Zrození hrdiny, díl 018 - Přeci jen tři
Ninjové se rozutekli, ke Kakashimu se přitočil Shikamaru, který se pronásledovací mise neúčastnil.
„Nevybral jste zrovna nejsilnější ninjy, spíš bych řekl, že všichni jsou průměrní, nebo i hůř,“ podělil se Shikamaru o svůj postřeh.
„No a?“ zeptal se Kakashi.
„Že by je Gaara zvládl všechny sám,“ odpověděl Shikamaru.
Kakashi se usmál.
„Byl bych rád, kdyby sis svoje analýzy nechal pro sebe,“ poprosil ho, „tvé úvahy se ubírají správným směrem. Snad špehové v našich řadách nejsou tak chytří.“
„O Temari nemusíš mít strach,“ dodal.
„Pche,“ odfrkl si Shikamaru, „já přece …“
„Já to chápu,“ přerušil ho Kakashi a zmizel ve tmě.
„Hokage-sama, víme, že ve své vesnici ukrýváte naše nukeniny. Žádáme Vás tímto o jejich vydání. Vyslali jsme k Vám jednotku, která je od Vás převezme. S ohledem na naše dobré vztahy jim prosím neklaďte žádný odpor. Rada Vesnice skryté v písku,“ přečetl Kakashi obsah sdělení.
Ninja, co zprávu přinesl, se vytratil. Nastalo ticho. Gaara se rozhodl, že ho prolomí.
Když ho Kakashi viděl, předběhl ho: „Vypadá to, že náš tým byl zajat a došlo k prozrazení, že jste zde. Pokud chcete říct, že se dobrovolně vrátíte do vesnice, tak na to rychle zapomeňte!“
„Ale když nás tu budete nadále schovávat, můžete si udělat dalšího nepřítele v této válce,“ přidal Gaara argument pro vydání.
„Vyloučeno!“ zamítl to Kakashi, „Na druhou stranu by opravdu bylo riskantní, kdyby jste zde zůstali tak jako doposud. Doufám, že nikomu z vás nebudou na nějaký čas vadit stísněné podmínky. Už vím, jak to provedeme. Důležité je zmást jejich zvědy a k tomu nám pomůže ten nejukecanější ninja. V tuto dobu by mohl vysedávat v Ichiraku. Pošlu ještě zprávu do Písečné, že souhlasím, a týmu na hranici, aby doprovodil tu jejich jednotku, a pak za ním zajdu.“
„Co mám dělat já?“ zeptal se Gaara, kterému nezbývalo než věřit v Kakashiho plán.
„Zatím řekněte Vašim lidem, že je vydáme a že se všechny podrobnosti od Vás dozví na večerní schůzce v naší akademii.“
Opatrně se proplétal uličkami vesnice a dával si pozor, aby ho nikdo nezahlédl. Jeho cílem byl úkryt v sochách Hokagů, kde na něho čekal Naruto.
Kakashi si musel vyslechnout hodně ostrých slov, když navštívil Naruta ve vězení.
„To si opravdu myslíš, že bych je jen tak vydal?“ promluvil konečně, když se Narutův vodopád slov zastavil, „Nemohl jsem ti nic říct, protože jsem potřeboval, abys udělal to, cos udělal. Teď bych od tebe prosil jeden stínový klon, který tu zůstane. Ty se přeměníš na mě a vrátíš se do mé pracovny. Nijak se neschovávej, všichni musí vidět, že se vracím, ale raději s nikým nemluv.“
Otočil klíčkem v zámku a s charakteristickým puf se rozplynul.
„Přesně jak jste naplánoval, Kakashi-sensei,“ hlásil Naruto.
„Zatím nám to vychází velice dobře,“ pochvaloval si Kakashi.
Kakashi vešel do své pracovny, nikdo tam nebyl, alespoň se to tak zdálo. Když zavřel za sebou dveře, objevil se zničehonic druhý Kakashi.
„Tak jsem tady Kakashi-sensei, vše šlo hladce,“ oznámil ten, co přišel dveřmi.
„Přeměň se na nějakého písečného ninju!“ poručil mu ten druhý.
„Henge“
Kakashi se proměnil na Gaaru.
„Na nějakého úplně neznámého ninju, Naruto!“ upřesnil Kakashi.
„Henge“
Naruto se tentokrát přeměnil tak, jak si Kakashi představoval.
Nic nebránilo tomu, aby mu vylíčil svůj plán: „Půjdeš do akademie, kde jsou teď ninjové z Písečné na svoji schůzce. Bylo by lepší, kdyby tě nikdo neviděl. Až tam dorazíš, tak vytvoříš pro každého ninju z Písečné dvojníka, kteří utečou z vesnice. Ať Gaara zvedne písek ze země a trochu tě na dálku kryje. Tvoje pravé já, které zůstane s originály, je pak doprovodí do úkrytu v sochách Hokagů. Tam s nimi zůstaň. Tvoje klony ať se rozdělí do skupinek zhruba po čtyřech a utíkají různými směry. Nad ránem bys je mohl zrušit.“
Popošel kousek dál do místnosti, kam se ninjové z Písečné dočasně nastěhovali. Prohodil s Gaarou pár slov a popřál všem dobrou noc.
S Narutem opustili úkryt, Kakashi pak šel propustit Narutův klon z vězení, zatímco ten pravý se měl skrývat u sebe doma, dokud za ním jeho klon nedorazil.
Další den ráno se konal Tsunadin pohřeb, náladu výrazně poznamenalo Kakashiho včerejší nařízení, přesto se vše obešlo bez jakýchkoli konfliktů. Přispěl k tomu hlavně Naruto, dřívější vůdce odporu. Když ho ostatní viděli, že v poklidu uctil Tsunadinu památku, většina ho v jeho postoji následovala.
Shizune celou noc probděla a vypadala vyloženě na zhroucení. A když se vedle ní postavil Gai, nohy se jí opravdu podlomily. Gai ji pomohl vstát a celý obřad ji podpíral, což jí ještě víc přitížilo, takže po skončení ulehla co nejdříve na nemocniční lůžko.
mezitím v Kamenné
Tsuchikage měl dnes dobrou náladu, včera ho přestaly bolet kyčle, a on se tak mohl do růžova vyspat. Třešinkou na dortu byl dopis od Kurotsuchi.
Tsuchikage-sama, mám skvělé zprávy. Seznámila jsem se s jedním poradcem feudálního pána, který již dlouho prosazuje myšlenku zaútočit na Ohnivou zemi. Feudální pán je ale plný obav, že na takový útok nemá Vesnice skrytá ve vodopádu dostatek mužů. Slíbila jsem tedy naši podporu a feudální pán otočil. Prosím buďte s našimi jednotkami za dva dny ve Vodopádové zemi, ať si to feudální pán již nemá šanci rozmyslet, a o den později společně zaútočíme.
Kurotsuchi
zpátky v Listové
Pohřební a pobouřenecká nálada se táhla po celý den. Kakashi se raději skryl do své pracovny a vůbec nikoho k sobě nepouštěl.
Večer se vrátily týmy, které Kakashi vyslal pronásledovat Písečné. Všichni ztratili stopu. Kakashi si musel zanadávat, aby dal jasně najevo, že měl velký zájem nukeniny vydat. Pomalu se už připravoval, jak to sehraje s jednotkou, kterou Písečná vyslala. Očekával je v poledne dalšího dne.
Místo jednotky dorazila z Písečné zpráva, ke které byla přibalena fotografie. Kakashi se nejprve podíval na fotku, leželi na ní tři mrtví ninjové z Písečné a nad nimi stáli ninjové z Listové. Rozpoznal svoje muže, kteří měli za úkol hlídat hranice s Říční zemí. Patrně byli mezi těmi, co doprovázeli jednotku z Písečné. Rychle rozbalil dopis a prolétl všechny řádky.
Hokage-sama, dnes ráno obdržela naše rada fotografii, kterou jsem přiložil k dopisu. Ti mrtví ninjové tvořili část jednotky, která byla do Listové vyslána. Způsobilo to opravdu velký poprask a vlnu nevole, která vyústila v rozhodnutí rady oplatit tento čin razantním protiútokem. V době, kdy čtete tento dopis, vyráží naše jednotky nejkratší cestou na Vaši vesnici a za dva dny překročí hranice Země Ohně.
Věřím, že pro tu fotografii existuje nějaké rozumné vysvětlení, a proto Vás také varuji.
Baki
„A je to tady,“ povzdechl si Kakashi, „jsme ve válce s další zemí.“
Ačkoliv chtěl konfliktu předejít, stejně se jeho snaha ukázala jako zbytečná. Teď už nemělo smysl nukeniny z Písečné nadále skrývat. Jejich objevení ve vesnici způsobilo většině nemalý šok a mínění o Kakashim se zase o trochu vylepšilo.
S Gaarou a Shikakem se Kakashi zavřel do pracovny a rozmýšleli nad další taktikou. Nejpozději další den v poledne museli vyslat svoje jednotky.
„Rád bych šel se svými lidmi také,“ navrhl Gaara, „myslím, že bych je stále mohl přesvědčit, aby od útoku upustili.“
„Kdyby se to povedlo, bylo by to skvělé,“ zhodnotil to Shikaku, „přesto budeme muset vyslat takřka vše, co zde máme.“
„Sakra,“ vylétlo Kakashimu z úst, „já zapomněl na Terumi … teda na Mizukage!“
Při těchto slovech se pustil do spěšného psaní dopisu.
„Na to už je pozdě,“ konstatoval Shikaku.
„Pro tuto akci určitě,“ musel Kakashi souhlasit, „ale tu ženu si není radno znepřátelit, ještě ji budeme potřebovat.“
„Listová nebo ty?“ narážel Shikaku na zvěsti, které vesnicí kolovaly.
Kakashi se jen zakřenil.
dalšího dne brzy ráno v Oblačné
Raikage se probudil z krásného snu o svém triumfálním vítězství nad Listovou. Dopis, který hned poté obdržel, mu ho začínal vyplňovat.
Raikage-sama, dovoluji si Vám doporučit, abyste se vydal osobně se podívat do Ohnivé země, kde zítra kolem poledne budou Vaši lidé drtit ninjy z Listové.
Přeji Vám příjemný den
Sen no Rikju
dopoledne v Listové
Kakashiho plánování narušila zpráva od výzvědného týmu ve Vodopádové zemi. Nejenom, že v této zemi došlo během posledních dní k značné mobilizaci, navíc jejich hranice překročily Tsuchikageho jednotky se samotným Tsuchikagem v čele. Neklamný důkaz toho, že Kamenná společně s Vodopádovou chtějí v nejbližších dnech zaútočit.
Kakashi se rozhodl věřit Gaarovi, že se mu podaří zabránit válce s Písečnou, a proto značně oslabil počet ninjů, které původně proti Písečné plánoval vyslat. S ušetřenými jednotkami okamžitě počítal na zastavení Kamenné. Ovšem v takto malém počtu by to byla sebevražda, proto chtěl okamžitě poslat zprávu do tábora, který hlídal ofenzivní choutky Oblačné, aby celou třetinu lidí přesunuli k hranicím s Vodopádovou zemí.
„Uvědomuješ si, že na to Raikage čeká?“ připomenul mu Shikaku.
„Vím to moc dobře,“ odpověděl mu na to Kakashi při dumání nad mapou, „oba tábory budou muset ustupovat, klást pasti a jen občas zdálky ve vhodných chvílích zaútočit. Důležité bude navést je ve stejný okamžik do tohoto místa.“
Na mapě ukázal na místo asi v polovině mezi Listovou a Údolím konce.
„V nastalém zmatku by oba naši soupeři mohli bojovat mezi sebou,“ pokračoval Kakashi, „také počítám s tím, že na poslední chvíli opustíme takřka všichni vesnici a půjdeme je podpořit.“
V poledne se Listová řádně vyprázdnila, zítra touto dobou mělo dojít k důležitým soubojům na třech různých místech Země Ohně. Ve všech případech se počítalo s početní převahou nepřítele, na straně ninjů z Listové byla pouze jejich ohnivá vůle, se kterou do těchto nerovných partií hodlali zasáhnout.
Misia Obl: Pôvodne priložená mapka ti už nefungovala, tak som ti priložil inú. Keby na to išiel Kakashi po mojom, mohli by už byť Gaara a spol na hraniciach. Zbytočne to skomplikoval - kto chce psa biť, palicu si nájde. Každopádne mám obavy o zajatý Kankurov tým a tak ma napadlo, že sa ešte v príbehu neobjavil Sai.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
A vracíme se k tématu první části povídky, snad to do sebe dostatečně dobře zapadne.
Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.
Mas to fatk sugoi je to uzasne premyslene odkazi na jutsu teraz mapa proste fakt parada .
Aco velmi ocenujem ze ako jeden s mala spisovatelov (s tich ktorych poznam) davas dieliki nacas
crael-kun: díky, mně by to samotnýho štvalo, kdybych tam měl nějakou botu
s tím načas mně to připomíná, že to na příští pátek nevidím, spíš až něděla, jestli vůbec (v této fázi to nesmím podcenit)
we all make mistakes, let's move on
nikdo neměl dost
díky moc mí věrní čtenáři
Klice-chan: já tušil, že slovní popis nebude dostatečný, mapka se tedy vyplatila
Namikaze Naruto: já se teda na souboje moc netěším , bude to hodně práce, pokud to šikovně neobejdu
Aniqua: na to, žes nevěděla, co napísat, ses celkem rozepsala
luccca: tak to by ses měla dát rychle do kupy
Sarinth: no nějaké překvapení ještě chystám
we all make mistakes, let's move on
nikdo neměl dost
moc moc dobře vymyšlené .... a nemusím snad dodávat, že se nemůžu dočkat jak vyřešíš 3 útočící země
R.I.P
Jiraiya "Ero-sennin" 自来也
Namikaze "Konoha's Yellow Flash" Minato 波風ミナト
muahahááá... p-e-r-f-e-k-t-n-í...! *kvůli nemoci tak lehce přišla o hlas, tak se nebude vykecávat ani tady*
........
Nemam slov .... naozaj neviem co napisat .
Teraz tu nestaci len - bolo to superne - ... .
Musim uznat , ze toto som si precitala dva-krat po sebe .
Superny dielik ... a to ako to Kakashi urobil ... ? . Wow .
Ja len cumim .
Naozaj skvele ... Vedela som , ze Kakashi by to nespravil ... .
Slova ako - superne , bomba , uzasne , genialne - sa sem hodia perfektne .
Este raz ... asi sa budem opakovat ale to je asi nedostatkom slov , ktorimi by som mohla vyjadrit uzas v ktorom som .
Ultra-mega-Sugoi .
Uz sa tak strasne tesim na dalsi dielik , az to neni snad ani mozne .
A ta mapka ... bez nej by som bola asi nahrana .
... WOW !!!
* A este som chcela dodat , ze tie odkazy na jutsu su superne ... aj ked tie jursu poznam :
.
Krása , velice se těším na další díl. Já věděl, že Kakashi nezradí . Těším se hlavně na ty souboje .
v minulém díle sem falešně obvinila Kakashiho T.T měla jsem čekat, že by Gaaru jen tak nevydal... a začala sem se v tom ztrácet víc než normálněXXD ale pak, při pohledu na mapku sem to jaksik (kupodivuXD) pochopila
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."