manga_preview
Boruto TBV 08

Deset tváří smrti - 02 - Budu stát na svém místě

Stand my ground

Jen jsem stála. Potichu, mlčky. Normálně bych byla vyděšená tím, že jsem se rozhodla něco takového udělat. Ale teď...? Co se vlastně stalo, že mě to tak změnilo? Mohlo snad jeho chování předělat celý můj charakter? Mohl mě on donutit k takové nenávisti?
Ano.
A proto jsem se musela pomstít. Proto jsem se teď tyčila nad tím mělce dýchajícím mladým tělem a přemýšlela, jestli bodnout nebo ne.
Taková jsem ale dřív nebyla. To jen kvůli němu...zase. Vždycky to tak bylo a bude. Copak může být láska tak krutá? Já jen chtěla někoho milovat, cítit vůni blízké osoby. V nebezpečí se schoulit do otevřené náruče a nechat se konejšit příjemným hlazením.
Byly to ale jen sny. Pošetilé sny, které se rozplynuly jako pára nad hrncem. Rozplynuly...to už bylo dávno. Tak proč se mi teď sakra vrací? Proč mi stále říkají, že to dělat nemám, že ze sebe nemám dělat to, co nechci? Snaží se mě přesvědčit, abych odolala tomu zvrácenému volání. Jenže...dokážu jim ještě teď vůbec podlehnout?

Vidím,
že když jsi zticha, tak se nic neděje.
Má to tak být?
V pozdních hodinách
věci, o kterých jsem myslela, že jsem oddálila,
pronásledují mou mysl.

I can see
when you stay low nothing happens.
Does it feel right?
Late at night
things I thought I put behind me
haunt my mind.

Upírala jsem oči na nahou, nadzvedávající se hruď. Měla jsem chuť ukončit tenhle pitomý pohyb. Znervózňoval mě. Ukazoval mi, že stačí jen tak málo pro to, abych dosáhla svého cíle. Jenže pořád...pořád jsem nemohla. Nebo snad...nechtěla?
Ne!
Já se nevzdám!
Vytáhla jsem z koženého pouzdra svůj meč a jeho lesknoucí se ostří nastavila měsíčnímu světlu.

Prostě vím, že už není úniku,
jakmile na tebe upře své oči.
Ale já neuteču, budu tomu stále zírat do nitra.

I just know there's no escape now
once it sets its eyes on you.
But I won't run, have to stare it in the eye.

Podívala jsem se na svůj odraz v podlouhlé zbrani. Můj kamenný obličej, povislé rty, zúžené oči. Už to není to, co to bývalo. Teď jsem se změnila. Úplně.
Prsty jsem přejela po čepeli, až se na bříšcích vytvořilo pár kapek krve. Krve, která se za chvíli stane součástí toho těla přede mnou.
Neznala jsem mladíka, který tam ležel. Mohl být samotářský mrzout, ale také naoko šťastný chlapec s milující dívkou.
K čertu s tím! Chlapi jsou přece všichni stejní, tak nad čím tady přemýšlím?
Někdo to konečně už musí vyřešit. Někdo musí zabránit tomu, aby byly ženy takhle ponižovány. Existuje nás jistě spousta. Jsme připravené převzít úkol po těch, které nám předcházely. I já možná podlehnu, ale...
Třeba...třeba...

Budu stát na svém místě a neustoupím.
Už žádné popírání, budu tomu čelit.
Nezavřu oči a neschovám pravdu uvnitř sebe.
Když to nezvládnu já,
tak někdo jiný bude stát na mém místě.

Stand my ground, I won't give in.
No more denying, I've got to face it.
Won't close my eyes and hide the truth inside.
If I don't make it,
someone else will stand my ground.

Namířila jsem zbraň na jemnou, kůží pokrytou hruď. Jakmile se chladná ocel dotkla citlivého místa, mladík vypustil ze svých úst jemné zakňučení. Začal zrychleně dýchat, jako by kov rozpoutal v jeho mysli krutou noční můru.
Stáhla jsem meč a s jemným cinkotem ho opřela o rám postele. Příšerně mě bolela hlava. Všechno, co jsem prožívala, bylo jako koktejl. Zaplétalo se to do sebe a mě to vtáhlo do víru událostí. Já...proč jsem vlastně tady?
Protože jsem se potřebovala připravit na to, abych ho zabila.
Musela jsem...prostě musela.

Je to všude kolem, sílí to,
přibližuje se to, k mému světu.
Cítím, že nastává můj čas, abych tomu čelila,
můžu se toho chopit?

It's all around, getting stronger,
coming closer, into my world.
I can feel that it's time for me to face it,
can I take it?

Myšlenky mi přeskakovaly v hlavě jedna za druhou. Snažily se mi ukázat ty světlé stránky života, které jsem prožívala. Copak chtěly, abych se vzdala toho břímě, které jsem na sebe uvalila? Měla jsem se snad nevzdát života, který jsem si žila? Života bez zbytečných hříchů?
Nemohla jsem.
Nechtěla jsem.
Teď už ne.

Ačkoliv tohle může být konec
života, který jsem tak moc opatrovala.
Ale já prostě neuteču,
odsud už není návratu.

Though this might just be the ending
of the life I held so dear.
But I won't run,
there's no turning back from here.

Pevně jsem zavřela oči a několikrát se nadechla. Potřebovala jsem se koncentrovat. Uvolnit své špatné Já. To Já, které mi pomohlo dostat se do tohohle domu a vybrat si tu svoji druhou oběť.
Rukojeť katany jsem škrtivě sevřela, až se mi dlaň začala potit.
Ne, teď to nesmím vzdát.
Udělala jsem pár kroků a zastavila se přesně u mladíkovy hlavy. Stačil jeden jediný pohyb, abych vykonala to, na co jsem se tak dlouho připravovala.
V mých očích se zažehl plamen touhy. Touhy po pomstě. Touhy po svobodě.
,,Já...věřím..."

Budu stát na svém místě a neustoupím.
Už žádné popírání, budu tomu čelit.
Nezavřu oči a neschovám pravdu uvnitř sebe.
Když to nezvládnu já,
tak někdo jiný bude stát na mém místě.

Stand my ground, I won't give in.
No more denying, I've got to face it.
Won't close my eyes and hide the truth inside.
If I don't make it,
someone else will stand my ground.

Znovu a znovu. Chtěla jsem to udělat, ale přitom jsem...nechtěla.
Musela jsem se rychle vzpamatovat. Dost rychle na to, abych odsud mohla ještě před svítáním vypadnout.
Teď nebo nikdy. Buďto zabiji a nebo odejdu jako zbabělec. Zbabělec, který nedokáže nic, jen sedět s rukama v klíně a nechávat na sebe dopadat manželovy tvrdé ruce.
V očích se mi nebezpečně zablesklo.
Namířila jsem katanu na holý, jemnou kůží pokrytý krk, a řízla.

Vše, co vím jistě je, že se snažím.
A že vždycky budu na svém místě.

All I know for sure is I'm trying.
I will always stand my ground.

Vytáhla jsem ze zakrváceného hrdla svoji sečnou zbraň a krev mladého hocha utřela z její čepele do svého oblečení. Zastrčila jsem ji zpět do obalu upevněném na mém pasu.
Bylo dokonáno. Už jen stačilo otočit se a odejít.
Nechala jsem za sebou svoji druhou oběť. Oběť, která se mi zabíjela daleko tíž, než můj otec. Protože..můj otec...on byl zlý. Jeho jsem znala moc dobře na to, abych si uvědomila, proč to vlastně dělám. Ale tenhle kluk...neměl se mnou vůbec nic společného, a přesto jsem si vybrala zrovna jeho.
Co na tom záleží?
Teď jsem totiž byla připravená. Připravená vidět krev, zabít někoho, komu jsem se ani nepodívala do očí.
Byla jsem tím snad zbabělý vrah?
Ne.
Byla jsem jen mstitel. Byla jsem poslem nesplněných snů. Byla jsem poslem vražd za úplňku. Byla jsem...co jsem vlastně byla?

Budu stát na svém místě a neustoupím.
Nevzdám se, už žádné popírání.
Budu tomu čelit.
Nezavřu oči a neschovám pravdu uvnitř sebe.
Když to nezvládnu já,
tak někdo jiný bude stát na mém místě.
Nevzdám se, už žádné popírání.
Budu tomu čelit.
Nezavřu oči a neschovám pravdu uvnitř sebe.
Když to nezvládnu já,
tak někdo jiný bude stát na mém místě.

Stand my ground, I won't give in.
I won't give up, no more denying.
I've got to face it.
Won't close my eyes and hide the truth inside.
If I don't make it,
someone else will stand my ground.
I won't give in, no more denying.
I've got to face it.
Won't close my eyes and hide the truth inside.
If I don't make it,
someone else will stand my ground.

Přicházela jsem jako otrok, jenž má kolem kotníků uvázané velké balvany.
Odcházela jsem jako dáma, jako dívka s jemnými chodidly, lehounce našlapující na hlinitou zem.
Teď už jsem byla připravená.

Poznámky: 

Další díl mé spoluautorky s Kaiou.
Nad touhle kapitolou jsem strávila hrozně moc času a nakonec...není to podle mých představ. Nevím, co bych měla zlepšit, protože se na to dívám jen z jednoho pohledu - z pohledu autora.
Tudíž je to prostě klišé.
Na dvě stránky jsem popsala scénu, která by se dala jednoduše naťukat na A5.
Jak to ale vidíte vy? Nechám se překvapit Smiling.

Pokračování bude od Kaii na písničku What have you done.

4.857145
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, So, 2009-09-12 22:00 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Tak tohle je... Jak už tady bylo řečeno, emociálně nabitý. Má to v sobě tolik citů, že to snad ani nejde popsat. Nebo by možná šlo, ale já nemůžu. Nemůžu, protože jsem z té povídky v transu...

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Čt, 2009-09-10 22:41 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Já to četla. A nenapsala jsem komentář. Jsem to ale baka.
Kimm, tohle se povedlo. Moc a moc. Líbí se mi celá ymšlenka tohohle projektu a tohle zpracování... je úžasný. Tobě ty songfiction neuvěřitelně jdou Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Čt, 2009-09-10 13:56 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

bezvadný

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele lacca
Vložil lacca, Čt, 2009-09-10 06:17 | Ninja už: 5464 dní, Příspěvků: 362 | Autor je: Prostý občan

Super. Je to moc hezký a dojemný a smutný. Ukáplo i pár slz a takhle realistickou povídku sem už dlouho nečetla!

Orokanaru otouto yo. Kono ore o koroshitakuba, urame! Nikume! Soshite minikuku ikinobiru ga ii. Nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii. Soshite itsuka, ore to onaji me o motte ore no mae ni koi.

Vždy jsem ho miloval...on mě bude nenávidět. To je spravedlivé.
>>>MOJE FF KNIHA<<<

Chtěla bych poprosit kdyby měl někdo zájem o psaní spoluautorský FF tak ať mi pls napíše!!! :)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-09-09 21:40 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No páni tohle je něco, tak emocionálně nabitého, že při každém slově jsem měla dojem, že ta dívka stojí vedle a šeptá mi to do ucha... *husí kůže ji naskočila*
Jinak se těším na pokráčko a jen tak dál...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele yondaime kage
Vložil yondaime kage, St, 2009-09-09 19:54 | Ninja už: 5410 dní, Příspěvků: 176 | Autor je: Prostý občan

hezke, smutne, dojemne, rozporuplne, sklicujici...proste vse, co sem od toho cekal a moc se mi to libilo. vazne se musim priznat, ze sem i pochyboval, ze to udela, ale prekvapila me. tesim se na pokracko Smiling

Obrázek uživatele cinkl
Vložil cinkl, St, 2009-09-09 19:24 | Ninja už: 5631 dní, Příspěvků: 776 | Autor je: Prostý občan

No teda..
No tedááááá *_*
zase čumím..tahle děsivá scéna, dokonale popsaná..
poslední dobou mám kritickou náladu a fakt sem chtěla nějakou kritiku napsat i tady, protože pořád píšu jen chválu..ale nenašla sem nic co bych mohla kritizovat..
když sem dočetla, přistihla sem se jak čumím s otevřenou pusou..
do posledni chvile jsem nevěděla jestli to udělá nebo ne..
do poslední chvíle sem napnutě četla:)
Bravooo

*Lavi. He is pretty cool, you knowZ lásky*

*Když nechceš ubližovat, neubližuj. Ale když ublížíš, tak chladnokrevně.*

MůjsvětDivů **Kdo žije bez fantazie, není člověkem**

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, St, 2009-09-09 19:11 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Ják já to vidím, No super, konečně se mi nějak tak ujasnilo, jakým směrem se to má ubírat..(hm, než mě něco dojde), každopádně v nejbližší době začnu pracovat na dalším dílku Eye-wink Moc pěkné pokráčko, doufám, že se nám tahle sériovka povede a je mi ctí, že ji mohu psát s takovou skvělou autorkou... Eye-wink

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling