manga_preview
Boruto TBV 09

Nepolapitelná mrcha-9.kapitola

9.kapitola - Kasei

„To je nuda. Je tady vždycky taková nuda?“ Akaho ležela v trávě a dívala se na oblohu. Od mise už uběhly asi dva týdny a od té doby neměla co na práci. „Ani není koho prudit,“ povzdechla si, ale z téhle melancholie ji vytrhly čísi kroky.
„Máš jít k Hokage a to hned,“ zazněl ostrý hlas a dívka se usmála. Nuda brzo skončí a pokud jí Tsunade nedá nějaký úkol, tak alespoň bude provokovat...

„Ne!“ Godaime se usmála. Přesně tuhle reakci čekala, takže si z toho nedělala těžkou hlavu. Konec konců má s ní smlouvu. „Proč mně, elitní kunoichi dáváte takový ponižující úkol?“ zatnula dívka ruku v pěst a udeřila s ní do stolu.
Pátá se pohodlně opřela v křesle. „Ale ano. Není to žádný ponižující ůkol. Iruka je nemocný, tak za něho zaskočíš. Ve vesnici je nedostatek ninjů a ty nemáš co dělat. Navíc tohle je rozkaz,“ pronesla výhružně poslední větu.
„Ano, pane,“ odpověděla kysele Akaho, zasalutovala a práskla za sebou dveřmi.

Ponižující úkol? Učit děti na akademii... to si jako malá přála. Proto studovala, aby mohla své znalosti předávat dál. Vše se ale změnilo v tom hrozném ohni před deseti lety. Tam její naděje i sny shořely...

„To jsem zvědavej, kdo nás bude učit,“ zajímal se malý klučík.
„Prý přijde nějaký opravdu dobrý shinobi,“ rozzářila se očka druhému. Děti se ve třídě dohadovaly, jen jednoho to nechalo klidným. Možná navenek. Uvnitř byl nervózní a prosil nebesa, aby to nebyla ona osoba... Aby znovu nechtěla, aby zabíjel. Ji zabíjel...

Ano, takto Akaho často působila na lidi. Uměla si udržet respekt, i když se jí lidé vysmívali, dělali to za jejími zády. A naivně si mysleli, že ona nic netuší. Ale ona věděla... Věděla, že jakmile místo svého působení opustí, všichni si oddechnou...

Dveře se s trhnutím otevřely a do dveří vstoupila Akaho. Všichni ztuhli. Klučík vyvalil oči a tiše zasténal. Noční můra se stala skutečností. Dívka se škodolibě usmála a praštila papíry na katedru. Přivřenýma očima si prolétla obličeje dětí a zastavila se u jednoho. Její úsměv se roztáhl ještě víc a děti si pomalu začaly oddechovat. Ona vypadala jako kunoichi. Jako pravý shinobi...

Pravý shinobi... To byl někdo, kdo si doopravdy zasloužil její respekt a obdiv. Bohužel se její požadavky staly náročnějšími a její respekt už dlouho nikdo nezískal. Ta osoba o tom alespoň nevěděla.

„Bože, vy jste malí,“ pronesla škodolibě a rukama se zapřela o stůl. Děti její první slova zarazily. Čekaly skoro všechno, ale tohle opravdu ne. „No, protože váš učitel je nemocný, na chvíli ho nahradím já. Pokud čekáte, že se budu starat, koho co bolí, komu co nejde a tak dál, tak na to zapomeňte. Máte se stát ninji a získat čelenku, která je důkazem vaší dospělosti a způsobilosti. Každý si musí pomoct sám. Jasné?“ vyštěkla a děti sebou trhly.
Holčička v první řadě zaváhala, ale pak zvedla ruku. Akaho po ní střelila pohledem a dívence se ruka zachvěla. Přesto ji nedala dolů.
„Otázka? To se divím,“ utrousila, ale kývla hlavou.
„A kde máte svoji čelenku vy?“ zeptala se holčička roztřeseným hlasem. Dívka ztuhla.

Jaké je vysvětlení tohohle? Jak říct, že byla pouhé dítě, když zapálila vlastní vesnici a utekla? Jak říct, že její síla je darem i prokletím zároveň? Ano, tenkrát to pochopila. Její síla bude i její záhuba. To ona ji dovedla až sem. Byl to osud, ať si říká, kdo chce, co chce. Toto se mělo stát.

„Kde mám svou čelenku? Zopakovala otázku. „Na bezpečném místě,“ vzchopila se a pomalu zajela rukou do rukávu. Všichni zatajili dech. „Takové napětí snad není ani potřeba,“ dodala ironicky a vytáhla ji. Oči děti se upřely na ten podivný předmět v jejích rukou. Nebyla to čelenka v pravém slova smyslu. Byl to šátek. Krvavě rudý šátek s vyšitými plameny. Akaho se v očích objevilo cosi zvláštního, ale nakonec si ho uvázala jako čelenku do vlasů.
„Nebudu ztrácet čas vypravováním starých a dávno zapomenutých příběhů. Stejně vám do toho nic není. První hodinu si máte zopakovat pravidla, druhou budeme probírat různé techniky. Příklad máte na tabuli, pak se sejdeme venku,“ rozhodla pevně.

Dávno zapomenutý příběh Kasei. Dávno zapomenutá legenda, o které ví jen nositel... Šátek znovu zmizí i s posledním výdechem svého bojovníka... A znovu se objeví teprve tehdy, až se narodí bojovník hoden té zvláštní síly. Ne, Kasei je jen symbol, který provází nezkrotitelný oheň už od pradávna... A tak to má být. Jen nositel zná pravou sílu.

Vysvětlivka:
Kasei - Mars (planeta ohně)

Poznámky: 

Ehm? No, tak já radši zdrhám... První důvod: Minule nevyšla, protože jsem prostě nestihla a včera nevyšla, protože jsem byla na návštěvě, která se trochu protáhla. Proto asi bude vycházet v sobotu (pokud projde filtrem Smiling) Druhý důvod: Asi nic moc, co? No,kritika je na vás... Já se jí postavím čelem Laughing out loud

4.814815
Průměr: 4.8 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2019-08-08 20:58 | Ninja už: 5196 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia L4: No teda teraz si ma riadne šokovala týmto nečakaným brilantným zvratom. Cudzí shinoby na Akadémii? Z toho musí byť Danzo i zvyšok rady na prášky. A hádam sa mi to iba zdá, že sa správa na svoj charakter relatívne normálne? tak, či onak, zdá sa, že sa takto ku koncu začína dej konečne niekam rozbiehať.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2017-03-03 17:00 | Ninja už: 2691 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

Akaho sa nudí a Shikamaru sa otravuje Laughing out loud Predsa len je Akaho autoritou vo svete nindžov, ja aspoň som znalých učiteľov uznávala, aj keď neboli najláskavejší Smiling Deti potrebujú rôzne vzory, aby si vedeli vybrať svoju cestu. A ako hovoríš, ona je síce mrcha, ale je čestná, čo je obdivuhodná vlastnosť Smiling V podstate tu propaguješ veľmi cenné hodnoty, na ktoré sa pomaly zabúda a sú skôr príťažou v boji o holé bytie Sad

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, St, 2009-07-29 16:03 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Kritika se nekoná. Už mě s tím začínáš štvát Laughing out loud. Pořád se jen podceňuješ! Ty to nemáš za potřebí. O kritiku si můžou žádat jen takoví, jako já - looseři, kteří píšou ve slově rozuměla mně Laughing out loud
A opovaž se někam zdrhnout. To bych potom z tvých dílek nemohla čerpat inspiraci Eye-wink


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Ne, 2009-04-05 21:05 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Jéééééé super učitelka, takovou bych potřeboval do školy, aby trochu ty hodiny oživila Laughing out loud jinak pěknej dílek, moc se těšim na další Smiling

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2009-04-06 18:58 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

ajima: jo, chudáci děcka, podle toho, jak jsem to měla myšlený, tak by měly ještě dostat sodu Smiling a ten druhý důvod: dobře, tak já nezdrhám a píšu nový díl Laughing out loud

Hanoke Kame: nápodobně Laughing out loud dík za pochvalu, jsem ráda, že se líbí Eye-wink

Avatar: No, já bych ji moc nechtěla... ale na druhou stranu, ona to hraje čestně. Ona je podusí, ale svým vlastním zůsobem Eye-wink To uvidíš...

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Ne, 2009-04-05 19:49 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

být ona mým učitelem nechodím do školy Laughing out loud a tady nejde nic kritizovat O_. takže tak, líbí se mi to!

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Ne, 2009-04-05 19:32 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

chudáci děcka,v porovnání s Akaho jsou naši učitelé tintítka Laughing out loud a kvůli tomu druhému důvodu zdrhat nemusíš,mě se to osobně moc líbí Kakashi YES