manga_preview
Boruto TBV 09

Proč?

Kapky deště dopadaly na bledé tělo mladé dívky, nad kterou se skláněla blonďatá žena, která se zamračeně dívala na tělo. Blonďatý mladík stál kousek od ní a neodvážil se jí znovu pohlédnout do tváře. Zatnul ruce v pěst.
„Kdybych přišel dřív.“ Zavrčel.
„Nesmíš si to dávat za vinu Naruto.“ Zavrtěla žena hlavou a utrápeně se dívala na zohavené tělo své studentky.
„Já ho najdu a zabiju ho.“ Sykl a otočil se k žene čelem. „To slibuji.“ Žena se smutně pousmála. On se nikdy nezmění. Mihlo se jí hlavou.
„Pomůžu ti.“ Kývla hlavou. Naruto se na ní udiveně podíval. V jejím obličeji se zračilo odhodlání. Naruto se zamračil.
„Měla bys zůstat ve vesnici. Budou tě tu potřebovat.“ Zamumlal, ale do tváře jí to říct nedokázal.
„Rozhodla jsem se sama Naruto!“ okřikla ho. Její hlas, byl plný zármutku. Už zase někdo blízký zemřel. Nesnášela ten divný pocit prázdnoty. Naruto kývl hlavou, chápal jí až moc dobře. Nesnášel ten pocit viny.
„Ten pocit. Užírá mě…Pomalu…“ zašeptal a zaklonil hlavu. „Ale já se nenechám. Sakura-chan umřela a neměl bych si to brát za vinu. Vám se to lehce řekne…Já ji viděl pomalu umírat. Ona opravdu trpěla a on se usmíval.“ Zasyčel unaveně. Tsunade se na něj udiveně podívala.
„On tam byl?“ zeptala se ho tiše. Naruto nepatrně kývnul hlavou.
„Čekal až zemře…“ zašeptal jako by se bál to říct nahlas. „Stál nad ní a díval se jí do očí.“ Odfrkl si. Jako by na něco čekal, nebo spíš na někoho. „Když jsem tam přišel netvářil se vůbec překvapeně…Jako by na mě čekal.“ Pohled zaryl do země.
„Naruto ty si snad myslíš, že jí to udělal, aby se s tebou setkal?“ zašeptala Tsunade, její odvaha vyprchala.
„Já to vím, Tsunade-sama…On mi to řekl. Prý nemusela zemřít, kdybych přišel na naše smluvené místo.“ Zavrtěl bezradně hlavou. „Jenže mi žádné smluvené neměli.“ Hlas mu selhával a po tvářích se mu koulely slzy.
„Chtěl v tobě vyvolat vinu Naruto. Nevěř mu…“ zavrtěla hlavou.
„Řekne se to lehce, ale těžce se to udělá…“ zašeptal. „Na tohle nikdy nezapomenu…Já ji miloval, nemusela umřít. Kdybych ho tenkrát zabil.“
„Nesmíme plakat nad rozlitým mlékem. Musíme se o něj postarat. Zaplatí za to, co naší vesnici udělal.“ Přitakala Tsunade a otočila se zády k tělu. „Hned po pohřbu. Ostatní její přátelé mají také právo se s ní rozloučit.“ Kývla hlavou.
„Jak to řeknu jejím rodičům?“ zašeptal zmučeně. „Ona šla na obyčejnou misi a už se nevrátí.“
„Já za nimi zajdu. Jsem přece Hokage. A ty si běž odpočinout.“ Pokývala hlavou. „Musíš být na tuto akci čilý.“ Usmála se a vyrazila vstříc domu rodičů skvělé kunoichi, Haruno Sakury. Naruto se díval na její mizející záda. Potom se odvážil podívat na tělo Sakury. Zaštípali ho oči, a proto si je otřel do rukávu.
„Musím to udělat…slíbil jsem ti to…“ zašeptal směrem k dívce. „Brzo se zase uvidíme Sakuro-chan.“ Usmál se. Otočil se k ní zády a rozeběhl se hlavní bránou pryč z Konohy. Za bránou se naposledy otočil, aby pohlédl na Konohu, něco mu říkalo, že tentokrát už se nevrátí. Oči ho začali pálit čím dál víc. Proto se rozhodl běžet dál. V mysli mu proběhla poslední myšlenka, která byla směřovaná Konoze. Už se nevrátím přátelé… Běžel dál, nechtěl zastavovat, chtěl už to mít za sebou. Nesnášel loučení a nechtěl ohrozit život někoho jiného a proto se rozhodl jít už dneska. Znovu začalo pršet, ale tentokrát jinak, hustěji. Naruto skoro neviděl na krok. Běžel podle paměti.

Stanul v údolí konce. Stáli naproti sobě jako tenkrát. Ale tentokrát měl jasný cíl. Už ho nechce přivést do Konohy. Chce ho zabít.
„Sasuke!“ zakřičel. „Dneska je to naposledy.“
„Ano, naposledy, ale né pro mě. To ty tu zemřeš jako ona!“ okřikl ho.
„Ano dnes tu zemřu vím to, ale tebe vezmu sebou.“ Zamumlal Naruto. „Miloval jsem tě Sakuro-chan.“ Zašeptal do větru a vyběhl vstříc smrti.

Poznámky: 

Takhle si představuji já konec týmu č. 7

4.47619
Průměr: 4.5 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Čt, 2009-08-06 21:03 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Ty kámo, co sis dal?! Kame, sestřičko moje, promiň, promiň a ještě jednou promiň. Já baka byla líná si ty povídky vyhledat. T_T Tohle je velmi pěkný konec týmu. *-* Víš jak já ráda, tohle čtu? Taky mám o těch koncích představy a jsem zvědavá, jak to vlastně Kishi zakončí xD

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Pá, 2009-01-30 18:15 | Ninja už: 5725 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

To je doják!! Všichni jsou mrtví..

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele mashinkA_rainBow
Vložil mashinkA_rainBow, Út, 2009-01-27 01:41 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 236 | Autor je: Prostý občan

dobry, ale jaktoze je to krucifix jednorazovka??? Aaaaa ja chcu videt koneeec!!!
Haha ale to neni nic ve zlym...Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2009-01-25 11:49 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ja si tých koncov predstavujem akosi viac xDD Jeden mi nestačí... Laughing out loud
Ale tento sa mi páči Laughing out loud
Toto bola moc pekná poviedka Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele HyuugaA
Vložil HyuugaA, Po, 2009-01-19 21:44 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

Tak je to o týmu 7 a ten moc nemusím Laughing out loud . Ale líbilo se mi to.

Jenom mi tam vadilo to co tu bylo připomenuto již osobou přede mnou. Na to že to byla Narutova milovaná Sakura se choval celkem klidně-je pravda že teď je z něj ubercoool drsný žabák(nesnáším ho Laughing out loud ) ale myslím že tohle by ho rozšrotovalo. A Tsunade byla taky kupodivu taková malátná.

Rozhodně ale nápad Sasukeho popravší Sakuru se mi zamlouvá Laughing out loud

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, Po, 2009-01-19 20:35 | Ninja už: 6072 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Zajímavý pohled na tým sedm i když já osobně ho nesdílím. Povídka je celkem hezky napsaná, akorát po pocitové stránce mohla být trochu vyvedenější.