mashinkA_rainBow
Pondělí, Leden 30, 2012 - 19:47
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)mashinkA_rainBow se žádných misí neúčastnil(a).
Fan Art a Fan Fiction
Počet Fan Artů: 1Počet Fan Fiction: 42
Anime a Manga
Uf...
Naruto
Honey and Clover - super až do doby, kdy to přestala bejt sranda a celý díly jenom znuděně kecali..
Junjou Romantica - Dokoukala jsem Junjou Romantica 2 a pořád je to supr..
Pokémon - + reklamy .. ne fakt, občas se koukám, když mi to příjde pod ruku..když jsem byla malá, bylo to in xD tak mám zkušenost..musím uznat, že ty minulý díly s tou zrzkou byly lepší než tadyty s tou Don..
Paradise Kiss - super anime, hlavně ta móda nemá chybu
Kaleido Star - ty skoky jestli někdo dokáže..chci vidět toho šťastlivce
Červánek - *in love* Ten je sladkej ^^
Ghost Stories - stále hledám člověka, který zná písničku "Sexy Sexy"..prej ti Japonci "šekši šekši" ..
Bleach - Jashinužel jen do 20.dílu :[ *nevydržela to, cháchá xD* Fajn, fajn, dobře ...
Ikoku Irokoi Romantan - krásné a oddechové. Tak by se to dalo popsat ~
Boku no Pico(1.díl) - dobře, asi jsem úchyl, ale viděla jsem to. Nebylo mi z toho moc špatně. Asi mám holt moc silný žaludek xDDD Ale nevylučuji, že je to...síla.
Kyou Kara Maou - Kdyby mi někdo sakra řekl, kde si to můžu sakra stáhnout nebo se na to sakra podívat, tak bych sem o tom něco sakra napsala! Ale protože jediný, kdo to anime má je animetým, a ten to silně zanedbává, tak sem nemůžu napsat ani sakra prd, leda že byste chtěli sakra slyšet, že japonsky ani španělsky neumím a dohromady už vůbec... sakra.
D.Gray-man - Také do pátého dílu. Ne že by mě to vyloženě chytlo, ale co se dá dělat Já vždycky něco nakouknu a hned od toho dám ruce pryč XD
Devil May Cry - A víte že tohle bych ráda skoukla do konce? Má to hezký příběh a vůbec, líbí se mi to :3 Zvlášť Dante xD
Kuroshitsuji - Ano, také nedokoukané, hádáte správně . Taky pěkné, ale na můj kus šíleně dlouhé XD
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan - 3/4 dokoukané, pak jsem to úmyslně vzdala. Nevím, co vám na věčném masakru připadá vtipné, krom pár opravdu vydařených vtipů. Nemohu najít nikoho, kdo by měl tolik rozumu jako já a nesmál se jako de*il (pardon), když někomu Dokuro-chan ufikne hlavu. Ach bože.
Trinity Blood - Hugue de Watteau -> vrrrr... XD Nicméně, je to úžasné anime *_* Co víc říct ...
Tegami Bachi - právě začínám číst. Nyu nyu :3
a mnoho dalších..
Naruto
Nindža karta
Nirvana
Super Junior
Three Days Grace
Fall Out Boy
30 Seconds To Mars
Linkin Park
Hoobastank
The Red Jumpsuit Apparatus
Hammerfall...
No, hlavně punk rock. :)
Mám jich pár, ale jeden nejvíc...
Pokud vydám knížku, nechtěla bych tu fuj lesklou vazbu, se kterou se musíte prát, abyste ji vůbec otevřeli XD Takový knížky já nevybírám a většinou o ně ani nezavadím pohledem, takže předpokládám, že bych mohla mít nějakou aspoň trochu pěknou, kterou by si čtenář vzal do ruky a zašeptal: "O čem to je?"...
A pak taky setkat se s jedním člověkem :3 Je tu asi tak pravděpodobnost 1 : 10 000, ale... co když to bude ta jedna? XD