manga_preview
Boruto TBV 15

Tenten - dívka bez přítele? (1)

Od té doby co zemřel Neji cítila v srdci podivné prázdno. Nechodili spolu, ale byl součástí týmu Gai. Ne že by neměla ráda Leeho nebo mistra Gaie, ale byl kromě ní jediný, kdo nebyl tak ztřeštěný. Jeho odstup a odtažitost jí imponovaly, díky nim jí připadal vznešený. Napomáhal tomu i jeho původ, už jen jeho příjmení dávalo jeho jednání hrdý podtón. Nevěřila, že by byl chladný, byl jen uzavřený, zvykl si neprojevovat své city. Rok od roku ho poznávala víc a víc, i když v součtu to nebylo moc. Nikdy se jí neotevřel, ale před válkou k sobě měli blíž než obvykle. Zatřepala hlavou, nechtěla na něj zase myslet. Doufala, že už má za sebou dny, kdy nemohla myslet na nic jiného. Nebyla si jistá, jestli ho milovala, ale měla k němu bližší vztah než ke komukoliv jinému. Styděla se to dát najevo, čekala na vhodnou chvíli, ale ta nepřišla a už nikdy nepřijde.

Tenten stála opřená o zábradlí a pozorovala Konohu. Ráda se dívala na hemžení lidí pod sebou, každý někam spěchal, bylo to tak uklidňující. Vesnice už byla opravená a život se vracel zpátky do zajetých kolejí. Slunce už nepálilo, ale svými slunečními paprsky něžně prohřívalo Tentenina záda. Protáhla se. Přemýšlela, kdy se na válečné útrapy zapomene. Možná že nikdy, možná že brzy, možná... vítr mírně vál a ona se rozhodla trochu se projít. Prošla vesnicí, prošla hlavní bránou. Zbývalo několik hodin do západu slunce, mohla klidně jít ještě chvíli dál. Z náhlého popudu si rozpustila vlasy, prohrábla si je a nechala splývat až k pasu. Nedošla daleko, když sešla z hlavní cesty a došla k řece. Sedla si na kraj a dívala se do vody na svůj odraz. Ve své tváři viděla Ino, Sakuru, Hinatu, všechny byly dívky. A každá z nich měla partnera. Kromě ní. Připadalo jí, že se celý život odlišovala a nic se na tom nezměnilo. Zatoužila být alespoň na chvíli dívkou, něžnou bytostí, která čeká na svého chlapce. Tenteniny myšlenky se ubíraly směrem, který si před chvílí zakázala. Nechtěla se srovnávat s ostatními dívkami, protože to vždy vedlo k tomu, že začala myslet na Nejiho. Povzdechla si, všechno jí připadalo tak marné. Lehla si na břeh a ruku si máchala ve vodě. Válka utvrdila jejich spojenectví s ostatními vesnicemi, zvlášť se Sunou. Všimla si, že v poslední době vidí Shikamara a Temari nápadně často spolu.
„A DOST!“ řekla si a rázně vstala, „Neji je mrtvý, MRTVÝ. Ani Ino nevěděla, kdo bude rytířem jejího srdce, prostě počkám. Chystá se několik „večírků“, kde se bude oslavovat spojenectví, třeba se tam někdo objeví.“
Vstala, otřela si ruku a rázně vykročila směrem k hlavní cestě. Vlasy si ještě nesvázala, pociťovala v nich takovou volnost. V drdolech je měla jen proto, že to bylo praktické, ale kdykoliv mohla, což se často nestávalo, rozpustila si je. Vlastně je měla spletené i proto, že se chtěla odlišit, nikdo ji nikdy neviděl bez zapletených vlasů. Rázovala si to lesem ale zároveň se ladně nesla. Ta tam byla počáteční těžkopádnost neforemné zbraně. Čím více s nimi uměla, tím ušlechtilejší se stávala zbraní. S oblibou se přirovnávala k luku, nádherné zbrani, lehké a vznešené. Než se s ním člověk naučil zacházet, trvalo to roky. Vypracovala se. Opět se ztratila v myšlenkách.

Vyšla z lesa a náhle se zastavila. Jen několik desítek centimetrů ji dělilo od muže v černém.
„Omlouvám se, nevšimla jsem si vás,“ zamumlala a chvatně si svazovala vlasy gumičkami.
„Ještě kousek a mohla jsi mi skončit v náručí,“ ozval se přátelský hlas a Tenten konečně vzhlédla.
„Kankuro-san? Co tady děláš?“ udiveně se zeptala. Ten jenom pohodil hlavou směrem dopředu, kde kráčely dvě postavy.
„Gaara-sama, Temari-san,“ uviděla Tenten známé tváře, tedy, spíše záda.
„Kankuro, kde se loudáš? Přijdeme pozdě,“ zakřičela Temari, aniž by se ohlédla zpět.
„Jdu,“ houkl její bratr, který se pro jednou neměl náladu hádat.
„Ty neremcáš?“ nedalo to Temari a otočila se. Výjev za jejími zády jí vyrazil dech, Kankuro konverzoval s dívkou a vypadal, že se u toho baví. Spolu s Tenten šli několik kroků za nimi, zabráni do hovoru.
„Co? Eh, měl bych?“ usmál se jako měsíček na hnoji, čímž svou sestru naprosto odrovnal.
„On neodporuje,“ naoko si stěžovala nejmladšímu bratrovi.
„Tos´ chtěla ne?“ ani z této strany se jí najednou nedostalo pochopení. Zakroutila hlavou a nechala to být.
„Tys´ měla rozpuštěné vlasy?“ dodal si odvahu loutkář a podíval se na Tenten.
„Uhm, jo,“ přisvědčil a rukou si mimoděk prohrábla vlasy.
„Proč je máš pořád svázané?“ zeptal se jí.
„Je to praktické,“ odpověděla prostě a doufala, že se konverzace brzy stočí jinam.
„Aha,“ bylo jediné, na co se zmohl.
„Jak pořád, ty mě sleduješ?“ vrhla na něj zkoumavý pohled.
„Eh-h, vůbec ne, jen ... ehm... hm...“ zamotal se a nevěděl jak dál. Nastalo trapné ticho.
„Přišli jste na večírek?“ nevydržela Tenten a sama změnila téma.
„Co? Ah, jistě, ano,“ Kankurovi se ulevilo, že trapná chvilka skončila. Chvíli oba mlčeli. Tenten měla z Kankura pořád respekt. Napadlo jí, že i když je mnohem víc živelnější, připomíná jí Nejiho. Má velice dobré postavení, je tajemný a když je vážný, působí po Gaarově boku velice vznešeným dojmem. Zarazila se, nevěděla, jestli se jí to srovnání líbí. Kankuro se snažil vymyslet otázku, kterou by přerušil ticho dříve, než to bude trapné.
„Je zítra, že?“ konečně ze sebe vypravil otázku, kterou shledal po dlouhých úvahách přijatelnou.
„Ano, je dobře, že jste přišli dnes, nebudete unavení z cesty,“ odpověděla, právě když procházeli bránou.
„Ahoj Gaara-sama, Temari,“ pozdravila zbylé dva sourozence, kteří čekali, až se k nim bratr připojí.
„Ahoj,“ odpověděli jednohlasně a oba se potutelně usmívali.
„Doprovodím vás k Hokagemu,“ snažila se Tenten nevnímat jejich obličeje a doufala, že se jich takto rychle zbaví.
„Děkujeme, ale rádi bychom se chvíli prošli po vesnici, bude od tebe laskavé, když s Kankurem domluvíte čas, kdy můžeme přijít za Hokagem,“ překazil její plán Gaara. Jako Kazekage si to mohl dovolit. Oba dva sourozenci vytřeštili oči a podívali se na sebe, tohle od bratra nečekali.
„Pilně se učí,“ okomentovala to šeptem Temari, která měla co dělat, aby se nerozesmála. Kazekage už byl od nich několik kroků a Temari si pospíšila, aby ho dohonila.
„Nikdy mě nepřestane udivovat,“ kroutil hlavou Kankuro a spolu s Tenten se vydali z Kakashim.

Kakashi seděl ve své pracovně, když mu oznámili, že dorazil Kazekage. Byl rád, že přijal pozvání, věděl, že spojenectví jsou důležitá.
„To abych pro ně zařídil průvodce,“ vzpomněl si na Shikamara, který se vždy nenápadně motal kolem, když přišli. Vyrušilo ho zaťukání na dveře.
„Dále.“
„Dobrý den,“ pozdravil ho známý hlas.
„Kankuro?“ podivil se, neboť očekával trojici lidí.
„Ehm, přišli jsme se zeptat, kdy můžete přijmout Gaaru-sama,“ ujala se slova dívka, dosud téměř schovaná za mistrem loutkářem.
„To jsou mi novoty,“ podivil se Kakashi.
„Sám Gaara nás požádal, abychom se zeptali,“ pokračovala. Uvědomil si to, když řekla slovo „nás“. Že by další mezivesnicový pár? Koneckonců, spojenectví by to jen prospělo.
„Promiňte, neslyšela jsem, co jste říkal,“ decentně připomněla Kakashimu, že není vhodné zírat na dva mladé lidi opačného pohlaví stylem chodítespolunebone?
„Aehm, hm, jsem připravený ho dnes přijmout kdykoliv, když ho to nebude obtěžovat,“ co jiného také mohl říct, „Tenten, byl bych rád, kdybys je doprovodila do hotelu.“
„Zajisté,“ uklonila se a společně odešli. Šla první a tak neviděla, jak po ní Kankuro kouká. Uvědomil si, že ji vždycky pozoroval. Líbilo se mu, že je jiná než ostatní dívky. Čínský styl oblékání byl jen jednou z mnoha drobností.

Poznámky: 

Ino, Sakura a dokonce i Hinata mají přítele. Jeden se věčně toulá, druhý je "bezcitný", třetí je nehorázný extrovert. Není na čase, aby se k nim přidal další unikátní mladý shinobi?

Začíná nová romantická série, snad se vám bude líbit. Smiling

4.857145
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, Po, 2018-06-18 21:45 | Ninja už: 4134 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Božíčku, já ty dva shipuju Laughing out loud ale vážně, shipuju je Laughing out loud tohle budu číst jako divá Eye-wink

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, St, 2018-02-07 13:47 | Ninja už: 6074 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise V3: Jé, Kankurou! Srdéčko mi plesá, jsem ráda, že se o něm píše víc a víc. (Myslím, že se svou nedokončenou sérií se můžu jít zahrabat... Laughing out loud ) A jsem ráda, že sis vzala na paškál i Tenten. O té taky skoro nikdo nepíše. Sad Čte se to moc hezky, má to jemný humor a začíná to moc dobře. ^^

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Út, 2018-02-20 22:41 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Někdo mi to okomentoval v rámci mise. Takové milé překvapení. Smiling Kankurou je borec. Laughing out loud (Třeba tu sérii někdy dokončíš. Smiling ) Ten jemný humor mám právě ráda, proto se ho snažím psát.

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Ne, 2017-05-07 17:21 | Ninja už: 2927 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

No, na romantiku moc nejsem,ale je to o Tenten tak jsem se rozhodla si povídku přečíst. A musím říct, že jsem za to ráda Smiling moc povedené a čtivé a zla je to o Tenten, takže ti moc děkuji, že si k ní můžu přečíst. Těším se na pokračování.

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Ne, 2017-05-07 17:32 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Děkuji ti. Jsem ráda, že se těšíš na pokračování a já se budu těšit na tvůj další komentář, jakýkoliv. Eye-wink

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2017-05-06 21:34 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jé, to jsem ráda, že někdo taky jiný píše o Kankurovi. Eye-wink A tak výpravně. Shikamaru asi bude prudit, že mu TenTen vyfoukla post "hostitele". Laughing out loud Laughing out loud Xd Tohle bude ještě zajímavý.
Od povídky je to lepší a lepší. Jen tak dál. Těším se na další.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Ne, 2017-05-07 10:57 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Děkuji ti. Smiling Moc ti děkuji. Dmu se pýchou za tvá slova chvály. Smiling

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, So, 2017-05-06 20:31 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Nevím, kde jsi vzala pocit, že se jen zhoršuješ (snad za to nemůžu já, to bych vážně nerada). Každopádně je to blbost! Tohle mi připadá jako obrovskej krok dopředu. Smiling
Krásně přehlednej, uspořádanej, vyváženej text. Nic z toho, co jsem ti psala tenkrát k Hanae, tady nevidím. Jestli ses na to podívala, tak opravdu velice dobře. To je obdivuhodný.
Je to takový hezky odlehčený, čerstvý, to se mi líbí. A TenTen je fakt perfektní! Smiling Kankurou je zajímavá volba, to by mě nenapadlo. Ale proč ne. Laughing out loud Já jsem nikdy na romantiku úplně nebyla, takže asi bohužel úplně nedocením, co nám tady předkládáš, ale formálně se mi to fakt líbí.
"Není vhodné zírat na dva mladé lidi opačného pohlaví stylem chodítespolunebone"... Achjo Laughing out loud Laughing out loud
Jo, a strašně se mi líbí ten detail s rukou ve vodě. Zařazením nějaký takový drobnosti se inherentně vyjádří taková spousta jiných věcí, až je to neuvěřitelný. A jak si ji pak ještě nezapomněla osušit... Laughing out loud Celkově mi ta práce s detailama přijde dobrá. Hodně podporuje obsah, pomáhá mu. Super. Smiling

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, So, 2017-05-06 20:53 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Rozhodně za to nemůžeš, můžeš maximálně za mé případné zlepšení. Laughing out loud Jde o to, že mám napsaný i druhý díl, však uvidíš v pondělí, a jak mám v hlavě moc textu, tak mi to začne splývat, píšu jen některé myšlenky a něco mám jen v hlavě a z toho ten pocit. Smiling
Moc mě těší, že se ti to líbí, mě přijde, že se v tom čtenář může trochu naopak ztrácet, jak se prolínají Tenteniny myšlenky a děj. Paradox je, že to nepřepíšu, když mi to tak připadá.
Obecně mám asi nepropracovanější začátky, kdoví proč. Smiling Mám ráda detaily a popis, ale jen pokud to píšu, nerada to čtu. (Většinou.) Pořád se nepřestávám divit, že má dílka ještě někdo čte a jsem za to nehorázně ráda. Smiling
Ještě jednou ti moc děkuju a přeju ti krásný večer. Smiling

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, So, 2017-05-06 21:36 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Mně to tady ale vážně zmatený nepřipadá. Laughing out loud Naopak. A to prostupování TenTeniných myšlenek dějem je bezva. Má to pak takovej hodně osobní, subjektivní charakter, kterej se sem hodí. Smiling (A taky je to konzistentní, jo! Laughing out loud )
Mě detailní části baví (pokud se zrovna nerozrůstají do Hugových rozměrů nebo pokud se nesápu po ději jako u Kola času, hehe). Navíc je to úžasnej prostředek jak pracovat s tempem, atmosférou a psychickým rozpoložením postav. A třeba tobě se ty popisy hezky prolínají a doplňují s dějem a nikdy jich není moc. Já tohle umět... Smiling
Děkuju za odpověď a držím palce ke zkouškám. Smiling

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Ne, 2017-05-07 10:55 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Moc děkuju. Smiling Mám pocit, že začátky mi jdou nejlíp a pak, no nic, nechám to k posouzení vám, mým čtenářům. Smiling Vlastně se nad textem za s až tolik nezamýšlím, prostě to tak nějak plyne, zřejmě je to jedna z mých schopností, o které jsem doteď netušila. Smiling

Prostě moa a moc a moc děkuju.Smiling

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, Pá, 2017-05-05 20:50 | Ninja už: 4479 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Hezká oddechovka s jemným náznakem začínající lásky. Romantiku osobně můžu, takže mne povídka zaujala Smiling
Tenten a Kankurou je zajímavý pár, ale oni jsou si podobní stylem boje, když se nad tím člověk zamyslí. (Navíc je Kankurou celkem fešák, když nemá na obličeji ty "malůvky" Laughing out loud )
Držím pěsti ke zkouškám Eye-wink

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Pá, 2017-05-05 21:23 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Děkuji, tak v tom případě by se ti to mohlo líbit. Taky romantiku můžu, ale mám pocit, že snad ani nic jiného psát neumím. Laughing out loud

Jsou zajímavý pár, a ano, v tomhle mi přijdou podobní, proto jsem je dala k sobě. V Narutovi mi souroenci z písečný přišli mnohem starší než Naruto a spol., ale v Shippudenu už mi přišli věkově nastejno. (Mě se právě líbí s těma malůvkama, prostě to k němu patří. Smiling Ještě jsem přemýšlela spárovat ho s Ino, ale ta už přítele má. Eye-wink )

Eh, děkuju, když je budeš držet ještě další měsíc a půl, tak ti budu vděčná. Laughing out loud

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Kompot
Vložil Kompot, Pá, 2017-05-05 22:25 | Ninja už: 4479 dní, Příspěvků: 515 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

To jsme dvě Laughing out loud Má tvorba mimo Naruta dopadá stejně. Ale stačí najít čtenáře, které to zaujme, a je vystaráno.
Nu což, každý je něčím originální Smiling
Budu Laughing out loud Od čeho má člověk prsty na nohou? Přece aby mohl držet palce, když nemůže rukama (to je teda teorie, šmarja...)

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, So, 2017-05-06 09:02 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Přesně. Laughing out loud

Na konci v závorce zníš jako Shika, jako bych ho úplně slyšela. Laughing out loud Je to hodně zajímavá teorie.

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-05-05 19:38 | Ninja už: 2901 dní, Příspěvků: 3045 | Autor je: Metař Gaarova písku

Tradične si vymyslela dobrý námet Smiling Tenten sa mi vždy páčila svojou schopnosťou riešiť problémy síce prakticky, ale s citom. Je šikovná, pekná, rozumná a má zdravú psychiku. Veľmi sa mi páči, ako si opísala jej vzťah s Nejim a prístup k realite, že treba využiť príležitosť a chytiť "vrabca" do ruky a nie túžiť po holuboch na streche. Porovnanie Kankura s Nejim je vynikajúce. Podľa mňa je Kankurou pre ňu oveľa lepší partner. A aký je Gaara jemnocitný, hneď vycítil šancu pre brata Smiling Už sa teším na pokračovanie a len píš, pokiaľ ťa múzy obletujú Smiling Skúškové prežijeme, škoda, že nie si moja študentka Laughing out loud

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Pá, 2017-05-05 19:58 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Děkuji, velice mě to těší. Poslední dobou mám pocit, že se jen zhoršuji. Děkuji, že mi to vyvracíš. Smiling Dokonce se můžu pochlubit, že už mám skoro hotový druhý díl, protože jsem nevěděla, jak to nazvu, tak jsem místo toho psala. Laughing out loud

Můžeš mě učit i tak, sice nevím co, ale ráda se stanu tvojí studentkou. Eye-wink

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-05-05 20:29 | Ninja už: 2901 dní, Příspěvků: 3045 | Autor je: Metař Gaarova písku

Sebakritika je síce dôležitá, ale netreba to preháňať Sticking out tongue Neviem, čím to je, ale všetci sa cítia dajakí vymletí, vrátane mňa Laughing out loud Najlepšie je všetky blbé pocity zvaliť na počasie. Žiadne zhoršovanie v tvojom prípade nevidím, skôr naopak Eye-wink Ja dávam názov až nakoniec, aj abstrakt, úvod a záver smolím po dopísaní článku a považujem ich za najväčší krvák Laughing out loud
Pridávam na povzbudenie, čo ma teraz napadlo:
"Jak lvové bijem o mříže,
jak lvové v kleci jatí,
my bychom vzhůru k nebesům
a jsme zde Zemí spjatí."

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Pá, 2017-05-05 20:35 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Já vím, právě proto se řídím tím, co mi tu napíšete. Když mi někdo napíše, že je to dobré, tak tomu věřím, kdyby to mělo zásadní chybu, doufám, že mi to někdo napíše. Smiling

Děkuji a báseň a povzbuzení. Smiling Nádhera, tu si někam napíšu.

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Pá, 2017-05-05 18:53 | Ninja už: 5863 dní, Příspěvků: 2349 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Tady se někdo dnes rozepsal Smiling Jen dobře. A ještě lépe, že o Kankurovi.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Pá, 2017-05-05 18:56 | Ninja už: 2871 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Bude to tím, že mi v podstatě začíná zkouškové Laughing out loud ještě mám pár nápadů na povídky, tak uvidím, jestli je zvládnu napsat. A snad stihnu i "antistresovou misi" - obrázek mám rozpracovaný. Laughing out loud

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog