zkuste si to představit. Představit, že vás najednou přijde zabít osoba, ktetou nenávidíte a ke které zaroveň něco bolestného cítíte. Já osobně... zamyslela bych se nad tím vším, co jsem ještě nestihla udělat, co jsem nestačila říct. Proto tam jsou i její sny. A její nekonečná touha po černých šatech.
Děkuju, pokud jste se dostali až sem, děkuju za to, že jste si to přečetli. Protože tenhle příběh má mezi řádky ukryto hodně věcí, mezi nimi i starou pravdu a potlačovanou hořkost. Děkuju vám všem.
Akumakirei

4.948275
Průměr: 4.9 (58 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2017-09-03 16:27 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Musím říct, že jsem strnula. Protože jsem vlastně vůbec nepomýšlela na kanonický konec, který Hlasy neznají. Ale... v té zdánlivé tragédii bylo ve skutečnosti tolik pozitivního. Konec Hlasů, i když jsem ho chtěla číst pozitivně, měl nádech promeškané chvíle. Mirae byla pryč. I Midori odchází. Jenže předtím se ti dva stačili najít. Jejich rozhovor o Sasukem a jeho vyvrknutém kotníku, to už byl skutečný hovor dvou lidí, co se znají a jsou si blízcí. Midori byla jen jeden jediný život na Itachiho seznamu. Ale tenhle obětovaný život Itachiho zasáhl. Možná si to vymýšlím, ale podle téhle kapitoly ušetření Sasukeho takřka cele přikládám Midori. Díky za Nevěsty. Chápu předjímající nostalgii tvé poznámky o zapomenutí povídky, ale myslím, že vlastně není důležité, zda je čtená, nebo ne. Myslím, že je důležité, že něco dala těm, co ji četli, a něco dala tobě. Myslím, že každý příběh, který člověk napíše, jej formuje. Čtenáři pomáhají a dodávají tomu novou dimenzi, ale to, že tys na ni byla hrdá, je stejně to nejdůležitější.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2017-09-05 00:47 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Hlasy jsou čisté co kdyby, jejich základní téma mě léta lákalo, zatímco Nevěsty jsou jako nevyřčená vsuvka, tehdy novelami ignorované Tobiho „Itachi zabil všechny, zabil i své děvče“. Chtěla jsem to vpasovat do linie oficiálního příběhu a nechat fungovat. Midori neměla přežít od začátku, v tom jsem měla jasno, ačkoliv dle mého Itachi litoval. (Proto v Hlasech prostor pro ně a sentimentálně především pro mě ^^") Moc ráda slyším, že ho dle tebe její život zasáhl. Žes to tam viděla a cítila jejich jakousi blízkost. Mezi nimi nebyla ani nenávist ani velký strach, spíš jen prvotní nepochopení a Itachiho nemožnost se otevřít.
Vidíš, nikdy mě nenapadlo, že to může vyznít, jako by Sasukeho zachránila ona. To je pěkné ^^

Mně dala hodně. Zkušenosti, krásné reakce, vše možné. Když jsem na ni kdysi viděla doporučení od ostatních v nějakých zdejších fórech o ffkách, hřálo mě to u srdce, moc, moc hřálo. A stále hřeje, jen si na to vzpomenu. Ale i tak mě těší, že navzdory mým očekáváním i po osmi letech žije a dýchá. Děkuju, Lee Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2016-12-26 02:08 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

hm,hm...vždy, keď niečo prečítam, tak ma veľmi zaujímajú názory diskutérov, komentáre, niekedy viac ako článok, napr. v novinách. A čo ma v tvojom prípade uchvátilo, je komunita okolo teba Smiling Také fundované, premyslené, precítené komentáre/recenzie nemá nikto Smiling úplne súhlasím s komentárom himiTsume, je to hlboko ľudský ponor do zákutí duše pisateľky a celého príbehu :-)Akurát si myslím, že sloboda je tak vágny pojem, o ktorom sa popísalo x štúdií, omieľa sa, ale sami cítime, že niečo nie je s týmto pojmom v poriadku. Pre Slovanov je vraj dôležitejšia spravodlivosť. A aj v príbehu sa potvrdilo, že nenávisť a negatívne emócie vedú do "pekla", Midori sa sama odsúdila na samotu a v konečnom dôsledku aj na smrť, lebo nebola schopná prijať realitu a nič učiniť vo svoj prospech, zaviazla v minulosti. Bohužiaľ nepoznala Naruta Smiling A čítať v ľuďoch moc teda nevedela, to by jej vzťahy vyzerali inak. V tretej časti vidím podstatu, citujem: „Jsou těžší věci.“
Teď jí to tak nepřipadalo.
„Jaký například?“
Pohnul se. Otočil se a zahleděl se jí do tváře.
„Třeba přijít o rodinu. O přátele. Důvěru. Domov.“ Zarazila se.
„Proč mluvíš o těhlech věcech? Ty máš rodinu a domov. Jsi budoucí vůdce klanu, silný shinobi a-“
„Tyhle věci nejsou nikdy jistý. Někdy musíš sundat růžové brýle a podívat se pravdě do očí.“
juj, prvú a poslednú vetu neviem zdôrazniť boldom Sad tie sú kľúčové.
Akumakirei rozhodne neváhaj a píš, čo sama cítiš a čo ti vyviera z duše a srdca. Nikdy nevieš, koho tvoja práca osloví, prebudí, posunie ďalej, možno aj po rokoch v nejakej životnej situácii si spomenie a pomôžeš neznámemu, to je moja skúsenosť zo života Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2016-12-28 18:49 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Také se ráda dívám na komentáře a reakce u povídek a článků, je úžasné, na co všechno čtenáři dokáží přijít. Ano a já měla obrovské štěstí na úžasné lidi, kteří s sebou vždy přinášeli spoustu krásných myšlenek, postřehů i rad Smiling (Když je mi někdy smutno, tak si sem tam staré komentáře i zpětně pročítám xD) A já nikdy nevěděla, jak jim dostatečně poděkovat a vyjádřit vděčnost za radost, jakou mi tím dělali a dělají.
Musím říct, že i tvé komentáře mě moc těší v tom smyslu, že vidím, jak se snažíš nad příběhem přemýšlet a hledat si v něm detaily pro sebe, děkuju Smiling
On má asi každý i trochu jinak nastavené významy pro tyhle dva pojmy, ale věřím, že spolu hodně souvisí a ovlivňují se. A bohužel, Naruto někde sám zapomenutý běhal, Sasuke na něho zapomněl. Midori není dokonalá, to ano, má své chyby, díky kterým se i příběh vyvíjel, jak musel, možná kdyby to zkusila jinak, našli by si k sobě cestu a větší porozumění. (Proto jsem nakonec neodolala v Hlasech, jelikož tihle dva mi k sobě svým způsobem pasovali, navzájem by se od sebe zřejmě naučili spoustu věcí. Ale v tomhle příběhu ne, tady bohužel ne.) Itachi viděl, co chudák musel, nebo alespoň měl.


Děkuju moc za krásné povzbuzení, budu se snažit Smiling Už jen právě toto vzpomínání na Nevěsty z roku 2009, o kterých jsem opravdu věřila, že zapadnou, je neuvěřitelně... skvělé a hřejivé pro duši autora ^^

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2016-12-30 23:04 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Odborníci hovoria, že každý vzťah je 50/50 Smiling Keď sa úprimne zamyslíme, tak majú pravdu, napr. v nevydarenom manželstve/partnerstve len málokto je ochotný prevziať svoju zodpovednosť, radšej sa nechá ľutovať, hromží na toho druhého, zvaľuje vinu na všetko, len seba nechce vidieť v pravom svetle. Aj vo vzťahu autor a čitateľ tento pomer sedí, čitateľ je nadšený a ďakuje a autor je poctený, a tiež ďakuje, a to je zas krásny vzťah, lebo všetci zúčastnení sa vzájomne obohacujú :-)ale mudrujem, že ? xD Napísala si ako si cítila a ukázala, kam vedie cesta "čínskeho múru" Smiling aspoň mali spoločnú spálňu, neviem prečo napr. Naruto v Borutovi má svoju spálňu, to mi pripomína stredovek, kedy sa manželia stretávali len za účelom splodenia potomstva. Možno je solidárny s túlajúcim sa Sasukem Laughing out loud Chudák Itachi, radšej sa nejdem teraz vyjadrovať, ale možno sa zjaví nejaký jeho potomok, veľa toho o jeho živote s Akatsuki nevieme, len to, že bol veľký tajnostkár.
Želám ti v novom roku veľa inšpirácie a teším sa na ďalšie lahôdky pre naše duše z tvojej dielne Smiling

Edit. Akumakirei// Ano, měl by, jen jak píšeš, někdy je realita trošku jiná. Mně se hlavně na vztahu čtenář-autor líbí, že někdy čtenář přijde s myšlenkou interpretace, kterou autor neviděl, nenapadla ho, a tím se ze svého díla obrovsky poučí.
Boruta nečtu, jen jsem prolistovala první kapitolu a viděla film, takže nevím přesně, ale myslím, že Naruto jen usnul v pracovně a tím to podporovalo tvrzení, jak moc je jako Hokage vytížený, ne že by s Hinatou nesdílel jinak ložnici. Ale nevím, nemám to nestudované.
U Itachiho bohužel pochybuju - i když bych se u Kishimota a jeho následovníků už ničemu nedivila - ale Midori tu vlastně naráží na slova "maskovaného Madary", že Itachi zabil i svoji dívku. A tím bych věřila, že jinou už si nikdy nenašel, jak z lásky k ní, tak k dotvoření obrazu absolutně necitelného zabijáka.
Taktéž přeji a děkuji, uvidím, zda múza dá
Smiling

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2016-07-05 15:44 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia L: Musím povedať, že ma to prekvapilo. Ani nie tak kvôli Hlasom, ale skôr pre to, že Itachi bol v tomto príbehu prezentovaný ako dospelý, kdežto v reále mal "tej noci" iba 13 rokov. Eye-wink
A môžem ísť hľadať ďalšiu sériu. Smiling

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Út, 2016-07-05 16:07 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Však je to posunuté asi na 18, tenhle detail jsem upravila, jinak jsem následovala mangu "zabil svoji holku" - "ženu". 13ti-leté dítě ženit fakt nebudu Eye-wink A vůbec Kishiho vnímání věku je dost zkreslené. Díky za přečtení.
Tak hlavně že sis splnil jednu sérii.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2016-02-11 20:35 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Mise V

Jako... já věděla, že to neskončí dobře. Ale že až tak? Přiznám se: doufala jsem, že ji nechá utéct. Aby získala "svobodu", aby poznala opravdovou... samotu. Žádná očekávání, žádné klany, žádné závazky: život, kde by její jméno neznamenalo nic - nebo rozhodně nic dobrého, byla by považována za spolupachatele.
I když - co by to bylo za život?

Ten příběh mě strašně bavil. Těžko si vzpomínám, kdy mě nějaká série na konoze takhle chytla. Vzhledem k tomu, že to je tvoje povídka, jsem čekala skvělou práci - ovšem trochu mi dělal starosti fakt, že originální charaktery nemám ráda. Zbytečně.

Je to krutý příběh. Perfektní vyobrazení bezmoci. Zajímalo by mě, jestli by jim to nějak fungovalo, kdyby dostali šanci. Kdyby všechno bylo jinak.
Na druhou stranu jsem trošičku ráda, že se jejich vztah nikdy nerozvinul, taková milenecká tragédie by byla klišé. Laughing out loud Takhle se mi to zdá... realističtější. Silnější.

Ach jo. Její scénky se Sasukem - ty se vážně umíš strefit tak, aby to opravdu bolelo, že? Už jsem psala, jak jsi krutá? Klidně ti to napíšu znovu. A Itachi, ach, Itachi. Tys nikdy neměl šanci. Příběh tvé ženy byl strašný - jen cenné zboží, nic víc, hadrová panenka v rukou své rodiny. Ale tebe donutili jednou z těch rukou, nemilosrdně dusících ostatní, být. Ona byla oběť, ale zůstala... čistá. Ty jsi také oběť, ale oběť špinavá. Zakrvácená. Ona poznala jaké to je, pasivně trpět a jen snít o tom, něco dělat. Tys poznal horor volby, hrůzu toho, konat. I když nazývat to "volba" je tak trochu výsměch.
Někdy jsou všechny možnosti špatný. Ale nemůžu si pomoct: není fér to srovnávat, ale v porovnání s Itachim, který skutečně moc volit nemohl... proč neutekla - myslím už před svatbou nebo těsně po ní? Byla by zklamáním pro rodinu, byla by sama, byla by na vlastních nohách, nemohla by se vrátit. Ale tu klec rozbít mohla. Ale sama se rozhodla, že tuhle cenu za svobodu zaplatit nechce.

Je to vynikající povídka. Nikde nic navíc, příjemně to plynulo. Postavy byly výborně vykreslené. Jen bych se vůbec nezlobila, kdyby to bylo delší. Laughing out loud

A přidávám se k ostatním: tohle je jedno z nejlepších děl, které jsem tady četla. Bravo, Aku. Na tuhle buď právem pyšná.
A... já si celou dobu říkala, proč jsem si to nepřečetla už tehdy. A víš co? Chyba v Matrixu, jinak si to vysvětlit neumím. Puzzled

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Pá, 2016-02-12 15:56 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Když mi napsala nedávno Kakari komentář, byla jsem ohromená, že si na Nevěsty někdo vzpomněl; ohromená i obsahem jejího komentu. Teď jsem naprosto oněmělá. Já jsem věděla, že se na ně chystáš (a bála se toho, moc a moc xD), ale... tohle jsem nečekala. Vůbec nečekala. Ach, nettiex... Jsem tak neskutečně ráda, že tě to tolik bavilo! ^^
V její útěk asi doufalo hodně lidí, já se však chtěla držet mangy. Příběh Nevěst vznikl díky Tobiho/Madarově/všichni-víme větě, kdy prohlásil, že Itachi při vraždění klanu zabil i svoje děvče. Nešlo se vyhnout OC, i kdybych o tom psala trochu jinak, pořád by se tam musela nějaká ta neznámá žena vložit. A já uviděla Midori, celý příběh... který se mě nepustil. Itachi ji musel zabít. A ona musela přijet; možná chtěla utéct tehdy s tím vozkou, ale jen tehdy a pak už nikdy, jen toužila, jenže to nešlo, nemohla kvůli sobě. Jistě, že bych chtěla alespoň jednou šťastného Itachiho. (Abych nekecala, píšu si už nějakou dobu pro sebe velmi, velmi, velmi volné "pokračování" Nevěst - tentokrát dlouhé - kde ten šťastný Itachi i snad je, hlavně je tam však parchant Sasuke, jak ho známe; ale byla by sebevražda s něčím takovým vyrukovat na světlo xD)
Tady jsem si jen doplnila prázdné místo v manze - s pominutím Itachiho skutečného věku. Nad opravdovou romantikou jsem ani neuvažovala, bylo by to hrozně snové, vždyť Itachi byl stejně pořád jen pryč a ona ho neměla ráda už z principu, ještě před jejich setkáním. Ale jinak a jinde, možná...
Já vůbec nechtěla být krutá skrz Sasukeho, nechtěla, ale jsem, Sasuke měl být na dokreslení atmosféry, jenže je spíš pomyslným hřebíkem do rakve, že?
Víš, tvůj komentář už jsem četla asi desetkrát (určitě ještě minimálně tolikrát budu) a stále nevím, jak na něho pořádně odpovědět. Udělalas mi radost, neskutečnou radost. Taky mě potěšilo, že se ti líbilo - a co všechno jsi tu našla a uviděla. Hlavně Itachiho. Nevěřila jsem, že by Nevěsty mohly být silné i po takové době, ale asi jsou, asi si je zase sama znovu přečtu.
Chyba v Matrixu napravena xD Děkuju ti, děkuju ti moc Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Čt, 2016-01-28 17:42 | Ninja už: 5329 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Čekala jsem něco jiného, vlastně něco hodně jiného. Ale přišla jsem na to, že je bláhové něco očekávat, u tvých povídek rozhodně ano.
Připadám si, jako když dočtu knihu, jejíž příběh mě opravdu zasáhl, zaklapnu desky a chvíli jen tak hledím do prázdna. Srovnávám si myšlenky a přemýšlím, jaké emoce ve mně víří. Tady je to podobné. Ještě pořád jsem tak trochu v té fázi hledění do nikam a utváření si hmatatelného názoru, takže příliš sdílná nebudu, promiň, ale vím, že pro mě je toto tvá nejlepší povídka. A nejspíš i nejlepší povídka, jakou jsem kdy četla o Itachim.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Naykumi -chan
Vložil Naykumi -chan, Pá, 2011-07-22 07:47 | Ninja už: 4702 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

SugoiZ lásky Gomen, že to přečítám, tak pozdě. Rozhodně za 5* Eye-wink

Život je boj?...
tak se všichni pozabíjejte a já bych s dovolením prošla.
"Nemá smysl žít, když se necítíš živý."-.Itachi.-

Jsem hrdá →.Uchiha.← FanGirl♀ číslo jedna a nikdo mi to nevezme!^^

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, So, 2011-03-26 22:11 | Ninja už: 4950 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Ahoj, Akumakirei. Smiling Zase se jednou hlásím.
Na tuhle povídku jsem se chystala už dlouho, vlastně několik měsíců. Nevím, proč jsem si ji přečetla zrovna dneska. Četla jsem ji u tebe na stránkách, ale říkala jsem si, že komentář napíšu tady, tady si ho spíš všimneš Smiling znám to od sebe, přibližně jednou za rok si projedu prastaré výtvory na své stránce a vždycky se divím, že k tomu někdo napsal komentář a já mu neodepsala, protože jsem si toho nevšimla.

Nevěsty v černém jsou strašně smutný příběh. Strašně smutný, strašně hezký a strašně realisticky napsaný. Je... děsivé, jak se tři části věnují jen a pouze Midori, jejímu vzdoru, odporu a tomu, jak se odmítala sžít s tím vším, jak si ji Sasuke oblíbil, o malování a o příbězích, které s sebou obrazy nesou... ale pořád o ní. A v pak, ve čtvrté části, najednou člověku dojde, že Midori byla jenom jedna z mnoha, jedna z těch, které musel Itachi zabít. Že nebyla nijak výjimečná, i když byla první. Že nešlo jen o její osud. Že byla jen součástí Příběhu. Vážně mě to děsí a říkám si, jak hloupá jsem byla, protože takhle vypadá realita; ta, která nikoho nešetří...
Smutek, vězení, přetvářka, klec, pták se svázanými křídly - ale pořád jenom pták, jeden jediný v hejnu, ztracený a dávno zapomenutý, jeden jediný v příběhu. Akumakirei... pořád o tom přemýšlím. Je mi smutno. Dostalas mě.
Vím, že je tenhle komentář docela dlouhý, ale nechci ho schovávat. Chci, aby to vyniklo. Snad si to přečteš. Abys viděla, že na tohle dílko nikdo nezapomněl. Ono se to vryje do paměti...

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Ne, 2010-09-12 21:37 | Ninja už: 5210 dní, Příspěvků: 703 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Nemám slov. To bylo nepředstavitelně krásné...Laughing out loud Víc psát ani nemusím, kdybys viděla můj výraz, pochopila bys. Laughing out loud M...mo...moc krásné!Kakashi YES

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Testey Neoras
Vložil Testey Neoras, Ne, 2010-09-12 21:14 | Ninja už: 4985 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

To bolo úžasné Laughing out loud vážne krásna poviedka... a totálne perfektný koniec Laughing out loud

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-08-02 18:13 | Ninja už: 5018 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

mno úžasná povídka...jedna z mála, která mě dokázala rozbrečet...to se mi stává hooodně málo. Je to opravdu krásný příběh, nikdy by mě nic takového nenapadlo, píšeš fakt moc hezky

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Po, 2010-08-02 16:57 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

mno musím říct že se ti tahle povídka vydařila...opravdu moc se mi líbila Smiling krásně vykreslenej charakter osobností Smiling jen mě napadá jedna drobnost - nebylo Itachimu, když vyvraždil klan kolem 15 let?

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2010-08-02 17:18 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Já jsem to počítala s věkem kolem sedmnácti a víc, ale samozřejmě to asi vycházet nebude. Je to prostě čistá fanfikce...
Jinak děkuju moc Smiling Těší mě, že si na Nevěsty zase někdo vzpomněl a přečetl si je.
.
(Což mi připomíná, že budu muset vyřídit ty děkovné komentáře ^^)

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2010-04-10 09:18 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

no... když jsem už dočetla i ten poslední díl, možná bych tu po sobě mohla zanechat i nějaký ten komentář....
Tahle povídka byla vážně úžasná, i tady na Konohe jsou některé povídky, které se nikdy úplně neztratí. A tato patří k nim. Je to jedna z nejlepších, které jsem tady četla (a není jich málo Smiling).

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, Po, 2010-03-15 19:45 | Ninja už: 5301 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Béé to bylo tak smutné Sad Nemáš ještě nějaké příběhy kde se rozbrečím? Tento příběh se mi velmi libil měla si ho pěkně napsaný a dobře vymyšlený, to se mi líbilo a dokonale mě to rozpbrečelo a to mám to nejledovatější srdce které nerozpláče nic a tobě se to povedlo xD Takže jen tak dál a budu nadále číst tvoje příběhy Smiling

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Ne, 2009-12-27 16:01 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Tak..dočítané.


Nezabudnem. Na takéto niečo sa nedá.

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Ne, 2009-11-08 15:09 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Pane bože... co... já nevím co říct... Nejhorší na tom je, že se to dalo čekat. Nezměnila si dějovou linii tak jak ji napsal Kishimoto, ale dala jsi tam Midori, ve všem první... Nevím co bych mohla napsat... až na jeden odstavec myslím ve třetí části, který mě zdržel, jsem to přečetla prakticky jedním dechem... Tvoje povídka se neztratí...

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-09-25 18:04 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Ne...prosím! Jak to všechno? Aku..já nemůžu a nejen proto, že tuhle povídku tak bezmezně obdivuju, obdivuji i její autorku, mnohem více. Neměla bych odvahu. Na tvém mstě bych neměla odvahu tohle napsat a prožít si tak tohle všechno. Vím jaké to je. Taky píšu a vím, že když máš nějakou povídku opravdu ráda, prožíváš si ten děj spolu a hlavní postavou. Ty sama jsi jí. Proto tě tolik obdivuju, tvůj talent, ale nejvíce odvahu...

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele T.e.s.s
Vložil T.e.s.s, St, 2009-09-23 15:19 | Ninja už: 5349 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Prostý občan

Nádherný příběh, který nikdy zapomenut nebude, o to se neboj, protože vždy se tu objeví někdo, kdo v něm objeví cosi víc než jen pár slov, tu směs pocitů, touhu mít něco, co nikdy mít nemůžeme, k čemu se už nikdy nedostaneme, zkrátka naše poslední myšlenky, které chceme věnovat svým snům, touhám, přáním...
Krása - jiné slovo k téhle povídce snad ani nejde, je dokonalá, a to proto, že je psaná od srdce...
Nic jiného už snad ani psát nebudu, všechno tu napsané máš, a každý přidá něco jiného, ale já nerada někoho napodobuju a nic jiného k přidání nemám...
Přeju hodně štěstí v dalších povídkách, Aku

Anyone who says sunshine brings happiness has never danced in the rain... Pokud někdo tvrdí, že jej slunce činí šťastným, tak ještě nikdy netančil v dešti...
Come into my world, see through my eyes. Try to understand... Přijď do mého světa, podívej se mýma očima. Snaž se pochopit...

Obrázek uživatele mollyhana
Vložil mollyhana, So, 2009-09-05 11:17 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 548 | Autor je: Prostý občan

Skutečně krásná povídka, co jen dodat. Smiling
Nádherně popisuješ pocity, ty ti skutečně jdou. Ani rozhovory a popis míst nebyli špatné, i když bych možná některé tvé popisy skutečně ještě trošku rozepsala. Nic ovšem nenarušuje příběh, a čtenáře to nutí číst dál a dál. Já sama tento pocit u téhle povídky měla tak silný, že píšu komentář až teď.
Když jsem čítala první kapitolu, tak jsem si řekla. 'Co to zas bude za blbost?', ale jak jsem četla, zjistila jsem, že mé první očekávání se rozplynulo jako pára nad hrncem. Ani náhodou to nebyla blbost, kterou jsem v tom viděla u prvních odstavců, ale i když jsem tu blbost tam viděla, nepřestala jsem číst ... Musela sem číst dál.
Máš neuvěřitelně chytlavé psaní, a musím uznat, že tato povídka ... Ne, to se nedá nazvat pouvídkou. Tento příběh je asi jeden z nejlepších, jež jsem kdy četla. Eye-wink A ani já, osoba, která zvládne sepsat kritiku na skoro cokoliv, teď nemám dostatečných slov, abych vyjádřila jak fantastické tohle dílo je.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2009-09-01 14:02 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Aku, veľa som od teba toho nečítala... Ale vždy keď niečo, ostalo mi to v hlave, to sa ani inak nedá..
Na Konohe je len pár autorom, ktorým sa to tak podarí...
Tieto štyri časti som doslova prehltla a som rada, že som tak urobila. Už dlho som ich mala zaradené, že si to prečítam, ale ten čas...
A je mi smutno, ťažko... Píšeš tak krásne, opisuješ pocity, miesta, veci... Ľudí... Človek je vtiahnutý do deja a nechce ísť preč.. A zrazu je koniec... Trpké vyvrcholenie, smutný koniec klanu, Midori, Itachiho.. A predsa je v tom ešte aj niečo iné...
Tento príbeh je jednoducho niečo viac, ako sa tu dá vidieť... Som naozaj veľmi rada, že píšeš a že to my môžme čítať Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, Čt, 2009-07-30 07:53 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Chtěla jsem napsat něco originálního, ale Cinklí mi to vyfoukla. Naprosto s ní souhlasím.
Nic procítěnějšího jsem tu nečetla. Smiling
Dílo je originální samo o sobě, čte se krásně. Jenom začneš a už je zase konec. Moc bych si přála, aby jsi napsala ještě něco podobného, protože tohle je vážně jedinečné.
A teď něco k tvému závěrečnému proslovu, Aku. Víš... to, co jsi napsala, tě vyzvedlo ještě na další úroveň, než samotné Nevěsty v černém. Četla jsem to a skoro jsem z toho brečela. Nevím proč... na to nemám ještě dost zkušenostzí, ale připadala jsi mi tím jako profesionální spisovatel. Jako špička.
Existuje hrozně moc lidí, kteří píšou a mají vysoké sebevědomí. Nic proti nim, někteří z nich ho mají oprávněně, ale ti, kteří si myslí, jak jsou dobří a přitom má jejich dílko pravopisné chyby, nemá to hlavu a patu a celé je to jen slovní guláš, by se měli nad sebou zamyslet a radši nechat tenhle post sebevědomého a čteného autora radši někomu, jak jsi ty. Zasloužíš si to, Aku. I tahle povídka si zaslouží, aby jí četlo víc lidí.
Já na ni nikdy nezapomenu, protože nedala jen tobě, Aku, dala i mně. A to hodně. Vzala jsem si z ní vše, co jsem mohla a pořádně se nad sebou zamyslela. Pomohla mi sundat konečně ty růžové povídkářské brýle, které jsem od začátku měla nasazené.
Děkuji Aku.


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, St, 2009-07-29 23:19 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

Tleskám, tleskám a ještě jednou tleskám...
Kdybych měla více rukou, možná by se ten potlesk donesl až k tobě.
Bylo to úžasné, a možná ani tohle slovo to pořádně nevystihuje.
Přečetla jsem to celé, jedním dechem. Nic takového jsem tady ještě nečetla, nic tak pěkně procítěného a myslím, že ani už nic takového nepřečtu..
Tohle dílo je natolik originální, že cokoliv s podobnou tématikou už prostě pro mě nebude tak skvělé. Měla by jsi přemýšlet nad svým seběvědomím. Jsi výborný autor, který stoupnul o několik příček zase výš. Těším se, co dalšího napíšeš. Smiling

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Pá, 2009-07-24 13:13 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan



Oneskorená Poklona
Oneskorená K.Iwi... :)

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Paradichlorobenzen
Vložil Paradichlorobenzen, St, 2009-07-22 12:22 | Ninja už: 5568 dní, Příspěvků: 733 | Autor je: Prostý občan

Tak, tahle povídka zase byla z jiného soudku než jsem zvyklá. A opravdu příjemně mě překvapila. Na závěr mi i začaly téct slzy...
Já jsem taková, že čtu a čtu a moc si nepředstavuju. Nevžívám se. Ale tohle... tohle bylo jiné. Přečetla jsem ji první kapitolu a zjistila že... je to něco jiného, něco co si musím vyzkoušet. A představivost mi jela na plné obrátky. Dokázala jsem se vžít, snažila jsem se Midori a Itachiho pochopit... A než jsem se nadála, byl konec. Nebyl to jeden z těch odrbaných dobrých konců, takový ten americký blivajz. Byl to konec plný pochopení, smutku, odlétající naděje...
Já... Musím ti za tuhle povídku poděkovat. Je to povídka z těch kategorií, co mi otevřou oči. V různých směrech. Tahle byla o tom, že mi ukázala, že život vážně není takový peříčko a většina literatury jsou jen naše sny, bláhové sny. Že jsou i lidé, co se mají hůř než já. A že je tu člověk s obrovským talentem, co ovládá umění spisovatelské magie. Múza u tebe musí být pečená vařená a já jí to schvaluji x)

Tímhle jsi se dostala do mého hledáčku a ráda si počkám na další tyhle skvosty. A ne, neboj se, že tohle upadne v zapomění. Tahle povídka bude roznášena dál, nikdy se na ní nezapomene, protože to je prostě jedna z těch, který si každý bude pamatovat i kdyby nechtěl. Je svým způsobem vyjímečná v té řadě nemastných, neslaných, nereálných povídek. Diamantový prsten schovaný mezi horou falešných diamantů. A já měla tu čest, že jsem ho našla a mohla si tohle přečíst.
Arigato.

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2009-07-19 16:12 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud