manga_preview
Boruto TBV 09

Moje drahocenné, rozkošné dieťatko

e52122c9ab95fca6c7ca155655ea0d49.jpg

„Ďalej ani krok! Ruky preč od Sasukeho!“ postavila sa Karin rázne pred Orochimara a Suigetsu sa zmohol iba na prevrátenie očí. Zjavne si uvedomoval, že niekto jej alebo hoci aj jeho úrovne nemohol takto vystupovať voči shinobimu Orochimarovho formátu. V momente by ich mohol sfúknuť a ani by sa veľmi nemusel ohliadať, či sa to obyvateľom Ryūchi bude páčiť, alebo nie. Teda až na Bieleho hadieho pustovníka, pred ktorým mal Orochimaru určitý rešpekt, no ten bol nad ľudské pletky vždy povznesný. Orochimaru sa usmial, čo nebývalo nevyhnutne dobré znamenie, a akoby nič prešiel popri Karin, ktorá sa zrazu nedokázala vôbec pohnúť, ba ani len prehovoriť.
„Dávno sme sa nevideli, Sasuke-kun,” oslovil cieľ svojho záujmu bez akéhokoľvek pozdravu.
„Tušil som, že sem nemám chodiť, ale čo už,” utrúsil Sasuke, akoby pre seba, bez toho, aby spustil oči z hadích vajec, kvôli ktorým boli dnes všetci vyvoláči hadov pozvaní na toto miesto. Teda až všetci dvaja plus sprievod, ktorý tvoril na Orochimarovej strane Kabuto, kým so Sasukem prišli iba Suigetsu a Karin, pretože Juugovi prostredie Ryūchi nepôsobilo dobre na nervy. Po Mandovej smrti sa hľadal nový kandidát na vodcu klanu hadov a konečné rozhodnutie malo padnúť podľa toho, potomok ktorého z kandidátov sa vyhliane z prítomných vajec ako prvý.
„To by bolo dosť neslušné,” skúsil Orochimaru udržať rozhovor, no Sasuke iba zívol.
„Nemusssíte tu čakať, Sasuke-sama,“ zasyčal Aoda, ktorý si to všimol, „môžete si vyjsť na vzduch a dáme Vám vedieť, keď príde časss.“
Zjavne si to gesto vysvetlil ako prejav nedostatku vzduchu, neuvedomujúc si jeho spoločenský význam.
„Vďaka za informáciu,“ odvetil Sasuke Aodovi a zvrtol sa k odchodu.
„Mohol by ubrať z arogancie,“ pohoršil sa Kabuto.
„Mňa Manda na toto neupozornil,“ zasyčal Orochimaru, dívajúc sa za odchádzajúcim Sasukem a jeho týmom, „nech mu je zem ťažká.“
Vtom ho niečo napadlo.
„Počkajte, nechcete opustiť Sasukeho a vrátiť sa ku mne?“
„Hééh?“ pootočil Suigetsu hlavu smerom k Orochimarovi. „Prečo by sme to robili?“
„Platím veľmi dobre, primerane vašim schopnostiam. A pokusy už iba na dobrovoľnej báze.“
Suigetsu uprel spýtavý pohľad na Sasukeho, ktorý iba ľahostajne mykol plecami.
„OK, som Váš, no nie som lacný. A ešte raz toľko budem chcieť za Juuga,“ zaškeril sa Suigetsu.
„To si robíš p***l,“ oborila sa naňho Karin, „opustiť nášho Sasukeho, a ešte do toho zatiahnuť aj Juuga, ktorý sem nemohol prísť?“
„Ale no tak,“ odbil ju Suigetsu, „vieš predsa, že všetky Sasukeho prachy idú na alimenty. Posledný mesiac prežívame predvádzaním ohnivej show a mojich únikov z nádrže s vodou.“
„No, ale...“
„Kľudne môžeš ísť aj ty, Karin,“ prerušil ju Sasuke.
V priebehu pár minút sa Karin opäť dostala do stavu, kedy sa nebola schopná slova, no tentoraz z iného dôvodu. Po niekoľkých zmenách farby sa však tiež zvrtla smerom k Orochimarovi.
„Poriadku, vyberám si teda muža, ktorý si ma váži a dokáže zaopatriť. A istému Uchihovi zaklapnú už odteraz zuby naprázdno.“
„V poriadku, to prežijem,“ odvetil Sasuke, no nepokračoval ďalej, lebo ešte stále pociťoval na svojom chrbte Orochimarov sústredený pohľad.
„Čo ešte? Mňa už nedostaneš, to je ti hádam jasné?“
„Teba už nepotrebujem. Po tom, čo som sa dozvedel od Tobiramu o dedičnej uchihovskej psychickej nevyrovnanosti, nehodlám riskovať. Len si predstav, čo všetko by sa mohlo stať, keby som sa stal emocionálne labilným cvokom. Obzvlášť teraz to nemám vôbec zapotreby.“
„Predstavil som si to a nevidím žiaden rozdiel,“ nadhodil Suigetsu, no Orochimaru si to nevšímal. S víťazným úsmevom sledoval, ako sa k nemu Sasuke otáča. Takže sa na to chytil.
„Nepotrebuješ telo? Emócie? Obzvlášť teraz?“ zhrnul podstatné body Orochimarovho prejavu. „Čo máš zasa za lubom?“
„Teraz si iba chcem niečo overiť, ak ťa to zaujíma, nasleduj ma do vedľajšej siene.“

Ťuk – ťuk.
„Tak dobre, čakám!“ prehlásil Sasuke, pripravený takmer na čokoľvek.
„Kabuto, vypusti ho,“ nariadil Orochomaru a oslovený si roztvoril plášť.
„Nechcem vidieť, čo mu odtiaľ vylezie tentoraz,“ odvrátila Karin zrak, „a ani mi to nepopisuj,“ upozornila ešte pre istotu Suigetsua.
Povrch sa začal nepatrne vzdúvať.
Na Sasukeho vyrazili dve dlhočizné ruky, čo na prvý pohľad vyzerali ako hady. Sasuke však nebol z tých, ktorí by dali na prvý pohľad, preto sa rozhodol namiesto seku katanou najskôr uskočiť a zistiť, proti čomu stojí. Ruky sa zadrapli do miesta, kde ešte pred chvíľou stál a vzápätí za nimi rýchlosťou šípu vystrelilo telo, ktorému patrili. Letel priamo na Sasukeho. Ten bol ešte vo vzduchu, takže nemohol uhnúť, no ako mačka sa prehol v drieku, aby mohol vykopnúť nohou proti útočníkovi. Nemalo to však očakávaný efekt a útočník sa mu začal ovíjať okolo nohy a následne ostatných končatín. Orochimaru sa usmial. Bolo to ako deja vu zo Sasukeho chuuninských skúšok, akurát, že tam stál proti inému súperovi.
„Ako si poradíš teraz, Sasuke-kun?“
Povrchom sa začali šíriť ako vlákna tenké trhliny.
CHIDORI NAGASHI.
RAITON: HEBI MIKAZUCHI.
Obaja prakticky v totožnej chvíli spustili svoje techniky a prítomných oslnili bledomodré a žlté blesky, ktoré sa vzájomne splietali a súperili, ako ich vyvolávači. No bez zjavného výsledku, až do okamihu, kedy Sasuke pustil svoju katanu a ta sa namiesto neho objavila uprostred súperovho objatia. Následne ju opäť chytil a švihol smerom k súperovej tvári. Tomu sa podarilo uskočiť, hoci jeho blesky väčšiu časť útoku zachytili, ostala mu na pravom líci rezná rana.
Škrupinka sa konečne úplne pretrhla.
„Pekný trik,“ ocenil Orochimaru, „ten som ešte nevidel.“
„Jej, však je to iba decko,“ konštatoval Suigetsu a usrkol vodu z čutory, čo mal v ruke. Bol by sa mu prizrel aj bližšie, no nechcel dostať ranu z bleskov, čo sa okolo chlapca stále šírili.
„Nie je to detská verzia Orochimarovho posledného hostiteľa pred tým, ako k nám prišiel Sasuke?“ naprávala si Karin okuliare, aby lepšie videla.
„Iba z jednej tretiny, zvyšok sú úpravy,“ odvetil Orochimaru, zjavne spokojný s tým čo doteraz videl.
Následne sa obrátil k Sasukemu: „S genjutsu to skúšaš zbytočne, kým sú okolo neho blesky, budeš musieť...“
„Prepáčte, že rušššším, Sasuke-sama, ale liahnutie už začalo,“ objavil sa vo vchode do sály Aoda, „prossssím, zaujmite všetci svoje miesta.“
„Už som si myslel, že nás ostatných odignoruje,“ povzdychol Kabuto a opäť rozhalil svoj plášť. Chlapec ako na povel ukončil techniku a pobral sa ku Kabutovi.
„Pestuješ si túto prakticky bezduchú babku ako svojho potenciálneho hostiteľa?“ zhrnul Sasuke videné, kým zasúval katanu opäť do pošvy. „Prečo si ho potom chcel obetovať v boji so mnou?“
„No dovoľ? Iba nutný, vopred presne premyslený test, žiadne obetovanie,“ opáčil sa Orochimaru.
„Ver alebo nie,“ pokračoval vidiac skepsu v Sasukeho očiach, „také by žiaden rodič nespravil.“
Zastavil chlapca, pohladil ho po vlasoch a utrel mu z líca krv.
„Je to predsa moje drahocenné, rozkošné dieťatko.“

Poznámky: 

Kým sa iní účastníci misie sústredili na reflexiu Orochimarovej minulosti, mňa inšpirovala skôr jeho budúcnosť, reflektujúc úplný súbor udalostí, ku ktorým došlo pre Mugen Tsukuyomi. Vlastne sa tento príbeh mohol neskôr pokojne odohrať i v reálnom svete.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2024-03-26 23:29 | Ninja už: 3882 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Paráda, hlášky mě odzbrojily a oblíbené postavy potěšily Smiling. Většina dialogů zní naprosto uvěřitelně, úplně jsem se vrátila v čase. Jen k těm alimentům - to asi musely být supersilné nebo supermazané ženy, že se jim ho podařilo ...ulovit Sticking out tongue. Řekla bych, že pokud je při smyslech, tak žádná nemá sebemenší šanci Laughing out loud.
Vtipná milá povídka, díky za ni!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2024-04-01 16:48 | Ninja už: 5192 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Čo sa alimentov týka, myslím, že aj jedna Sakura dokáže so svojimi deštrukčnými sklonmi riadne predražiť výchovu dieťaťa. Sakura
Každopádne ide o Orochimarov sen, takže kto vie ... možno je Sasuke v jeho predstavách posadnutý inseminátor. Orochimaru ^.^

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2024-03-26 14:40 | Ninja už: 2687 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

Potešil si ma všetkými uvedenými postavičkami Kiss! Vyliahnutie sa hadieho vodcu je ozaj vážna záležitosť. Aoda bol zlatúšik, škoda, že v Borutovi už summoni vymizli OMG! Vážně nevím, co dál... Hehe, komu všetkému platí Sasuke alimenty? hihihi Jésušu, ten Kabuto je ozaj exot, už som sa ľakla, čo vylezie, keď sa odhalil Ehh... jasně... hehe... Fakt Oro prekvapil, aký je starostlivý otecko aj mamička, no veľa lásky neužil, asi mu to začalo chýbať potom, čo zažil. Dobre si napísal, ako vždy, námet perfektný a štýl tiež, vďaka Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2024-03-25 22:58 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 2348 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

„Nech mu je zem ťažká.“ Laughing out loud Pravda, netušila jsem, že oblíbenými postavami mise budou Oro nebo Sasuke xD Což ale vůbec nevadí, každé dosavadní zpracování byla lahoda číst. Lehce sepsáno, od začátku jsem se bavila a smála (finanční krize týmu top), taky potěšil Aoda, který se moc často nezmiňuje. Nikdy mě nenapadlo, jak mohlo hadí uskupení řešit Mandovu smrt, to je dobrá myšlenka.
Díky moc za příspěvek, doufala jsem, že něco sepíšeš ^^ Mise samozřejmě uznána.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...