Předvánoční tradice
Do Vánoc zbýval necelý týden. Celá Konoha se horlivě připravovala na nadcházející svátky. Včetně klanu Uchihu, který čekal tradiční předvánoční hon na kance.
Ve čtvrti bylo rušno, všude pobíhali účastníci a připravovali se na druhý den. Večer, když bylo vše hotovo se všichni sešli v domě vůdce klanu, rozdělalo se pár flašek saké a začalo se živě diskutovat o zítřejší události. Po chvilce bylo v místnosti hodně hlučno a veselo, občas zazněla i hlasitá výměna názorů, jak správně střílet z luku či vrhat noži.
Staršímu ze synů se s pomocí jeho kamaráda, podařilo ukořistit jednu flašku a nenápadně se s ní vyplížit z pokoje ven. Skončilo to tím, že se mladý Itachi opíral o sloup, jednou rukou upíjel z flašky, druhou máchal kolem sebe a opilecky vykládal něco Shisuiovy. Ten, bohužel neměl čas ho poslouchat, protože byl naprosto zaměstnán jeho malým bráškou. Byl donucen obléct se do kostýmu super padoucha a bojoval s malým Sasukem, který ho měl po velmi dlouhém a napínavém zápase porazil a stát se hrdinou jejich klanu. Pokračovali ve hře, dokud se mrňous neunavil a nezačal usínat ve stoje. Nakonec ho musel odnést a uložit ho do postele, protože se po jeho starším bratrovi slehla zem. S postupem noci se hluk pomalu začal ztrácet, pár jedinců bylo schopných se nějakým způsobem doplazit domu, zbytek si ale ustlal všude možně, kde bylo místo.
Druhý den ráno se ti, co byli schopný jakéhokoliv pohybu, vydali na lov. Fugaku se vydal stopovat se svým starším synem, který byl po včerejším dobrodružství neuvěřitelně rozlámaný a bolela ho hlava. Otci by to však nepřiznal. Stačilo, že ho ráno našel jeho bratříček, válet se polonahého v křoví a aby mlčel mu musel věnovat pár svých shurikenu. Rázně vykračoval za otcem do lesa. Co, však ani jeden z nich netušil, bylo to, že nejmladší člen rodiny měl svůj vlastní plán.
Malý Sasuke si poctivě balil do baťůžku všechny potřebné věci pro lov, ukořistěné zbraně, notýsek, sváču a červený hrdinský plášť. Vyšel ze dveří jeho pokoje. Po špičkách se mu podařilo proklouznout kolem maminky a vyběhnout ven na ulici. Vydal se směrem k lesu. Cestou ze strachu, aby jeho plán nikdo neodhalil se schovával před kolem jdoucími za sloupy. Občas skočil za velký květináč nebo využil kamuflující deku a předstíral, že je zeď.
Konečně se mu podařilo dostat se před les. S vidinou velkého úspěchu se nebojácně vydal dovnitř.
Mezitím jeho bratr a otec pokračovali v lovu. Schovaný za velkým kamenem pozorovali bedlivě okolí. Přes rameno měli každý přehozený speciální lovecký luk. Během lovu bylo zakázáno používat sharingan, takže to bylo pro některé členy dost náročné, ale v tomto případě to neplatilo. Itachi se díval směrem, kam ukazoval jeho otec. V lese se zdál být docela klid, když najednou uslyšeli zapraskání větví. Oba se otočili tím směrem a chvíli pozorovali místo, odkud zvuk přišel. Jakmile si byl mladý Uchiha jistý, že je to přesně to co myslí vydal se k tomu místu.
Sasuke se plížil mezi křovím a hledal stopy po divočákovy. Počínal vskutku bravurně, nikdo zatím neodhalil jeho přítomnost v lese. Občas se zastavil a s vážným výrazem si zapisoval do zápisníčku poznatky.
Když už to vypadalo, že nebude mít štěstí a bude se muset vrátit domů s nepořízenou, narazil na rýhy v zemi. Radostně povyskočil a rozběhl se po směru, jakým se ubíraly. Stačil však udělat jen pár kroků, protože ho někdo chytl za tričko a přitáhl zpátky do zadu.
„Ale, ale co to tu máme?“ ozval se velmi známý hlas za ním.
„Pusť mě niii-san!“ marně šermoval rukami a snažil se vyprostit z bratrovo sevření.
Otec stál hned vedle a přísně si ho měřil. Sasuke polkl. Neměl rád, když se tatínek naštval. Vždycky z toho byl velký průšvih.
Fugaku nakonec rezignovaně pokrčil rameny a dovolil, že nejmladší člen rodiny smí pokračovat s nimi. Nemělo cenu ho posílat domů.
Dál pokračovali všichni spolu. Náš malý hrdina se musel snažit ještě více, neboť se chtěl předvést jaký je neuvěřitelný lovec. Taky chtěl konečně porazit jeho staršího bratra.
Netrvalo dlouho a kance vystopovali. Bylo to obrovské mohutné zvíře. Ryl kly do země na menším prostranství a hledal bukvice. Trojice lovců se rozdělila a co nejvíc potichu se každý schoval za strom, tak aby divočáka obklopili ze všech stran. V lese bylo naprosté ticho. Itachi pomalu vydal šíp, přiložil ho k luku a napnul tětivu. Zamířil a vystřelil.
V tu samou chvíli, ale vyběhl malý Sasuke ze svého úkrytu s bojovým křikem. Hlukem vyrušené zvíře zvedlo hlavu a šíp ho minul. To už se, ale na něj chystal další útok. Náš malý hrdina vytáhl kunaie, které pracně sebral bratrovi. Za běhu se mu, ale bohužel podařilo zakopnout o náhodně vystouplí kořen a spadnout obličejem k zemi. Zbraně, které vyhodil, neletěli díky té náhle změně pohybu na cíl, nýbrž směrem na jeho bratra. Ten při úskoku před nebezpečím uklouzl a dopadl přímo na zadek.
Zvíře uvědomující si nebezpečí se dalo na útěk. Maličký Uchiha, si přitiskl ručičky ke spánkům a začal fňukat nad zmařeným hrdinským plánem.
Fugaku nevěřícně sledoval své syny. Chystal se na ně zařvat co, to předvádějí za divadlo, když se najednou ten starší chytil za břicho a začal se smát. Hlasitý smích byl tak nakažliví, že se sám vůdce klanu neudržel a začal se taky zmítat smíchy, předkloněný do předu, rukou opřený o strom.
Sasuke se posadil a s našpulenou pusou sledoval smějící se členy rodiny. Nechápal, co jim na tak tragické věci přijde vtipného.
Když se jeho bratrovi podařilo uklidnit, přinesl mu posbírané kunaie a uložil je do baťůžku na zádech. Všiml si složeného červeného pláště a usmál se. Vytáhl ho ven, přivázal ho prckovi kolem krku a spiklenecky na něj mrkl. Pomohl malému bráškovi vstát a oprášil z něj prach. Sasuke se s novým odhodláním vydal směrem, kudy kanec utekl. Členové rodiny ho následovali.
Divočáka se nakonec podařilo ulovit Shisuiovi. Malému hrdinovi to, ale nevadilo, protože si užil skvělí den s tatínkem a bráškou. Večer, když se pak sešel celý klan oslavovat zdařilý lov, Sasuke horlivě vyprávěl každému své zážitky. Celý šťastný, že mu otec dovolil účastnit se lovu další rok, pokud bude pilně trénovat.
Když jsem vymýšlela povídku pro noledu, tak jsem si vzpomněla na jeden její obrázek a napadlo mě tohle. Až po napsání a zpětném přečtení, jsem zjistila, že jsem na psaní veselých a humorných povídek úplně levá. Takže jsem strávila hodně času úpravami, přidávaní vět a mazání vět. Tak snad se tomu výsledek trochu přiblížil.
Milá noledo, doufám, že se ti povídka aspoň trochu líbila a přeji ti krásné prožití svátků.
Úplně levá teda ani náhodou nejsi. Představa Itachiho ve křoví mě v ten moment, kdy jsem to četla, solidně pobavila.
A přesně jak říkaly holky, malej Sasuke je asi nejroztomilejší věc z celýho Naruta a v tvým podání mu na roztomilosti teda rozhodně neubylo... Strašně moc ses za tu chvíli zlepšila. A opakování jmen jsi vyřešila dost dobře. A pravopis se vychytá časem.
Prostě moc hezká povídka.
Já bych řekla, že trošku levá jsem. Věta s Itachim ve křoví mě napadla při upravovaní textu a prostě jsem jí tam musela dopsat. Pak jsem se modlila aby to nikoho nepohoršilo. Malý Sasuke je roztomilí, škoda, že tak nezůstal. Děkuji moc za pochvalu. Jména mi už takový problém nedělají, ale s pravopisem budu myslím válčit ještě hodně dlouho.
FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07
Nebuď na seba taká prísna. Je to fajn a dokonca sa objavila aj legendárna kamuflujúca deka.
Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Fan-mangy: To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...
Já jsem na sebe přísná pořád a myslím, že se to jen tak neodnaučím. Kamuflující deka byla super, škoda, že jí přestali používat.
FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07
Milá Dragon-chan, moc ti děkuji za milou povídečku ! Jak už jsem psala k obrázkům, dnes mám opravdu štěstí, sešli se tu dva Ježíškové jenom pro mě ! Krásná povídka a souhlasím s holkama, že malý Sasuke je roztomilý a vtipně jsi ho popsala, jako nezbedníka . A vyjít z toho mého obrázku byl fajn nápad, samotná jsem k němu neměla žádný příběh, tak teď, díky tobě, už mám . I tobě přeji krásné Vánoce, a aby tě někdo moc potěšil, tak jako ty mě dnes .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Děkuji, mám obrovskou radost, že se ti povídka líbí. Popravdě se mi docela ulevilo, trochu jsem se bála, aby tě nepohoršilo, že jsem k tak krásnému obrázku vymyslela takovou blbinu. Souhlasím, že malý roztomilí.
FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07
Mám dojem, že v Narutovi nebolo nič rozkošnejšie, než malý Sasuke prilepený ako kliešť na svojom bratovi A tie jeho okále Tvoj príbeh je neskutočne milá epizóda z ich vzťahu a dobrodružstiev Zlatičenko sa ozaj dôkladne usilovalo prepašovať sa na lov kanca, určite s nádejou, že všetkých očarí svojimi schopnosťami Ešte aj Itíkovi uchmatol šurikeny, alebo sa nimi nechal uplácať, beťár jeden Ešteže nešli na lov býka, to by náš Sasulík v tom červenom plášti ozaj musel byť veľkým hrdinom No, ale ako vždy, náš malý svojou akčnosťou vyviedol riadnu neplechu. A čo už unikne nášmu Itíkovi? Určite nie jeho príškvarok Fugaku s tým jeho motivačným "pilným" tréningom je tiež na nezaplatenie. Veeľmi vydarená poviedka, potešila si ma
Máš naprostou pravdu! Malý Sasuke a Itachi byli naprosto roztomilí a patří snad k mým nejoblíbenějším částím z Naruta. Musím říct, že mě docela dost pobavila, představa malinkého Sasáče jak utíká před rozzuřeným býkem až mě to svádí vymyslet o tom povídku. Sasuke byl pořádný uličník a kdyby se nestalo to co se stalo, tak myslím, že by byli dohromady s Narutem doslova zkáza Listové. Abych se přiznala, tak nevím co znamená slovo príškvarok. Moc děkuji za komentář udělal mi radost.
FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07
Milý příběh a Itachi překvapil, že se tak zrubal pitím saké. By mu ani člověk nevěřil, že dokáže dělat něco tak neúctyhodného, jako se ožrat jako.... Jestli byl Sasuke opravdu takovýto živel, tak s ním doma měli dva světy.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Děkuji. No řekla bych, že aspoň na ty Vánoce se Itachi chová, jako normální puberťák a vyvede nějakou tu lumpárnu. Myslím že Sasuke je pořádný živel, jenom už to nedává tak moc najevo jako když byl malý.
FF série ->Souboj o lásku-01-02-03-04-05-06-07