manga_preview
Boruto TBV 09

Dopis otci

Varování: Pro ty, kdo nečtou mangu, je tahle povídka SPOILER!!! A fakt vás nechci připravit o dost solidní překvapení, takže kdo kouká jen na anime NEČÍST!

Drahý tatínku,

slíbila jsem, že s tímhle dětinským zvykem přestanu. Už nejsem malá holka, abych psala dopis tak dlouho mrtvému otci, ale dnes se toho tolik stalo, že to prostě potřebuju někomu říct.
Myslím, že už víš, co se stalo... Vždycky jsi dokázala vycítit, když se mi něco stalo. Bolelo to. Bolelo to tak moc, že si to ani nedokážeš představit. Víš, kdo byl ten muž, který mi tak moc ublížil? Že se vůbec ptám, Jiraiya-sama ti to už určitě vyprávěl...
Tenhle Pein způsobil všem tolik utrpení a bolesti. Neměl to v životě lehké a určitě měl svoje důvody k tomu, aby udělal, to co udělal, ale stejně... Jakým právem se pasoval na Boha? Škoda, že se tak skvělý shinobi nechal odlákat špatnou stranou... I když pro něj není špatná. V té vlně, která mi ublížila, bylo tolik nenávisti, že mi to až připomínalo útok Kyuubiho. Ale dnes nezemřelo tolik lidí. To díky Tsunade-hime. I když jsem jí z počátku moc nevěřila, že bude dobrou Hokage, udělá pro svůj lid a svou vesnici cokoliv. Ukázala, že je toho titulu hodna. Bylo mi jí líto, když jsem se dozvěděla o smrti Jiraiyi-sama. Zvládla to ale jako pravá kunochi a jsem na ni hrdá. Doufám, že Tsunade nebude poslední z rodu, ze kterého pochází tolik skvělý a významných ninjů. Byla by to škoda. Tsunade své naděje pověsila na krk dalšímu hrdinovi dnešního dne.
Určitě znáš toho chlapce, co ho Jiraiya naučil Rasengan. Je to ten samý, co na krku nosí tvůj přívěšek, tati. Syn Yondaimeho, Uzumaki Naruto. Jinnchuriki Kyuubiho... Pamatuju si ho jako malého uřvaného kluka, když měl těsně před maturitou. Počmáral skálu, na níž jsou vytesáni naši Hokage. Musel to tenkrát drhnout a Iruka-sensei mu za to slíbil ramen. Maturitu ani na potřetí nesplnil, protože stále neovládal techniku klonování. Měla jsem strach, když ho Mizuki navedl, aby ukradl svitek se zakázanými technikami a ten blázen ho vážně ukradl. I přesto, že se tomu Iruka snažil zabránit, Mizuki řekl Narutovi, že má v sobě zapečetěného Kyuubiho. Ten kluk měl tenkrát hrozný strach, ale pochopil, proč se mu všichni straní. Přiznávám, že ani já jsem tohu kluka moc nemusela. Jenže to, jak potom zachránil Iruku... Nebudu lhát. Tolik stínových klonů... Udělalo to na mě docela dojem. Začínala jsem pomalu věřit, že zapečetit Kyuubiho do něj nebylo špatné rozhodnutí, které nás jednou zničí... Bedlivě jsem sledovala Uzumakiho výcvik a to, že ho učil Jiraiya-sama, mu rozhodně prospělo. Věřila jsem mu, že Kyuubiho dokáže udržet na uzdě. Párkrát měl sice namále, ale Kyuubi zůstával zapečetěný a pod kontrolou. Ale stejně nás to rozhodnutí nakonec dostihlo...
Všude kolem jsou trosky a spoušť, hustý dým znemožňuje vidět cokoliv vzdálenějšího... Uprostřed toho všeho stáli ještě před pár hodinami Pein a proti němu Naruto. Věřil bys, že ten malý zřvaný kluk vyroste v silného sennina? Jako by Yondaimemu z oka vypadl... A připomíná i trochu i tebe. Nevzdává se a pro své přátele udělá cokoliv. Ale co víc, má mě rád a věří v naši společnou budoucnost.
Co se to děje?! Mrtví oživají! Znám jen jednoho shinobiho, který má moc navrátit život, který vzal... Nevím, co si ti dva Jiraiyovi žáci řekli, ale děkuju, Naruto. Jednou z něho bude skvělý Hokage.
Když jsi mě založil, tatínku, dal jsi lidem cenný dar – domov. Když jsi se stal Prvním Hokage, dal jsi jim další cenný dar – sen, za kterým mohou jít. Děkuju, První, můj tatínku.

S láskou Tvá dcera Konoha

Poznámky: 

Mno... Tak snad abych to komentování nechala raději na vás, ne? Smiling

4.95
Průměr: 5 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2010-06-13 00:47 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Konoha je docela nedospělá, nebo se to zdálo jen mě.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2010-06-13 17:12 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Jenže její skutečné zobrazení by ani náhodou nebyla krásná pohádka Smiling

Obrázek uživatele Hagiku Biseki
Vložil Hagiku Biseki, So, 2010-06-12 22:40 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 442 | Autor je: Tsunadin poskok

Fakt pekná vecička Kakashi YES

FF BY HAGIKU
YURI FAN Ano i já jsem Yurifanista Kakashi YES Smiling



Máš niečo čoho sa chceš zbaviť, alebo naopak niečo hladáš, tak neváhaj a pridaj sa do fb skupiny Anime a Manga Burza! Kakashi YES
http://www.facebook.com/groups/478036032208994/

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., So, 2010-06-12 22:50 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan


Edit: Hagiku?! Mno wow! xD Dík. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2010-06-12 08:30 | Ninja už: 5655 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

opravdu krásná povídka Smiling A to je asi jediné co bych k tomuto mohla napsat Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2010-06-11 22:20 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Krásné... Jednoduché a zvláštní. O tom ale tvé povídky jsou. Stejně tak jako Yamat, i já s úsměvem vypínám konohu.cz... Děkuji za tuhle krásnou a zvláštní povídku. ^^

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Pá, 2010-06-11 20:32 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Slíbila jsem ti, že si tvou povídku přečtu. Neměla jsem čas. Když není čas, nemá se dělat nic, na co ten čas být musí. Tvoje povídky se musí číst v klidu.
Tvoje příběhy byly vždycky zvláštní. Protože ty jsi zvláštní slečna. A tahle krásná povídka je za dnešek první milá a příjemná věc, která se mi přihodila. Proto vypínám počítač a děkuji za pěkný konec dne, Ailen.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Pá, 2010-06-11 18:38 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2010-06-11 10:57 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Krásná povídka... konečně něco krásného a nevinného, pohádkového... Ailie, tvůj návrat mi dělá neuvěřitelnou radost Smiling

Obrázek uživatele Amael
Vložil Amael, Pá, 2010-06-11 10:19 | Ninja už: 5485 dní, Příspěvků: 819 | Autor je: Prostý občan

super nápad, bylo to moc krásný Smiling sice docela krátký, ale řeklo to hodně Eye-wink

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Čt, 2010-06-10 22:18 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Klikla jsem na to ze dvou důvodů. Je to od tebe a je to dopis. Sice mě ze začátku nenapadlo, kdo by to mohl Prvnímu psát, ale když jsem došla na konec, všechno se přesně krásně dobarvilo jako na široké paletě.
Pěkný dopis... a krásný začátek a konec.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Čt, 2010-06-10 21:54 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Povedené. Nejdřív jsem netušila, kdo to mluví, no... Pak jsem to nevydržela a sjela dolů, samozřejmě. xD Takže mě konec už nemohl překvapit.
Ačkoli víme, o čem bude vyprávět, úhel, z kterého to vypráví, je zajímaví a to dodává povídce na síle.
Ale že by to zase bylo něco extra úžasného, to ne. Ale je to milé. Smiling

Mimochodem, píše se I když. Ty tam máš dvakrát Ikdyž. Smiling A jednou si přejmenovala chudinku Iruku na Irkuu. A pak ještě jakéhosi blátzna.
Takže pozor na překlepy... Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2010-06-10 20:36 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ailie je v deji anime? Laughing out loud
Zvláštne poňatá poviedka. Naozaj... Ale tak milo to pôsobí, hoci je to písané Prvému... -,-
Ale páči sa mi to ^^


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.