manga_preview
Boruto TBV 09

Sakura: Hitokugutsu – 06

img615n.jpg

„Počuj Lee, viem o tvojich včerajších problémoch s dehydratáciou, ale keď budeš toľko piť, budeme si musieť dávať každú chvíľu cikpauzy,“ znepokojovala sa Sakura. „Vieš, dosť sa budeme ponáhľať.“
„Mimochodom, ako riešiš v tej kombinéze, keď si potrebuješ cvrknúť?“ hútal Naruto.
„Na niektoré otázky netreba odpovedať!“ zasiahla pohotovo Tenten hlasom nestrpiacim odpor.
To však nezabránilo, aby si Sakura a Naruto takú situáciu nepredstavili a z výrazu Narutovej tváre bolo badať, že svojou predstavou nadšený nebol. Zo Sakurinej tváre nebolo možne vyčíta nič.
„Kniha! Nemám svoju knihu! Nemôžeme odísť, kým nenájdeme tú knihu,“ objavil sa pri konožskej skupinke zrazu panikáriaci Kakashi.
„Čo to má znamenať?“ nechápal Naruto a nebolo celkom zrejmé, či naráža na možnosť rušenia odchodu, alebo, že sa Kakashi dostavil pred bránu Suny včas.
„To znamená,“ priklonil sa Kakashi k Narutovi, „že v Piesočnej sa kradne!“ dokončil temne.
„Musí sa spustiť vyšetrovanie, musí byť vypočutý každý, kto mal prístup do mojej izby, každý, kto mohol vyrobiť drogu, ktorá by ma dokázala uspať natoľko, aby mi bolo možné vytiahnuť knihu spod vankúša, musia sa preveriť, všetci, čo by pre najnovšie Icha Icha boli schopní spáchať zločin, alebo si na to niekoho najať. Ó, nebesia, veď tá kniha už dávno nemusí byť v Sune, budeme potrebovať zoznam všetkých, čo opustili Sunu od dnešnej polnoci až doteraz.“
„Kakashi-sensei, o osem dní musíme byť pri moste Tenchi a medzitým treba podať hlásenie v Konohe,“ upozornila ho Sakura, na čo trocha schladol a v rozpakoch si prehrabol vlasy.
„Ja viem, nič nie je teraz dôležitejšie, ako šanca vypátrať Sasukeho,“ súhlasil Kakashi, „len ... ja som ju ešte nedočítal!“ zúfalo vzopäl ruky k nebesiam.
„Nebojte sa, ja Vám cestou dopoviem, ako to skončí,“ kasal sa Naruto.
„To nie je to isté, ako keď môžem listovať medzi stránkami, čítať si jednotlivé pasáže koľkokrát len chcem a ani nemám istotu, že poznáš každé jedno slovo,“ zúfal si Kakashi.
„Za tri dni sme v Konohe a tam si kúpiš novú,“ upokojoval ho Gai, na čo sa Kakashi vzopäl ako zasiahnutý bleskom a skoro sa zdalo, že padne Gaiovi do náruče.
„Tri dni, tri dni,“ bolo počuť sťa ozvenu spod jeho masky.
„A ja som im ešte závidela akého majú normálneho senseia,“ povzdychla Tenten.
„Určite zvládnete v poriadku spiatočnú cestu?“ uisťoval sa prichádzajúci Gaara, ktorý spolu so súrodencami iste videl Kakashiho pohybové kreácie.
„Bude to v poriadku,“ prisvedčil Kakashi a pozrel na Leeom a Tenten podopieraného Nejiho, ktorý bol na tom z celej skupiny najhoršie. „Keď sa na dohodnutom mieste zídeme so skupinou nesúcou rastlinu potrebnú na vytvorenie protijedu, Sakura iba namieša jej výťažok do predpripraveného roztoku a Neji bude v poriadku skôr, než ako keby čakal tu v Sune.“
„Takže sa nateraz lúčime,“ pristúpil Gaara k Narutovi, ktorý bol z celého trocha v rozpakoch. Kým to s Gaarovou pomocou vyriešil, pristúpil Kankuro k Sakure.
„Vieš ja,...ja,“ začal trocha neisto, uhýbajúc pohľadom. Čo povedať v takejto situácii?
„Ja som to s tými krídlami myslel fakt vážne,“ vypadlo z neho napokon.
„Ehm..., ďakujem,“ odvetila Sakura nevediac, čo iné na toto povedať. Z celej tej situácie ich nakoniec vyslobodil fakt, že konožská skupina vyrazila na cestu. Avšak než stihli stratiť Sunu z dohľadu, narazili pri jednom z mála orientačných bodov na známu osobu.
„Tiež si sa s nami prišla rozlúčiť?“ pristavili sa pri Ameno.
„Nie,“ odvetila a zodvihla svoj batoh, „čakám tu na vás, aby som sa pripojila. Veď viete, že mám za úlohu dohliadať na Sakuru.“
„Ešte stále?“ zavládlo počudovanie. „Nepovedali nám, že pôjdete s nami,“ dodal Kakashi.
„No, keď chcete, môžete sa vrátiť overiť si to,“ usmiala sa Ameno, „no pri tempe, akým ste sa dostali sem, to možno bude trvať do večera,“ neodpustila si uštipačnú poznámku.
„Počujte, majster Kakashi,“ pošepol Naruto, „máte vlastne štastie, že keď už ste prišli o tú knihu, odprevadí nás domov jedna z hrdiniek ...“
„Akých hrdiniek?“ zaujímala sa Ameno, no dostalo sa jej iba habkania a pár rozpačitých grimás.
„Ameno má pravdu, postupujeme príliš pomaly, hútal Gai, „možno, keby som ...“
Od slov nemal ďaleko k činom a než sa kto nazdal, už mal Kakashiho na chrbte a prekvapení prítomní už iba počuli: „Kto bude posledný ...“
Nadšený Lee to zopakoval s Nejim, ktorý sa nebol schopný akokoľvek brániť, akurát z jeho úst ešte stihlo vykĺznuť slovo „zabijem“ v neurčitom kontexte, než zmizli v oblaku prachu. U Naruta sa počiatočne znechutenie premenilo v súťaživý zápal a vytvoril dvoch klonov.
„Ani za svet. Ja nie som športové závažie. Skús si to sám!“ reagovali pobúrené dievčatá. Narutovi nebolo treba veľa dohovárať, jedného klona zrušil, druhý mu vyskočil na chrbát a už ich nebolo.
„Toto je u vás bežne?“ zaujímala sa Ameno so znechuteným úsmevom.
Tenten a Sakura sa radšej rozbehli za súťažiacimi, aby nemuseli odpovedať a Ameno, kým sa vydala za nimi, obzrela sa ešte raz smerom k Sune. To, že už nikdy neuvidí svoj domov a priateľov ľutovala viac, než že čoskoro prakticky určite zomrie.

„Neboli sme informovaní, že má prísť so Sakurou nejaký dohľad z Piesočnej,“ vyhlásila Tsunade znechutená ďalšími komplikáciami. „Nevidím dôvod, prečo by bol nutný dohľad.“
„Je mi to ľúto,“ ospravedlňovala sa Ameno, „muselo dôjsť k nejakým zmätkom v komunikácii. Ale prítomný mi môžu potvrdiť, že som bola na túto úlohu pridelená,“ pozrela na Kakashiho.
„Noo, som si istý, že sa to celé nakoniec utrasie k spokojnosti všetkých strán,“ ubezpečoval Kakashi.
„No, to dúfam,“ povzdychla Tsunade a obrátila sa na Gaia. „Choďte s Nejim do nemocnice, nech je ešte aspoň 12 hodín na pozorovaní a cestou odprevaďte Ameno do registračnej kancelárie, kde nech jej vystavia doklady oprávňujúce k dočasnému pobytu v Konohe,“ nariadila s dôrazom na slovo „dočasnému“ a keď odišli obrátila sa na Kakashiho.
„Takže o šesť dní by mal byť pri moste Tenshi v Trávovej Sasoriho špión s informáciami o Orochimarovi. Predpokladám, že nebudeš ešte dovtedy fyzicky v poriadku, takže zostavím skupinu ANBU, ktorá ...“
„To je vylúčené,“ protestoval Naruto, „pôjdeme ja, Sakura a ... a ... ešte si nájdeme dvoch do týmu, dattebayo. Musíme byť pri tom.“
„To je priveľké riziko,“ namietla Shizune, „a mimo to, potreboval by si do týmu ešte troch členov, lebo Sakura sa už neráta medzi shinobiov. Nemôže plniť misie, lebo ...“ zarazil ju Tsunadin pohľad.
„Takže ste to urobili,“ konštatovala Sakura, „vyhlásili ste ma za mŕtvu.“
„Za daných okolností nebola iná možnosť,“ povedala Tsunade, „také sú pravidlá.“
„Pravidlá?“ rozhorčil sa Naruto. „veď Sakura stojí tu pred vami. Je iba trocha iná!“
„Nehovor takýmto tónom s Tsunade-hime,“ upozornila ho Shizune, „tá trocha akurát stačí!“
Nestavšie ticho prerušilo zaklopanie.
„Ospravedlňujeme sa, Hokage-sama,“ otvoril dvere muž s extravagantne česanými ružovými vlasmi, „ale nikto nám nechce priamo odpovedať, kde by sme mohli vyzdvihnúť ...“ zarazene sa pozrel na sakuru, no po chvíli predsa len dokončil, „... telo našej dcéry.“
V tom okamihu bol odsotený útlou blonďatou ženou, ktorá neváhala poodsotiť aj Kakashiho, len aby sa dostala k Sakure. Stojac pri nej s údesom pozerala na jej mechanické oči, kĺby a vypreparované tkanivo pripojené k častiam dreveného exoskeletu.
„Kto... , kto toto urobil?“ vyjachtala napokon.
„Ahoj, mama,“ pozdravila Sakura v rozpakoch a trocha nešťastná z toho, nakoľko umelé membrány nedokážu reprodukovať jej pôvodný hlas.
Mebuki s triaškou zaspätkovala až kým nenarazila do Kizashiho hrude.
„Čo to má znamenať?“ spamätal sa ako prvý Kizashi. „Čo robíte s telom našej dcéry? Akým právom?“
„Ako vidíte Sakurino telo bolo premenené na bábku, do ktorej bola zapečatená jej čakra. Nebolo tomu možné zabrániť a nepoznáme spôsob, ako by si mohla jej čakra naďalej udržať svoju integritu bez svojho pôvodného tela. Preto nemôžeme vyhovieť vašim nárokom na vydanie je tela,“ oboznámila ich stručne so situáciou Tsunade.
„Podľa konožských zákonov máme právo na telo našej dcéry, aby sme ho mohli pochovať tak, ako si zasluhuje. Ako ďaleko ste ochotný zájsť? Doprajte mojej dcére pokoj!“ dožadovala sa Mebuki.
„To je pravda, ale platí to iba v prípade, pokiaľ si dotyčný neželá inak,“ poznamenal Kakashi.
„Sakura nezanechala poslednú vôľu, v ktorej by určila, čo v prípade smrti urobiť s jej telom,“ poznamenal Kizashi, držiac za plecia svoju rozrušenú manželku, „máte svedka, ktorý by dosvedčil, že súhlasila, aby sa s jej telom naložilo takto?“
„Ja som jediný svedok,“ ozvala sa Sakura, „viem dosvedčiť, že som súhlasila s tým, aby sa s mojím telom naložilo takto. Hoci, ... bolo to pod tlakom okolností,“ priznala, „prepáčte mi to.“
„Takže nemáte v ruke nič, vráťte nám, čo nám patrí,“ prehlásila rezolútne Mebuki.
„Sakura to telo potrebuje, nemôžete jej ho zobrať,“ namietal Naruto, „ak ju máte radi, tak ...“
„Sakura je mŕtva,“ rozčúlila sa Mebuki, „a nech už je v tej bábke, vytvorenej z tela našej dcéry, čokoľvek, nech si nájde inú schránku, v ktorej by mohlo prebývať.“
Sakura medzitým zobrala hárok papiera, popísala ho a odovzdala matke.
„Čo to má znamenať?“ šokovane ho čítala Mebuki.
„Chýbajúci závet, mama,“ odvetila Sakura, „nevyhnutne potrebujem to, čo z môjho tela ostalo.“
„To predsa nie je možné.“
„Ale áno, je,“ ozvala sa Tsunade. „Existuje precedens, uznania dokumentu podpísaného klonom a Sakuru v jej terajšom stave môžeme považovať za klona svojho pôvodného ja.“
Mebuki pokrčila dokument, pritisla si ho na hruď a rozplakala sa: „Ja iba chcem telo môjho dieťaťa. Je to také ťažké pochopiť? Kto myslíš, že si, že my v tom brániš, ty monštrum?“ pozrela na Sakuru a Kizashi ju v jej zlomenom stave pevne objal.
„Nedívajte sa na ňu takto!“ skríkol Naruto a postavil sa medzi Sakuru a jej rodičov. „Akým právom, ... hej počkajte, musí sa to vysvetliť, neodchádzajte,“ pustil sa za nimi, no Kakashi ho zastavil.
„Nerob to, Naruto,“ upozornil ho, „potrebujú tú situáciu stráviť a výčitkami im teraz iba ublížiš.“
„Ísť domov, prezliecť sa do nejakých čistých šiat, teraz asi nebude najlepší nápad, však?“ opýtala sa so sklonenou hlavou Sakura. Následne sa obrátila na Naruta: „Nemyslela som, že niekedy vyslovím niečo také, ale nemohla by som dnešnú noc stráviť u teba?“
„S tým trávením noci to nebude také jednoduché,“ poznamenala opatrne Shizune. „Vieš, než ste sem dorazili, prebehlo niekoľko debát o tom, aký budeš mať vlastne status v rámci Konohy.“
„Ja som na to po skúsenostiach zo Suny myslel,“ ozval sa Kakashi, „a dovolil som si poprosiť Gaaru o vystavenie tohto dokumentu,“ podal Tsunade oficiálnu listinu.
„To vyrieši mnoho kontroverzií,“ súhlasila Tsunade, keď si dokument prečítala, „Kazekage daroval bábku, ktorú používa Sakura ako svoje telo, Narutovi z vďaky za záchranu a službu pre Piesočnú.“
Moje ... telo ... patrí ...
„Čo, že urobil?“ rozhorčila sa Sakura. „Veď je spochybniteľné i to, či im toto telo vôbec patrí. To ma teraz môže Naruto kedykoľvek vymeniť za misku rámenu?“
„To by som neurobil,“ bránil sa Naruto.
„Teraz mlč,“ oborila sa naňho Sakura. „Celý čas konáte bez toho, aby ste brali ohľad na to, čo chcem ja. Nie som iba nejaký predmet, nie som nástroj. Som viac a chcem to všetkým dokázať. Musím to všetkým dokázať.“
„To by stačilo, Sakura,“ skríkla Tsunade a vyskočila zo svojho kresla, „myslíš, že pre nás je to jednoduché. To, čo sa ti prihodilo, ťažko zasiahlo každého v tejto miestnosti a aj keď sa ti to práve teraz nezdá, robíme všetko pre to aby sme ti pomohli. Všetko, čo je momentálne možné.“
Sakura odvrátila zrak a zadívala sa ne stenu, zatiaľ čo ticho v miestnosti narúšali iba Tsunadine hlboké nádychy. Napokon sa pohla k dverám a cestou položila ruku na Narutovo plece.
„Tak poďme, hádam sa pre mňa nájde miesto v niektorej z tvojich skríň.“

Poznámky: 

Tak touto kapitolou sa definitívne uzatvoril Suna arc a otvárajú sa pred nami nové obzory. Eye-wink

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Justine
Vložil Justine, St, 2017-12-13 23:17 | Ninja už: 2362 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Pěstitel rýže

Misia M: Chudáček Kakashi ztratil svůj úžasný pokládek, snad to na chvíli přežije, jinak by byl schopný zabíjet, dokud ho zase nenajde. Laughing out loud Otázka, jak se Gai a Lee vyprazdňují je velice zajímavá, ale snad to ani vědět nechci. Chudáka Sakuru moc pěkně nepřijali, jsem zvědavá jak se s tím popere.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-08-26 17:29 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Napriek skrytej desivosti som sa náramne pobavila tak, ako moji spolukomentujúci Laughing out loud Máš svoj špecifický nezameniteľný humor ala Palantir Kvítek sakury Nastolil si závažnú otázku, ako ciká Gai a Lee v tej kombinéze, Kishi to dajako opomenul a možno nepotrebujú ani spodné prádlo Hehe... Ooo a Kakashiho v Sune okradli o jeho poklad, chudák Gaara by sa asi od hanby aj pominul, čo sa deje v jeho dedine, ešte šťastie, že Kaki nemá právomoci vyhlasovať vojnu Laughing out loud Uvidíme, čím nás prekvapíš záhadou menom Ameno, ktorá svojím príchodom uviedla mnohých do rozpakov. Hmhm, Sakura už nemôže patriť medzi shinobiov, nuž nie je mŕtva ani živá... Scénu s rodičmi považujem za primeranú, však pohľad na monštrum: "Stojac pri nej s údesom pozerala na jej mechanické oči, kĺby a vypreparované tkanivo pripojené k častiam dreveného exoskeletu," by určite aj mňa vyhodilo z konceptu nielen ako matku. Cirkus riadny i so závetom, i so Sakuriným statusom, Gaarov dar bábky Narutovi a posledná veta o zavesení Sakury-bábky v Narutovej skrini boli vyvrcholením tvojho znamenitého príbehu Ino ti gratuluje! S pôžitkom som si počítala a uvidíme, ako nás udivíš nabudúce Smiling

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, Út, 2017-08-22 22:02 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 500 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Přiznám se, že jsem této sérii nevěnovala žádnou pozornost. Do teď. Po tom, co jsem si pročetla mangu od začátku Shippuudenu, kde byl právě zmíněn název loutky, která si zachová své schopnosti.
Velmi mě překvapila alternativní verze "boje" se Sasorim, přetvoření Sakuřina těla a následky, s nimiž se musí růžovovlasá kunoichi potýkat.
Ačkoli Sakuru moc nemusím, je mi jí líto a zajímá mě, jak se popere s novým životem Smiling

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Út, 2017-08-22 20:54 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Nevím proč, ale od prvního dílu jsem si myslela, že tohle bude spíš vážná tvorba, a zatím se docela dobře bavím Smiling Kakashi a jeho potřeba vyšetřit ztrátu milované knihy byla úsměvná, Gai a jeho touha po vítězství taktéž.
Scéna s rodiči byla naopak dojemná, i když si nemůžu pomoct, působila na mě tak nějak unáhleně, jak rychle se tam zjevili, tak rychle byli zase fuč... Co mě však zarazilo, byla barva vlasů Kizashiho, z nějakýho důvodu žiju v domnění, že je má hnědý Laughing out loud Asi jsem ho tak i někde popisovala. Doopravdy je má růžový? Mám značný mezery, tak by mě to nepřekvapilo.
Nápad s Narutem vlastnícím Sakuřino tělo opět rozesmál, to bude ještě zajímavý.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2017-08-22 21:16 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Má ich také tmavoružové (podľa naruto.wiki "dull-pink hair"). Po ňom má Sakura farbu vlasov.
Pri tej scéne som sa trocha dostal do pasce, keď som si tak nejako nedomyslel do dôsledkov, ako ju ukončiť a veľmi som to nerozmazával, lebo som plánoval pridať ešte jednu scénu, ktorá sa však v rozšírenej podobe dostane až do nasledujúcej kapitoly.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Pato-Sama
Vložil Pato-Sama, Po, 2017-08-21 22:10 | Ninja už: 2470 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Super diel Smiling Teším sa už na pokračovanie Laughing out loud

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2017-08-21 21:32 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Děláš nám z těch děsivých faktů trochu komedii, asi abychom se tolik nebáli Smiling
Nevěřím jí. Nevěřím Ameno, už jen jak pěkně si na ně počkala za Sunou, aby jí Gaara a ostatní neviděli. Jelikož by mohli mluvit. To ještě potvrdila "špatná komunikace" a hlavně její myšlenky. Uvidí se, co ještě předvede.
Objev Sakuřiných rodičů mě potěšil, sice nejsou z mangy, ale v anime se mi celkem líbili a je fajn, když se jich využívá. Jejich reakce už byla smutnější.
No... Naruto to vyhrál na plné čáře xD

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2017-09-11 22:38 | Ninja už: 5190 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Vzhľadom na to, že už mám napísanú cca polovicu nasledujúcej kapitoly, si trúfam tvrdiť, že až také jednoznačné to Narutovo "víťazstvo" nebude. Eye-wink Sticking out tongue Evil

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...