manga_preview
Boruto TBV 09

Hokageho muž - XXV.

Sasuke pustil tých dvoch ninjov z Tsukuyomi. Vytiahol katanu a odsekol im hlavy.
„Čo si zistil?"
„Nič moc."
„Hovor."
„O Aliancii toho nevedeli viac ako my. Ale za to o Kamennej toho vedeli veľa."
Kakashi sa poobzeral okolo seba.
„Možno je to neskoro sa pýtať, ale kde je Naruto?"
„Presviedča obchodníka," povedala Sakura.
„Aha."
„No, aby som nezabudol, tak obrana Kamennej je na vysokej úrovni. Okolo celej dediny majú bariéru."
„To má snáď každá skrytá dedina," povedala Sakura.
„Okolo dediny majú približne na každých dvoch až troch metrov strážneho ninju. Ak sa dostaneme cez toto, tak sme v dedine."
„Hmm. To je zložité."
„V dedine je približne dvadsaťpäťtisíc ninjov."
„Až toľko?" divila sa Sakura.
„A koľko si si myslela, že majú ninjov?" opýtal sa práve prichádzajúci Naruto.
„No, maximálne pätnásťtisíc."
„Konoha má približne dvadsaťtisíc ninjov."
„Čože?" divila sa Sakura.
„Použiteľných ninjov v boji, teda chuuninov a jouninov, je však z toho možno polovica. Všetci ostatní sú genini, študenti na akadémiách a zdravotníci."
„A čo obchodník?" opýtal sa Kakashi.
„Súhlasil. Odteraz robí pre nás."
„Môžeš pokračovať Sasuke."
„Presnejšie informácie sa ukrývajú v špeciálnej miestnosti niekde v budove, kde sídli Tsuchikage. O nej vedia len štyria ľudia. Tsuchikage, dvaja z radných a strážca."
„Ako sa to dozvedeli oni?" pýtala sa Sakura.
„Zle som sa vyjadril. Jeho presnú polohu poznajú štyria ľudia. O nej vedia viacerí, ale nevedia kde je."
„Povedz to hneď."
„V tej miestnosti je počet ninjov, približné schopnosti a zoznam misii, splnených, prebiehajúcich a tých, ktoré ešte nezačali plniť. Ďalej sú tam informácie o ekonomike dediny, významných ľuďoch v dedine a tak isto, všetko o feudálnom pánovi zeme."
„Ale prečo sú tam informácie o feudálnom pánovi?" pýtal sa Kakashi.
„Neviem. Nevedeli."
„Mám taký dojem, že Kamenná nie je za dobre s ich feudálnym pánom. Asi sa ho chystali zvrhnúť," povedal Naruto.
„To by nám mohlo hrať do kariet. Mohli by sme ho zachrániť. Potom by nám mohol dať nejaké informácie," povedal Kakashi.
„O čom?" opýtal sa Sasuke.
„O hocičom. V tejto chvíli potrebujeme vedieť každý detail. Aj v ktorom obchode nakupujú potraviny pre Tsuchikageho."
Sakura prehľadala tých ninjov.
„Mám peniaze."
„Dobre, zober ich," hovoril Kakashi, „Ak ste pripravení, tak vyrážame do Kamennej."

Madara s Izunom sa dostali do Konohy. Nikto si ich nevšimol.
„Braček, čo tu robíme?" pýtal sa Izuna.
„Pamätáš sa na bitku, v ktorej som nebojoval proti Hashiramovi, ale s ním?"
„Áno."
„Tak protivníci sa vrátili."
„Ale..."
„Už som ti o nich hovoril. Takže reči, ako je možné,že tak dlho prežili, si nechaj pre seba."
„Ale čo tu teda robíme?"
„V tejto vojne bojujú proti sebe päť strán. Aliancia, Akatsuki, Oblačná, my a oni. Nás je najmenej, ale zároveň nás môže byť aj najviac."
„Nechápem."
„Tá hora, kde sú podobizne Hokage nemá len okrasnú funkciu. V nej sú dve miestnosti. V jednej je kameň, na ktorom je opísaný život Rikudua Sennina. V druhej sú zbrane a zvitky so všetkými technikami na svete. Samozrejme, okrem kekkei genkai z iných dedín."
„Aha. Už chápem."
„Chcem získať pár schopností. Sami dvaja neovládneme svet."

Ani si nevšimli a už boli pri vchode do hory. Madara sa začal cítiť znepokojený. Uvidel to, čo nechcel. Vchod bol otvorený alebo skôr zničený.
„Stoj!"
Madara vytvoril klony a poslal ich dovnútra. Nabehli tam ako dobre cvičené komando. O chvíľu však boli zničené. Madara sa postavil pred vchod. Z neho vyšiel jeden muž.
„Zdá sa, že chceme rovnakú vec, Madara."
„Myslel som, že si mŕtvy."
„To asi každý. Ale nanešťastie pre nás, zvitky tu nie sú."
„Prečo by som ti mal veriť? Už raz si ma zradil."
„To bola dávna minulosť. Teraz by sme sa však mohli spojiť."
„Čo by som tým získal?"
„Hlavne spojenca. Oddelene sme slabý, ale spolu..."
„Daj mi dôvod."
„Viem veľa vecí o Akatsuki a hlavne, poznám slabiny Edo Tensei."
„Braček."
„Tak dobre."
Muž sa na to len pousmial.
„Ešteže je taký hlúpy," pomyslel si.
Madara si však myslel svoje: „Ten slizký had má určite tie zvitky."

Kakashiho tím práve prišiel do Kamennej. Presnejšie, zhruba do oblasti kilometer od nej.
„Je tu príliš moc kameňov," povedal Naruto.
„Asi potom prečo sa dedina volá Skrytá dediny v kameni," hovorila naštvano Sakura.
„Ja len konštatujem."
„Upokojte sa a sústreďte sa," hovoril Kakashi, „Teraz by sa nám zišiel byakugan."
Kakashi sa pozeral na dedinu. Bola obkolesená vysokými kamennými horami a vidieť boli len vrcholy najvyšších budov. A aj tie vyzerali, akoby boli vytesané z kameňa.
„Hmm. Ako sa tam dostaneme?" pýtal sa Sasuke.
„Naruto?"
„Čo?"
„Ako sa tam chceme dostať?" pýtal sa Kakashi.
„Nooo...Rozmýšľal som, že by som na nejaký malý kamienok umiestnil pečať. Sakura by ho hodila do dediny a ja by som vás všetkých tam premiestnil pomocou Hiraishinu."
„Dobrý plán," Sasuke aj Sakura uznanlivo krútili hlavami.
„Aj som si myslel, že to povieš," povedal Kakashi.
„Čože?"
„Na čo ti to budem vysvetľovať, keď tomu nechápeš."
„Tak mi to teda vysvetlite, čo ste tým mysleli."
„Ja som mal rovnaký plán."
„Hmm. Alebo ste mi prečítali myšlienky sharinganom."
„To sa nedá."
„Ale dokážete predvídať pohyby."
„To áno."
„Tak vidíte."
„Čože?"
„A ktože teraz nechápe?"
Sasuke a Sakura sa na tom len smiali.

4.75
Průměr: 4.8 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2021-02-21 11:59 | Ninja už: 5198 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia pre V: Je trocha rušivé, že zabúdaš na detaily z minulých kapitol. Peniaze dostali kameňáci v truhlici, čiže ich Sakura nemala prečo prehľadávať. Tee-hee Každopádne idú do Kamennej predsa len trocha naslepo, som zvedavý, čo takto zmôžu.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Út, 2012-06-05 15:13 | Ninja už: 4632 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super díl a konec docela zabitej od Naruta Laughing out loud

5/5

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Út, 2012-06-05 11:03 | Ninja už: 4521 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Naruto sa nezda Laughing out loud Koniec bol uplne zabity Laughing out loud super diel, tesim sa na pokracovanie Laughing out loud davam 5* Eye-wink

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Po, 2012-06-04 21:25 | Ninja už: 4524 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

Naruto začal rozmýšľať a podpichuje Kakashiho Laughing out loud zaujímavá kombinácia a teším sa na pokračovanie Laughing out loud 5*

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-06-05 06:52 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďakujem Laughing out loud

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2012-06-04 21:18 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný díl Smiling Jen tak dál! Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Út, 2012-06-05 06:52 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

díky, budem sa snažiť

Zoznam mojich FF