manga_preview
Boruto TBV 09

Řeka (naruhina)

Nad Konohou právě panovala tma. Pouliční lampy zářily jako hvězdy na noční obloze. a právě kolem jedné z nich procházel blonďatý chlapec.

Toulal se po ulicích své rodné vesnice, přemýšlel nad tím, co bylo, co bude. Nakonec ho jeho nohy donesly ke břehu nedaleké řeky.
Chvíli jen sledoval, jak se voda žene stále vpřed, nikdy se nezastaví. To ho fascinovalo, připadalo mu, že je stejná jako on.
Všiml si velkého balvanu, částečně zasahujícího do řeky. Přešel k němu, sundal si boty, svlékl kalhoty a triko a všechno na něj položil. Stoupl si na kraj břehu, jednu nohu ponořil do vody. Po zjištění, že není tak studená, do ní ponořil i druhou. Voda mu byla sotva po kolena, proto udělala pár kroků do středu řeky, a tím se mu hladina dostala po pás. Pokrčil kolena a rukama si udržoval rovnováhu. Zavřel oči a vychutnával si ten osvěžující pocit.
Netušil však, že se někdo blíží.

Zas měla ten samý zlý sen, tu samou noční můru, kvůli které se už týden pořádně nevyspala. Jako každý den šla k molu u řeky, kde každý večer sedávala. Dnes dostala chuť si jít zaplavat.
Přestože začalo pršet, si sundala oblečení a ve spodním prádle vlezla do vody. Pořád se rozhlížela kolem, jestli jí náhodou někdo neuvidí. Nikdo tam nebyl.
Lehla si, zavřela oči a jemnými pohyby rukou se udržovala na hladině. Věděla, že je to nebezpečné, ale i přes to se nechala volně unášet proudem. Ten byl sice velmi slabý, ale kvůli té průtrži mračen celkem zesílil. Kdyby otevřela oči, tak by si všimla, že už je dost daleko, že by se měla vrátit, ale byla myšlenkami někde jinde.
Z nich jí po chvíli probral náraz. Lekla se, stoupla si a hledala příčinu její zastávky. Až teď si uvědomila, jak je daleko.
Naštěstí déšť ustával a proud byl pořád snesitelný.
Nic před sebou neviděla, tak do čeho narazila? Do osoby, která se právě vynořila z vody.
Usmála se, chtěla překonat sama sebe a nebýt jen tou šedou myškou, které si nikdo nevšímá.
Koukala na Naruta, jak si mne oči a snaží se dostat co nejvíc vody z jeho vlasů tím, že párkrát hodí hlavou doleva a doprava. Připadalo jí to tak legrační, roztomilé, krásné.
Když se na ní konečně podíval, taky se smál, bylo na něm vidět, že mu způsobila šok, ale nezlobil se na ní.
Cákla mu trochu vody do obličeje a couvla pár kroků od něj. Čekala, že jí udělá to samé, ale mýlila se.
Něco jí podrazilo nohy. S vyděšeným výrazem se potopila.
Uviděla Narutův klon, naštvala se a pod vodou k němu doplavala. Oplatila mu to stejnou mincí a za chvíli už byli pod vodou oba. Plavala od něj jak nejrychleji mohla, ale dohnal jí. Chytil jí za nohu a přitáhl k sobě.
Zarazil se. Cítil se tak nějak zvláštně, když se jí dotýkal. Stála tam před ním, chtěl se jí ještě dotknout, přistoupil k ní a objal jí.
Čas jakoby se zastavil. Oba se třásli zimou, přitiskli se k sobě blíž a ponořili se do vody. Ven jim koukaly jen hlavy. Chvíli jen tak stáli, chvíli se pomalu točili dokola, ale stále byli těsném objetí.
Políbila ho na krk.
Byl to sice malý, malinkatý polibek, ale on ho cítil. Až moc dobře ho cítil.
Ovládl ho takový krásný pocit, chtěl víc. Ale nechtěl to pokazit, proto jen přitiskl své rty na její krk.
Nikdy se necítila lépe, v jeho náručí se cítila tak hezky, bezpečně. Osmělila se, svými dlaněmi ho hladila na zádech a občas mu jednou rukou zajela do vlasů.
Nemusela dlouho čekat a začal dělat to samé on jí.
Políbil jí na tvář, ale nechtěl čekat, až mu polibek vrátí, políbil jí znovu, ale trochu blíž k jejím ústům. Znovu a zas o kousek blíž a znovu a znovu, až se jejich rty setkaly.
Voda kolem nich dál plynula, jakoby si jich ani nevšímala. Plula dál, stejně jako čas, který teď ani jeden z nich nevnímal, jako čas, který je nemilosrdně rozdělí.

Poznámky: 

Já vím, je to děsně krátký a za moc to nestojí, ale stejně to sem dam, možná se to někomu bude líbit.
A jestli Hinata doopravdu zemře, tak se snad zbláznim...Sad
Bude alespoň žít v našich FF povídkach, třeba i v těch mých...

4.894735
Průměr: 4.9 (76 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lexi
Vložil Lexi, St, 2013-09-11 23:04 | Ninja už: 3884 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Luxusná poviedka Eye-wink

Obrázek uživatele AlexKimoto
Vložil AlexKimoto, Ne, 2012-10-14 22:54 | Ninja už: 4386 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Vážně překrásná povídka, píšeš nádherně, jen tak dál Smiling Moc se mi to líbí! Smiling

Moje nejoblíbenější anime? NARUTO
Moje první anime, kterou jsem viděla? NARUTO
Anime s největším napětím a humorem najednou? NARUTO
3x NARUTO, NARUTO VÍTĚZÍ! XD

Obrázek uživatele krikra
Vložil krikra, Po, 2012-03-05 19:20 | Ninja už: 4436 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

NaruHina je můj nejoblíběnější ppár .. takže kdykoli vidím povídku na ně dva tak se do toho s radostí pustím ... :P*
Asi některé urazím ... ale je to jen můj názor ... Pár NaruSaku nesnáším ... přijde mi nefér , jak se Sakura chová k Narutovi.. Ona si ho nezaslouží ...
A protože tahle povídka byla na NaruHina a byla skcělá tak ti dám 5 bodů .. kdyby bylo víc ... klidně !! Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, St, 2011-08-17 21:53 | Ninja už: 4714 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Souhlasím. Jestli Naruto bude se sakurou (schválně malý písmeno v jejím jméně!), tak nevím co budu dělat! asi budu mít depku a když já budu mít depku.... co bude dělat Hin?
fňuuuk!
MOC PĚKNÁ POVÍDKA!
Jen ten konec...no, trochu mě to vykolejilo, ale jinak za 5 (možná víc, kdyby tu i víc bylo!) Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Pá, 2011-07-01 14:07 | Ninja už: 4683 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Miluju pár NARUHINA:)POKÁŽDÝ KDYŽ NARAZIM NA NĚJAKÝ FF s timhle tématem tak se mi v mozku objevují okamžiky kdy jsou s hinatou spolu a mám pocit že tam s nima sem.Stejně jako Yoshi no Baka tyhle slova jsou od srdce.OW dokonce i já jsem sama sebe dojalaXD.

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Yoshi no Baka
Vložil Yoshi no Baka, St, 2010-01-13 20:27 | Ninja už: 5270 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Prostý občan

hinata ani naruto nemohou zemřít tím mislím že kdyby zemřel naruto zemřela by i hinata a kdyb zemřela hinata tak naruto by zemřel taky tyhle slova jsou od srdce NARUHINA 4EVER nepiš takové bláznivé blbosti to předse není možné !!!!!!!!!!!!!!

No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje Laughing out loud

Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype Laughing out loud

To už som tu 3 roky? ^(*o*)^

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Čt, 2009-09-24 11:12 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

nááááááádhera, krásné jako vždy Smiling

Obrázek uživatele Fenste
Vložil Fenste, Út, 2009-08-04 18:59 | Ninja už: 5444 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

krása Kakashi YES Laughing out loud

Jen v těle tom, co zdravím kypí a čistou myslí oplývá, zdravá duše přebývá.

Obrázek uživatele NaruHinaLove ♥
Vložil NaruHinaLove ♥, Ne, 2009-07-19 20:22 | Ninja už: 5404 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

je to moc hezké fakt se mi to líbí Cool

Obrázek uživatele Buss
Vložil Buss, Pá, 2009-07-10 01:17 | Ninja už: 5431 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

bylo to prekrasne byla to jedna z nejlepsich veci co sem kdy cetl 48 hodin sem nespal a zacinal sem usinat ale tohle bylo neco tak neskutecne prociteneho ze bych to cetl stale do kolecka ale nenasel ta spravna slova jak to vystijnout proste si mi ted dal silu zit bylo to nadherne.

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, St, 2009-05-27 22:59 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

nadherne napisane ... naozaj je to uzasne napisane
NaruHina 4ever

Obrázek uživatele gyngerr
Vložil gyngerr, So, 2009-05-16 15:48 | Ninja už: 5514 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Hei..trošku kratší..ale newa..je to fakticky suprový.XD..moc se mi to líbí..

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Po, 2009-05-11 19:46 | Ninja už: 5558 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

NJN kratší jo ale slabší ne ! Super co ale já budu dělat už sem přečet skoro všechny tvoje povídky Smiling


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Fin
Vložil Fin, So, 2009-05-02 19:41 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

super:-)

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Pá, 2009-04-24 10:26 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Majstre,klaniam sa Laughing out loud Síce po tomto by som mala asi plakať,ale niečo vo mne je zle,takže je to niečo,čo človeku vykúzli úsmev na tvári Smiling

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, Út, 2009-04-21 14:29 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Úžasně brutálně krásný...úplně mě z těch citůů lechtá v žaludku...jako bych tam byl...prostě krásný a ještě 1000x krásný.

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2009-03-28 18:05 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný!

Obrázek uživatele Yoshikuni Akito
Vložil Yoshikuni Akito, St, 2009-03-04 22:29 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

To mi nedělej!!! Ne teď když v tej manze... no ještě nevíme na čem jsme...
No nic... bylo to krásný fakt

Obrázek uživatele Itachi Hatake
Vložil Itachi Hatake, So, 2009-02-28 19:06 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Zase to bylo úžasný a jestli Hinata umře tak nevim nevim co bych pak dělal

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, So, 2009-02-28 13:31 | Ninja už: 5696 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Nádhera!!!
Hinata neumřre!!! Nesmí!! To by nám přece neudělala!! Vždyť ví jak ji máme rádi!! Bez ní by Naruto nebyl nic! A to Kishimoto určitě dobře ví! Jestli ne,tak mu to připomenu!Laughing out loud

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele skype-sama
Vložil skype-sama (bez ověření), So, 2009-02-28 11:05 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Opravd krásný. Moc se mi to líbí. Trochu si mi zvedla náladu. Díky manze mám docela velko depku a svírá se mi žaludek Sad Snad bude vpořádku

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2009-02-27 20:42 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Krásný... Tak proč to tak bolí?! Hinata nesmí umřít, i když už se stím mé podvědomí děsivě smiřuje Sad Sad

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, Pá, 2009-02-27 01:58 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

Užasne dech beroucí je to moc pěkné. Smiling
Hinata nesmí umřít to by Noruto startil jeden z nej. dějů co zde je to nejde a nesmí se to stat Sad

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Pá, 2009-02-27 00:25 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

*fnuk* to je tak krásný, že ani nemám odvahu to okomentovat!! =3 Vážně super...a upřímně taky nevím co bych dělala, kdyby Hin v Manze umřela!! Sad

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Čt, 2009-02-26 22:26 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Jezis je to suprovi,jak muzes rikat ze je to tak *echm* to je suprovy...

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Dragonel
Vložil Dragonel, Čt, 2009-02-26 22:11 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

Tohle plánuješ na pokračování či co že píšeš že je čas rozdělí???
a jinak super povídka

Obrázek uživatele HyuugaA
Vložil HyuugaA, Čt, 2009-02-26 21:47 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

Líbilo se mi to Smiling je třeba romantiky a sladkých křehkých momentů... tedy když za to ty momenty stojí(protože je jich tu habaděj), ale podle mě tyhlety za to stojí určitě! Smiling pěkné *****

Obrázek uživatele Memph
Vložil Memph, Čt, 2009-02-26 21:24 | Ninja už: 5636 dní, Příspěvků: 242 | Autor je: Prostý občan

Zase paráda. Smekám, já bych na nic takovýho nedokázal přijít po, pro mě tak hektických dnech. A jestli si to tedy napsala až po mé prosbě opravdu obrovský klobouk dolů.Smiling
Ted můžu říct, že jsem psychicky připravenej na zítřejší mangu.