manga_preview
Boruto TBV 09

Nepolapitelná mrcha-7.kapitola

7.kapitola - Vinna jsem celý život

„Pusťte mě na ni!“ Kiba se zoufale snažil dostat ze sevření Hinaty a Shina, kteří se mu snažili zabránit vrhnout se na Akaho.
„A je zavšivenej,“ přisolila si a pozorovala Kibovu reakci. Akamaru hlasitě zaštěkal a dívka se začala smát. „Vidíš? Souhlasí se mnou!“
„Nikdy!“ křikl Kiba. Akaho zmizel úsměv z tváře rychlostí blesku a v očích jí nebezpečně zaplálo.
„Nikdy neříkej nikdy,“ sykla.

Ano, nikdy neříkej nikdy. Tohle slovo ona nesnášela. Nikdy znamenalo se nevzdát, nikdy znamenalo dosánout všech svých cílů. Nikdy jí vzalo před deseti lety matku...

„Tak do toho, pošli je na mě,“ povzbuzovala dívka Shina, kterému se kolem rukou objevily roje brouků.
„Nechte toho,“ zašeptala vyděšená Hinata.
„Jen jí dej!“ fandil Kiba Shinovi.
„Tohle by byl zbytečný boj,“ konstatoval Shino a pomalu brouky odvolával. Tak to ne, chlapečku, pomyslela si Akaho a hodila po něm kunai. Jak čekala, zachránili ho brouci.

Provokovat, to jí vždycky šlo. Kohokoliv a jakkoliv. Ona už prostě nemohla být ta hodná, proto si ve světě našla své místo. Místo, které jí určovalo být zlá na každého, kdo se jí připlete do cesty. Být ta špatná jí bylo souzeno už v kolébce.

Shinovi brouci zaútočili. Akaho klidně čekala až přiletí blíž, zatímco si všichni už začínali zoufat, že se tomu nevyhne. Najednou se malinkou nadechla a z pusy jí vylétl ohromný plamen jako bájnému drakovi. Brouci dopadli na zem v podobě prachu.
„Příště mysli než zaútočíš,“ ušklíbla se na Shina Akaho. „Kdyby tohle byla mise, jsou to jen zbytečné oběti.“

Zbytečné oběti... Na co jsi proboha myslela, Akaho? Přesně tato slova by uslyšela z úst své matky. Jenže už jí je nikdy neřekne... Už není nikdo, kdo by ji dokázal zkrotit.

„To nemyslíte vážně, Godaime?!“ Shikamaru zíral na Tsunade jako by něvěřil vlastním uším.
„Slyšel jsi dobře, zítra vyrážíte. Dobře se připrav,“ poradila mu vesele. Ano, dneska byl hezký den, pomyslela si. A zítra bude ještě hezčí. Zítra tady ona nebude. Kdyby mohla, začala by se škodolibě smát.
„Přisuň se ještě blíž a prohlídneš si vesmír zblízka. Zařídím ti okružní let!“ rozkřikla se Akaho a zatnula pěst.
„Bože, ty jsi fakt otravná, myslíš, že jsem tu s tebou dobrovolně?“ přišla jí odpověď.
„To sice netuším, ale rozhodně vím, že já tu s tebou z vlastní vůle nejsem,“ ušklíbla.
„Prima! Tak co tu vlastně řešíme?“ Dívka se kousla do rtu.
„Taky musíš mít vždycky poslední slovo,“ zamumlala.

Poslední slovo... To většinou náleželo jí. Nesnesla, když ji někdo trumfnul. Tentokrát však přenechala otěže někomu jinému.

„Tady si dáme pauzu,“ rozhodl a natáhl se pod strom.
„Už nemůžeš?“ opřela se vedle něho Akaho.
„Odpočívat se musí a nakonec... Proč ti to tady vůbec povídám. S tebou je otrava,“ otočil se na druhý bok.
Dívka se uchechtla. „Opakuješ se. S kým je to pak otrava? Hm?“
„S tebou. A buď už zticha, neslyším vlastní myšlenky,“ setřel ji Shikamaru. Udiveně se na něho podívala a propukla v smích. Shikamaru se zamračil. „Nechápu, co je tady tak směšného. Ona je vlastně celá ta mise směšná. To je fuk, nejdřív musím vymyslet strategii. Co používáš za techniky?“

Techniky? Tohle byla hodně těžká otázka, protože její schopnosti nejsou zrovna typické pro shinobiho. Zahráváš si s ohněm a to doslova...

„Techniky? Hm, stejně ti to na nic nebude. Žádnou tvojí přiblblou strategií se řídit nebudu!“ odsekla.
„Velitel jsem já, proto to potřebuju vědět. Nechci, aby takhle poťapaná mise měla oběti,“ odvětil Shikamaru pevně.
„Oběti? Za ty bych se možná i modlila,“ zamumlala potichu.
„Jestli myslíš mě, tak na to zapomeň,“ vstal Shikamaru.
„Kdo tu mluvil o tobě?“ podívala se na něho Akaho.

Ano, oběti... za ty by byla vděčná. Každému by to asi připadalo za vlasy přitažené, ale ona už ztratila vůli žít. Neměla za co bojovat, poslední věc zmizela před deseti lety v tom hrozném ohni. Ano, její matka uhořela ve vlastním domě a Akaho ji nestihla zachránit. Ten oheň byl jak výsměšná pomlčka v jejím životě. Ona, žena vládnoucí síle ohně ho nestihla potlačit. Když přišla domů, našla jen ohořelé zbořeniště. A všichni mysleli, že to byla její vina... Tyhle vzpomínky bolí.

Poznámky: 

Řeknu vám, nad tím začátkem jsem seděla hodně dlouho, měla jsem to rozepsaný, až jsem si k tomu sedla a ten konec... to už jsem se musela krotit Laughing out loud Ten začátek... já jsem na boje slabá, ale chtěla jsem, abyste trochu pochopili její styl boje. Je to jenom náznak, samozřejmě není neporazitelná, má spoustu slabin jako každý ninja. No, doufám, že se líbilo, dozvěděli jste se i něco z minulosti, což nebylo plánovaný Smiling Omlouvám se na ty narážky na Akamara, já mám psy moc ráda, není to nic proti nim.

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2019-08-08 10:51 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia L4: No super, vyprovokuje niekoho k zbytočnému boju a potom ide poučovať o zbytočných obetiach? Shikamaru teraz môže byť na prášky, má splniť misiu s parťákom, čo má navidomoči samovražedné sklony. Hádam to adekvátne zahrnie do stratégie. A samozrejme sa to všetko odvíja od traumy z detstva.
Apropo, písanie bojov - pri skratkovitom štýle, ktorý si pre túto FF zvolila, si tým hlavu robiť nemusíš.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-03-03 16:17 | Ninja už: 2691 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

Súhlasím s ostatnými komentujúcimi Smiling Akaho radí dobre, má skúsenosti. Shino aj Shikamaru sú dosť racionálni, aby si uvedomili, že je síce tvrdá, ale múdra. Shikamaru nakoniec našiel spôsob, ako jej oponovať. V kútiku duše skrýva svoju bolesť a kontakt s ľuďmi ju núti zamýšľať sa nad tým, čo by rada zabudla alebo nezabudla? Smiling

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, St, 2009-07-29 15:53 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Narážky na skvělého bílého pejska se odpouští Laughing out loud.
Jako vždy to bylo skvělé, Aku. Její minulost mě upoutala, doufám, že se v dalších dílech dočtu něco dalšího. A moc se mi líbí ty vsuvky psané kurzívou. Vždycky mě to přinutí zamyslet se nad sebou Smiling


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Po, 2009-03-16 23:55 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Líbí se mi to čím dál víc Sticking out tongue Akaho je sice mrcha, ale mě je velmi sympatická... Nejspíše si jen na drsnou hraje nemám pravdu? Tam někde v hloubi duše je to citlivá dívenka, která ví, co je to utrpení, proto se tak brání... Nejvíce se mi asi líbí ty poznámečky kurzívou Eye-wink