manga_preview
Boruto TBV 15

Tajemství (naruhina)

"Ino, já už se na to nemůžu dívat, musíme s tím něco udělat!“
„Ale co chceš dělat Sakuro?“
„Mám plán, pomůžeš mi?“
„Jasná věc, tak povídej.“

„Naruto!! Naruto! Počkej!“ Naruto se zastavil a otočil se.
„Ahoj Sakuro, co se děje?“
„Pojď se mnou! Kakashi-sensei na nás čeká za lesem na louce.“ Chytla ho za předloktí a táhla ho směrem k lesu.

„Ahoj Hinato, víš, chtěla bych si s tebou zatrénovat, šla bys?“
„Dobře Ino, pojďme,“ usmála se na ni a v duchu přemýšlela, jak blondýnu porazí.

Mezitím Naruto se Sakurou procházeli malým lesíkem. Už se jim mezi stromy objevovala rozkvetlá louka. Sakura se pořád rozhlížela, přidala do kroku. Vyšli z lesa a posadili se do trávy.
„Kde je zas ten Kakashi-sensei??“
„Znáš ho, zas přijde pozdě,“ trhla hlavou a vyvalila oči, „Sakra, zapomněla jsem vyzvednout nějaké dokumenty pro Tsunade-sama, musím tam rychle zajít, počkej tu, hned se vrátim!“
Naruto nasadil úšklebek ala Shikamaru při větě „To je otrava“ a lehnul si mezi rozkvetlé květiny.

„Ino, kam až jdeme? Cvičiště jsou támhle.“
„Ještě kousek, na cvičišti někdo může být, nechci, aby nás někdo rušil. Nebo ty chceš, aby se na nás někdo díval?“ zvedla tázavě obočí a pokračovala dál.
„Ne, to nechci,“ Hinata se začervenala, sklopila oči a následovala Ino.
„Tak a jsme tu!“ roztáhla ruce, zatočila se kolem dokola a vítězoslavně se na Hinatu podívala,
„Můžem začít?“
„Hai,“ postavila se do útočného postoje svého klanu a čekala na útok.
„A hele, Naruto!“ křikla blondýna.
Hinata vypnula Byakugan a celá roztřesená se rozhlížela kolem. Ino se mezitím nenápadně vypařila.
„Vždyť tu není a kde je Ino??“ Šla dál po louce, ale pořád nemohla Ino najít, zapla Byakugan.
„Támhle je schovaná v trávě! Jen počkej!“ Rozeběhla se k ležící osobě v trávě.


„Kde je ta Sakura? Už je jako Kakashi-sensei! Jak dlouho tu budu ještě čekat!“
Zavřel oči a jen tak odpočíval. Po chvíli je ale musel otevřít, slyšel, jak k němu někdo běží.
„Nu konečně, už jsou tady.“ Postavil se.

„Mám tě! Ale co to…? To je ….“
„Naruto-kun??“
„Hinato?“
„C-co tady děláš?“ Hinata zaskočená Narutovou přítomností celá zrudla a aby zas neomdlela, tak si sedla do trávy.
„Měl jsem se tu sejít s Kakashim a Sakurou, ale nějak nejdou, co tu děláš ty?“ Sedl si naproti ní.
„Měla jsem trénovat s Ino, ale zmizela.“
„Tak tu můžem čekat spolu, jestli ti to nevadí.“ Usmál se na ni.
„Dobře Naruto-kun.“
Nastalo ticho, to trapné ticho, které je tolik nepříjemné. Oba chtěli něco říct, ale když už to měli na jazyku, tak jim to přišlo příliš nudné.
Mlčeli.
Pokukovali po sobě.
Když se jejich pohledy konečně střetly, neucukli, ani jeden z nich neodvrátil zrak od toho druhého. Dívali si do očí a snažili se v nich vyčíst, na co ten druhý myslí. Bylo ticho. Ticho, ale už ne to trapné a nepříjemné, ale ticho, které dávalo jejich myšlenkám volný průchod, ticho, které najednou oba chtěli.
Co asi viděl v těch lehounce nafialovělých očích?
Co asi viděla v těch blankytně modrých?
To se nikdo nedozví, je to jejich společné tajemství. Tajemství, které každý znal.
Ale v těchto dvou párech očí je mohli spatřit jen oni. Tajemství, které dodává sílu, ale také ji bere, tajemství, které dělá lidi šťastnými, ale i smutnými. Tajemství, které se dá popsat tolika slovy, ale to nejvýstižnější je láska.
Pohnul se, stále se jí díval do očí. Pomalu se k ní přibližoval. Byl jako zhypnotizovaný. Mozek ho neposlouchal, ruce i nohy se hýbali na povel jeho
srdce.
Už byl těsně u ní, své ruce položil na její, cítil její hebkou kůže. Pohladil jí.
Stále si dívali do očí.

Naskočila jí husí kůže, ne z chladu, ale z toho vzrušení, které jí proběhlo celým tělem. Byl tak blízko. Tak blizoučko, že se stačilo jen trochu naklonit a jejich rty by se spojily. Toužila po tom, ale nemohla se pohnout. Byla odsouzena k čekání.

Jednu ruku sundal z její a pomalu jí zvedal k tomu krásnému obličeji, který měl na dosah ruky. Něžně ji pohladil.
Rozhodl se přerušit čtení jejich myšlenek, už toho věděl dost. Začal přivírat oči. Přibližoval se k jejím rtům, nemohl se dočkat, až je políbí.

Stále seděla jak zkoprnělá, ani se nehla, dál čekala.
Zavírá oči? Na tuhle chvíli čekala celý život. Zavřela je také. Už byl u ní, už škrtnul svými rty o její. Zas ta vlna vzrušení a nedočkavosti.

Zatočila se mu hlava. Z čeho? Z nečekaného návalu emocí, které zaplavily jeho tělo po letmém dotyku jejich rtů. Přitiskl se blíž a lehce jí políbil. Trochu se odtáhl, lehce se usmál.
Znovu jí políbil, zas ten nával pocitů, to šimrání v břiše.

Dala mu ruce kolem krku. Stud byl pryč, přitiskla se k němu co nejvíc to šlo, cítila, jak mu buší srdce, cítila teplo jeho těla. Horko se jí rozlévalo po celém těle. Nevnímala okolí, jen jeho. Toho kluka, kterého tak moc miluje, který jí přivádí k šílenství.

Vnímal každý její nepatrný pohyb, dával do jejich polibku všechny jeho pocity, které se v něm právě mísily. Pocity, které dosud neznal. Pocity, které se mu líbily. Byl jimi naplněn a potřeboval je uvolnit.
Srdce se mu rozbušilo radostí, když ji cítil přitisklou na svém těle.
Na nic nemyslel, jen na ni. Nic nebylo v tuto chvíli důležité, jen ona.
Před očima se mu objevovali momenty, kdy byli spolu.
Až teď konečně prohlédl. Konečně viděl, jak se ho pokaždé zastala, pomohla mu a nikdy se mu naposmívala. Nikdy v jejích očích neviděl opovržení či nenávist, vždy jen vlídnost a něhu.

Odtáhli se od sebe. Pomalu, chtěli si tuto chvíli co nejvíc užít.
Zas se jí podíval do očí, musel to ze sebe dostat...
„Hin, asi jsem se do tebe zamiloval.“ Koukl na ní s vyvalenýma očima, pořád rozrušený z jejich polibku.
Usmála se. Malý úsměv přešel do upřímného a nanuceného smíchu. Jak tyhle slova toužila slyšet. Byla šťastná, tak moc, že se štěstím rozplakala.
Rozesmál se taky. Už nebyl sám. Měl jí.
Lehl si zpátky mezi květiny, ona k němu. Objal ji, zavřeli oči. Vychutnávali si tu chvíli, jako by měla být poslední.
Políbil ji do vlasů, zavrtěl hlavou, usmál se.
Nemohl uvěřit, že svou lásku měl tak blízko u sebe.

V nedalekém křoví se krčila blonďatá a růžová hlava.
„Vyšlo to! Sakuro, nerada to přiznávam, ale ty v tý tvý hlavě přece jenom něco máš!“
„Konečně mě Naruto nechá být, hurá!“ špitla růžovláska.
"Mám od něj pokoj. Jsem ráda, tak proč mě tak bolí u srdce, když ho vidím v objetí s Hinatou?"

Poznámky: 

Tak je tu moje další jednorázovka na můj nejoblíbenější pár. Doufám, že se bude líbit.
Za komenty se vůbec nebudu zlobit. Smiling

4.965115
Průměr: 5 (86 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Čt, 2017-12-28 21:20 | Ninja už: 2561 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Sakura ziarli na naruta a hinatu?

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Út, 2011-07-05 11:56 | Ninja už: 4893 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Konečně! trošku se bojím že Sakura naruší jejich vztah ale radči půjdu na další Smiling Laughing out loud

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele dusicinko
Vložil dusicinko, Pá, 2011-04-08 22:47 | Ninja už: 6241 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

ja ťa zbožnujem. ty píšeš fakt super NaruHina

userbarz.com

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Čt, 2011-02-03 23:36 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

moc děkuju za komenty!! Smiling sem ani nedoufala, že to ještě někdo někdy bude číst Smiling vážně děkuju...

Obrázek uživatele Zlaterik
Vložil Zlaterik, Čt, 2011-02-03 20:09 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

mno... ehm..... WOOOOOOW!!!

Obrázek uživatele Kayki-dono
Vložil Kayki-dono, Pá, 2010-08-13 14:28 | Ninja už: 5316 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Pěstitel rýže

lol to bylo tak moc krásny takú poviedku som ešťe nečetla a to som ich prečetla mnoho ale táto mala mala....... any nevím jak to říct bylo to krásne moc moc Laughing out loud

Smrť je len začiatok. Ale až tej druhej kapitoly.

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Pá, 2010-08-13 14:05 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Krásna poviedka, sila im dopomohla k ich spojeniu, poznám ten krasny pocit Laughing out loud

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, St, 2010-03-24 23:42 | Ninja už: 6391 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

cooll FF

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2009-09-24 10:31 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

ůžasné, ten konec se Sakurou bych nečekala,ale patří jí to pijavici růžový, moc kawaii Smiling

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Út, 2009-05-19 17:38 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

precizní dílek Smiling
ale doufám, že to nakonec neskončí NaruSaku(podle tý poslední věty...)

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, So, 2009-05-02 10:06 | Ninja už: 5725 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný!Jsem NaruHina maniak tak mě to potěšilo dvakrát tolik!



Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, Čt, 2009-04-30 13:22 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

luxus,dokážeš to fakt barvitě popsat:-)

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Čt, 2009-04-23 18:35 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Ouch a ty si ma o toto chcela pripraviť????? Bože...som rada že som ťa na skype neposlúchla Sticking out tongue Pretože by to bola veeeeeeeeeeeeeľká chyba Smiling
a terz k poviedke,nemám čo vytknúť,vážne,ale nie,skvele si popísala Ino a Sasuku,ale možno by to chcelo trochu rozvinúť začiatok,ale inak to je fakt super Kakashi YES

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Pá, 2009-04-17 16:21 | Ninja už: 5786 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Tohleto mě prostě úplně dojalo...to dokonale popsani situace..jaky bych tam byl...možná bys mohla skusit napsat na tento pár spoluautorskou FF s Hinata - sempai...strašně moc pěkné...NaruHina 4ever

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Pá, 2009-04-03 18:43 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Nádhera jako vždy Laughing out loud.

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Út, 2009-04-21 22:20 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Všem vam moc děkuju za tak pěkný komenty Smiling vážně si toho moc vážim..si to ani nezasloužim Laughing out loud

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Po, 2009-03-30 19:26 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

„Hin, asi jsem se do tebe zamiloval.“ tak to sem nemoh ale hustý .. ,ale co j=a budu dělat už sem přečet všechny tvoje FFka smol další plosím Tak teď ti nevím...


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, St, 2009-03-04 23:43 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že na hodnocení tvých FF nemám dostatečnou slovní zásobu Laughing out loud ale zkusim to... Velice velice krásné...

Obrázek uživatele tune-yarder
Vložil tune-yarder, Ne, 2009-03-01 01:31 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

ono to vypada jako dkyby to psal nejakej uz opravdu profi spisovatel je to fakt paráda pises skvele!

Obrázek uživatele Itachi Hatake
Vložil Itachi Hatake, So, 2009-02-28 18:11 | Ninja už: 6131 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

jak jinak než úžasný

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Čt, 2009-02-19 23:22 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

Tady neni co komentovat super zase jak zive za 5 a jinac to ani nejde

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2009-02-15 22:37 | Ninja už: 6142 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

nevím ... nevím co říct!! Jen, že jsem krásnější jednorázovku na pár NaruHina nečetla!! *smrk* opravdu!! Eye-wink

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Ne, 2009-02-15 15:21 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Na túto jednorázovku som klikla úplne náhodou. Ani som tomu nedávala veľké nádeje ale... čítala som a čítala a úplne ma to pohltilo! Nádherná poviedka... NaruHin mám celkom rada. Nerada ho vidím zo Sakurou... no každopádne ďakujem za tento krásny umelecký zážitok:)

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele kubiaxk
Vložil kubiaxk, So, 2009-02-14 14:46 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Nice ! 5Stars

Obrázek uživatele Dart Raiven
Vložil Dart Raiven, Pá, 2009-02-13 19:07 | Ninja už: 5788 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

Úžasná povídka Kakashi YES Takhle to má být Smiling

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Pá, 2009-02-13 08:09 | Ninja už: 5983 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

uplně skvělý . škoda že je to jenom jednorázovka :)a doufám že ff na tenhle pár budeš dělat často Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Čt, 2009-02-12 21:09 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

já mám tento pár hrozně rída,a navíc způsob,jakým je tato povídka popisována,je to prostě nádherné=D

Obrázek uživatele Tomann
Vložil Tomann, Čt, 2009-02-12 20:40 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

moc pěkně to popisuješ Smiling

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Čt, 2009-02-12 20:28 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

NaruHina můj oblíbený pár!! Moc se ti to povedlo, jen tak dál. Doufá,že budou další podobný povídky!!

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele skype-sama
Vložil skype-sama (bez ověření), Čt, 2009-02-12 20:23 | Ninja už: 20049 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Tak to je sad nejkrásnější příběh Naruta a Hinaty. Nehceš udělat další jednorázovku? Tohle se ti totiž strašně povedlo! Smiling