Narutov návrat I. - chuuninská skúška 19.
Každý čakal čo sa bude diať. Dokonca aj Neji, ktorý rozhodoval zápas bol zvedavý ako každý iný.
Saite sa pripravil rovnako ako v súboji s Lenasom. Zavrel oči, snažil sa vycítiť každý pohyb súpera a čakal čo spraví.
Toto je momentálne to najlepšie čo môžem proti nemu spraviť, hlavne keď ešte nepoznám jeho spôsob boja. Povedal si pre seba Maniko.
„Prepáč, ale tento súboj ti nemôžem dovoliť vyhrať,“ oznámil mu Naruto.
„Taju kage bunshin no jutsu (multiklonové tieňovanie),“ šepol v rovnakej chvíli ako skrížil prsty. Všade v aréne sa objavili stovky klonov. Jeden po druhom začali útočiť na svojho súpera. Ten sa im spočiatku úspešne bránil vďaka svojej technike, ale čím viac ich pribúdalo, tým to šlo ťažšie. Už keď to nezvládal, otvoril oči, vytiahol mačety a zrušil svoju techniku aby sa viac mohol sústrediť na taijutsu.
Uzumakiho klony vytiahli kunaie a pokračovali v útoku.
Nemám inú možnosť musím to použiť. Rozhodol sa keď už videl, že situácia je preňho beznádejná.
„Fuuton: Mugen Sajin Daitoppa! (Vietor: Nekonečná prudká piesočná búrka)“ zvolal Saite a švihol mačetami. Zdvihol sa vietor, ktorý sa zmiešal s pieskom v aréne, Uzumakiho klony mizli jeden po druhom a bojisko zahalila nepriepustná vrstva piesku a dymu.
„On ovláda takúto techniku?!“ čudoval sa Kankurou, „Ako dlho ju už vie?“
„Asi tak týždeň a pol,“ usmiala sa Temari.
„Takže ste to trénovali posledný mesiac.“
„Vlastne sme to trénovali dlhšie, ale len teraz sa mu podarilo ju zvládnuť,“ vysvetlila mu sestra.
„Ak tomu správne rozumiem, využije piesok okolo seba a pomocou svojej veternej techniky ním zasahuje svojich nepriateľov.“
„Opísal si to dobre,“ potvrdila mu jeho úvahu.
Neji byakuganom sledoval čo sa stalo a žasol nad tým čo videl.
Dym sa pomaly usadil. Saite stal na svojom mieste a k hrdlu mal pritlačené obe svoje mačety. Pred ním stál Naruto, ktorý držal v rukách druhé konce zbraní.
„Glg,“ ťažko preglgla Moegi. Konohamaru rovnako ako ostatný len neveriacky pozeral na to čo sa pred chvíľou udialo.
„Eh?“ nemala slov Hanabi.
Jediný kto stále sebavedomo stál bol Raitu. Toto nestačí na to aby ma vystrašil. Usmial sa pre seba.
„Okrem bunshinu nepoužil žiadne ninjutsu,“ žasol Kanio.
„Som rád, že nie som na Saiteho mieste. Takáto rýchla prehra. Oproti ostatným to vyzeralo ako-?“ nedokončil Lenas.
„-akoby sensei ukazoval svojmu žiakovi rozdiel v ich sile,“ prerušila ho Shuzi, „Ako tréning.“
„Tak to bolo trefné,“ pripojil sa Kutsa.
„Takže sa predsa len naučil niečo na tréningu u Jiraiya-sama,“ usmiala sa Sakura.
„Vyzerá to tak,“ potvrdil Shikamaru.
„A ja som sa oňho po Hinatinom zápase začala báť. To je celý Naruto, nepredvídateľný ninja číslo jedna,“ pripojila sa Ino.
„Začína to vyzerať zaujímavo,“ z ničoho nič sa ozval Shino.
„Eh, zvládol to len so svojou obľúbenou technikou, podobne porazil aj mňa,“ usmial sa Kiba a Akamaru mu zaštekal ako dôkaz, že si spomína na to čo sa stalo. Som zvedavý koľko techník si odvtedy zvládol. Vždy keď sme sa stretli mal si nejakú novú, chcem vedieť či som ťa už konečne prekonal.
„Takže toto je Naruto v akcii,“ konštatoval Sai.
„No nebol vždy taký,“ usmiala sa Sakura. Tak koľko si sa zmenil?
Vydržím, vydržím. Je to ťažké, ale musím si to šetriť pre vhodnú príležitosť musím počkať. Ticho trpel Lee. Musia to pre vás byť strašné muky Gai-sensei, už viem prečo ste taký silný. Vydržať to nehovoriť len v ojedinelých prípadoch vás muselo zoceliť. Ešte sa musím veľa učiť. Upozornil sa a zapisoval si svoje myšlienky do zápisníku.
„Pamätáte si ako bojoval s Kibom? Na jeho super tajný zabijácky ťah?“ pripomenul Shikamaru a každý sa začal smiať.
Saite zaútočil svojou veternou technikou. Tá zasiahla väčšinu Narutových klonov, ale začali miznúť aj tie ostatné. Maniko spokojný so svojim úspechom poľavil v obrane a to jeho súper využil. Kameň, ku ktorému ho svojimi útokmi klonov doviedol sa zmenil na Uzumakiho, vyrazil mu mačety z ruky a zmizol ako ostatné klony. Na to ihneď zareagoval ďalší Naruto, jediný ktorý ostal. Chytil ich a obrátil proti majiteľovi.
Premietal si Neji v mysli čo videl zatiaľ čo sa dym usadzoval.
Súperi stáli proti sebe a bolo jasné kto je víťaz a kto porazený.
„Víťaz je Naruto Uzumaki,“ ohlásil proktor.
„Ďalší súboj Hare Moegi a Uzumaki Naruto,“ ozvalo sa na tribúnach.
Moegi neisto kráčala do arény. Tak to je blbé, ani neviem či si chcem vychutnať okamih kým som tu alebo to chcem mať rýchlo za sebou. Nevedela sa rozhodnúť.
„Čo to robíš Lee?“ čudovala sa Sakura.
„Posielam jej silu... ehm... psychicky ju podporujem,“ odpovedal. Skoro som to pokazil. Je to ťažšie než som si spočiatku myslel. Zatriasol hlavou a sústredeným pohľadom hľadel na Moegi. Zvládneš to, zvládneš to, zvládneš to... Pokračoval v posielaním psychickej podpory.
„Pripravený?“ spýtal sa Neji súperov. Obaja prikývli aj keď Moegi trochu nerozhodne.
„A pokiaľ ide o Moegi,“ pokračoval, „tak to teda neviem. Ak ju porazím prirýchlo iba by som ju zosmiešnil a ak by boj trval dlhšie tak by bola príliš zranená,“ Narutovi povädol úsmev.
Čo mám robiť? Stále nebol rozhodnutý.
„Bunshin no Jutsu! (klonovacia technika)“ zvolala a zrazu pred ním stáli tri Hare. Dva sa naňho rozbehli a tretia ostala stáť.
Tak ona používa klony. Dobre, ja to zatiaľ skúsim bez nich. Usmial sa a čakal na útok svojej súperky. Jedna Moegi k nemu sprava dorazila skôr, napriahla sa a on vykryl jej úder bez väčšej námahy, hneď na to dorazila ďalšia zľava, ktorá zaútočila nohou na nekrytý bok.
To je len klon nemá zmysel sa brániť. Pomyslel si Naruto. Mýlil sa. Keď dostal zásah tak to pocítil a odletel pár metrov nabok, no stále stál na nohách. Tam už stála tretia s napriahnutou rukou a úder na seba nedal dlho čakať.
To nebol klon? Uzumaki zblokoval jej päsť a uvažoval nad tým čo sa pred chvíľou stalo. Medzitým k nemu priskočili zvyšné dva súperky a útočili každá z inej strany. Všetky tri používali taijutsu a Naruto sa len bránil.
„Prečo sa len bráni? Prečo neútočí?“ spytoval sa Sai.
„Asi chce byť slušný,“ usmiala sa Ino.
„No možno je to divné, ale zdá sa mi, že nechce zaútočiť skôr ako zistí čo používa Moegi za útok,“ uvažoval Shikamaru nahlas.
„Na to tak skoro nepríde,“ usmiala sa Sakura.
Naruto zaútočil.
„Čože? To na to už prišiel?“ nechápala Sakura.
„Myslím, že nie. Typický Naruto, najprv musí niečo pocítiť aby to pochopil,“ usmial sa Nara a ostatný tiež.
Nikto mi nemôže odoprieť, že som sa snažil. Pomyslel si Naruto s úsmevom a zaútočil. Trafil jeden klon. Nič. Ruka cez neho preletela ako pri obyčajnom klone. Dobre tak ten by sme mali je to iba klon aj keď vie nejako útočiť fyzicky. Pokračoval, z otočky potkol ďalšiu protivníčku a zároveň rukou zaútočil na tretiu. Necítil žiadny odpor, opäť nimi prenikol ako vzduchom.
Tak to už je divné. Zdá sa, že sa vie premiestňovať medzi svojimi klonmi. Uvažoval zatiaľ čo naňho letelo niekoľko ďalších úderov od súperiek, ktorým sa bezpečne bránil.
Zdá sa, že ma odhalil, ale už je neskoro.
„Len pokojne ešte máš týždeň do tretieho kola. Zvládneš to,“ upokojovala ju Sakura.
„Ešte ti to nejde?“ spýtal sa Lee.
„Nie, musím sa sústrediť príliš dlho aby som mohla bojovať s chakrou, aby som mala silnejšie útoky,“ smutne mu odpovedala.
„Zvládneš to! Musíš sa nechať viesť!“ ukázal jej odlesk svojich zubov a vztýčený palec.
Moegi vedela čím sa má podľa Lee-kuna nechať viesť. Nepýtala sa nahlas aby to znova nemusela počuť.
„Ale...“
„Žiadne ale,“ prerušila ju Sakura. „Už len to čo si dokázala za posledné tri týždne je poriadny úspech,“ povzbudila ju.
Arigatou Sakura-chan. V duchu poďakovala za povznášajúci pocit, ktorý získala vďaka jej slovám.
Jeden z klonov zaútočil, ale niečo bolo iné.
Naruto odskočil. Moegi päsťou udrela do zeme a ostal tam po nej kráter. Uzumaki sa vo vzduchu pozrel do hľadiska. Sakura mu pohľad z úškrnom vrátila. Tiež sa zasmial.
„Omote Renge (Predný Lotus (Lotos)),“ počul za sebou. Moegi ho omotala oceľovými niťami, otočili sa a prudko padali dolu hlavou na zem.
Všetky tváre v hľadisku pozerali do arény kde videli ako jeden s klonov chytil svojho súpera a dopadol ním strmhlav na zem.
„Lee-san?“ divila sa keď ju Sakura priviedla na miesto ich tréningu.
„Áno,“ usmiala sa na ňu.
„Ale... Veď... Sľúbila si, že ma budeš trénovať ty Sakura-chan,“ reagovala sklamane.
„To budem, ale keďže ja budem mať pravdepodobne aj veľa povinnosti v nemocnici a ty svojou schopnosťou, schopnosťou vášho klanu-“ nedopovedala.
„Ty... Vy viete o schopnosti nášho klanu?“ čudovala sa.
„Nezabúdaj, že pracujem v nemocnici. Neraz som liečila niekoho s tvojho klanu.“
„Takže to už viete obaja?“ smerovala otázku ako na Sakuru tak aj na Leeho.
„Áno, povedala som mu o nej. Len jemu, kvôli tréningu. Myslím, že vďaka jeho technikám využiješ taijutsu naplno,“ odpovedala jej Haruno.
„Tensei, inak povedané Prevteľovanie, účinkujúce na vyvolané klony. Má to podobný účinok ako Shunshin no Jutsu (Technika preblesknutia) a je rovnako rýchle. Slabina je v tom, že si limitovaná klonmi a ich umiestnením. Myslím, že s týmto by som ťa niečo mohol naučiť,“ žiarivo s palcom vztýčeným sa na ňu usmieval Rock Lee.
„Dostala ho?“ spytovala sa Sabi.
„Spravila to dobre,“ usmiala sa Temari.
„Čo spravila dobre Temari-sensei?“ spýtal sa nechápavý Kutsa.
„Ak by nepoužila klon, musela by tesne pred dopadom odskočiť, čo by dávalo šancu, aj keď malú, utiecť aj jej protivníkovi,“ vysvetlil Kankurou.
Prach sa usadil.
„Čože?!“ divili sa všetci.
„Kawarimi,“ užaslo vydýchla Sakura.
Takže aj Lee. Usmial sa Naruto a znova videl v hľadisku úškrn venovaný jemu.
Tak si sa predviedla. Uvažoval. Už to môžem ukončiť. Zdal sa mu to vhodný čas, ani krátko, ani dlho. Akurát. Pomyslel si a úsmev sa mu rozšíril.
„Kage bunshin no jutsu (tieňové klonovanie),“ povedal keď skrížil prsty. Dva jeho klony zaútočili naraz na súperkine. Nič sa nestalo, ani jeden nezasiahol, len nimi prešli ako vzduchom.
Naruto sa rozhliadol po aréne a zbadal tretiu protivníčku kľačiacu s rukami zloženými v pečati.
Takže takto to ovládala. Uvedomil si. Zmizol.
„Čože?“ nechápala pravá Hare, keď sa jej stratil z očí. Slnko niečo zakrylo a na ňu dopadol tieň.
„Rasengan,“ zvolal zhora a držiac pred sebou rotujúcu chakru zaútočil.
„Sakra!“ zanadával Neji keď videl, že Moegi sa nedokáže pohnúť. Zmizol.
V tej chvíli sa stalo viac vecí naraz. Naruta odstrčil jeho klon a on s rasenganom spravil menší kráter do zeme. Moegi zas schytil Neji a odskočil do bezpečnej vzdialenosti.
Klony zmizli. Naruto stál uprostred diery po svojom jutsu a jeho súperka sťažka oddychovala v proktorovom náručí.
„Dobrý reflex,“ povedal Uzumakimu.
„Dík, aj ty,“ hľadel na svoju protivníčku a bol rád, že je v poriadku.
„Víťaz je Uzumaki Naruto!“ zvolal a Moegi odovzdal zdravotníkom.
Po chvíli ticha keď sa všetci, vrátane hlásateľa, spamätali sa z tribún ozvalo: „Ďalší zápas Sarutobi Konohamaru a Shimuro Raitu.“
ďalšia časť dúfam, že sa páči... dodal by som ju v nedeľu, ale keďže som predpokladal, že bude nával, nechcel som editorkam prikladať prácu a v pondelok som ešte čakal nejaké dozvuky s nedele tak to dodávam teraz
poprosil by som každého kto si to prečíta aby dal aspoň jednu hviezdičku (chcem mať prehľad koľko ľudí to číta )ani za komenty sa nepohnevám
další úžasný díl
Dodal som ďalšiu časť
Moja FF Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ
ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku )
Moc pěkný, těším se na další
pěnký
Celá séria je veľmi dobre písaná a musím uznať, že sa s tým pekne hráš... sa teším na ďalší súboj.... ak sa nemýlim tak to bude
a následne finále.... Jediné čo ma mrzí jeP.S. ale aj tak je to super a teším sa až to dokončíš....
Ďalší súboj bude Konohamaru vs. Raitu (je to napísané na konci časti, pred poznámkami)
Moja FF Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ
ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku )
Oki, na začátek. Nejsem kritik, takže i kdybys v povídce měl nějaké chyby, já je stejně nenajdu, píšu jen jak na mě povídká působí .
A dopředu se omlouvám za délku komentu, trošku mi to ujelo .
Nie len na hviezdičkách, ale aj na komentoch a ten tvoj ma náramne potešil a nie len preto, že si skvelá autorka... už som ho čítal viackrát... proste sa mi páči xD
Moja FF Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ
ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku )
jednoznacne nejlepsi dil z teto serie, jen tak dal
Přátele si drž blízko, ale nepřátele jěště blíž.
With Great Power comes Great Responsibility.
Užasný díl ale abych taky nekdy něco vytknul tak me trosku skamala rychlost techto souboju což je škoda protože se tam v prvnim boji vubec neukazali schopnosti toho co šel proti narutovi ale jinak good
no ak má byť Naruto silný tak si nemôže dovoliť dlhé súboje s geninom... ostatné sú robené pre vysvetlenie schopnosti a sila súperov je pomerne rovnaká (Hinata bojovala s Raituom, ktorý bol štyri roky geninom a vôbec nie preto, že bol slabý)... ak by bojoval so Saitem alebo Moegi niekto iný tak by som určite tie súboje rozpísal
to all: nejako ma nič nenapadá na ďalšiu časť... potrebujem aby ma kopla múza (len nie medzi nohy xD) tak ak máte nejaké tipy na "bitevnú" FF, ktorú by ste mi odporučili tak by som bol vďačný
Moja FF Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ
ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku )
zajimavý díl
Heh, hezký strhující zápas
A opět se těším na pokračování
*****
velmi vydareny diel
btw musim ti vytknut gramatiku v predoslych castiach a obcasnu zlu skladbu vety, ale inak to tu rad citam... najma rána (je to čechizmus, lepsie je úder...)
ale dal som 5hviezd a dal by som to aj inde, vymyslanie pribehu ti ide nadmieru uspokojivo a o to nam predsa vsetkym ide
PS: pisem sem len preto lebo je to prva poviedka ktoru som ohviezdickoval, kedze si o to prosil
no hviezdickovat a komentovat mozes aj castejsie... neboli to, ze?
rana upravena na uder
to all: ak mam nejake chyby v gramatike alebo skladbu vety tak mi to kludne ktokolvek napiste do komentov alebo SS a rovnako aj tie ceske vyrazy... ja si to proste neuvedomujem ked to pisem... dik
Moja FF Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ
ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku )
rád bych ti řekl, kde máš chyby, ale to já nepoznám neznám vaší gramatiku a jestli tam dáváš i někde češtinu tak tu tam nevnímám
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Naruto tak ohleduplnej
nádherný
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
velmi pekne:-D
wow nadhera uz s nemuzu dockat dalsiho
boj nebyl uplne k zahozeni i kdyz by byl lepsi dynamictejsi, pravopis by se dal vylepsit, rusive elementy ve forme zavorek v popisu jutsu (ucinek jutsu se da popsat i jinak), ale jinak to uslo. Dobry, ale stale je co vylepsit.
Noční přepadení.
Moje čistě akční FF. Neskromně si myslím, že se opravdu povedla. Jednorázovka.
-------
Ona jediná.
Seriál o vojákovi z amerických speciálních jednotek, který se dostane do světa, kde vládne chakra. Do světa, kam nikdy nechtěl. Do světa, kde pro něj není místo...
Update! Třináctý díl je venku!
Neuvěřitelné, což? Ale je to tak! Nezapomněl jsem na vás!
Jen mi to trvalo o dost déle, než obvykle...
--------
Poslání: Speciální schvalovací FanFiction jednotka Konohy
Fanfikce o lidech, kteří tady na Konoze schvalují fanfikce. Jakákoliv podobnost s lidmi z Konohy je čistě náhodná, doopravdy, fakt.
vdaka za konstruktivnu kritiku no pravopis to mi musis povedat presnejsie aby som sa to pokusil opravit... tie "ucinky jutsu" v zatvorkach sluzia ako preklad... viem ze je moznost to rozpisat priamo do boja (teraz po precitani jednej z tvojich poviedok ), ale ja sa do toho zatial nepustam... a dynamickejsi... skus mi to vysvetlit na nejakom konkretnom priklade... dik
Moja FF Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ
ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku )
Peknéé celá povídka se mi moc líbila