manga_preview
Boruto TBV 07

Shitenshounin

16.jpg

Shitenshounin (Muži čtyř nebeských symbolů, 四天象人) je fillerová skupina čtyř ninjů z vesnice Takumi. Poprvé se objevila ve 216. díle anime Naruto. Jejími členy jsou Suikon, Ryuugan, Kujaku a Houki.

Vesnice Takumi vyráběla ninjům z pěti velkých vesnic zbraně. Ale kvůli zhoršujícím se vztahům mezi vesnicemi a strachu, že zbraně z vesnice Takumi budou volně dostupné, byla jejich vesnice napadena. Brzy velké vesnice zapomněly, jak nápomocné jim byly zbraně z vesnice Takumi a svůj dluh vůči jim v době nouze nesplatily. Aby se ninjové ze Shitenshounin pomstili a ochránili svou vesnici před zánikem, trénovali v umění ninjů usilovněji než ostatní. Jejich cílem bylo oživit jejich ultimátní zbraň, zakladatele vesnice Seimeie. Jenže k tomu potřebovali sílu Shukaka, který byl zapečetěný uvnitř Gaary.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhAby tohoto cíle dosáhli, unesli Gaarovu žačku Matsuri a nalákali ho do pasti s cílem ho oslabit. Gaara byl společně s Temari a Kankurem vyslán na záchrannou misi. Díky tomu, že skupina mířila směrem na severovýchod, kde mezi Říční a Větrnou zemí je Ohnivá země, byla vyslána podpůrná skupina z Listové vesnice.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBěhem pronásledování se Píseční sourozenci začali oddělovat. První Zajetí Gaaryse oddělila Temari a bojovala proti Kujaku. Následně se oddělil Kankurou, jehož protivníkem se stal Ryuugan. Gaarovým protivníkem se stal Suikon. Houki nesoucí Matsuri pokračoval dál. Naneštěstí byli protivníci příliš silní, aby je sami porazili, avšak podpůrné dvoučlenné týmy z Listové dorazily včas.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhTemari podpořili Nara Shikamaru s Yamanakou Ino a společnými silami Seimei zabittak Kujaku zabili. Kankurou získal podporu od Inuzuky Kiby a Akimichi Choujiho, kteří společně porazili Ryuugana a Gaaru podpořili [url-https://konoha.cz/lee]Rock Lee[/url] s Uzumaki Narutem a porazili tak Suikena. Houki v podstatě zemřel, když nabídl svou životní sílu a tělo pro oživení Seimeie. Nakonec byl cíl Shitenshounin zmařen, když Gaara Seimeie zabil technikou Sabaku Taisou.

Schopnosti

Každý z členů se specializoval na konkrétní ninja sečnou zbraň, která Shitenshounin zbraněreagovala na jejich chakru a aktivovala tak jejich speciální schopnosti. Pomocí jejich mečů také dokázali svou chakru přesunout do vodních kanálů a vytvořit tak Ningu Kekkai: Gyakuuroku no Jin.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí