manga_preview
Boruto TBV 13

Super Sestry 61

Tokime : Čas letěl jako voda, ani jsem si pomalu neuvědomovala, kolik uběhlo dní od mého uvěznění. Yoru se za mnou ještě ani jednou nestavil, nevěděla jsem, zda mě to těší nebo mrzí, ale srdce se přiklánělo spíše k té druhé variantě, přeci jen mi přirostl k srdci. Uslyšela jsem kroky, byly tiché, sotva slyšitelné. Někdo si venku odkašlal.
„Jistě, jistě,“ ozval se jeden ze strážných a zachrastily klíče. Přišel pro mě. Srdce mi poskočilo, byla jsem šťastná, opravdu šťastná.
„Yoru?“ zavolala jsem ke dveřím.
„Ano?“ vrátilo se mi ledovým hlasem. Polkla jsem a vše mi došlo... Nepřišel pro mě, ale pro Itachiho, není tu pro mě. V hlavě mi to nechtělo dojít, ale někde uvnitř jsem to věděla.
„Ale nic,“ sedla jsem si do kouta a objala kolena. Stehna jsem si přitiskla co nejblíže k tělu, cítila jsem se tak v bezpečí.
„On pro tebe brzy příjde,“ snažil se mě ještě svými slovy utěšit Itachi, a poté jsem zaslechla otevření jeho dveří.
„Hej,“ zaťukal mi někdo na dveře. Kovem však prošlo pouze cinkavé zaševelení. „Někdo tě přišel navštívit. Zvedla jsem hlavu ke dveřím a myšlenkami mi proběhla různá jména, ale jedním z nejčastějších návštěvníků mé maličkosti byl Shikamaru.
„Ahoj,“ pronesl tiše ke dveřím.
„Ahoj,“ vrátila jsem mu. Nevzpomněla jsem si na něj, ale vinu připisuji tomu, že jsem ho neviděla. Na Tsunade jsem si vzpomněla hned po probrání. Ale to nejspíš proto, že jsem ji zabila... Zabila jsem Hokage, svou opatrovnici, věděla jsem, že není naše babička, jen jsem nechtěla kazit Meshiki iluzi o rodině. Věděla jsem to od první chvíle, kdy jsme ji začaly hledat. Ale věděla jsem, že by se o nás postarala a Meshiki by byla šťastná z pocitu tepla rodiny. Ten jsem jí však roztříštila na kousky.. Pak je tu ještě Yoru, ale přišel moc pozdě na to, aby si získal její srdce jako otec, jako přítel ano. Ale jako otec? Nevím, já sama si nemyslím, že ho tak budu někdy považovat. Yoru... od té doby, co jsem se probrala, se ke mně chová jak... vlastně vůbec nevím, čemu se divím, vždyť jsem zrůda, za to co jsem provedla, jsem měla zemřít a já se tu místo toho lituju. Jak ubohá ještě můžu být? Víc už to snad ani nejde.
„Jsem ráda, že mě chodíš navštěvovat,“ řekla jsem po delší odmlce.
„Nevím, co jiného dělat, všechno je voprus... obzvlášť když vím, ža jsi tu zavřená,“ dodal tišeji.
„Děkuji,“ usmála jsem se, ačkoliv mě nemohl vidět.
„Víš, stále si nevzpomínám na to, co se událo v minulosti ohledně nás, ale vcelku chápu, proč jsem se do tebe zamilovala,“
„Spadli jsme do toho,“ zaslechla jsem ho se tichounce zasmát, jak zvláštní.
„Spadli?“
„Vlastně když na to zpětně vzpomínám, skoro jako by se to stalo hned, co jste přišly do vesnice. Líbila ses mi na první pohled, to přiznávám, ale když jsi u nás začala bydlet, poznal jsem tě a to pro mě byl zlom, jako by láska sama vyplynula, ani nevím, jak ses ty zamilovala do mě, ale vždycky jsem předpokládal, že to byl ten samý princip... Co ti to tu vlastně vykládam, určitě tě to nezajímá, musí to být nuda to poslouchat,“
„Není, spíš naopak, čím víc se toho z minulosti dozvím, tím líp,“ jakoby se opřel zády o dveře a sjel po nich.
„Hmm, tak to je fakt voprus, ale poslouchej,“ musela jsem se zasmát, zavřela jsem oči a poslouchala jeho hlas, který mi sděloval zprávy z minulosti.

Itachi : Yoru mě vedl vedle sebe, pouta mi sundal hned, když mě pustil z té cely. Opravdu mi věří, být na jeho místě nezaručil bych se za Uchihu Itachiho ani kdyb hrozil konce světa, a taky bych si ho rozhodně nenechal tak blízko u pravého boku. Jenže, já nejsem na jeho místě a taky nejsem on. Tohle je Yoru Kawari, nejsilnější člen klanu Kawari, jaký se kdy narodil. V souboji jeden na jednoho bychom byli velice vyrovnaní, pokud bych jakkoliv zapochyboval, využil by toho, ale myslím, že bych ho porazil. Je přeci jen starší o deset patnáct let, na každém těle se podepíše věk a ačkoliv se jedná o někoho takového, přesto si myslím, že bych zvítězil, i když... pohlédl jsem na muže vedle sebe. Vlasy mu zpadaly do očí, které při své aktivaci byly stejně nebezpečné jako ty mé. Dokud nepromluvil, mysleli byste si, že je to opravdu drsný chlap, jenže...
„Tak co? Jak se daří v tý díře?“ usmál se na mě skoro dětským obličejem. Ach jo, co si o něm mám myslet, už když jsem chodil hlídat jeho dcery, nevyznal jsem se v něm a to mě na něm svým způsobem zaujalo. Člověk nikdy neví, co od něj čekat. Někdy si myslím, že patří spíš na druhou stranu, k Akatsuki a ostatním, ale to proto, že když se na vás podívá, zanechá ve vás pocit úzkosti a nejistoty a to všechno ten pohled, ty oči. Ale je to dobrý člověk, vždycky byl.
„Dobře, často si povídám s tvou dcerou,“ což byla lež, často povídá ona, ale jak jinak v něm probrat pocit soucitu vůči své dceři, má za ní přijít.
„Ty si s ní povídáš? Opravdu? To mi k tobě nějak nesedí,“
„Znám ji dlouho,“
„To je pravda,“ a tím naši debatu o jeho milé a talentované dceři uzavřel.
Zavedl mě do jakési šatny, kde mě navlekl do obyčejného oblečení, konečně byl ze mě ten prokletý plášť.
„Teď budeš chodit po vesnici, uklízet špínu, odpad, prostě všechen bordel a kdyby někdo akutně potřeboval pomoc, pomůžeš mu,“ objasnil mi situaci. Na znamení toho, že to chápu, jsem pokynul hlavou.
„Hmm, tvá výřečnost je věru pravdivá, ale lepšíš se, to ti musim uznat, však později si tě někdo vezme do parády a naučí tě mluvit,“ zakřenil se na mě.
„Já umím mluvit!“
„Jo, jo, všechno bude, teď pojď, ať to stihneš co nejdřív, přece bys nechtěl zmeškat návštěvní hodiny v nemocnici,“ otevřel dveře ven. Oslepilo mě slunce, delší dobu jsem neviděl jasné denní světlo. Hleděl jsem mu na záda. Nemocnice.. On...
„Tak dělej, nebo tě k tomu dokopu.. Ty víš, že to udělám, pokud nebudeš poslouchat, půjde mi o zadek, tak šup, šup,“ otočil se na mě. Už to chápu, chápu, proč ji tak dlouho necháváš čekat, chceš, aby měla čistou hlavu, svou návštěvou bys ji pouze rozrušil a chováním především.. Budeš si držet odstup, ale nevím, zda to spíš nezhoršíš.. Ale to je tvůj boj Yoru Kawari, ale hlavně... tvoje dcera, kterou tím dost možná naprosto zničíš.

Poznámky: 

Hoj, hooj Smiling Tákže Gomenne za tak obrovské zpoždění. Nejhorší na tom je, že je tenhle díl vlastně naprosto zbytečný, pouze se nám tam objevil Shika a Yoruem a viděli jsme vše z Tokimina a Itachiho pohledu, takže momentálně víte, jaký je Itachi v mé verzi, no a dá se říct, že několik dalších dílů by mělo být jen takových oddychujících, což mě sice mrzí, ale myslím, že to neuškodí, snad xDDD No nic, takže doufám, že se tento krátný a zbytečný díl líbil xD A jako vždy vítám všechny komenty a hvězdičky Smiling Díííky Smiling

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Po, 2013-04-08 22:42 | Ninja už: 4706 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Poslední dobou vypadá moje návštěva na konoze vždycky jen, že se podívám a vypnu. Nikomu k ničemu nepíšu, taky odepisuju ostatním jednou za uherský rok.. Gomenne...
No nic, budu stručná, protože se mi nechce zbytečně kecat.
Díl byl moc povedenej, líbil se mi. Jo, Yoru je furt sympaták, líbí se mi víc a víc.. Smiling Super, těším se na další díl. Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Út, 2013-04-09 20:51 | Ninja už: 5026 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud Neva Hit, hlavně že žiješ xDD No tak sámo děkuju a jsem ráda, že náš na Yorua je stále stejný Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2013-04-08 16:06 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Prídem sem na Konohu a zrazu pozerám: ďalší diel? Aspoň budem mať čo čítať Laughing out loud
Diel bol kratší ako som dúfala, ale čo ti budem do toho kecať Laughing out loud
Čo sa týka toho, že je to len taký oddychový diel...podľa mňa to je vždy predzvesťou, že potom príde riadna action! Laughing out loud Laughing out loud Párkrát sa mi to už stalo, takže viem o čom tu točím Laughing out loud
A mám takého tušáka za kým ho Yoru vedie .....hihihihi Laughing out loud Laughing out loud...dúfam, že sa nemýlim a nebude tam za trest čistiť záchody Laughing out loud Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Po, 2013-04-08 19:36 | Ninja už: 5026 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

xD Laughing out loud Laughing out loud Aaachich ouvej, musím říct, žes mi přivedla k ohromně zábavnému námětu XD zda půjde za tou onou osobou nebo něco takového xD ale to by bylo kredení nápadu, takže e-e Laughing out loud
No já si teda zatím nemyslím, že by tam měla být momentálně nějaká větší akcička, ale to se ještě uvidí, no Smiling
Uvidím, uvidím Laughing out loud Ale samozřejmě mockráte děkuji ^^ xD

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Ne, 2013-04-07 18:21 | Ninja už: 4479 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Strašně se mi líbí Shikamaru v tvojem podání Laughing out loud Nevím, jestli jsem to už nezmiňovala, ale fakt děsně moc Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Ne, 2013-04-07 18:54 | Ninja už: 5026 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud Myslím, že ne, ale moc děkuju Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele lucathemeh
Vložil lucathemeh, Ne, 2013-04-07 11:58 | Ninja už: 4790 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc krásný díl :DDD
Já vím neozvala jsem se dlouho.. *stydí se* Ale už zase čtu tvou povídku a chválím až do nebes Laughing out loud
Těším se na pokráčko, a nevadí že budou oddechové díly, aspoň se budu mít na co těšit Laughing out loud

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Ne, 2013-04-07 15:33 | Ninja už: 5026 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud Vůbec nevadí, že ses neozvala, vlastně jsem si myslela, že už právě SS nečteš, takže jsem moc ráda, že jsi opět mezi čtenáři Laughing out loud No moc děkuju Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, Ne, 2013-04-07 11:29 | Ninja už: 4413 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Chudáček Itachi. Bude muset uklízet Sad
Ne je to super díl a už teď se těším na další Laughing out loud
To že je oddechový vůbec nevadí. Prostě další upa úža díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Ne, 2013-04-07 15:34 | Ninja už: 5026 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud To moc děkuju, myslela jsem, že se líbit nebude, když je takový o ničem Laughing out loud Děkuju ^^

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2013-04-07 09:50 | Ninja už: 4685 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Oooou.... Itíkův pohléééd... ach, jůůů Laughing out loud Nádhera! Tenhle díl byl boží... co, že oddychový... byl extra super! Laughing out loud Co taky jiného ode mě čekat, že? Laughing out loud Nááádhera... ach, pořád se z toho nemůžu vzpomatovat, srdce buší jak na závodě a já ze sebe nedokážu vypravit smysluplnou větu, ale každopádně! to byl úžasný díl a já se ho nemohla absolutně dočkat... ^^ Jen tak dál, zlatí Smiling Těším se zase na další, který doufám, že tu bude brzy, protože to dlouhé čekání na další díl mě vždycky ubíjí, ale za to se vždy vyplatí, když přibude další díl Laughing out loud
Jinak jsem se totálně začala řechtat u toho konce Laughing out loud ohledně Itíkovy mluvy... Laughing out loud Že umí mluvit a Yoru jakoby ani neposlouchal, že: Jo, jo, všechno bude xDD To mě absolutně odrovnalo Laughing out loud Božíí díl! Laughing out loud Tokiminka byla chudáček Sad Úplně jsem si představila, jak si šla sednout k rohu a objala si ty kolena... :// Nevím, jestli to tak mělo být, ale já si to představila jako upa smutnou scénku xD Sad
No, takže protože jsem předtím psala věci, které většinou patří na konec komentů a pak jsem teprv začala kecat o dílku, tak nakonec se budu přeci jen opakovat a to, že: BOŽÍÍÍÍ DÍL! ^^ Většinou v povídkách Itíka dělají takového, že ho mám ráda, ale nikdy mi nepřipomíná toho pravýho Itíka, takže když mu tam nějak ublíží, tak mi to ani tak moc nevadí, ale v tvém podání je prostě absolutně úžasnej, takže všechno, co udělá má na mě vliv jako v anime/manze xD Každým přečtením dílů, kde se objeví (stejné jako u anime - když ho zase vidím Laughing out loud), se ze mě stává do něj větší blázen Laughing out loud Takže děkuju, že mou lásku k němu posiluješ :DDD ^^ A i když to nebyl tvůj záměr, tak i přesto: jsi zlatá! Laughing out loud :33

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Ne, 2013-04-07 15:39 | Ninja už: 5026 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

^^ kyaaa, ani nevíš, jak mě koment stráááášně potěšil Laughing out loud Jsem ráda, že ti Itachi v mé verzi vyhovuje, hrozně jsem se bála, že tě právě zklame.. Tak to je skvělý !! Smiling No ta scéna s Toki měla být taká smutná, takže very good Laughing out loud No mě taky vcelku bavil ten konec xD no vůbec se mi prostě líbí spojení Itachiho s Yoruem, protože je mám oba ráda a maj takové dobré charaktery xDD NO jjen je teď nejisté, zda dělá Yoru dobře, když se tak chová k Tokče, kdo ví, jak to nakonec dopadne Laughing out loud
Takže ti mooooc děkuju a jsem ráda, že se ti dílek líbil ^^ vždycky mooooooc potěšíš Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..