manga_preview
Boruto TBV 15

Teorie

Obsah vlákna

Toto vlákno bude nadále fungovat jako schromaždiště kvalitnějších teorií, ať už novějších či starších.

Co by měla teorie, která si zde místo zaslouží, obsahovat
Taková teorie by měla obsahovat obsáhlejší vysvětlení konkrétního problému a měla by se o něco opírat (manga, kvalitní postup a závěr). Pokud se budete odvolávat na mangu, tak se to pokuste doplnit odkazy na díly a stránku.

Některé mangy se trošku liší v překladech (což může být v detailu velmi důležité), tak se zkuste podívat i na jiné překlady. Jestli souhlasí, nebo ne.

Zásady na vláknu
Nový hlavní příspěvek by měl být pouze a jen propracovanou teorií, ve které jsou uvedeny nejen argumenty pro teorii, ale i možné problémy. Jinak se hlavně snažte psát slušně a k tématu.


méně propracované teorie dávejte do vlákna Návrhy na Teorie

Aktuální teorie

...

Staré teorie

Na zamyšlení

Připomínky

  • Pokud by autoři teorií v záhlaví chtěli něco doplnit či změnit, tak ať mi pošlou PMku s upraveným textem a já to tu změním.

  • Toto vlákno je pro příspěvky, se kterými si autoři dají více záležet a než to sem dají, tak si to pořádně promyslí.

  • Připominky k vláknu, nebo dotazy týkající se jeho chodu, také směřujte mně.

~ Neuro


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Po, 2024-10-28 06:58 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

TEÓRIA ITACHIHO OPAČNEJ PSYCHOLÓGIE

keďže nikto nebol schopný obhájiť ani odôvodniť itachiho slová sasukemu po vyvraždení klanu, rozhodol som sa to urobiť ja. stále si stojím za tým že v tom čase kishimoto netušil
že z itachiho urobí hrdinu konohy a milujúceho brata. ale ak by som bol autor a musel by som obhájiť itachiho slová, obhájil by som ich nasledovne:

itachiho slová:
"ak otvoríš svoje oči pravde tak taktiež v sebe prebudíš mangekyo sharingan, ak sa tak stane tak fakt že som ťa nechal nažive neostane márny. si patetický.. nestojíš mi ani za to aby som ťa zabil, a ak ma chceš zabiť ty, vzbuď v sebe nenávisť. nenáviď ma a ži ako zbabelec prosiaci o život bez kúska hrdosti. a jedného dňa keď budeš mať rovnaké oči ako ja tak ma nájdi!"

obhajoba itachiho slov:
itachi použil na sasukeho opačnú psychológiu, vedel že skôr či neskôr sasuke na ceste za hladaním sily odhalí tajomstvo o mangekyo sharingane. itachi sa obával že sasukeho nenávisť k nemu ho zaženie do štádia v ktorom sa ho pokúsi aktivovať (vražda najbližšieho).

preto mu nahovoril tie veci o nenávisti a podmienkach ako sa stať silnejším, aby mu túto možnosť znechutil.
veď predsa prečo by si poslúchal niekoho kto ti práve zničil život - opačná psychológia.

čo nakoniec fungovalo pretože po súboji naruta a sasukeho v údolí konca, sa sasuke rozhodol naruta nezabiť a z miesta odchádzal so spomienkami na itachiho slová, na ktoré sasuke reagoval (manga 234)
"nenechám sa tebou kontrolovať!
nájdem si vlastnú cestu ako zosilnieť!
budem lepší chlap ako ty!"

odôvodnenie itachiho slov:
prečo si bol itachi taký istý že opačná psychológia zaberie?
itachi je jeden z najtalentovanejších shinobi, prodigy najvyššieho kalibru a jeho intelekt je porovnatelný s minatovim (aspoň čo sa analytických schopností týka). itachi bol kapitán anbu aj dvojitý agent. určite mal naštudovanú ludskú psychológiu a vzhladom k jeho charakteru, vzhladom na to že je diskutabilne najschopnejší uživatel genjutsu. je pochopitelné že si vybral techniku opačnej psychológie.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Ne, 2024-10-13 21:50 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Teória:

ludia ktorí tvrdia že naruto mal ťažšie detstvo ako sasuke
trpia komplexom menejcennosti, narcizmom a poruchou empatie.

naozaj ti príde narutove detstvo horšie? poďme si ho zhrnúť:
- nepoznal svojich rodičov = nepoznal bolesť zo straty svojich rodičov.
- rovesníci ho neznášali = utvoril si skutočné puto s tými najvernejšími luďmi v konohe (iruka, shikamaru, chouji)
je všeobecná pravda že pár pravých ti v živote vystačí.
- bol to zlý nenadaný študent = vzhladom k jeho arogancii sa nie je čomu diviť.
(áno keď chceš byť hokage ale odmietaš študovať a intelektuálne sa vyvíjať, je to forma arogancie)
netvrdím že naruto mal lahký život, len tvrdím že ho mal lahší oproti sasukemu.

sasukeho detstvo:
- do svojich siedmych rokoch žil rozprávku jeho jediná starosť bola rivalita s jeho starším bratom a pocit neuznania zo strany svojho otca
- jedného dňa tvoj milovaný brat zabije všetkých tvojich blízkych celé ti to ukáže skrz tú najkrutejšiu očnú techniku v celom príbehu a povie ti aby si utekal pozbytok svojho života a žil v lútosti. ďalej ti oznámi že nato aby si ho porazil si budeš musieť do života privolať obrovskú dávku nenávisti. budeš potrebovať zabiť tú najbližšiu osobu vo svojom živote (MS). ale vlastne čo to tu táram veď kishimoto nám vysvetlil že itachi uchiha je dobrák nie záporák, takže beriem späť. (a to nehovorím o tom čo sa stalo po itachiho smrti sasuke mal tak 16/17 takže stále dieťa).

ako som došiel ku záveru že ludia ktorí so mnou v tomto topicu nesúhlasia trpia komplexom menejcennosti narcizmom a poruchou empatie?
asi na základe faktu že jediný benefit sasukeho života oproti narutovmu bola popularita, nadanie a status. ak by si tieto veci vymenil za život svojich blízkych.. no povedz sám či nie si troška mimo.

a teraz túto myšlienku pretransformujme do reality:
jediný dôvod prečo niekto tvrdí že naruto mal ťažší život ako sasuke je osobnosť tých dvoch
naruto má priatelskú povahu a je s ním sranda, sasuke je chladný arogantný a často na facku čo u bežného človeka znamená pome lutovať naruta a pome ohovárať sasukeho. zbavil by som takých ludí svojprávnosti, sú to tí istí ludia ktorí volia politikov na základe svojich osobných sympatií a neracionálnej intuícií sú to tí istí ludia ktorí protestujú na uliciach nech oslobodia ich oblúbených umelcov u ktorých je dokázané že boli pedofili alebo vrahovia
a sú to tí istí ludia ktorí sa teraz so mnou idú hádať o tom že nemám pravdu.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2024-10-15 19:58 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Nepoznanie rodičov - argumentuješ presne tým istým, čím Sasuke v Údolí konca Eye-wink
Ešte by som prihodil, že Sasukemu bola popularita u rovesníčiek na obtiaž, ale dospelí k nemu zrejme pristupovali často tiež veľmi chladno pre jeho krvnú líniu - ako to nakoniec poznamenal Haku počas bitky na moste.

Avšak máme tu odlišný prístup u oboch.
Sasuke mal svoje okolie "na háku" a fixoval sa na svoju rodinnú tragédiu.
Naproti tomu síce Naruto neriešil svoju rodinu, no okolie ho strašne žralo a preto im chcel robiť prieky. Aj Hokagom sa nechcel stať preto, lebo by bol arogantný (nemal byť na čo), ale všetkým na priek.

Autor to proste urobil tak, aby to bolo čo najvyrovnanejšie (hoci z iných aspektov), aby sa čo najviac dopĺňali a pritom navzájom "rezonovali" a práve toto malo byť základom ich vzájomného puta a príťažlivosti.

Otázka, kto to mal ťažšie, v tomto kontexte principiálne nedáva zmysel.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele matzes
Vložil matzes, Pá, 2024-10-25 12:37 | Ninja už: 5711 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Naprostý souhlas s tímhle tvrzením Kakashi YES

Jde slepý a jednooký k babičce, jdou lesem a najednou si jednooký větví vypíchne i to druhé oko a povídá: "Tak jsme došli."
Slepý na to: "Ahoj babi."

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, St, 2024-10-16 00:47 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

áno a súhlasím s ním, príde mi logické že je viac traumatizujúce prísť o svojich rodičov ku ktorým si mal vybudovaný vzťah ako ich nikdy nepoznať. a sasuke prišiel o celý klan.

narutovu aroganciu som argumentoval tým že sa odmietal zlepšovať v tom v čom nevynikal a to je intelekt a vzdelanie, vieš predsa že mal odpor ku knihám. aj napriek tomu mieril na najvyšší post aký shinobi môže dosiahnúť.

a tento post hokageho je hlavne o intelekte a vzdelaní, 90% času strávia v kancelárii čítaním/písaním. takže nevzdelávať sa a chcieť rozhodovať o živote celej dediny mi príde arogantné egoistické správanie. predstav si že chceš byť šampión v boxe ale odmietaš trénovať, tréner by ťa nazval arogantným.

"Otázka, kto to mal ťažšie, v tomto kontexte principiálne nedáva zmysel."

nerozumiem tomuto tvrdeniu, sme v sekcii teória a diskutujeme. predvčerom som s bratom preberal fiktívnu situáciu o tom čo by bolo horšie, byť bodnutý škorpiónom bes alebo uštipnutý snovačkou jedovatou - čierna vdova.
uštipnutie čiernou vdovou ti spôsobí bolesť hlavy ochrnutie svalou a zriedkavo smrť. toxín škorpiona bes ťa umučí na tri dni a potom umrieš v dôsledku zlyhania dýchacieho aparátu. zhodli sme sa že byť uštipnutý škorpionom je horšie.

rovnaký princíp máme tu. koho detstvo by si si vybral (ak by si sa rozhodoval na základe toho kto to mal menej traumatizujúce) sasuke či naruto. ja si stojím za tým čo som napísal ak by si človek vybral radšej sasukeho detstvo lebo mu príde jednoduchšie prísť o 100 člennú rodinu rukou svojho brata výmenou za popularitu a status (iný benefit sasukeho život totiž nemal) miesto toho čo prežil naruto tak áno diagnostikujem toho človeka poruchami aké som uviedol.

mám kamaráta ktorý vyrastal v detskom domove, otca nepoznal a do decáku ho dala vlastná mama nejdem tu rozoberať prečo len poviem že jeho mama nieje psychicky v poriadku je to alkoholička a on v tom bol nevinne. nemá vela kamarátov okolie naňho tiež nieje prívetivé je totiž celý potetovaný a vela ludí naňho pozerá s predsudkom. napriek tomu je to dobrý človek a nemá nejaké vážne psychické problémy. jeho život je podobný narutovmu keď si to tak prirovnám.

pochybujem že keby človeku zabije najmilovanejšia osoba celú rodinu tak by z toho vyviazol s rovnakou ujmou. to je všetko čo tvrdím.

a mimochdom ďakujem ti, že si sa ako jediný vyjadril ku téme.. začínam si vážiť takéto maličkosti.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2024-10-16 19:26 | Ninja už: 2895 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Len poznámka, Itači sám nevyvraždil klan, to by ani pri svojej genialite nezvládol, ale je fakt, že zabil rodičov.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2024-10-17 15:45 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

mám otázku, aký mal itachi dôvod nato huckať sasukeho aby zabil naruta? bolo niekolko krát spomenuté ako mu itachi hovoril že až keď bude mať rovnaké oči ako on tak sa mu môže rovnať. a to dosiahne jedine zabitím svojho najlepšieho priatela. pri jeho genialite by mu mohlo docvaknúť že zabiť každého člena uchiha klanu bude stačiť nato aby sasuke uveril že itachi je záporák.

mne z toho vychádzajú dve veci buď skritizujeme kishimota zato že to vtedy s itachim nemal premyslené, alebo skritizujeme itachiho za jeho sadizmus.
a tak sa pýtam teba a na tvoj názor a prosím odpovedz mi k veci, priamo na otázku ktorú sa pýtam v prvej vete.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2024-10-18 08:26 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Táto myšlienková konštrukcia je od začiatku skreslená predpokladom, že Itachi huckal Sasukeho proti Narutovi, no Itachi vtedy ešte v skutočnosti o vzťahu medzi Sasukem a Narutom nemal potuchy - bol v Konohe prvýkrát od svojho odchodu. Itachi išiel ešte podľa svojho pôvodného plánu.

Naruto sa do jeho zorného poľa a teda aj plánov dostal až neskôr, keď Sasuke na jednej strane Naruta nezabil a na druhej strane sa Naruto veľmi intenzívne snažil Sasukeho "zachrániť".

Na druhej strane si treba tiež uvedomiť, že Itachi sa dlhý čas v mnohom mýlil - čo úplne nakoniec aj priznal. Mýlil sa, keď si myslel, že jediná možnosť Sasukeho záchrany je dohoda o jeho ochrane výmenou za likvidáciu klanu a jeho konanie v prvej časti Naruta bolo ešte stále ovplyvnené týmto omylom. Itachiho "sadizmus" mal zmysel v kontexte tohto jeho omylu, o ktorom my už vieme, že bol omyl, no on bol stále presvedčený, že nemá inú možnosť.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Pá, 2024-10-18 09:15 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

itachiho vedomosť o narutovi je nepodstatná, ak by si sasuke vytvoril silnejšie puto so sakurou ako s narutom tak by som otázku položil "prečo itachi huckal sasukeho aby zabil sakuru?" natom s kým si sasuke utvoril puto predsa nezáleži, to itachiho slová nijak nezlahčuje. a to huckanie bolo hneď po vyvraždení uchiha klanu, manga č. 225 (sasuke vs naruto údolie konca, sasukeho spomienky) neviem prečo spomínaš itachiho výlet do konohy o tom môj príspevok nieje, príspevok na ktorý reaguješ je len a len o mange č. 225 kde padli tieto slová.

"ak otvoríš svoje oči pravde tak taktiež v sebe prebudíš mangekyo sharingan, ak sa tak stane tak fakt že som ťa nechal nažive neostane márny. si patetický.. nestojíš mi ani za to aby som ťa zabil, a ak ma chceš zabiť ty, vzbuď v sebe nenávisť. nenáviď ma a ži ako zbabelec prosiaci o život bez kúska hrdosti. a jedného dňa keď budeš mať rovnaké oči ako ja tak ma nájdi!"

toto je definícia huckania na vraždu svojho najlepšieho priatela. pokial bol itachi klaďas na tieto slová nebol dôvod. môj názor: kishi vtedy netušil že z itachiho spraví "kladnú postavu".

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2024-10-19 20:39 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Kladná postava je v Itachiho kontexte trocha silné slovo.

Mal dva ciele (ochrana Konohy a ochrana Sasukeho) a pre tie robil veci, ktoré mohli byť nami hodnotené buď ako dobré, alebo ako zlé. Jemu osobne však mohlo byť ukradnuté, ako sa to javí nám, robil proste to, čo v danej chvíli považoval za najúčelnejšie. Vo svete shinobi sa nevnímalo zabitie priateľa v záujme zlepšenia vlastných schopností v záujme klanu, organizácie, či dediny, ako nevyhnutne zlá vec. Bol ochotný urobiť čokoľvek.

Nejde o to, že by autor z Itachiho najprv urobil záporáka a potom ho prerobil na klaďasa. Autor nezmenil Itachiho, ale okolnosti, ktoré ovplyvnia jeho konanie. Itachi sa celý čas líšil od Danza iba tým, že ho fixácia na brata postrčila v príbehu na inú trajektóriu.

Pravým klaďasom a idealistom bol Shisui a nie Itachi.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, So, 2024-10-19 21:01 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

zaujímavá pointa, rešpektujem tento pohlad.

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, So, 2024-10-19 16:24 | Ninja už: 661 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Recepční v lázních

Prepáč, že opäť reagujem na tvoj komentár... ale ak sa nemýlim, Itachi huckal Sasukeho, aby zabil najlepšieho priateľa a tým ziska MS... nespomenul konkrétne meno

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, So, 2024-10-19 19:14 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

nemýliš sa, nespomenul konkrétne meno. veď to vysvetlujem v príspevku na ktorý reaguješ Laughing out loud nemení to nič na podstate mojej otázky, tak sa spýtam znova a inak.

prečo itachi huckal sasukeho nech zabije najbližšiu osobu vo svojom živote? (pýtam sa to 78245 krát, zatial nikto neodpovedal ale každý "reagoval" zaujímavé Tak teď jsem se hrozně naštval a rozmlátím si notebook!! )

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2024-10-19 19:27 | Ninja už: 2895 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Vložil Sendo Masters, Čt, 2024-10-17 16:45 | Ninja už: 1442 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: ONLINE, Prostý občan
mám otázku, aký mal itachi dôvod nato huckať sasukeho aby zabil naruta?

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, Po, 2024-10-21 18:01 | Ninja už: 4212 dní, Příspěvků: 145 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Dôvod? Itachi zrejme chcel final fight mangekyo vs. mangekyo ale rýchlo si uvedomil že aj 3 tomoe stačí proti nemu V noci na procházce s... katanou!! Áa šampón v očích!! lebo Itachi bol rozhodnutý že chce zomrieť jeho rukou

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2024-10-23 17:22 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

3 tomoe nestačili a Sasuke bol na cele čiare porazený (čo Itachi vtedy potreboval, aby sa objavil Orochimaru a mohol ho zo Sasukeho extrahovať). Itachiho zabila jeho choroba, po tom, čo tiež išiel v súboji cielene za hranice svojich síl.

Zrejme Itachi v tej chvíli už ani nechcel nevyhnutne, aby Sasuke prebudil Mangekyo Sharingan, bol to nakoniec Obito, kto emotívnym vykreslením Itachiho obete a utrpenia vystresoval Sasukeho do tej miery, že sa Mangekyo nakoniec prebudilo. A Itachi sa už vtedy pokúšal Sasukeho pred tým uchrániť, aby sa pre to neobrátil proti Konohe (pasca vložená do Sasukeho oka).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele toudy
Vložil toudy, St, 2024-10-23 19:29 | Ninja už: 4212 dní, Příspěvků: 145 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pravda, ale ja sa sústreďujem na moment keď prelomil Itachiho tsukuyomi a zetsu poznamenal že Sasuke prevzal kontrolu nad priebehom boja. Tím chcem povedať že Itachi Sasukeho nešetril a išiel full power aj keď Sasuke nemal mangekyo.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, So, 2024-10-19 20:01 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

edit:
chcem sa vám všetkým ospravedlniť, otázka bola položená v kontexte toho že sasukeho najlepší priatel je naruto. vôbec som nečakal že to nepochopíte a vzikne o tom nekonečná diskusia. precenil som vaše myslenie a slubujem že si na to nabudúce dám pozor, mier.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2024-10-17 17:29 | Ninja už: 2895 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ak sa pýtaš mňa, tak nepamätám, žeby Itači huckal Sasukeho, aby zabil Naruta, lebo by to nebola žiadna trauma, ako keď on bol svedkom "samovraždy" Šisuia, čo ho aj obvinili, že ho zabil. (Tajne som dúfala a možno mnohí, že Šisui pádom do priepasti nezahynul, že sa ešte objaví.) Získať MS nie je jednoduché a časom treba oči vymeniť, VMS a Rinnegan (to je kapitola sama osebe) získali Madara a Sasuke. Itači si držal Naruta v zálohe, dokonca mu nenápadne aj pomohol, keď mu hrozila smrť a dokonca vopchal do neho toho havrana so Šisuiovým okom. Itači zdrvil Sasukeho, keď mu ukázal smrť rodičov, tak sa stal pre neho záporák. Bolo to fakt sadistické, čo s nevinným milujúcim malým bratom robil. Ak sa pamätáš, tak Sasuke našiel v Narutovi Kuramu, ktorý ho varoval, že ak Naruta zabije, bude zle (bol tam aj Oro, Kabuto, Sakura a Sai.) Sasuke blbý nebol, mal svoju cestu, ani Ora vôbec nerešpektoval.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2024-10-17 18:18 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

manga číslo 225, toto sú itachiho slová sasukemu:

"ak otvoríš svoje oči pravde tak taktiež v sebe prebudíš mangekyo sharingan, ak sa tak stane tak fakt že som ťa nechal nažive neostane márny. si patetický.. nestojíš mi ani za to aby som ťa zabil, a ak ma chceš zabiť ty, vzbuď v sebe nenávisť. nenáviď ma a ži ako zbabelec prosiaci o život bez kúska hrdosti. a jedného dňa keď budeš mať rovnaké oči ako ja tak ma nájdi!"

tak sa ťa pýtam zas, aký mal itachi dôvod nato huckať sasukeho aby v sebe prebudil MS Puzzled veď to si vyžaduje zabitie naruta. vskutku geniálny move, tlieskam a klaniam sa itachiho genialiteTeeth

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2024-10-17 19:42 | Ninja už: 2895 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ja sa z teba zmyším hihihi Veď to bolo xkrát spomínané, že Itači chcel zo Sasukeho urobiť hrdinu a cez neho očistiť svoje hriechy, a bol rozhodnutý zomrieť, veď aj tak mal tú neznámu chorobu. Itači bol v Akacuki, poznal ich plány a vedel, že Madara žije a aj Obito. Tými kecami chcel dotlačiť Sasukeho, aby zdokonalil svoje schopnosti na maximum. Aj ich boj dosť fingoval, lebo vedel že Zecu všetko sleduje. Zbavil ho prekliatej pečate a Ora zapečatil. V jednom z ich bojov mu povie, ako získať večný MS. Zabitie Naruta by nič nevyriešilo, lebo nebol Učiha. Dokonca dal Itači Narutovi silu, ktorá je stále neznáma. Takže neviem, prečo stále operuješ zabitím Naruta, keď by tým Sasuke nič nedosiahol, akurát by nemal kto prekaziť Zecuov plán na znovunavrátenie Kaguji atď. A ešte, Sasuke nebol na nikoho citovo fixovaný okrem Itačiho.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2024-10-17 21:13 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

"Tými kecami chcel dotlačiť Sasukeho, aby zdokonalil svoje schopnosti na maximum."

tie keci spôsobili to že sasuke pri boji s narutom (v údolí konca) sasuke naruta takmer zabil, aby získal MS. a to kvôli slovám svojho milujúceho brata, podla teba urobil itachi správnu vec že ho "dotlačil aby zdokonalil svoje schopnosti" to mala byť akože motivácia? povedať mu nech zabije svoju najmilovanejšiu osobu? to myslíš vážne ty to akože ospravedlnuješ? fúha.

a vieš že podmienka na prebudenie mangekyo sharinganu je, že musíš zabiť najmilovanejšiu osobu vo svojom živote (nemusí to byť uchiha). ak by sasuke zabil naruta tak v sebe prebudí MS, to si akože nevedela???

takto to dopadá keď pozeráš naruta na tiktoku OMG! Vážně nevím, co dál...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2024-10-17 21:59 | Ninja už: 2895 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Prečítaj si, čo si mi odpísal Eye-wink Neviem o tom, že Naruta možno pozerať aj na tiktoku, to asi pozeráš ty, keďže sa na to odvolávaš Sticking out tongue O správnosti, či nesprávnosti, ospravedlňovaní a pod. som nenapísala ani slovo Kawaii jako Kyuubi! Treba si naštudovať reálie, pojmy a situácie, aj tu je Encyklopédia a sú oficiálne stránky, kde je všetko zdokumentované a citované. Veľmi ma baví sledovať tvoje myšlienkové pochody, ako manipulatívne podsúvaš kadejaké tzv. moralizmy, som z teba unesená, asi napíšem článok do karentovaného časopisu, ďakujem za inšpiráciu Kakashi YES Kiss! Z lásky Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2024-10-17 22:08 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

ja ti nepodsúvam nič, ja sa ťa pýtam či podla teba itachi urobil správnu vec keď to sasukemu povedal. pýtam sa na tvoj názor, odpovieš mi?

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2024-10-17 22:47 | Ninja už: 2895 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Momentálne sa mi nechce citovať tvoje nevinne začínajúce otázky, sú tu Smiling Niekto, aj ja, odpovie, a potom nasleduje tvoja metóda "transmutácie" Tee-hee Vieš, ja keď odpovedám, vždy si pre istotu spomínané stránky pozriem, čím si pripamätávam udalosti a popri tom poštudujem aj odkazy a všeličo sa podozvedám Smiling Žiadny komentár neodfláknem. Podľa kresťanskej morálky to správne nebolo, hoci protestanti sa ratovali útekom do Ameriky, kde spokojne vyvraždili indiánov, lebo chceli ich zem a zlato, takže aj morálka sa ohýba podľa záujmov. Nindžovia boli školení vrahovia a mohla by som tu napísať esej o morálkach v kultúrach celého sveta. No lietajú mi myšlienky, práve pozerám čínsky historický seriál, v podstate ľudský život v boji o moc nemá žiadnu hodnotu a také sú hnusné dejiny ľudstva. Obdivujem každého, kto dokáže žiť a prežiť v mravnej čistote, mať a vychovávať deti hoci aj o chlebe/ryži.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Pá, 2024-10-18 10:11 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

spýtal som sa na TVOJ názor a ty si do toho zatiahla všetky kultúry, rasy, národnosti, vierovyznania, dozvedel som sa to koho obdivuješ, to čo si aktuálne pozerala na netflixe to čo si dnes jedla a vys**** do hajzla.. ešte mi povedz ako sa máš nech ma rovno jeb**. Laughing out loud a ty kritizuješ moje myšlienkové pochody? veď ty si v každom tvojom "premyslenom" príspevku astrálne uletíš do svojho sveta a diskutuješ sama so sebou, ty patríš do politiky, tvoje vyhýbanie sa jednoduchým otázkam je fascinujúce. ďakujem za konverzáciu, pobavil som sa.

Obrázek uživatele Barbie
Vložil Barbie, So, 2024-10-19 16:40 | Ninja už: 661 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Recepční v lázních

Tak takto... najskôr sa pozri sám na seba... Dávaš tu otázky a podsúvaš odpovede, na ktoré ti (zrejme) nikto z nás ešte neodpovedal podľa tvojich predstáv... ale láskavo prestaň útočiť... a zmier sa s tým, že rovnako ako ty, tak aj ostatní majú nárok mat vlastný názor.. takže len toľko, že nemusíš nás tu presviedčať, že ty si ten boss, ktorý má pravdu.. možností, ako vnímať ten ktorý zámer autora je nekonečno.. prajem ti pekný deň a viac pokory - tá ti očividne chýba.. tvoj názor rešpektujem, aj keď mám na veci iný pohľad.. prekáža mi len tvoj útočný prístup..

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, So, 2024-10-19 19:29 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

najskôr som položil otázku a dostal som odpovede ktoré s tým nijako nesúvisia, nikomu nič nepodsúvam. máš možnosť sa slobodne vyjadriť ale keď sa opýtam (7846 krát) "prečo itachi huckal sasukeho nech zabije svoju najbližšiu osobu vo svojom živote" a jej odpoveď zahŕňa sakuru, saia, orochimara, prekliatu pečať, zetsua, madaru, obita, kaguyu, ameriku, indiánov, protestantov, kresťanov a x vecí ktoré s tým nesúvisia.. no prepáč ale ja niesom zvyknutý na takéto politické diskusie. všetci máme nárok na vlastný názor a to je pointa mojej otázky na vás, pýtam sa na váš názor!

"prečo si myslíte že itachi huckal sasukeho nato aby zabil svojho najbližšieho priatela?" (7847. krát) sme v sekcii teória tak teoretizujme. naozaj to nemyslím zle Angel

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2024-10-20 10:31 | Ninja už: 4089 dní, Příspěvků: 7479 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Pozoruji tuhle debatu od začátku a musím se podělit i o svůj názor Smiling. Mnohem víc než položená otázka mně zajímáte vy komentující, vaše uvažování a způsob vaší komunikace. Takže se dopředu omlouvám, že jsem s komentářem trochu mimo téma vlákna, považuju ale za důležité určité věci podpořit a na jiné upozornit.
Bylo by skvělé, kdyby lidé reagovali vždy jednoduše a srozumitelně a jen k věci, v tom fandím Sendo Mastersovi, svět by byl hned upřímnější, příjemnější a o dost klidnější. Nicméně logický a jednoznačný způsob je jen jeden z mnoha způsobů, jak odpovědět upřímně a k věci. Je nádherné, že na světě je tolik různých podob, kolik je lidských mozků, a moudrý člověk dokáže najít pravdu, logiku a upřímnost i v jiných (jemu třeba méně blízkých) způsobech. Např. jak v textu Senpai-sama odpovídala pomocí přirovnání a zcela jiných situací. Podle mého hledala jádro pudla stejně jako všichni, ale pokusila se na to podívat jinou optikou, což často využívám taky, protože to člověku může odhalit nový aspekt, který se pak třeba stává jednoznačným argumentem. Stejně tak, pokud člověk daný problém/otázku srovnává s osobními prožitky a zpracovává svými emocemi. V tomto nemá Sendo pravdu, že je to od věci, je to přesně naopak, jen pojaté více zeširoka. A souhlasím s Barbie, že se mi hrubě nelíbí, že tu lidi mezi řádky za to napadá a skrytě agresivně útočí. Ač si dává pozor, aby nebyl vulgární a neporušil pravidla fóra, výsledek je stejný. Je to hodně nepříjemné, nabourává to zdejší příjemnou atmosféru přátelské diskuze, kterou se léta snažíme si vytvářet, a v konečném důsledku to bere lidem chuť dál diskutovat. Prosím proto, opusťme tento způsob skrytého i neskrytého napadání. Není to důkaz ani odvahy se projevit, ani ukázka umění argumentovat, ani důkaz, že všichni Sendem "odsouzení" jsou neschopní relevantně komunikovat. Je to důkaz spíš neschopnosti nahlížet na věci a lidi různou optikou a brát si i z jiných postojů (a třeba i nepravd, chaosu a přílišného citového zabarvení) pro sebe tiché a pokorné poučení.
Z jiného konce mě hodně mile překvapuje, že po nějakém tom roce totálního umrtvení Konohy přichází tak čilý a zapálený diskutér. Konohu to hodně oživilo a přála bych si, aby takových lidí bylo víc! I když přiznávám, že nechápu, proč se po tolika letech tak najednou řeší problém dávno skoro zapomenutý Laughing out loud? Však Sendo tu není nováček, co že až teď Smiling...?
A ještě přímo k tématu - souhlasím v podstatě se vším se Sendem. Podle mě Sasuke trpěl víc než Naruto, však jeho abnormálně vychýlené chování, omezující se pouze na klan a pomstu to jasně dokládá, jak moc byla jeho psychika zasažená, jak moc byla jeho osobnost narušená a empatie zničená. Já se spíš divím, že se z toho vyhrabal k "normálnosti", kterou předvádí v dospělosti. Bez Naruta, ale určitě i Sakury by to nedokázal. Pokud někdo někde lajkoval tupě Narutův nejtěžší osud, opět bych to nahlížela optikou, že šlo o lidi mladé bez vlastních životních zkušeností, o davovou psychózu, které se snadno podléhá (a nejen politici s tím umějí skvěle pracovat a manipulovat). Ono přemýšlení totiž bolí Smiling, jednoduší je nechat se vést. A ano, souhlasím, že toto je naprosto děsivé, jak moc lidí nechce přemýšet a dobrovolně se nechce vzdělávat.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Ne, 2024-10-20 12:54 | Ninja už: 1474 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Z lásky

súhlasím, aj s kritikou na mňa.
dôvod prečo to riešim až teraz je že s kamošmi chceme napísať vlastnú mangu a aj napriek tomu že naruto má skvelý prepracovaný príbeh, podla môjho názoru tam sú drobné neprepracované chyby a snažím sa získať všeobecný prehlad o tom čo si o nich ludia myslia.