manga_preview
Boruto TBV 08

Strážný anděl (naruhina)

Byl krásný den, obyčejný. Pro většinu lidí to byl den, jako každý jiný.
Ale pro jednu dívku a chlapce se dnes mělo něco změnit. Pro ně se měl stát tento den neobyčejným.

Slunce už dávno vyšlo, ale modrovláska stále ležela v posteli. Chtěla si přispat, měla po dlouhé době zase volno.
Líně zamžourala očima, napnula ruce a nohy a pořádně se protáhla.
„Co já dneska budu dělat?“
Stále ležela, zírala do stropu a přemýšlela. Z postele ji vyhnalo až „volání přírody“. I přes velké sebezapření se zvedla a odcourala na záchod.
Po návratu do svého pokoje se ještě na chvilku uvelebila pod peřinou.
„Naruto-kun, také tě miluju!“ Našpulila rty.
„Hinato! Co to děláš? Probuď se, já nejsem Naruto!“
„Cože?“ Otevřela oči.
„Hanabi, děje se něco?“
„Hai, otec říkal, že nic neděláš, a tak ti na dnešek domluvil brigádu.“
„Jakou?“ Podle toho, jak otce znala, už myslela na nejhorší.
„Budeš pomáhat Ayame-san v Ichiraku. Její otec jel na školení, tak potřebuje pomoct.“
„A kdy tam mám být?“
„Začít si měla před dvěma hodinami,“ řekla v klidu Hanabi a mile se na sestru usmála.
Hinata vyskočila z postele a začala se navlékat do svého oblečení.
„A to mi říkáš jen tak?“ křikla na ní a vyrazila do koupelny.
Po pár minutách z ní zas vyšla připravená k odchodu.
Vyřítila se z domu a zamířila k Ichiraku.

„Ayame-san, omlouvám se za zpoždění.“ Ohnula se, zapřela se rukama o kolena a snažila se popadnout dech.
„Nic se nestalo, vezmi si támhle zástěru a můžeš začít mýt nádobí, pak budeš podávat jídlo zákazníkům, zatímco já budu vařit.“
„Dobře.“ Svlékla si mikinu, sáhla po zástěře, která zrovna neoplývala novotou. Byla na ní spousta zaschlých skvrn a místy se našla i malá dírka.
Sepnula vlasy do culíku, nasadila si ten samý slušivý čepeček, který měla Ayame a s vyděšením výrazem obhlédla situaci u dřezu.
Bylo tam nádobí snad i z minulého týdne.
Zavřela oči, usmála se. Vzpomněla si na oblíbenou větu jejího hrdiny.
Otevřela oči.
„Nikdy se nevzdám.“
S obrovským nasazením se pustila do boje s horou nádobí.

„Hinato!“
„Hai?“
„Pojď sem prosím tě. To nádobí doděláš potom, potřebuji tu vytřít.“
„Už jdu.“ Položila zpátky napůl umytý talíř a porozhlédla se kolem po hadru a koštěti. Nakonec je našla rafinovaně zamaskované za lehkým závěsem. Vzala své načiní do ruky a šla za Ayama.
Doufala, že tam nebude žádný zákazník, nepotřebovala, aby jí tak někdo viděl.
„Prosím, ať tam nikdo není. Když už, tak alespoň někdo, kdo mě nezná!“
Ostýchavě vyšla k usmívající se Ayama, stojící u plotny.
Pohledem přejela podlahu, aby našla cíl své mise. Raději se ani nepodívala za bar a hned se dala do uklízení.
Byl to jen rozlitý ramen, který nejspíš Ayame upustila. Klekla si a začala sbírat střepy z rozbité misky.
Mezitím už její šéfová udělala nový ramen a nesla ho zákazníkovi. Tentokrát se plně soustředila na misku a její obsah, který držela v ruce, aby jí znovu neupustila.
Proto si nevšimla klečící Hinaty. Trochu o ní škrtla, když procházela kolem, ale to stačilo, aby Hinata ztratila rovnováhu a přepadla na ruce.
Naneštěstí v nich stále držela sebrané střepy, které se jí teď zabodávaly do dlaní.
Vyjekla bolestí, stoupla si a snažila se dostat z rukou ty ostré potvory, které by raději měly přinášet štěstí a nezabodávat se do lidí.
„Hinato, omlouvám se, jsi v pořádku?“ Jakmile se na ní Ayame otočila a uviděla krev, okamžitě omdlela.
„Super, co teď?“
Stále se marně pokoušela vytáhnout střepy, ale hrozně se jí třásly ruce. Nakonec to vzdala, bezmocně se na zkrvavěné dlaně podívala.

V tom si před ní někdo stoupl.
„Hinato, jsi v pohodě? Ukaž, pomůžu ti.“
Jemně jí chytl za zápěstí a co nejněžněji jí střepy vyndal.
Po jeho doteku už ani bolest necítila, s otevřenou pusou na něj koukala jako na zázrak.
Odrhl si rukávy ze svého trika a opatrně jí obvázal krvácející rány.
Pořád ve svým rukách svíral její poraněné dlaně a přemýšlel, jak jí ještě pomoci. Při tom jeho bedlivé oči starostlivě kontrolovaly kvalitu obvazu. Nebylo to nic moc, ale jako první pomoc to stačilo.
Najednou na sobě ucítil něčí pohled, měl pocit, že se na něj někdo upřeně dívá.
Zvedl oči výš, až k těm jejím. Nemýlil se, koukala na něj. A ne ledajak.
Z jejího pohledu cítil úctu, obdiv a…je možné, že i lásku? Pozorně se koukl do jejích očí, ano, jasné z nich vyzařovala.
Líbilo se mu to, hřálo ho to u srdce.
Jedním palcem jí něžně hladil ruku, kterou z neznámého důvodu ještě nepustil.

Nemohla od něj odtrhnout zrak, nešlo to. Už se v těch jeho nebesky modrých kukadlech dávno ztratila.
Ucítila pohyb na ruce. Věděla, že to dělá on. Byl tak něžný, hladil jí tak lehce, až jí to trochu lechtalo. Tváře se jí zbarvily do červena. Nevěděla, jak dlouho to ještě vydrží, každou chvíli možný omdlí a…pokazí tento krásný okamžik, úplně ho zničí.
Možná se to už nebude opakovat, musí to ustát, za každou cenu.

„Je hrozně roztomilá, když se červená. Její tváře pak vypadají jako dvě krásné rozkvetlé růžičky.“
Při tomto přirovnání se musel pousmát, chtěl k těm růžím přivonět, políbit je.
Stejně tak i její rty, vypadaly tak hebce, jako okvětní lístky. Chtěl zjistit, jestli jsou tak hebké i na dotek, jestli neklamou svým vzhledem.
Jednou rukou jí stále hladil a druhou pomalu zvedal k jejím ústům. Ukazováčkem jí podepřel pod bradou a palcem přejel přes její rty.
Neklamaly ho, byly opravdu perfektní. Přepadla ho nehorázný touha jí políbit.
Pomalu přivíral oči a přibližoval se k ní.

Srdce jí bláznilo, zrychlil se jí dech. Zvláštně se jí chvělo v žaludku, roztřásla se jí kolena.
Viděla svou největší lásku, jak se k ní přibližuje a zavírá oči.
Věděla, co přijde. Polkla.
Byla tak nervózní, nechtěla to pokazit. Měl to být její první polibek a ještě k tomu od něj!
Svým palcem pohladila ten jeho, který jí neúnavně, ale hlavně krásně šimral na ruce.
Přivřela oči, nechala si jen malou škvírku, kterou kontrolovala vzdálenost mezi jejich ústy.
Byl blízko, svými prsty jí lehce nadzvedl bradu. Dělilo je od sebe jen pár centimetrů.
Něžně otřel svůj nos o její.
Nastavila ústa a…
„Ehm, ehm.“
Odskočila od něj, vytrhla ruku z jeho sevření a podívala se, kdo je vyrušil.
Byla tak zklamaná. Nejraději by na něj skočila a líbala by ho až do večera.
Ten, kdo jim to pokazil, byla Ayame, která se právě probrala z mdlob. Hinata k ní přiskočila, pomohla jí na nohy a oprášila její zástěru.
„Hinato, běž do nemocnice, ať tě to vyléčí, takhle si tu zbytečná. Já to tu zatím zvládnu.“
„Díky, vrátím se co nejdříve.“

Bylo mu líto, že nepolíbil ty překrásné rty, ale jednou je políbí, byla to jen otázka času.
Nespustil jí z očí, hltal každý její pohyb, gesto, mimiku. Byla úžasná, pohybovala se tak ladně, jakoby tančila.
Vlasy za ní vlály jako závoj utkaný z noční oblohy.
Byla jako víla, křehká, něžná, okouzlující…
Ztratila se mu z dohledu, to ho probralo ze snění a vyběhl za ní na ulici.
„Můžu tě doprovodit?“
Zčervenal, byl v rozpacích před tak krásnou dívkou, kterou donedávna přehlížel.
Kývla.
Byl tak šťastný, že s ní ještě může být.
Srovnal s ní krok, držel od ní co nejmenší odstup.

Nenápadně po něm pokukovala, byla ráda, že jde s ní, že může být v jeho přítomnosti.
Vždy tak zapomněla na své starosti a problémy, které jí trápily. Jakoby se mávnutím kouzelného proutku ztratily, vypařily.
Cítila se být volná, plná síly, kterou jí dodával.
Šel tak blízko ní, že se jejich ruce o sebe lehce otřely při každém kroku. Po takovémto letmém doteku se vždy otřásla.
Už viděla budovu nemocnice, nálada jí okamžitě opadla, myslela, že jí opustí, že už půjde svou cestou. Překvapilo jí, když jí otevřel dveře a pustil jí dovnitř, následoval jí.
Nenechal jí samotnou, šel s ní dál.
Lidé po nich pokukovali, ale to jí nevadilo, v jeho přítomnosti se cítila bezpečně, nezáleželo na ostatních.
Došli před ošetřovnu, zas jí ovládl smutek, teď už určitě půjde. Zastavila se a otočila se jeho směrem. To co uviděla jí vyrazilo dech. Seděl na jedné ze sedaček vedoucích podél zdi, usmál se na ní.
Vzpamatovala se, zaklepala a vešla do dveří.

Zacházela dovnitř. I když věděl, že bude v pořádku, že je to jen malé zranění, bál se o ní.
Netrpělivě si podupával, mnul si ruce, těkal očima po protější stěně.
Čas plynul strašně pomalu, každá minuta mu připadala jako věčnost.
Dveře se otevřely. Vyšla na chodbu, už neměla obvázané ruce, po jejím zranění nebyla ani památka.
Postavil se, zamířili k východu. Vyšli z nemocnice.
Zastavil se, chytil její ruce do svých a starostlivě si její dlaně prohlížel. Usoudil, že lékařka odvedla skvělou práci, nezbyla tam ani jizvička.
Párkrát přejel bříšky prstů místa, kde ještě před hodinou byly zaseklé střepy. Nemohl tomu uvěřit, její ruce byly na dotek tak příjemné a teplé. Sice jednu ruku pustil, ale druhou si nechal sevřenou v dlani.

Nevěřila vlastním očím, on, její tajný sen, její vzor a velká láska jí právě chytil za ruku a nepustil jí. Vedl si jí jako svou dívku, nestyděl se za ní.
Bohužel se blížil cíl jejich cesty.
Zastavili se.
Přemýšlela, jak mu poděkovat, jak mu říct, že ho chce ještě dnes vidět. Nenapadly jí ta správná slova, zvolila tu nejjednodušší cestu.
„Děkuji ti, Naruto-kun.“
Vyvlékla ruku z jeho sevření a udělala pár kroků k Ichiraku. Chtěla ho naposled vidět, otočila se, stál na tom samém místě, kde ho opustila. Smutně se na ní díval, jakoby něco očekával, možná, …možná, že chtěl polibek na rozloučenou.
Ale co když ne, co když se jí to jen zdá. Rozhodla se to risknout, alespoň dát mu malou pusu na tvář.
Došla zpátky k němu, jeho pohled se ihned změnil, smutek ho opustil.
Zatnula ruce v pěst, stoupla si na špičky a dotkla se svými rty jeho tváře.
Styděla se, chtěla utéct pryč, aby unikla jeho pohledu. Zatočila se jí hlava, zas od něj pár kroků odstoupila, už se vážně musela vrátit, Ayame už by jí asi vážně zabila.

„Po tomhle jí nenechám jen tak odejít.“
Chytl jí za předloktí, přivinul si jí k sobě. Byla sice trochu zaskočená, ale vypadala, že jí to nevadí, spíš naopak.
Dívali si do očí, nechtěl už dál čekat, objal jí kolem pasu a přitiskl si jí k sobě co nejblíž. Cítil, jak se jí zrychlil tep. Už se jí chystal políbit, ale ona ho předběhla. Celá nedočkavá přiložila svá ústa na jeho.
Bylo to jako sen, dávaly do jejich polibky všechny emoce.
Pomalu od sebe odtáhli své obličeje. Usmívali se.
„Nechtěla bys někam zajít, až skončíš v Ichiraku?“

Kývla, ani nebyla schopná slov, netušila, že by se někdy odvážila ho políbit jako první.
Vzpomněla si,že musí jít pracovat, velmi nerada se od něj odtáhla a rozeběhla se ke stánku s ramenem.
„Tak přece jen mi ty střepy přinesly štěstí.“

Poznámky: 

Díky nefunkčnosti Konohy během víkendu jsem se tak trochu nudila a psala a psala...Výsledek vidíte Laughing out loud Doufam, že sem vás tím neunudila k smrti a že se vám to líbilo.
PS: Pojmenovala jsem tento výtvor podle jedné písničky (The Red Jumpsuit Apparatus - Guardian Angel), kterou jsem poslouchala během psaní. Je strašně kráásná! Laughing out loud


4.915495
Průměr: 4.9 (71 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Čt, 2017-12-28 23:31 | Ninja už: 2344 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Krasna poviedka

Obrázek uživatele Kershaw2014
Vložil Kershaw2014, St, 2016-08-24 00:03 | Ninja už: 2965 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Nádhera !!!

Obrázek uživatele Ewe-chan
Vložil Ewe-chan, So, 2012-06-09 22:11 | Ninja už: 4344 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tak tohle je dokonalá povídka =) - u mě máš za 5* (a ještě navíc na můj oblíbený pár Laughing out loud )

Tsubasa wa yume, soshite sora e! - Mé sny mi dávají křídla, a s nimi vzlétnu ke hvězdám!

Obrázek uživatele Akane
Vložil Akane, Čt, 2012-04-12 10:04 | Ninja už: 5257 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc hezké. Hinata překvapila Laughing out loud

userbarz.com

userbarz.com

Free userbars


Akane podpis

Obrázek uživatele Hinata Hyuga
Vložil Hinata Hyuga, Čt, 2012-04-12 08:26 | Ninja už: 4511 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ctu zo uz asi po sesty ale stejne je to bomba super Smiling

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Ne, 2011-09-04 18:23 | Ninja už: 4676 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Když jsem tohle četla zatajil se mi dech. Čím víc jsem se blížila ke konci, tím to bylo lepší. Dokonce bych řekla že jsem se možná i začervenala. V části kdy k ní přišel jsem otevřela pusu, stejně jako ona Shocked . Hltala jsem každou větu a v každý bylo zvláštní kouzlo. Jednoduše krása. Za pět hvězdiček. Smiling

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, St, 2011-08-17 22:04 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

dokonalé...procítěné...sladké...romantické... a navíc na můj nej pár! nevím co díl psaát. Došli mi slova...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Moongirl
Vložil Moongirl, Út, 2010-11-16 00:14 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

jediné co můžu říct je... RYCHLE POKRÁČKOOO Kakashi YES

Lidstvo nemůže získat nic bez toho, aniž by se předtím něčeho vzdalo... až na Chucka Norrise (samozřejmě)

95% teenagerů by brečelo, kdyby viděli Justina Biebera chystajícího se skočit z vrcholu mrakodrapu. Přidej si tohle do podpisu, pokud patříš k těm zbylým 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by: SKOČ, SKOČ!!!

SASUKE JE MOC COOL NA TO, ABY BYL EMO...

Redbull dává kříííídla(tohle není reklama)

Moje oblíbená hra- http://www.herni.cz/hra-super_smashflash

Obrázek uživatele JiYong
Vložil JiYong, Čt, 2010-10-21 19:39 | Ninja už: 5000 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

waw nemam slov je to ta naj povidka aku som citala jej ale skoda ze neni pokracko

Obrázek uživatele nicite1
Vložil nicite1, St, 2010-09-01 12:04 | Ninja už: 5062 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

super poviedka mam kazdu jednu ulozenu v oblubenych naruhina je super len tak dalej Smiling

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, St, 2010-01-13 20:31 | Ninja už: 5263 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

ta písnička The Red Jumpsuit Apparatus - Guardian Angel je vážne super jsem kluk a takovéhle písničky mě moc nezajímají ale když sem jí začal poslouchat tak mě obměkčila a pouštím si ji znovu a znovu a zbovu ps:i kluci mají srdce je fakt hezká hned sem zapoměl na všechny problémy a máš cool FF takže NARUHINA 4EVER ahoj

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Taelas
Vložil Taelas, Pá, 2009-10-30 00:09 | Ninja už: 5302 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Paráda moc pěknéé

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2009-09-24 16:17 | Ninja už: 5479 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

nádhera, pst ůžasné Smiling

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, Út, 2009-08-04 18:55 | Ninja už: 5438 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

to je užasný Kakashi YES Smiling

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele NaruHinaLove ♥
Vložil NaruHinaLove ♥, Po, 2009-07-20 09:51 | Ninja už: 5398 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

je to prostě úža Smiling

Obrázek uživatele gyngerr
Vložil gyngerr, So, 2009-05-16 15:46 | Ninja už: 5508 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Na tuto FF jsem došla až teďka..což je chyba..je to super..strašně moc se mi to líbí..

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, So, 2009-05-02 20:24 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

Nemám náladu se moc rozepisovat, ale je to vynikající.Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2009-04-25 23:20 | Ninja už: 5641 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Výsledek vidím a rozhodně jsi mě s ním neunudila k smrti Laughing out loud Další krásná FF z tvojí dílny. Přečetla jsem snad všechno, ale komentuju málo (baka, baka Akumakirei!) No, budu to muset změnit, a tak začínám tady Smiling Super napsaný, s vtipem a romantikou nakonec. To já ráda Laughing out loud

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Ne, 2009-04-26 00:43 | Ninja už: 5602 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Děkuju moc Smiling sem ráda, že se ti to líbí....a ohledně těch komentů, nemusíš je psát, mě stačí, když si to přečteš Smiling (ale neřikam, že koment nepotěší Laughing out loud)
A všem ostatním taky děkuju Smiling

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Pá, 2009-04-24 10:01 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Mapííí...to bolo úžasné! Laughing out loud Píšeš nádherne romanticky!xD Ja pŕosto už nemám slov Eye-wink

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, So, 2009-04-18 06:41 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

*fňuk...fňuk* Tvoje povídky jsou úžasné...ani nevíš co bych dal za to takhle umět psát...vždycky se cítím jako bych tam byl jako bych ty emoce prožíval sněma...je to něco nezkutečného...všechny ty tvoje povídky jsou něčím ojedinělé...něčím zvláštní...něčím tak dojemné...prostě piš další...zasloužíš si můj největší obdiv

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, So, 2009-04-18 10:57 | Ninja už: 5602 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Děkuju moc Smiling Tahle slova vždycky potěší. Jsem ráda, že mý povídky v tobě vyvolávají takový dojmy. Další FF snad přibyde, když mě chytne inspirace, tak proč ne Smiling
Takže děkuju za tu chválu, tzn. všechny tvý komenty Laughing out loud a přeju hodně nápadů a inspirací při psaní tvý sériovky Eye-wink

A všem ostatním taky mooooooc děkuju Smiling !!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Po, 2009-03-30 20:12 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Ten detailní popis a všechno ... nemá chbu eště tam mohlo bejt že naruto udělá Kage Bunshin Hege no jutsu a přemění ho na Hinatu aby šel ten klon pracovat za ní a oni pudou spolu ..........


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Kairi.Ratten
Vložil Kairi.Ratten, Po, 2009-03-09 21:56 | Ninja už: 5629 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

nádhera, nádhera a ještě jednou nádhera... bylo to perfektní, tak romantický a přirozený... máš můj bezmeznej obdiv Eye-wink
z těch co sem od tebe četla zatim nejhezčí ^^

Moje úplně první FF: Při západu slunce . . . . . . . . . . . . . . . . Hontoni kawai video ^^
Staň se mým žákem na mybrute.com!

Obrázek uživatele Itachi Hatake
Vložil Itachi Hatake, St, 2009-03-11 20:49 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Dalši skvost...jak taky jinak Smiling

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Pá, 2009-02-27 01:49 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

Zas a zas mě to dostava ty vytvory co mas jsou skvele navim co bych na to rekl opravdova krása Smiling

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, Čt, 2009-02-26 01:39 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Ty kráso... no... no to neni možný jak je to krásný. Takhle! Takhle přesně bych chtěl umět psát romantický scény! Šmarja, máš na to fakt talent. Nechápu jak si někdo mohl dovolit dát mín než pět hvězdiček. Klidně bych dal i deset kdyby to šlo.

Obrázek uživatele skype-sama
Vložil skype-sama (bez ověření), So, 2009-02-28 20:31 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To uděla nějakej anti Hina a anti NaruHina

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Po, 2009-03-30 20:14 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Ala blbec Mrk


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Út, 2009-02-24 23:47 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

dobrý

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698