manga_preview
Boruto TBV 09

Skryté má zůstat skryté a nebo ne? 010: Uchiha a obnova klanu!

Ráno se Reina probudila s výbornou náladou. Celé dopoledne zářila jako sluníčko. Na všechny se smála a nikdo k tomu nic neřekl. Po snídani vytáhla Deidaru na trénink. Po několika kolečkách kolem úkrytu byl Deidara vyřízený. Zkusili všechny druhy boje dokud nenašla Reina jutsu, který by se hodilo k Deidarovi. Trénovali dokud nebyl čas na oběd. Dneska vařila Konan. Reina celá vysmátá vpadla dovnitř a za ní Deidara. Sedla si vedle Itachiho. Vzala si na talíř dost velkou porci jídla. Najedla se a pádila zase pryč. Všichni se za ní zmateně dívali. Tedy až na Deidaru, který měl hlavu opřenou o stůl a díval se do blba.
„Co se stalo Deidaro? Vždycky jsi až přehnaně hyperaktivní a teď nic?“ zeptal se ho Sasori.
„Tak si zkuste s ní trénovat mistře Sasori a potom něco říkejte.“ Zahučel zmoženě Deidara.
Sasori se na to s úsměvem díval a radši nic neříkal. Potom do místnosti nakráčel Pein. Obličej schovaný za novinami usedl ke stolu. Byl až moc zabraný do novin, že na sebe kydal oběd.
„Podívej se co děláš!“ vyjela na něj Konan. Až její křik přivedl Peina k vědomí. Omluvně se usmál na Konan a položil noviny.
„Kam zmizela Reina?“podivil se Pein, když neuslyšel žádný vtipný komentář na jeho osobu od pohledné rusovlásky.
„Na to jsme se tě chtěli zeptat.“ Odpověděl mu Hidan sedící kousek od nich.
„A jak bych to měl vědět já, když vy to nevíte.“podivil se Pein.
„No my jsme mysleli, že jsi jí dal misi.“ Pokrčil rameny Hidan. Pein jen protočil oči v sloup, ale nedal na sobě nic znát.

Po hodině se tam objevila Reina. Proběhla kolem nich jako vítr a zmizela v chodbách do pokoje. Kde po chvilce zmizel též Itachi.
„Mládí.“ Prohlásil znuděně Pein a dál si četl. Konan stála v kuchyni a uklízela po ostatních. Najednou jí něco vybouchlo pod nohami.
„Deidaro! Já tě asi jednou zabiju.“ Zavrčela na blonďáčka, který stál kousek ode dveří do kuchyně.
„Konan přeci bys mi nic neudělala.“ Pokusil se na ní udělat svá psí očka. Konan odvrátila pohled a dál blonďáčka ignorovala. Deidara zase nabil svou energii a vydal se ven trénovat. Bavilo ho to a tak trénoval dokud nezačala být tma.

Pein stále četl noviny. Konan mu nakukovala přes rameno.
„Co je nového ve světě.“ Nakráčela Reina do místnosti.
„Jen sleduji to, jestli se o někom z nás ví víc, než by bylo dobré.“ Pokrčil rameny. Reina si sedla na gauč vedle spícího Deidary.
„Co se mu stalo?“ zeptala se s úsměvem.
„Trénoval. Přišel před chvílí.“ Informoval jí Kakuzu. Reina se znuděně
protáhla a zase vyskočila na nohy.
„A to mě přivádí k otázce, kde je Itachi?“ zeptal se s podivným výrazem ve tváři Pein. Reina se na něj s úsměvem podívala a odvětila:
„Spí.“ Hidan se rozchechtal na celé kolo.
„Co je na to vtipného?“ zeptala se ho Reina.
„Nic mělo by?“ zeptal se jí a stěží zadržoval další výbuch smíchu. Reina nad tím jen zakroutila hlavou a vlítla do kuchyně. Vytáhla si instantní rámen. Najedla se a zase si sedla vedle spícího Deidary.
„Co jsi celý den dělala?“ zeptala se jí Konan.
„To bych radši nerozebírala, protože by mohli tihle puberťáci prasknout smíchy.“ Ukázala na Hidana a Peina.
„No dovol? Já že jsem puberťák? To ty jsi mladší.“ Urazil se naoko. Reina se na něj mile usmála a potom vybouchlo smíchy. Důvodem byl Peinův zkoumavým pohledem.

„Jáááááááááááááááááu!“ nesl se úkrytem Itachiho bolestný výkřik. Reina se podívala na ostatní, kteří si jí zkoumavě prohlíželi.
„Co je?“ podivila se.
„Co jsi mu udělala?“ podivil se Sasori.
„Co bych mu měla dělat? Myslíš, že si zmrzačím snoubence?“ podívala se na něj naoko podezřívavě.
„Ty jsi všehoschopná.“ Zamumlal Pein.
„Ty se nevyjadřuj kamaráde nebo něco uvidíš.“ Zašklebila se na něj. Po chvilce se tam objevil Itachi. Kulhal a pohledem vyhledával Reinu.
„Proč jsi mi pod nohy postavila tašku?“ zeptal se jí naoko pobouřeně. Reina se na něj omluvně podívala a zašeptala mu něco do ucha. Itachiho naoko rozčílený pohled se změnil v úsměv.
Sasori se na to zkoumavě díval neschopen slova. Jediný kdo se odvážil promluvit byl Hidan.
„Vidíte? Ona ho uplácí.“ Reina se na něj podívala a z očí jí šlehali blesky. Hidan se na to vykuleně hleděl. Její výborná nálada byla tamtam.
„Budeš to komentovat?!“ zaječela na něj.
„N-ne.“ Zakoktal se.
„To je jedině dobře!“ zakřičela na něj a odešla do pokoje. Itachi se za ní zmateně podíval.
„Vždyť to byla sranda!“ zakřičel za ní Hidan.
„Úžasný!“ ozvalo se od Reiny. Konan se na Hidana pohoršeně dívala. Hidan jen protočil oči v sloup a dál se bavil se Sasorim.
„Itachi?“ otočil se na něj Kisame.
„Co chceš Kisame?“podíval se po svém parťákovi.
„Budou malý Uchihové?“ Tím Itachiho dokonale odrovnal. Na tohle on ani nepomyslel. Ale co když Reina nebude chtít? On by chtěl, ale záleželo to na ní. A proto jen pokrčil rameny.
„No tak to je teď vedlejší ne?“ podíval se po nich Pein, který se děsil představy malých dětí, které by běhali po úkrytu.
„To teda není! Itachi by si o tom měl promluvit s Re před svatbou.“ Stála si za svým Konan a tím odpověděla na Itachiho myšlenky. On se na ní s úsměvem podíval a odešel za Reinou.

Zaklepal na dveře a vešel dovnitř. Reina seděla na posteli a prohlížela si své fotky. Itachi si k ní sedl a objal ji kolem pasu. Reina sykla bolestí a trochu ho odstrčila.
„Promiň.“ Omlouval se jí.
„To je v pohodě.“ Usmála se na něj.
„Už mi řekneš co tam máš napsaného?“ zeptal se jí zvědavě.. Dívka se usmála a kývla hlavou.Reina si na zádech nadzvedla tričko a tam bylo tetování: Per Aspera Ad Astra. A pod tím: Itachi-Reina. Itachi se na to vykuleně díval. Reina si k němu otočila a zpříma se mu podívala do očí.

„Vidíš? Já to myslím vážně a ty?“ usmála se na něj.
„Co myslíš?“ políbil jí a Reina ho objala kolem krku.
„Ty jsi se mnou chtěl mluvit viď?“ zeptala se ho.
„No jo chtěl. Přivedl mě na to Kisame.“ Podíval se na ní nervózně.
„No tak to vyklop, já ti nic neudělám.“ Usmála se na něj.
„Kisame se mě zeptal..uhm…jestli budu mít někdy malý “Uchihy“.“ Reina se na něj podívala zastřeným pohledem a to Itachiho vyděsilo.
„Já nevím..Teď je toho na mě moc..Možná…někdy.“ usmála se na něj.
„Jsi úžasná.“ Objal jí.
„Jen nepřeháněj abys potom neříkal něco jiného.“ Zašklebila se na něho.
„Neboj nebudu nic říkat.“ Usmál se a vytáhl jí zpátky mezi ostatní. Všichni se na to s úsměvem dívali.
„Takže jaká je odpověď Itachi?“ přitočil se k němu Kisame. Itachi jen kývl hlavou a sedl si za Reinou ke stolu. Konan se na ně spolu s Peinem s úsměvem dívala.
„Vsadím se, že první bude Holka.“ Vsadil si Hidan.
„Ještě je brzo Hidane, ale vsázím na kluka.“ Zašklebil se Sasori.
„A já vsázím, že to budou dvojčata.“ Přidal se k nim Kisame. Reina se na ně vykuleně dívala. Ona není těhotná a oni se už vsázejí co to bude? To je jako by chtěli, aby byla těhotná.
„Neboj. Oni s tím přestanou.“ Uklidňovala jí Konan.

Poznámky: 

Takže je tu další dílek Smiling Moc vám děkuji za komenty..Strašně povzbudily a tak jsem se rozhodla napsat DVA dílky..Takže doufám, že se tu objeví Smiling

4.916665
Průměr: 4.9 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-12-15 22:32 | Ninja už: 5544 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak to bylo boží, smíchy jsem pukala

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, Pá, 2009-05-29 23:41 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to dokonale story si skvela autorka ... UZASNE

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2009-04-21 16:45 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

To je nádherný.... Představa jak je Itachi taťkou a Reina mamkou třeba dvojčat mě úplně rozveseluje... Ty bys těm rodičům dala zabrat, co? Laughing out loud

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Út, 2009-03-24 17:59 | Ninja už: 5544 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Auper dílek .. Akatsuki a děti .. Laughing out loud.

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, St, 2008-12-03 20:41 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Tii jo.. Odkedy je Kisame taký, že.. ehm.. ako to ?? na deti?? XDXDXD super dielik.. aaahaaa, tak preto vybehla na Hidana ako tornádo nad New Yorkom??(nevsimaj si to, ja trepem hovadiny od prirody) SUPEEER

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-12-02 15:23 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Chudinka... už by po ní chtěli, aby nosila bříško... nejlépe dvojité Laughing out loud Bezva Kameko Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Hanka.N.
Vložil Hanka.N., Po, 2008-12-01 14:34 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

moc moc pěknýýý!!!!

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Ne, 2008-11-30 21:05 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

teda, já sice Akatsuki moc nemusím, ale u tohohle bych chtěla být, je to DOKONALÝ Smiling, tomu se nedá nic vytknout a jsem zvědavá, jak to bude pokračovat, jen tak dál Kakashi YES

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2008-11-30 21:58 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Dokonalý? Vážně? O O mockrát vám děkuji jste úžasný Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-30 20:49 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Chudák Deidara je zmožem,
Konan ho hned honí s nožem,
Hidan by chtěl holčičku,
Sasori zas kluka,
Reina, ta si ve stínu
tajně smíchy puká.
No nic, mě si nevšímej. Chtěla jsem ten komentář trochu "obzvláštnit" xD
Tak jsem zvědava, jestli tu ten dílek bude... Eye-wink

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2008-11-30 20:56 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

proč bych si tě neměla všímat? Tvé komentáře se mi líbí, jsou jedinečné Laughing out loud

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud